Partyflock
 
Forumonderwerp · 827149
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hij staat weer in de agenda, Carl Cox & Friends.

Ben er nog nooit geweest, maar hoorde hem op de vrijdag van Dance Valley en dat klonk wel erg :kwijl:

Denk dus wel dat ik hier een kijkje ga nemen, wie nog meer?

En wie verwachten jullie nog meer op de line up (naast michel de hey)?
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Heb het hier anders prima naar m'n zin, dusse...

Nee!
Tijdens Timewarp :/

:)
 
Artiest Fie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 21:40:
ga dan lekker in een ander topic lopen zeveren vriend

dat dacht ik dus ook al
vorig jaar niet meegegaan :( heb ik nog steeds spijt van...
dit jaar ga ik er 100% heen!

en Carl Cox op DV oohhh :kwijl: allebei de avonden geweest weergaloos!:D
Uitspraak van El Bribón op donderdag 17 november 2005 om 14:45:
vorig jaar niet meegegaan heb ik nog steeds spijt van...

nou dat hoeft niet hoor.vorig jaar werd er goed gedraait maar de zaal was zwaar kut ingericht ik hoop dat ze het voor de volgende keer beter indelen en zorgen dat het niet te licht is binnen.
Uitspraak van Loki Ragnarok op donderdag 17 november 2005 om 17:25:
nou dat hoeft niet hoor.vorig jaar werd er goed gedraait maar de zaal was zwaar kut ingericht ik hoop dat ze het voor de volgende keer beter indelen en zorgen dat het niet te licht is binnen.

kwa muziek was het fantastich, aankleding was beetje naatje ja :/
maar ze hebben met Armin Only laten zien het wel te kunnen in de Ahoy, dus ga er vanuit dat het dit keer bij CC ook dik in orde komt :D

(vind het trouwens nooit zo heel belangrijk, muziek en sfeer is echt het belangrijste!)
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 17 november 2005 om 17:27:
(vind het trouwens nooit zo heel belangrijk, muziek en sfeer is echt het belangrijste!)

Dat het minder belangrijk is, wil nog niet zeggen dat er over de minder belangrijke dingen niet gezeurd kan worden.

40 euro voor een kaartje, daar mag je wel wat van verwachten, ook voor de aankleding.
Ik denk dat ik er wel bij deze keer keer heb hem nog nooit horen draaien. Alleen jammer dat het in Roitterdam is.


laterzzzzz
Uitspraak van Hassanova op donderdag 17 november 2005 om 17:41:
Dat het minder belangrijk is, wil nog niet zeggen dat er over de minder belangrijke dingen niet gezeurd kan worden.

dat zeg ik toch ook niet?

vind alleen dat er af en toe wel té veel over dat soort dingen gezeurd wordt. Waar draait een feest nou om, de muziek toch?
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 17 november 2005 om 18:27:
Waar draait een feest nou om, de muziek toch?

heb je gelijk in:).

Uitspraak van Db. op woensdag 16 november 2005 om 11:37:
Uitspraak van Mo-zus op woensdag 16 november 2005 om 10:28:
Ik geloof niet dat het uitbreken van knokpartijtjes nou zo locatie gerelateerd is. Weet dat er 2 jaar terug wel geknokt is bij Cox, maar om dat nou op Ahoy af te schuiven vindt ik wel erg makkelijk

nee ligt meer aan de stad waar het gegeven wordt

Ja klopt ligt aan de stad (dit is geen F'noord afkraak gedoe!!!! ff voor de duidelijkheid anders krijg je dat weer)
er is daar gewoon vaak gezeik ,meer dan in andere steden. en dat proef je gewoon op een feest.
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 15 november 2005 om 15:28:
Maarja als het op dezelfde avond geprogrammeerd staat als Time Warp verlies je zeker te weten heel veel puibliek!

Gast zoveel nederlanders lopen er nau ook weer niet in Duitsland (en gelukkig maar, laat er maar een hoop in Nederland. Dan zijn ze 8 april niet in Mannheim). Ik kom daar voor Time Warp hoe Time Warp is en dat bevalt me prima WEITER WEITER :yes:
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 17 november 2005 om 18:27:
Waar draait een feest nou om, de muziek toch?

:nee:

Niet alleen, anders kan ik net zo goed thuis naar de livestream luisteren.

Een kaartje is minimaal 35 a 40 euro, daarvoor wil ik een totaal pakket, niet alleen de muziek moet goed zijn.
 
Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 17 november 2005 om 18:48:
Ja klopt ligt aan de stad (dit is geen F'noord afkraak gedoe!!!! ff voor de duidelijkheid anders krijg je dat weer)
er is daar gewoon vaak gezeik ,meer dan in andere steden. en dat proef je gewoon op een feest.

heb toch best al wat feesten/concerten/events in Ahoy meegemaakt en ik heb daar nooit meer van gemerkt dan op een willekeurige andere locatie. En geloof me, ik ben geen fan van Rotterdam.

Heb vannacht gedroomd dat ik Carl tegenkwam toen hij aankwam in Ahoy (is mijn broer vorig jaar echt overkomen), en mee mocht backstage !! (is mijn broer vorig jaar niet overkomen) Helaas, het bleek maar een droom. Hehehe ik lijk wel een fucking groupie ! :bounce:
Het ligt niet alleen aan de stad Rotterdam maar ook aan het soort feest. Als je een feest organiseert met diverse stijlen dan is de kans groter dat daar paupervolk op af komt. Als je vervolgens het feest ook nog niet uitverkocht krijgt en kaarten gaat weggeven dan wordt dat er niet beter op!

CC&F zal nog wel meevallen omdat dat voor 90% echte technoliefhebbers aan zal trekken, maar bijv. een feest als 4-elements moet je echt gaan mijden mocht dat ooit eens terugkomen in de Ahoy!
 
Uitspraak van da_renzo op donderdag 17 november 2005 om 23:14:
CC&F zal nog wel meevallen omdat dat voor 90% echte technoliefhebbers aan zal trekken, maar bijv. een feest als 4-elements moet je echt gaan mijden mocht dat ooit eens terugkomen in de Ahoy!

I'll take the advice under consideration (y)
Uitspraak van da_renzo op donderdag 17 november 2005 om 23:14:
maar bijv. een feest als 4-elements moet je echt gaan mijden mocht dat ooit eens terugkomen in de Ahoy!

Ben daar 1 keer geweest met 4-elements en dat was me prima bevallen.
Om welke reden?

Dat je met een leuke groep bent heb je zelf in de hand, maar er hing ging geen sfeer, mensen dansten niet, geluid was slecht, decoratie 0, en er waren op het eind 2 massale vechtpartijen! :/
Uitspraak van da_renzo op vrijdag 18 november 2005 om 08:24:
maar er hing ging geen sfeer

Als mensen niet dansen hangt er geen goede sfeer :s

Als iedereen relaxed tegen elkaar doet en vrolijk is, dan hangt er een goede sfeer. Mensen die stilstaan of weinig dansen kunnen ook voor een goede sfeer zorgen hoor.

Alsof iedereen maar constant moet dansen :s


Uitspraak van da_renzo op vrijdag 18 november 2005 om 08:24:
en er waren op het eind 2 massale vechtpartijen

Over welke 4-elements heb jij het? Ik ben in September 2001 geweest, Junky XL, Corsten, Remy en Tiesto draaiden toen in de Main. Heb geen vechtpartij gezien, heb me prima vermaakt.
 
Wordt keuzes maken mensen... ook nog Awakenings in de gas!!! Maar Timewarp is zowiezo wel beter feest als Carl Cox en z'n vriendjes denk ik.

Als Carl Cox nou gewoon het vliegtuig pakt vanuit R'dam en nog ff snel gaat afsluiten op Timewarp, zou helemaal dope zijn, gaat immers toch tot 2 uur door. 2 jaar geleden draaide die ook als een gek op Timewarp.

Ik wacht wel ff de line up af, hoop dat Varela en Sims komen op Timewarp( of Awakenings)
laatste aanpassing
 
komt er in april ook geen awakenings op de vrijdag?
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 15 november 2005 om 20:37:
Alleen voor de sfeer zou ik niet naar Duitsland gaan, het feest zelf moet wat extra;s toevoegen.

Zoals een betere line up, betere locatie en/of beter geluid/licht/aankleding.

Time Warp:yes: :lief:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 21:57:
timewarp zou me echt niet boeien om het te missen en trouwens in oktober 2006 is er weer een timewarp in praag, en daar zou ik veel liever heen gaan

TW Mannheim is echt wel beter als TWPraag,al is de stad Praag wel (y)


maar ff off-topic dit soort Ned. feestjes trek ik toch al een tijdje niet meer

zal lastig voor UDC worden met op de zelfde dag dus Time Warp en Awakenings
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 17:03:
Als Carl Cox nou gewoon het vliegtuig pakt vanuit R'dam en nog ff snel gaat afsluiten op Timewarp

zoals in 2004:respect:
laatste aanpassing
Ben benieuwd wat de line-up brengt...
Ik denk Carl Cox en Michel de HeyO:)
Uitspraak van Hassanova op maandag 14 november 2005 om 21:15:
Hij staat weer in de agenda, Carl Cox & Friends.

Snap niet dat je nu al kunt zeggen dat je naar een feest gaat zonder dat de line-up bekend is!! Het zal de vorige keer wel goed bevallen zijn!! Ik ga toch zeker voor de muziek en niet voor de naam van het feestje!!!
 
Uitspraak van L.Swenson.D op dinsdag 22 november 2005 om 15:21:
Snap niet dat je nu al kunt zeggen dat je naar een feest gaat zonder dat de line-up bekend is!! Het zal de vorige keer wel goed bevallen zijn!! Ik ga toch zeker voor de muziek en niet voor de naam van het feestje!!!

reageer dan niet..

er zijn genoeg topics over feesten waarvan de line up nog niet bekend is. ga je dit bij elk topic neerzetten waarbij dit het geval is? nou veel succes alvast dan, ben je volgens mij nog wel ff bezig :jaja:
Uitspraak van L.Swenson.D op dinsdag 22 november 2005 om 15:21:
Snap niet dat je nu al kunt zeggen dat je naar een feest gaat zonder dat de line-up bekend is!! Het zal de vorige keer wel goed bevallen zijn!! Ik ga toch zeker voor de muziek en niet voor de naam van het feestje!!!

Ik ben nog nooit naar Carl Cox & Friends geweest.

Ik ben aan het experimenteren met techno op feestjes. Deze zomer een paar goede technosets gehoord op festivals en as zaterdag ga ik voor het eerst naar Awakenings.

Carl Cox ook gehoord op Dance Valley en dat vond ik erg :kwijl:

Dus om ff op je vraag terug te komen: ook al zou ik de line up al weten....ik heb er geen ene fuck verstand van. Techno is nieuw voor me.
 
Uitspraak van L.Swenson.D op dinsdag 22 november 2005 om 15:21:
Snap niet dat je nu al kunt zeggen dat je naar een feest gaat zonder dat de line-up bekend is!! Het zal de vorige keer wel goed bevallen zijn!! Ik ga toch zeker voor de muziek en niet voor de naam van het feestje!!!

Wat een onzin :S
Je gaat toch ook niet heen voor de naam, maar omdat het de vorige keer goed is bevallen.
Alsof de line-up garant staat voor een goeie sfeer :frusty:
 
ik heb er nu al zin in
kan niet wachten tot het april is...
Uitspraak van L.Swenson.D op dinsdag 22 november 2005 om 15:21:
Snap niet dat je nu al kunt zeggen dat je naar een feest gaat zonder dat de line-up bekend is!! Het zal de vorige keer wel goed bevallen zijn!! Ik ga toch zeker voor de muziek en niet voor de naam van het feestje!!!

je kan toch voor Carl Cox alleen gaan?!
kan mij niet zo boeien wie er nog bij komen eigenlijk, alleen al Cox een hele avond vind ik al :kwijl: :bounce: :cheer:

En daar komt bij dat ik de vorige 2 edities helemaal (Y) vond.
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 23 november 2005 om 09:57:
En daar komt bij dat ik de vorige 2 edities helemaal vond.

Laatste keer was qua organisatie klote.....muziek was wel ok, maar dat heb ik ook thuis of in m'n auto.

Wat betreft vechtpartijen...heb je overal...dus dat is een leip excuus om niet te gaan.
Carl Cox & friends I was echt super super super vet. Super sfeer, super line-up, super organisatie, en MEGA SUPER MEGA muziek.

Carl Cox & friends II was in vergelijking met de eerste editie in alles 'n stuk minder. Minder super sfeer, minder super line-up, minder super organisatie, en minder MEGA SUPER MEGA muziek. Je zag toen overduidelijk dat zeker 35% minder kaarten verkocht waren, waardoor waarschijnlijk ook het budget met 35% gekort was.

Samenvattend verwacht ik dus dat Carl Cox & friends III nog minder wordt, aangezien UDC het laatste jaar wel aanleg heeft om een neerwaartse spiraal succesvol voort te zetten.
 
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 23 november 2005 om 10:32:
Carl Cox & friends I was echt super super super vet. Super sfeer, super line-up, super organisatie, en MEGA SUPER MEGA muziek.

Carl Cox & friends II was in vergelijking met de eerste editie in alles 'n stuk minder. Minder super sfeer, minder super line-up, minder super organisatie, en minder MEGA SUPER MEGA muziek. Je zag toen overduidelijk dat zeker 35% minder kaarten verkocht waren, waardoor waarschijnlijk ook het budget met 35% gekort was.

Samenvattend verwacht ik dus dat Carl Cox & friends III nog minder wordt, aangezien UDC het laatste jaar wel aanleg heeft om een neerwaartse spiraal succesvol voort te zetten.

mijn ervaringen: de eerste is SUPER de 2e SLECHT en de 3e weer SUPER... dus deze wordt weer geweldig :D
laatste aanpassing
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 23 november 2005 om 11:44:
De derde is in April 2006

Ja, ze spreek haar verwachting uit:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 10:35:
... dus deze wordt weer geweldig
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 23 november 2005 om 10:32:
Samenvattend verwacht ik dus dat Carl Cox & friends III nog minder wordt, aangezien UDC het laatste jaar wel aanleg heeft om een neerwaartse spiraal succesvol voort te zetten.

na Armin Only heb ik juist weer alle vertrouwen in UDC :cheer:
Als ze CC op dezelfde manier organiseren kan het alleen maar weer een superfeest worden!
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 23 november 2005 om 12:56:
Als ze CC op dezelfde manier organiseren kan het alleen maar weer een superfeest worden!

Nou nou...bij UDC zijn er altijd toch wat dingen die niet goed verlopen :nee:

- fucking 4 entreepoortjes op een feest waar 12.000 man op afkomen....

- meerendeel van de bezoekers gebruikte dezelfde wc's, omdat niet (goed) stond aangegeven dat er ook WC's vooraan waren, naast de dj's

- lasershow was wel een beetje simpel, 3 bakjes met groene lasers, trance en lasers passen heel goed bij elkaar, mocht wel wat beter

- decor was supermooi, maar kwam niet goed uit de verf, omdat het zo donker was, weinig verlichting.


Kijk de foto's maar eens terug van Armin Only, ziet er niet zo heel indrukwekkend uit.

Maar het was zeker een topfeest, goed gedraaid, goede sfeer en de aankleding vond ik wel (y)
 
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 23 november 2005 om 11:44:
De derde is in April 2006

daar heb ik het toch over :S

ik ben nog nooit naar dit feest geweest maar het lijkt me echt super, ik heb al1 maar positieve verhalen hierover gehoord en tis vlakbij dus ik hoop dat ik er geld voor heb dan :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 13:16:
ik heb al1 maar positieve verhalen hierover gehoord en tis vlakbij

Woonplaats: Staphorst (Overijssel)
 
Uitspraak van Hassanova op woensdag 23 november 2005 om 13:25:
Woonplaats: Staphorst (Overijssel)

pffffffff

me vriend woont in spijkenisse............ ik ben daar 2 a 3 weekenden van elke maand...

betwetertje :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 13:43:
betwetertje :P

:P
Haha, volgens mij zijn we hier allemaal betwetertjes, anders zaten we niet de hele dag op een forum. ;-)
 
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 23 november 2005 om 14:31:
Haha, volgens mij zijn we hier allemaal betwetertjes, anders zaten we niet de hele dag op een forum

ach ja ik moet toch wat doen hebben op me werk hahahaha
laatste aanpassing
Cox is sowieso een held, maar zoals velen al aangaven zijn er meer lekkere dingen die dag op de agenda. Time Warp bijvoorbeeld is ook dit jaar weer het overwegen waard.

Effe kijken wat de gulden middenweg wordt. Misschien komt Cox dit jaar weer eens na lange tijd van absentie op Mayday ;)
Artiest M10
Gewoon lekker maar awake!
 
vorige keer waren er heel weinig mensen aan t dansen las ik toen. dan kan niet op een technofeest
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 20:11:
vorige keer waren er heel weinig mensen aan t dansen las ik toen. dan kan niet op een technofeest

:no:
vind ik ook.
helaas zie je dat op steeds meer feesten :(
 
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 23 november 2005 om 20:26:
vind ik ook.
helaas zie je dat op steeds meer feesten

dat snap ik ECHT niet.. je kan toch niet stil blijven staan met zulke geweldige muziek?
 
Masterlijk :D ik ben er zeker weer bij! hij draaidt echt super!! En de sfeer is helemaal perfect!!!
laatste aanpassing