Het was afgelopen zaterdag weer erg gezellig in de Kingdom Venue(markanti)
Het leuke van de markanti vind ik altyd dat er altyd gezellige mensen komen nooit uit op ruzie en geen onderlinge stryd bij de dames.
Het blijft een leuke tent en ik denk dat vele het met mij wel eens zijn.
strontvervelende mannetjes.... wel meisjes van 18 binnen laten maar iemand die er duidelijk uitziet als een volwassen kerel boven de 21 weigeren omdat je geen id kaart bij je hebt.... maar wel al je dure kaartje hebt gehaald...erg jammer
Nou ik heb me weer ontzettend vermaakt afgelopen zaterdag!
Er werd super gedraaid.....
John(Dj JD) en de organisatie hebben er weer wat moois neergezet.
Ik verheug me op de volgende dessicion.....!
Decision in Xl....XL invites.......XL red light erotic
al jaren mijn tent.....woon er vlakbij........en een supertent....XL THE PLACE TO BE.......
FIJN EN FEESTEND 2006
---------------------
In de hoogtijdagen van Kremlin vond ik het superrrrr
Heb ook een paar leuke feestjes meegemaakt toen
Daarna ben ik er eigenlijk niet meer gekomen, pas weer met Unique Sexycity afgelopen oktober en dat was echt een feestje. Het is een leuke locatie en lekker dichtbij
prijzen zijn idd schrikbarend hoog...2 euries 75 voor een colaatje...wat is er zo bijzonder aan een half glas cola en 3 ijsblokjes?....maar ja we zitten wel in Amsterdam he?
Hey Evolieno! Ik ben bijna geheel met je eens, alleen mijn ex is er in februari afgelopen jaar toch even bewerkt door een stel mongolen met kapotgeslagen glazen in zijn gezicht. Scheelde niet veel of hij was blind geweest. Overigens wel wat littekens aan overgehouden...
zal geen afkomst zeggen, anders wordt er weer gezegd dat ik discrimineer...)
Heb ik weer hoor... Net gebeld door Xtra Large (Marcanti)... Last-Minute boekingkje ... Witte Zaalje volgende DJ's Marc v Bekkum, Wheely en ikke (Revana)