Partyflock

Forumonderwerp · 826913
bestaat toeval? volgens mij wel.....ik heb soms wel eens van die te wazige toevalligheden

Aantal jaar terug wilde ik naar de bieb gaan..en ik dacht bij mezelf: waarom hebben ze nooit een leuk tijdschrift daar....de power unlimited ofzo..kom ik in de bieb...hebben ze een nieuw tijdschrift te huur...power unlimited :vaag:

en afgelopen donderdag weer....ik kom op school, geen peuken meer kut...dus ik denk: shit komt die vriend van me zo weer een peuk bij me bietsen zeker, ik zou gewoon een keer moeten zeggen dat hij zelf peuken moet kopen.....

smiddags loop ik met hem in de pauze naar de albert heijn, hij wou wat bikken halen....dus hij vraagt: heb je een peuk...nee dus...heeft hij het bikken gekocht..loopt ie naar de infobalie, koopt een pakje peuken,geeft ze aan mij en zegt: cadeautje...omdat ik altijd peuken van je biets...... :vaag:

iemand wel eens ook zoiets meegemaakt?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 09:18:
dejavu...das datje iets ziet....maar je oog?of hersens verwerken het dan niet gelijk maar een fractie van een seconde later...waardoor je het dus al gezien hebt maar in 2 instantie pas verwerkt waardoor je dus denkt dat je ergens al eerder bent geweest/iets al eerder hebt gezien:)

Hmmz lijkt niet zo te zijn bij mij. Ik droom meestal iets, wat ik me op dat moment herinner en denk 'wat weird' en dat het dan een hele tijd later gebeurd, bijvoorbeeld een bepaald gesprek met iemand dat ik al weet wat ze gaan zeggen...
Maar nu word ik te vaag denk ik, vlgens mij heb ik meer koffie nodig :P

Uitspraak van Devilish™ op maandag 14 november 2005 om 09:41:
vlgens mij heb ik meer koffie nodig

senseo:D

DeJa Vu heeft te maken met vorige levens (Y)
DeJa Vu kan nooit van dat leven zijn wat je nu leidt.
Is dat wel het geval, is het geen DeJa Vu maar een gedachtte en/of droom :yes:

Leuk bedacht, maar helaas onwaar. Een deja vu komt waarschijnlijk voort uit een soort foutje in je geheugen. Dat het uit je vorige leven zou komen is onmogelijk te bewijzen. Als je een deja vu hebt moet je het dus gewoon negeren.

Lees het na op: http://en.wikipedia.org/wiki/Deja_vu
Deja Vu is waarschijnlijk het resultaat van de tijd die ontstaat die tussen de verwerking van info van je linker naar je rechterhersenhelf of omgekeerd
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 10:04:
senseo:D

Uiteraard :9

Uitspraak van Devilish™ op maandag 14 november 2005 om 10:41:
Uiteraard

ik wist het:lief:

dejavu?:O:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 10:42:
dejavu?:O:P

Nee puur toeval :P

toeval bestaat niet
ja denk ook dat het bestaat!
heb mn nieuwe baan erdoor gevonden..!

ik heb super vaak dat als ik mijn tel. uit mijn broekzak haal dat ik dan prcies op dat moment gebeld wordt of een sms krijg :S
t lijkt alsof t bestaat
maar toeval is vaak geen toeval
sommige dingen zijn zo toevallig dat kan gewoon geen toeval zijn
bv altijd dubbele getallen zien, totdat je snapt wat t betekend
laatste aanpassing
ik keek net op mijn wekkerradio....17:17 :P

ja hur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 15:58:
ja hur

:/

Nee, toeval bestaat niet...alles is te verklaren. Geluk bestaat wel.

nee

Hmm toeval???

Ik was n keer met wat meiden en maten n horrorfilm aant kijken (13 ghosts vlgns mij)

1 van die meiden vond m eng en op t moment dat ze schreeuwde viel er n potje van de tv op de grond, terwijl iedereen er minimaal 2meter van af zat... Wazig dus...

Waarom zouden bepaalde gebeurtenissen niet toevallig kunnen plaats vinden? Wat of wie zou dan die niet-toevalligheden bepalen/beheersen. Niet overal is betekenis aan toe te kennen en zeker niet aan toevalligheden. Als er iets plaats vind wat we niet begrijpen wil dat nog niet zeggen dat er een betekenis achtr schuilt. Zo zijn religies ontstaan.

Je moest eens weten ik heb een stuk tekst dat 5.1 heet en daar staat gewoon in wat er vandaag gebeurde in het buiten land, en in nederland zelfs met de naam er bij, en wat er gister gebeurde.

En zo maak ik elke dag vage shit mee.
Ik heb het weleens gehad dat ik aan een ouwe maat van me moest denken, hoe het met hem ging enzo, kom ik hem nog geen 5 minuten daarna tegen :D
Toeval? Vast wel :jaja:

Toeval?? bestaat zeker! Ik heb ook te vaak van die vage dingen...ook veel gezellige dromen...heb mijn beste vriendin dood zien gaan en heb heel de begrafenis gedroomd...de betekenis van die droom was dat zij een nieuw leven zou gaan krijgen/beginnen...een week later belde ze op dat ze zwanger was!!
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 00:49:
Is dat wel het geval, is het geen DeJa Vu maar een gedachtte en/of droom

raar, maar heb dit wel si gehad ja, droom je iets loopt het later precies zo, maja...
toeval bestaat NIET!!!
alles wat je doet of wat er gebeurt heeft een reden.....
soms snap je de essentie er nog niet van maar op een later moment zal alles duidelijk worden.

Uitspraak van de ENIGE goeiste op vrijdag 3 februari 2006 om 22:50:
toeval bestaat NIET!!!
alles wat je doet of wat er gebeurt heeft een reden.....
soms snap je de essentie er nog niet van maar op een later moment zal alles duidelijk worden.

pcies zoals ik het wilde posten (Y)
natuurlijk bestaat het en er is niks raars aan.

toeval = onberekenbaar gebeuren. met andere woorden; toeval betekend dat er iets gebeurt wat je niet verwacht had.

en als je net ergens aan dacht en het gebeurt dan had je dat waarschijnlijk nooit verwacht en dan is het... toeval.
laatste aanpassing
een deja vu is ook niks raars. men heeft twee ogen die tegelijk een signaal naar de hersenen sturen en de hersenen vormen het beeld wat je uiteindelijk ziet. bij een deja vu is het signaal van één van de ogen vertraagd waardoor er eerst een signaal van één oog naar de hersenen gaat waardoor het beeld wordt gevormd en wanneer het vertraagde tweede signaal bij de hersenen komt wordt het beeld nogmaals gevormd waardoor verwarring in de hersenen onstaat. door die verwarring relateerd men het "herkende beeld" aan de situatie die op dat moment plaats vind en denkt men "hey dit heb ik al een keer meegemaakt".
laatste aanpassing

Toeval bestaan wel.. :)

Nou jah zeg kom ik na mn lunch pauze weer op het werk zie ik de nieuwe P.U. liggen op pagina 73

Review
Socom U.S. navy seals 3

Graphics 8
replay 8
Gameplay 8

Totaal 8,2

En dan met een max aantal spelers online 32

Lijkt verdomd veel op een tekst van mij 2.8 gaat over een race baan, en dan staat er ook nog dik gedrukt Shiet de ..........het voertuig is van jou.

Lijkt wel alsof ze echt in de glazen bol kunnen kijken.
laatste aanpassing

Hey! lees toevallig dit topic!

Toevallig! :P

sow das echt toevallig!! ik ook!! :P

goh wat een toevalligheid :P

gekkenhuis allemaal hier ;)
maar bestaat zeker wel..
Ik heb heel vaak als ik op mijn wekker wil kijken om te zien hoe laat het is, dat ik voor de gein ga raden op hoeveel minuten die precies staat. Meest domme getallen bijvoorbeeld 04.36 en dat klopt dan precies :S

En het meest weirde wat ik met "toeval" heb meegemaakt.

Een paar jaar geleden had ik verkering met een jongen. Die zei dat het altijd zo leuk vond als ik 2 staartjes in mijn haar had. Toen ging het uit. Ongeveer 7 maanden later, stond ik op een ochtend op en ik dacht laat ik eens 2 staartjes in mijn haar doen (in die 7 maanden heb ik hem niet meer gezien en mijn haar ook nooit meer in 2 staartjes gehad) Ik zat op de trein te wachten om naar school te gaan en wie zit daar op het perron? Mijn ex natuurlijk. Heel vaag. Vooral omdat hij eigenlijk een normale donderdag naar school moet en niets op het station in Best te zoeken heeft. Hij woont in Eindhoven en zit daar op school. Toevallig had hij meeloop dag op een school in Tilburg.. :S echt heel vaag
écht zul je dat toch nooit weten...
...maar ik zeg....dat het dan gewoon zo moest zijn!
O:)
Ik word al jaren achtervolgd door het nummer 747....

Elke dag, overal waar ik kijk... 747

Ben er heilig van overtuigd dat ik of neerstort met een 747, of dood ga om 07.47 ofzoiets :S

Had hier een scooter gehuurd... nummerbord 747, dus die heb ik maar even omgeruild :bloos:

Uitspraak van Trancepim op maandag 14 november 2005 om 00:25:
bestaat toeval? volgens mij wel.....ik heb soms wel eens van die te wazige toevalligheden

Nee, toeval bestaat niet. Álles gebeurt met een reden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 16:31:
Nou jah zeg kom ik na mn lunch pauze weer op het werk zie ik de nieuwe P.U. liggen op pagina 73

Review
Socom U.S. navy seals 3

Graphics 8
replay 8
Gameplay 8

Totaal 8,2

En dan met een max aantal spelers online 32

Lijkt verdomd veel op een tekst van mij 2.8 gaat over een race baan, en dan staat er ook nog dik gedrukt Shiet de ..........het voertuig is van jou.

Lijkt wel alsof ze echt in de glazen bol kunnen kijken.laatste aanpassing 7 februari 2006 16:32

Hoe kan het van daag 08-02

Word ik op de zaak gebeld door mn moeder of ik ff met mn moe en broertje mee wil rijden naar de dokter op 24 Dec 3 X 8 schreef ik 2.8 2 dagen later op mijn verjaardag 24 sprong mij km teller op 888, nu op 08.02 jah echt gaat over een race baan weg zitten dus.

Moeder 48 6 x 8 = 48
broertje 8 1 x 8 = 8
Ik 24 3 x 8 = 24

In de auto ik ze zitten nooit maar dan ook echt nooit bij me in de auto NOOIT !!

Het lijkt wel alsof alles in chene word gezet.

Echt niet leuk meer.
laatste aanpassing

Grappig toeval de laatste dagen van deze week 14 eindicht met gelijk aan de dagen van dit jaar.

07-04 dag 97
08-04 dag 98
09-04 dag 99

En daarna gaan we op 10-04 verder met dag 100.

Gewoon toeval :-/

Haat me daarvoor.
laatste aanpassing
Uitspraak van Reemzter op maandag 14 november 2005 om 01:37:
. Altijd dezelfde getallen jah 0.07
1.11

is geen toeval , die getallen hebben een symbolische betekenis

de betekenis van die getallen is een beetje wie je bent en
die getallen die je dan altijd ziet zijn de spiegel van die enrgieen die in je zitten.

hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn . .

maar in jouw geval wel !
Toeval bestaat niet.. het heeft vaak gewoon een betekenis :)
Heb gewoon al te vaak dingen gehad die anders toeval hadden geweest, maar ik weet gewoon zeker dat bepaalde dingen ergens voor gebeurd zijn :yes:

Ik heb inderdaad ook heel vaak als ik 's nachts wakker word dat het bijv 1.11 is of 2.22 of 3.33

heel vaag :/

Uitspraak van Chrisje op woensdag 8 februari 2006 om 05:52:
Ben er heilig van overtuigd dat ik of neerstort met een 747, of dood ga om 07.47 ofzoiets :S

Goed bezig :X

Toeval bestaat niet, het licht er aan hoe jij het opvat ;)

Toeval bestaat niet!

Uitspraak van _Dreamer_ op vrijdag 7 april 2006 om 11:51:
Heb gewoon al te vaak dingen gehad die anders toeval hadden geweest, maar ik weet gewoon zeker dat bepaalde dingen ergens voor gebeurd zijn

lotsbestemmingen dus...daar geloof ik ook in :)