Heb ook contact gehad met Jeroenxxl. 1 keer 2 gram gekocht. Ik voelde niets maar een vriendin van mij tripte hard. Ik bijnemen en bijnemen, gebeurde niets.
Zij gaf het de schuld aan de coke van de dag ervoor bij mij.
Volgende keer tripte ik ook best ff hard, maar het duurde maar 20 minuten en toen wilde het ook niet terugkomen, hoe veel ik ook nam.
Toen besloten 10 gram te halen. Heel wisselende reacties van gehad. Ik miste een gevoel en uitte dit op partyflock. Men noemde mij destijds ontactvol. En ik ging me bijna afvragen of het aan mij lag dat ik wat miste.
En nu zie ik inene vele berichten hier over Jeroenxxl. Raarrrrr

.
Maar goed, had nu iemand waar ik elke keer 10 gram haalde. Elke keer top. Laatst 25 gram gehaald en al half doorverkocht aan anderen (om zelf 5 grammetjes over te houden voor gebruik). Was het über nep. Zoet, maar toch bitter in 2e instantie. Wel echt doorzichtig witachtige kristallen, zoals je ze vorig jaar zomer vaak zag. Werkte niet.
Had nog niets doorverkocht toen ik erachter kwam, op 1,5 gram en 0,4 gram na.
Heb mail gestuurd, hij zegt ook de dupe te zijn geweest en hij weet de contact persoon niet meer te traceren en kan alleen maar sorry zeggen tegen mij. Lekker makkelijk natuurlijk.
Ik neem mijn verlies maar gewoon en ben richting de mensen die ik gegeven heb coulanter: geld terug of iets anders.
Op naar de volgende dealer, haha. Heb er nog wel een paar in petto, kijken of ik weer voor honderden euro's genept kan worden

.
Heb nu ook maar ff roze swirls aangeschaft met de R logo om het tot mijn salaris uit te houden. Heb flink verlies geleden.