Partyflock

Forumonderwerp · 827585
20 volgers · 647284x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
naam pil: blauwe tulp
logo: ja ( tulp )
breuklijn: ja
kleur: licht blauw
vorm: rond
breedte: 0,7 mm
dikte: 0,6 mm
gewicht: 0,275 gr

[img width=232 height=216 cacheid=0011fbe0002d90346b2dfba61a027fd301]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/17/1242573331-150.jpg[/img]

provincie: zuid-holland
gehalte: ??? mg MDMA
test nr: nog niet bekend

waarschuwing: -
gebruikt: ja

info: zeer bittere smaak... pil kom na een klein half uurtje geleidelijk in... kreeg er een super euforisch gevoel van... blijft heerlijk lang hangen (bij mij ongeveer 4 uur)... er wordt gezegd dat deze pil 172 mg MDMA zou bevatten... ik heb nog geen echte test resultaten over deze pil gelezen... maar dat de pil een hoog MDMA gehalte heeft staat voor mij vast... echt een super ptje voor deze tijd!!!

prijs indicatie: ik heb er 6,50 per st. voor betaald... was mij dubbel en dwars waard.
Waarschuw beheerder
had je beter kristal kunnen halen van dat geld :p

Waarschuw beheerder
Als je dat kan vinden
Waarschuw beheerder
6,50 per stuk??? damn....!!!

Zit ik toch aardig goed met die laatst aangeschafte pillen van mij, voor die prijs van jouw tulpie heb ik 4 witte blanco's van 100mg :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Prijs boeit niet ;P, ken iemand die vraagt er 8 voor op het feest zelf, mensen betalen dat ook echt haha. Mja what you see is what you pay for ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blauwvinger op zondag 17 mei 2009 om 20:59:
Zit ik toch aardig goed met die laatst aangeschafte pillen van mij, voor die prijs van jouw tulpie heb ik 4 witte blanco's van 100mg :D

Snap ook niet dat mensen ineens een in verhouding een hoog bedrag gaan betalen als er meer in zit als het gemiddelde. Koop dan bijvoorbeeld 2 schone mindere pillen voor een lagere prijs.
Betaal je 3 euro per stuk voor 90mg p'tjes neem je ze tegelijk en heb je een blauwe mitsu.
Waarschuw beheerder
k had afgelopen za. witte dolfijn met roze spikkels. geen breeklijn. zachte pil, kon m zo door midden breken.

wat een heerlijke pil, flink uit me dak gegaan. vooral heel veel dans energie.

en dat voor €3 per stuk.

testresultaten zijn onderweg :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trybeforeyoudie™ op zondag 17 mei 2009 om 17:57:
naam pil: blauwe tulp
logo: ja ( tulp )
breuklijn: ja
kleur: licht blauw
vorm: rond
breedte: 0,7 mm
dikte: 0,6 mm
gewicht: 0,275 gr

[img width=232 height=216 cacheid=0011fbe0002d90346b2dfba61a027feb7d]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/17/1242573331-150.jpg[/img]

provincie: zuid-holland
gehalte: ??? mg MDMA
test nr: nog niet bekend

waarschuwing: -
gebruikt: ja

info: zeer bittere smaak... pil kom na een klein half uurtje geleidelijk in... kreeg er een super euforisch gevoel van... blijft heerlijk lang hangen (bij mij ongeveer 4 uur)... er wordt gezegd dat deze pil 172 mg MDMA zou bevatten... ik heb nog geen echte test resultaten over deze pil gelezen... maar dat de pil een hoog MDMA gehalte heeft staat voor mij vast... echt een super ptje voor deze tijd!!!

prijs indicatie: ik heb er 6,50 per st. voor betaald... was mij dubbel en dwars waard.

ik sluit me helemaal aan bij dit report. ik gebruik pas een half jaartje of iets dergeljks en heb denk ik zo'n vijf verschillende soorten pilletjes gehad in die tijd, maar niks is in de buurt gekomen van hoe deze aanvoelen. het lijkt wel alsof het een ander soort MDMA is, veel intenser dan wat ik gewwend ben geweest. is het een hele gekke gedachte dat deze pillen weer uit safrol olie zijn vervaardigd ipv PMK??

even voor de duidelijkheid geen PB's over verkoop graag! heb een lekker voorraadje voor mezelf en daar komt niemand aan :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trybeforeyoudie™ op zondag 17 mei 2009 om 17:57:

helemaal waar ik geloof zeker wel dat er ong. 170 mg. inzit want oi oi wat een heerlijke pille alleen heb ik ze voor 3 euro per stuk(H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 09:41:
Snap ook niet dat mensen ineens een in verhouding een hoog bedrag gaan betalen als er meer in zit als het gemiddelde. Koop dan bijvoorbeeld 2 schone mindere pillen voor een lagere prijs.
Betaal je 3 euro per stuk voor 90mg p'tjes neem je ze tegelijk en heb je een blauwe mitsu.

idd.. niet moeilijk doen.. ik heb ook vrij lichten. maar ja.. pak ze met 2 tegelijk en t knalt net als ene goeie. :D
Waarschuw beheerder
jongens wat betalen jullie voor 100 stuks 2cb? kan ze hier krijgen voor 150 euro. Goede 2cb blauwe mickymouse

maar vindt 100 eigenlijk te veel, misschien wat voor een ander?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 11:44:
het lijkt wel alsof het een ander soort MDMA is, veel intenser dan wat ik gewwend ben geweest. is het een hele gekke gedachte dat deze pillen weer uit safrol olie zijn vervaardigd ipv PMK??

dit heb ik iemand eerder horen zeggen...!?
zou dat kunnen kloppen??!
ben dan wel erg benieuwd:-o;)....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leppilampi op maandag 18 mei 2009 om 20:50:
dit heb ik iemand eerder horen zeggen...!?
zou dat kunnen kloppen??!
ben dan wel erg benieuwd:-o;)....

Volgens mij is die discussie 2 pagina's geleden ook al gevoerd..
Toen kwam eruit dat het geen verschil maakte.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IDD lees ff niet alleen om antwoorden vragen.

Waarschuw beheerder
Jah man word er echt schijt en schijt ziek van ....altijd dat gezeur...OPBOKKEN!
Waarschuw beheerder
Die witte mitsubishi's met trappetje zijn aardige knallers! Ik heb zelf alles nuchter doorgemaakt maar mijn vrienden waren allemaal voorzien van deze Mitsu's, 1 iemand had ze naar eigen zeggen laten testen op ong 85mg mdma, niet echt een schrikbarend aantal om over te liegen ofzo..

4 vrienden met allemaal 1 op hebben het gewoon tof ervaren, 1 iemand met 4 over hele dag Heeft zich nog nooit zo lekker gevoeld :D

Maar let goed op dat je de witte mitsu's heb met een soort trappetje! Niet de volledig platte. Op de pil zit aan voor en achterkant een soort plateautje, met op de 1e kant erin natuurlijk het Mitsubishi logo!

Waarschuw beheerder
batmans ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 02:59:
Jah man word er echt schijt en schijt ziek van ....altijd dat gezeur...OPBOKKEN!

Overdrijven is ook een vak. Je kunt ook normaal tegen iemand reageren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 11:44:
ik sluit me helemaal aan bij dit report

Beste pil sinds lange tijd!!
Vorige week een halfje genomen na 30 min tot 45min kwam het lichte mdma gevoel..
Dat gevoel bleef maar doorgaan!! Na een uurtje zat ik op mijn top!!
na 2,5 uur nog een halfje genomen en tot 5 uur doorgegaan!!

Helemaal super p-tje!!
Waarschuw beheerder
hier genoeg 2cb te krijgen, blauwe mickey mouse, goed dinge, als iemand nog wat lekkers zoekt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kerel delete die post krijgt PF gezeik mee

Waarschuw beheerder
Geen PB dit is alleen mijn ervaring, heb gister paarse Donald duckie gehad, duurde 45 minuten voor ie insloeg, hij sloeg vrijhard in en werd eerst ook een beetje misselijk wat ik al in geen tijden meer had gehad, na ongeveer 1,5 uur na inslag wel op mn piek en duurde ongeveer 5uur, daarna was het ook in een klap weer weg, wat ik persoonlijk wel erg jammer vind, geen echte na spacer, maar wel een goede klapper, stuk hoger gedoseerd als de startdust van laatst, schatting 120 a 130 mg zuiver mdma, maar ga er nog nog laten testen.
Waarschuw beheerder
roze motorola,s gekregen maar weet niet wat er in zit ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SWIMonTOUR op dinsdag 19 mei 2009 om 03:39:
Die witte mitsubishi's met trappetje zijn aardige knallers! Ik heb zelf alles nuchter doorgemaakt maar mijn vrienden waren allemaal voorzien van deze Mitsu's, 1 iemand had ze naar eigen zeggen laten testen op ong 85mg mdma, niet echt een schrikbarend aantal om over te liegen ofzo..

4 vrienden met allemaal 1 op hebben het gewoon tof ervaren, 1 iemand met 4 over hele dag Heeft zich nog nooit zo lekker gevoeld

Maar let goed op dat je de witte mitsu's heb met een soort trappetje! Niet de volledig platte. Op de pil zit aan voor en achterkant een soort plateautje, met op de 1e kant erin natuurlijk het Mitsubishi logo!

en zo is het prima snoepie idd
Hier in de buurt zijn ze ook, en heb nog niemand er over horen klagen.
Cirkeltje idd op de achterkant en lichtjes op de voorkant..
Marquis zwart

Heb de gladde ook gezien, is mcpp reageert niet op marquis.
Gewoon weer een k*t pil.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 03:44:
batmans

wat voor kleur zijn die batmans ? hoorde er hier in de buurt ook iets over is dat toevallig geen 2-cb ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 19 mei 2009 om 23:09:
batmans

witte batmans zijn wel goed niet super, maar wel mdma, tenminste die ik had paar maanden gelede dan:)
Waarschuw beheerder
Heb een lekkere zak MDMA poeder op de kop weten te tikken dus laat die zomer maar komen!! ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand ervaring met blauwe maltezer kruisjes?
Waarschuw beheerder
volges mij waren ze erges in een topic hier voorbij gekomen... MDMA + MDEA... weet alleen niet meer zeker wie de post gemaakt had...
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met ronde paarse met een X erop? Kan ze krijgen maar weet niet of het wat is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op woensdag 20 mei 2009 om 13:03:
Iemand bekend met ronde paarse met een X erop

die zijn heel mooi gedrukt................maar ramvol met mcpp.

heb er ook testers van gehad,liggen nu in de prullenbak.
Waarschuw beheerder
Ok thanks. Kwamen ze toevallig uit de buurt van Rotterdam?
Was al van plan ze te kopen, maar dan had ik natuurlijk wel ez testje gedaan en een stukje afgebeten om te proeven.
Dan waren ze ook al wel door de mand gevallen denk ik.

Zat er helemaal geen M in dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van openhaardstyle op woensdag 20 mei 2009 om 18:17:
die zijn heel mooi gedrukt.

bijna alle testers die achteraf mcpp bleken te zijn die ik weg heb gebracht waren zeer netjes gedrukt...
mij houden ze niet voor de gek :\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 20 mei 2009 om 21:47:
bijna alle testers die achteraf mcpp bleken te zijn die ik weg heb gebracht waren zeer netjes gedrukt...
mij houden ze niet voor de gek :\

Er zijn ook zat netjes gedrukte zonder mcpp hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=799 height=602 cacheid=001289bc002d9464f3cb784e1a0280780b]http://i62.photobucket.com/albums/h111/Shaze18/Kroontje.jpg[/img]

Kent iemand deze misschien? Heb 'm vandaag gekregen maar het testpunt zit vandaag dicht :(
Heb ze zelf nog niet gehad, vrienden wel en die vonden ze goed, maar ben benieuwd of ze schoon zijn!

Heeft iemand ze toevallig laten testen?
Waarschuw beheerder
Zoek nog iets goeds omg Rotterdam. PB

Waarschuw beheerder
Uitspraak van awesomeness op dinsdag 19 mei 2009 om 14:27:
utrecht ook niet?

Utrecht wel hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHAZE heeft er zin in :D op donderdag 21 mei 2009 om 10:56:
Kent iemand deze misschien?

heb ze zelf nooit op maar er zijn mensen die bij het zien van dat logo al misselijk worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scally op donderdag 21 mei 2009 om 14:42:
heb ze zelf nooit op maar er zijn mensen die bij het zien van dat logo al misselijk worden!

idd zeg, wat ik er van weet is dat de meeste rolexen allemaal mCPP zijn en er een aantal tussen zitten met 2c-b,
dus of testen maar beter neem je ze niet!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van awesomeness op dinsdag 19 mei 2009 om 14:27:
utrecht ook niet?

In Utrecht e.o. wel :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 18:30:
stuk hoger gedoseerd als de startdust van laatst, schatting 120 a 130 mg zuiver mdma, maar ga er nog nog laten testen.

Ik ben nog steeds zeer te spreken over de stardust!
Afgelopen zaterdag ook weer gehad en ik ging toch wel lekker :D
Waarschuw beheerder
wtf is stardust nou eigenlijk
Waarschuw beheerder
een pil dus
had er nog nooit van gehoord, dank u!