Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 634633x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
hier in noord brabant is bijna niks meer te krijgen alleen maar van die bende!! heeft iemand nog iets?
Waarschuw beheerder
Had gisteravond een klein beetje mdma op en had daarna toch maar zo'n groene yingyang geprobeerd. Er zit dus geen mdma in en ik verwacht dus dat er mephedrone in zit.
Maar ik ging echt heel lekker op dat ding, als iemand had gezegd dat het een snoepje met 120mg mdma was geweest dan had ik het ook geloofd.

Het zou kunnen zijn dat door de combi met mdma dat hij ook aanvoelde als een snoepje met mdma maar waarschijnlijk zijn ze sowieso goed te doen. Dat hoor ik tenminste ook van andere mensen die ze gehad hebben.

Heb er gisteren 1 weggebracht om te laten testen, ben benieuwd wat er nou allemaal precies in zit.

Waarschuw beheerder
Iemand bekend met licht geel,witte achtige dolfijntjes,zijn redelijk zacht kan ze door middenbrekken zelfde als de oude dolfijntjes.onderkant is beetje bol,bij ez werd hij direct donkerpaars zwart en er kwamen kleine rookwolkjes af?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van henk hozewol op zaterdag 6 juni 2009 om 09:25:
hier in noord brabant is bijna niks meer te krijgen alleen maar van die bende!!

niet mee eens, je kent alleen niet de juiste mensen,

geen Pm's AUB,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van henk hozewol op zaterdag 6 juni 2009 om 09:25:
hier in noord brabant is bijna niks meer te krijgen alleen maar van die bende!! heeft iemand nog iets?

ik heb verse warmeng drolleng interesseng ;0
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van azeks op zaterdag 6 juni 2009 om 14:55:
niet mee eens, je kent alleen niet de juiste mensen,

geen Pm's AUB,

Precies :-D.
Waarschuw beheerder
donker rode batmans, hoorde 100-120 mg, maar dit is geen officieel testresultaat. Persoonlijke testresultaten schijnen wel die richting van de 120 mg op te gaan, en verder een schoon snoepje.
Waarschuw beheerder
Had op TBY rode/roze snoepies
Erg zacht met breeklijn en twee gekromde lijnen aan de bovenkant
Erg bitter maar zoooooo lekker (l)
lang niet zulke lekker X gehad en nu weer fris en fruitig op me werk :rot:

Die gaan mijn DEFQON helemaal goed maken :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zaterdag Die Groen.blauwe swirls uitgeprobeerd, die ook op pill reports staan precies dezelfde alleen staat er dat ze mcpp zijn.

ze gaan niet heel hard maar zijn echt super chill
zaterdag om 1.10 gepakt
om 2.10 voelde ik nog niks.. dus nog 1 gepakt
om 2.30 voelde ik hem rustig in slaan voor ik het wist was ik ineens vaag en ging volle bak los

Verder waren mijn puppilen helemaal niet zo heel groot maar had wel de bekende slinger kaak.
Heb gehoord dat er dus geen mdma in zit.. maar het voelt precies als mdma dus het lijkt mij wel mdma

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 5 juni 2009 om 19:15:
Heb een aantal van die blauwe tulpen kunnen bemachtigen Ben benieuwd naar al die enthousiaste verhalen van hier

:yes: die zijn goed man, tis een twee in een deal!

wel duur :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van greenstreet op maandag 8 juni 2009 om 16:59:
Verder waren mijn puppilen helemaal niet zo heel groot maar had wel de bekende slinger kaak.
Heb gehoord dat er dus geen mdma in zit.. maar het voelt precies als mdma dus het lijkt mij wel mdma

ze zijn echt lekker he ;)
same here! Geen doppen, maar wel ontzettende slinger kaak..
gewoon een super relaxt gevoel geeft het :yes:

en een echt groot voordeel is ook het niet kut voelen naderhand :D
kon zondag gewoon mijn normale avond eten naar achter werken, en maandag ook geen last.. en geen dinsdag dip :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 8 juni 2009 om 17:55:
en een echt groot voordeel is ook het niet kut voelen naderhand
kon zondag gewoon mijn normale avond eten naar achter werken, en maandag ook geen last.. en geen dinsdag dip

Ik wel hoor..:9
Heb nu het welbekende vaag gevoel in me hoofd,
en maagpijn.
Maar kan wel gewoon eten.

Waarschuw beheerder
ze zijn echt lekker he

maar je zei hier eerder dat jullie er niet echt hard op gingen.
Je had er namelijk wel 5,5 van op.
Geen doppen, maar wel ontzettende slinger kaak

Dat heb ik met zeer lage dosis mcpp op ook. Hmmm vreemd allemaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van greenstreet op maandag 8 juni 2009 om 16:59:

Heb je geen EZ gedaan dan ?
Hoe smaken ze ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 21:56:
Heb je geen EZ gedaan dan ?
Hoe smaken ze ?

hahaha nee ik heb geen EZ test.. en ja ik weet dat het dom is om zo maar iets te slikken.. maar ik kocht ze van een maat die ze zelf al had gegeten... en zei dat ze goed waren

Echt een goed tikkeltje or.. gewoon het zelfde als alle andere tikkels..

Ze smaken ontzettend zuur achtig.. je ruikt ze serieus door een plastic zakje heen! hele sterke geur nooti eerder gehad.. maar ik heb nog steeds spierpijn in me kaak :P

ze zijn echt lekker he
same here! Geen doppen, maar wel ontzettende slinger kaak..
gewoon een super relaxt gevoel geeft het

hahha zekers echt top dingetjes.. je gaat niet keihard maar echt super chill.. echt ideaal voor op een feest .. Ik heb een redelijk voorraadje :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend een wit hartje op. Was wel aardig pilletje. Na een half uur kwam hij lekker binnen en hier goed aan voor ongeveer 2 uur.
Werd toen minder maar gevoel bleef nog wel lekker tijdje hangen.
Niet meer iets bijgenomen ofzo omdat ik later terug moest rijden dus tegen die tijd weer helder wou zijn.
Mocht iemand in de regio gouda nog wat over hebben ik houd me aanbevolen :p
Waarschuw beheerder
Binnen 2 weken heb ik labtestresultaat van die groene yinyangs/swirls. Dan zullen we zien wat er nou precies in zit.

Trouwens de echte naam van het logo is Captagon.

[img width=200 height=166 cacheid=001097a2002da2e91b71c8c01a02832f3b]http://www.kenthaber.com/Resimler/2006/02/10/00117221.jpg[/img]
[img width=300 height=150 cacheid=001097a4002da2eee316d8e11a02832f3b]http://www.drugaware.co.za/pics/xtc/xtc295.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 21:54:
maar je zei hier eerder dat jullie er niet echt hard op gingen.
Je had er namelijk wel 5,5 van op.

maar zoals ik al eerder zei... ik kan gewoon heel veel hebben.. (En nee ik wil niet stoer doen :/ )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 8 juni 2009 om 23:47:
ik kan gewoon heel veel hebben.. (En nee ik wil niet stoer doen )

Ok, duidelijk.

Waarschuw beheerder
maar zoals ik al eerder zei... ik kan gewoon heel veel hebben.. (En nee ik wil niet stoer doen )

je voelt dan toch nog wel het verschil? 5,5 goed of slecht, maakt echt wel verschil.

en zolamg je water drinkt, kan iedereen veel hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 12:28:
je voelt dan toch nog wel het verschil? 5,5 goed of slecht, maakt echt wel verschil.

tuurlijk voel je dat verschil wel ;)
maar deze zijn (zoals boven al vermeld door andere personen) echt wel redelijk goed voor deze tijd (Y) ookal zit er geen mdma in :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 12:28:
en zolamg je water drinkt, kan iedereen veel hebben

ook dat is natuurlijk niet altijd zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 9 juni 2009 om 12:33:
echt wel redelijk goed voor deze tijd ookal zit er geen mdma in

bij mij zijn ze alleen ok als er alleen mdma in zit, in wat voor tijd dan ook:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badass B.U.D. op dinsdag 9 juni 2009 om 12:41:
bij mij zijn ze alleen ok als er alleen mdma in zit, in wat voor tijd dan ook

heb je ze wel eens gehad dan?
dit voelt namenlijk precies hetzelfde als mdma ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 9 juni 2009 om 13:03:
heb je ze wel eens gehad dan?
dit voelt namenlijk precies hetzelfde als mdma ;)

4-Methylmethcathinone (Mephedrone, 4-MMC) is a stimulant drug related to cathinone and methcathinone. The effects of mephedrone are reportedly comparable to those of similar drugs such as MDMA and methylone.

Toxicity

At present, very little is known about the toxicity of 4-methylmethcathinone.

Deaths

On December 14, 2008 an 18-year-old Swedish woman died in Stockholm after taking mephedrone in combination with cannabis.

Mephedrone was scheduled to be classified as a "dangerous substance" even before the girl's death at Karolinska University Hospital on Sunday, 14 December, but the death brought much more media attention to the drug. The handling of mephedrone became classified as a criminal offence on Monday, December 15.

The 18-year-old and some friends took the substance in combination with cannabis on Friday, 12 December night. An ambulance was soon called to Bandhagen after the girl went into convulsions and turned blue in the face, Svenska Dagbladet reports.

After several alleged incidents including deaths among teenagers, mephedrone is illegal in Sweden since December 15, 2008 and has also reportedly been illegal in Israel since January 2008. Some psychiatrists in the UK have urged that the drug be banned in the UK.

vooral blijven pakken en jonko's bij roken! (Y):):yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 9 juni 2009 om 13:16:
vooral blijven pakken en jonko's bij roken!

Ja inderdaad... lekker intelligent....

De swirls (ying-yang) zijn in ROZE met 120 mg OF 85 mg MDMA en een tikkie cafeïne gemaakt. Achterkant een breeklijn en een kleine R met een rondje eromheen. Deze pillen zijn schoon en geven je het gevoel van MDMA omdat het MDMA IS!

Uiteraard worden deze gewoon weer netjes nagemaakt met allerlei soorten troep erin. Dus mensen, wees verstandig, testen die hap. En inderdaad, wat ik al heb gelezen, je dealer weet heel goed wat hij/zij verkoopt.
Pas goed op jullie zelf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 9 juni 2009 om 13:16:
vooral blijven pakken en jonko's bij roken!

wat een aardige opmerking (Y)

ik blow btw niet, dus jammer voor jou dat ik nog even blijf leven :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op maandag 8 juni 2009 om 23:44:
Binnen 2 weken heb ik labtestresultaat van die groene yinyangs/swirls. Dan zullen we zien wat er nou precies in zit.

Trouwens de echte naam van het logo is Captagon.

[img width=200 height=166 cacheid=001097a2002da2e91b71c8c01a028341ae]http://www.kenthaber.com/Resimler/2006/02/10/00117221.jpg[/img]
[img width=300 height=150 cacheid=001097a4002da2eee316d8e11a028341ae]http://www.drugaware.co.za/pics/xtc/xtc295.jpg[/img]

Die roze heb ik ook laten testen. 85 tot 95 mg MDMA en idd een btje cafeïne zoals --Tamaartje-- de post hierboven ook zegt.
Ik heb er pas 1 op, ging er weinig hard op maar was ook op een veels te druk feest, dus humeur was al ver beneden peil.
Ze ruiken trouwens heel sterk naar ginseng. Zo'n kruidenthee-achtig luchtje.
edit, even foto van gemaakt:

http://img208.imageshack.us/my.php?image=img0426z.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was geen persoonlijke aanval naar jou toe, maar wou gewoon even laten zien hoe dom het is om er vanuit te gaan dat als het een mdma-soortgelijk effect geeft dat het dan ook dezelfde voor en nadelen met zich meebrengt als mdma...

en veel mensen roken wel wiet icm xtc dus het was meer een generale waarschuwing ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En nee ik wil niet stoer doen

Is ook niet stoer, immers we verlangen echt allemaal naar de tijd dat we halfjes pakten en met 2 echt helemaal los gingen..
En nee ligt niet aan de pillen maar puur aan de tolerantie.
Wees wijs met je MDMA ervaringen...
Pak af en toe eens een 2C-I of 2C-B ook leuk voor de afwisseling..
Waarschuw beheerder
De foto's die ik geplaatst heb van die witte en roze heb ik van google. Als je zoekt op Captagon kom je daar bij terecht.
Dat zijn dus niet de pillen die nu rondgaan, die hebben een breuklijn en een R op de achterkant.

Het kan zijn dat er nu natuurlijk weer nieuwe roze worden gedrukt waar ze ook iets anders dan mdma (mephedrone?) in gooien. Een goede naam hebben ze toch al mensen gaan gemakshalve toch niet meer testen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op dinsdag 9 juni 2009 om 15:02:
De foto's die ik geplaatst heb van die witte en roze heb ik van google. Als je zoekt op Captagon kom je daar bij terecht.

Vandaar even fotootje gemaakt van hetgeen wat nu in omloop is ;)
Waarschuw beheerder
Hoe dik zijn die roze swirls eigenlijk? Die groene zijn echt absurd dik.
Waarschuw beheerder
[img width=330 height=180 cacheid=001097f5002da3699fa583831a028344d2]http://i43.tinypic.com/28vep09.jpg[/img]

Net even foto gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op dinsdag 9 juni 2009 om 15:08:
Hoe dik zijn die roze swirls eigenlijk?

Pff die zijn zeker dik. Roze gewoon "normaal" 3 mm.
Beetje slechte pic maar moest em met m'n mobiel maken: http://img191.imageshack.us/img191/3682/naamloos1.jpg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 9 juni 2009 om 14:29:
Wees wijs met je MDMA ervaringen...
Pak af en toe eens een 2C-I of 2C-B ook leuk voor de afwisseling..

2cb is indd ook 'n goed spulletje (Y)
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe je goed MDMA powder herkent? Ik heb dit gekregen van een kennis:
http://img197.imageshack.us/img197/1909/img1073k.jpg
Wel eens kristalletjes gehad maar nog nooit deze basterdsuiker zeg maar :p
Waarschuw beheerder
Lijkt me niet helemaal puur spul. Maar heb het in heel veel verschillende kleuren en structuren gezien. Zou zomaar topspul kunnen zijn. Moeilijk te zeggen

Maar die groene swirls lijken me in ieder geval twee keer zo dik als de roze. Heb helaas geen liniaal bij de hand om ze op te meten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestSlak op dinsdag 9 juni 2009 om 15:49:
Weet iemand hoe je goed MDMA powder herkent? Ik heb dit gekregen van een kennis:
Wel eens kristalletjes gehad maar nog nooit deze basterdsuiker zeg maar :p

het ziet er redelijk goed uit qua structuur, de verkleuring kan zijn van verontreiniging/niet vaak genoeg gewassen

om het zeker te weten zou ik ff een marquis eroverheen gooien... als hij binnen no time zwart/donkerpaars kleurt en eventueel een klein rookpluimpje eraf komt dan weet je zeker dat het redelijke mdma is !

als je echt het zuiverheids percentage wilt weten dan moet je hem wegbrengen naar een testcenter !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 9 juni 2009 om 16:29:
klein rookpluimpje eraf komt dan weet je zeker dat het redelijke mdma is !

:yes: hij rookt goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 9 juni 2009 om 12:33:
tuurlijk voel je dat verschil wel
maar deze zijn (zoals boven al vermeld door andere personen) echt wel redelijk goed voor deze tijd ookal zit er geen mdma in

Dat is dus de vraag zit er mdma in of niet.. want het voelt precies als mdma aan, dus ik denk het wel!
Ben benieuwd als Saber van PF die test binnen heeft :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestSlak op dinsdag 9 juni 2009 om 15:49:
Wel eens kristalletjes gehad maar nog nooit deze basterdsuiker zeg maar

Zoiets heb ik ook wel eens gehad en was toen ruim 70% zuiver. Dus ziet er wel ok uit.
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met die hele lichtblauwe mitsuus?

[img cacheid=0010980e002da39166b8fa151a02834c6d]http://www.pillreports.com/images/fullsize/16616.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JD_Edwards op dinsdag 9 juni 2009 om 17:37:
Iemand ervaring met die hele lichtblauwe mitsuus?

Zuurtest deed niks, heb ze weggegooid. deze waren echter wel wat dunner, dus zouden andere kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
Ik had lichtblauw groene met donkerblauwe spikkeltjes. Zuurtest was traaag, maar kleurde uiteindelijk wel zwart. Duurde heel lang voordat ze insloegen, als ze al insloegen (bij sommige vrienden niet). Zullen dus wel laaggedoseert zijn, donderdag of vrijdag uitslag..

Waarschuw beheerder
Halfje van witte bathmans gehad rond 9 uur sta nu nog steeds teknappen :vaag: kabouters zijn nog langs geweest met kabouter post... (woon in het bos ,jajaj die hebben we hier :D)

bow ... pa en ma nog in de woon kamer... wist nie hoe snel ik na me kamer moest hahahahaha... tog vage dingen die bathmans...als je teveel neemt lijkt wel of je knock out gaat ofzo... en met een halfje focking wakker...
laatste aanpassing