| Betreft: | evenement: Armin Only, zaterdag 12 november 2005 om 22:00 |
alles was top!
Tering wat een dikke shit. Zelden zulke lekkere techno gehoord op een trance avond. Hij had de beuk er goed in zitten. Ik vond het in 1 woord fantastisch. Ik was in ieder geval zwaar onder de indruk, ik had gewoon niet verwacht (wel gehoopt) dat hij zo stevig door zou draaien.
Ik heb een Bekende Nederlander nog van dope voorzien... dat was ook wel errug lachen
Ik heb een Bekende Nederlander nog van dope voorzien... dat was ook wel errug lachen
ben ook net 1 minuut thuis..
ik was niet onder de indruk...veel mensen die nooit naar een housefeest gaan. had er veel meer van verwacht.
ik blijf altijd tot het eind van het feest ,maar ik ben gewoon iets eerder weg gegaan..nu lekker met vrienden nazitten om de avond toch nog super te maken.laatste aanpassing 13 november 2005 06:58
Het viel mij ook op dat er een hoop mensen rondliepen die voor het eerst naar een feest gingen....
Nou, wat was dit nou? Wat een gecompliceerde set!
Jammer! Had toch meer AvB verwacht! Wat een gestamp en dan het geluid 'bagger!
Het was helemaal te gek!!Ben nu net thuis lekker met m'n vriendje aan het afteren
Armin was echt geweldig!Vond de live acts ook onwijs gaaf,vooral met Ray Wilson.Alleen dat met die Afrikaanse drummers,dat had van mij niet gehoeven..Kakte een beetje in toen.
Verder topsfeer,lieve mensen en superlekkere trance!Wanneer mogen we weer?
Alleen dat met die Afrikaanse drummers,dat had van mij niet gehoeven..Kakte een beetje in toen.
Wie waren nou die bekende Nederlanders
k heb een bekende nederlander out zien gaan Hoop nit dat het van jouw dope was
Het viel mij ook op dat er een hoop mensen rondliepen die voor het eerst naar een feest gingen....
Alleen dat met die Afrikaanse drummers,dat had van mij niet gehoeven..Kakte een beetje in toen.
ja idd.. dat sloeg nergens op..
Ik vond dat hij niet veel platen draaien met power
Ik was ook blij dat ik met een leuk groepje was, dat maakte de avond een beetje af
en weeeeeeeeer dat gelul. Tja dat zul je op vrijwel elk feest wel hebben, dat er iemand of meerdere iemanden rondlopen die voor het eerst gaan. Jij bent toch ook ooit voor het eerst gegaan, wat maakt dat nou uit ? Ik vindt het wel geinig. Stoor me er niet aan.
Commentaar op podium etc. begrijp ik ook niet helemaal. Okee er was niet veel aan, maar uiteindelijk kom ik voor de muziek. En die was te gek, ook al zie ik dat niet iedereen het er mee eens is. Ach ja, ik ben blij Leuke jongen ontmoet ook nog Life is what you make it !
sja, dommerd
Ja, Jan Vayne, was idd niet geweldig. Maar ja, dat is 10 min op de hele nacht.
Geweldig feest!!!!!!!!!!!!!
hij was live op de radio dus wellicht heeft iemand um opgenomen
Ook wel cool met dat vuurwerk enzo
Het was goed, maar niet overdrijven natuurlijk!!!
Voor mij is dit het beste feest van 2005 geweest
Stond op het membersdeck en dat was zooooo mooi gezicht
Zou je best tegengekomen kunnen zijn, maar heb niet met je gesproken iig! Helaas!
Bij alle sterke nrs bij de opwarming had ik echt zo'n gevoel van 'hoe kan em nu nog beter gaan spelen
en weeeeeeeeer dat gelul. Tja dat zul je op vrijwel elk feest wel hebben, dat er iemand of meerdere iemanden rondlopen die voor het eerst gaan. Jij bent toch ook ooit voor het eerst gegaan, wat maakt dat nou uit ? Ik vindt het wel geinig. Stoor me er niet aan.
Hopen dat de liveset in zijn geheel ook ergens online komt.
Dat zou echt onwijs gaaf zijn als ze dat doen
Verder heel mooi met emotie verwoord kokkenmaster!
Ivm opmerkingen over een jong publiek. Ik vond het net andersom eigenlijk. Wat een pak gerimpelde 30'ers en 40'ers. Nog nooit meegemaakt
Zeker Rebelbitch altijd dat gezeik dat t niet leuk kan zijn in Ahoy. Carl Cox& Friends was toppie en nu was de sfeer weer helemaal geweldig.Dus je ziet wanneer er feest voor de echte liefhebbers wordt gegeven de sfeer gewoon goed is!!
Snap dan ook echt de negatieve opmerkingen niet over het publiek
Wat een pak gerimpelde 30'ers en 40'ers.
ow, dat is dan weer ff wat minder aardig...
Armin bdankt voor deze onvergetelijke nacht en wat n top publiek was dat gister!! Volgende keer wat mij betreft opzeker weer in Ahoy, alles klopte gewoon
En dan ga je muntjes halen, zijn het dv muntjes. En het water was in het begin ook nog van dv
LOL. Dat was alleszins niet letterlijk zo bedoeld. Ik zal er in het vervolg voor zorgen dat soortgelijke berichtjes vergezeld zullen worden door een smiley.
Ik zeg wel meer zo'n dingen die niet zo gemeend zijn...
He dorpgenoot, met jou ken ik praten!
Ik constateer toch weer een hoop negativisme. Tuurlijk, naar mijn mening was de setup van de zaal niet naar mijn smaak, maar dat drukte de wappiepret totaal niet! Voor mij is het vaak verstand op nul en genieten van de muziek (lekkere strings, af en toe een hardere beat) en blije mensen! Degene, jong en oud, die mijn pad kruisden waren allemaal relaxt!
Ik constateer toch weer een hoop negativisme
Ik ben er niet geweest
Buiten al mijn negatievisme om zal het best een aardig feestje geweest zijn voor degenen die er zijn geweest, maar voor zover ik kan en mag oordelen lijkt het me niks bijzonders!
Lees net he dankwoord van Armin en UDC op www.udc.nl daarin staat dat morgen alles online komt van de hele avond op www.arminonly.com
maar voor zover ik kan en mag oordelen lijkt het me niks bijzonders!
Ik ben er niet geweest, kan er dan misschien niet helemaal over oordelen, maar dit "concert" ziet er natuurlijk gewoon uit als een kopie van Tiesto in Concert. Gastoptredens bij de vocale plaatjes(Jan Johnston/Andain vs. Susana/Nadia Ali) van Armin zelf, afrikaanse drummers, optreden van een rockband (Kane vs. Racoon)...om maar wat op te noemen! En zag ik nou ook nog dat Mindcircus voorbij kwam...Conclusie: Armin is toch wel een beetje een copycat!
Kaarten voor Tiesto waren 2x zo duur en had dan ook alles erop en eraan. Het hele circus compleet. Armin laat zien dat hij net zo'n show kan neerzetten waarvoor je geen 70 euro hoeft te betalen. Dat heeftie TOP gedaan. Hij draaide daarbij tig keer beter dan ik tiesto ooit heb zien doen en ging niet zoals Tiesto op "safe" draaien. Hij toonde ballen !
ging niet zoals Tiesto op "safe"
als er geen beat in zit
Racoon was eigenlijk ook wel heel vet! Misschien wel het meest verrassende van de avond.
hoe kan je nou zeggen dat er stevig werd gedraaid,
als er geen beat in zit??
Racoon was eigenlijk ook wel heel vet! Misschien wel het meest verrassende van de avond.
Hoezo geen beat????
Huh?
Het knalde toch best wel hoor, en lekkere techtrance...
Wij waren met z'n 2 , en heb me uitstekend vermaakt met alle leuke lieve mensen om me heen... eigen groepje is dus niet perse nodig
Oké, vergeven...
Ik hoop dat die online komt als mp3 formaat en niet als stream want ik moet natuurlijk wel kunnen swingen in de trein straks
hoe kan je nou zeggen dat er stevig werd gedraaid,
als er geen beat in zit??
hoho, Dat heeft ie niet gedaan op TIC2. Heeft toen een poosje aardig diep gedraaid, waar dan ook wel t één en ander aan commentaar op kwam...was weer niet gangbaar genoeg
Ik vind dat Area 51 wel een kern van waarheid heeft.
Ik vond het er ook een beetje op lijken qua concept.
Maar iets minder groots opgezet.
Hij draaide daarbij tig keer beter dan ik tiesto ooit heb zien doen
Kaarten voor Tiesto waren 2x zo duur
Armin laat zien dat hij net zo'n show kan neerzetten waarvoor je geen 70 euro hoeft te betalen.
Nou voor jouw dan de stream van de site in MP3 formaat, de laatste 37 minuten Armin Only:
http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=2DF684KMY1XV9242HO6YDKTNM6
kan ook niet wachten op de dvd
Maar be patient he
Tracklist Pre Party:
01. Midor vs Linn - Breathing (Progressive Mix)
02. Sold Out vs Nova - Maybe Tomorrow (Nova Remix)
03. Perry O'Neil - Numb
04. The Drill - The Drill
05. Mode Hookers - Instrumental
06. Gabriel & Dresden Feat. Armin Van Buuren - Zocalo
07. Andrew Bennett vs. Rico Soarez - Untitled
08. Eye Wall - Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
09. Above & Beyond Feat Andy Moor - Air For Life
10. Alex Stealthy - Able To Forget
11. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong Remix)
12. Markus Shulz - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
13. Dino Sofos - Breathe Sunshine (Paul van Dyk Remix)
14. Red & Blue - Driller
15. M.I.D.O.R. - Magnetic
Ik hoop binnen 2 uur de link hier wel te kunnen plaatsen. Tot die tijd mogen jullie het nog doen met alles wat is blijven hangen van vannacht
ja hij was ook niet op de meeting
toen was ie nog steeds de schuchtere stille nuchtere jongen
denk dat ie ergens heel brak ligt brak te wezen
Ik ga idd ook twijfelen...
Mijn beste was ISOS4 party, maar ArminOnly was qua sfeer/publiek veel beter.
In andere punten weer minder (Ahoy, deze zaal )
Uitspraak van Mo-zus op zondag 13 november 2005 om 17:22:
ging niet zoals Tiesto op "safe"
hoho, Dat heeft ie niet gedaan op TIC2. Heeft toen een poosje aardig diep gedraaid, waar dan ook wel t één en ander aan commentaar op kwam...was weer niet gangbaar genoeg
wat dan ken je me niet buiten de discotheek op een feesten tegen elkaar praten haat ik, je hoort elkaar nooit en je kan niet zeggen wat je nu echt denky
Was goed bedoeld hoor!!!
Ik vermoedde het al, dat jij t wat minder zou vinden qua muziek.... Jammer hoor!
Met jou kan ik tenminste praten. Tenminste iemand die niet blind achter zijn of haar dj/idool aanhobbelt !
Je spreekt jezelf ook aardig tegen! Tegen mij zeggen dat ik niet mag oordelen omdat ik er niet bij ben geweest, terwijl je zelf aangeeft dat je Armin tig keer beter vond draaien dan dat je Tijs ooit heb zien doen. Logisch, volgens je agenda heb je 'm welgeteld 1x zien draaien Beetje raar om op die ene keer af te gaan.
Daarnaast zou ik als ik jou was mijn basisschoolleraar nog ff benaderen voor een lesje rekenvaardigheid
Ahoy zuigt. Is er toevallig niet bij Carl Cox een andere zaal gebruikt?
Als ik afga op het TIC optreden vond ik dat Tiesto moeite had het momentum vast te houden. Het ging ff lekker en dan kakte het niet in. Armin vond ik 1 lang hoogtepunt
welke TIC was je geweest? ik was 2004 op vrijdag en vond het wel lekkere muziek wat ie op zette..
Uitspraak van M. Arnoldi op zondag 13 november 2005 om 19:44:
Ahoy zuigt. Is er toevallig niet bij Carl Cox een andere zaal gebruikt?
Nee volgensmij was het dezelfde zaal alleen werden er andere plekken gebruikt qua zaalindeling. Ook de ingang was nu anders waardoor je vanaf de metro een leuk stukje mocht lopen
Mislukte In Concert, maar daar kon AvB weinig aandoen. Show was matig. Decor was weinig spannends aan, wel erg mooi gemaakt. Lasers? Er waren er maar 3?
Armin zijn set. Na 3-en ging het erg bergafwaarts. Ik hoorde soms platen van ''jezus, die wil je niet eens in je platenkoffer hebben''.
Het eerste uurtje klonk werelds. Laatste uurtje was ik helemaal kapot, maar hoorde wel prachtige platen voorbij komen. En ja, Mindcircus werkt altijd bij mij!
Voor de rest relaxe mensen, helemaal goed!
sorry hoor, maar als je 4x je grootste hitjes draait vindt ik je niet erg innovatief noch origineel. Ik heb Armin daar niet op kunnen betrappen. Als ik afga op het TIC optreden vond ik dat Tiesto moeite had het momentum vast te houden. Het ging ff lekker en dan kakte het niet in. Armin vond ik 1 lang hoogtepunt (bloos)
ik vond armin only vele malen beter dan tic. maar daar ben ik op vrijdagavond vorig jaar geweest en toen was de sfeer volledig verkloot doordat kpn alle kaarten had opgekocht en gratis weggegeven (en dus was het publiek uitermate lam).
maar buiten dat, vind armin's styl zowieso stukken relaxter.
Het is mij in ieder geval heel erg duidelijk geworden waarom Armin Tiesto voorbij is gestevend !
armin tiesto , tiesto armin,
want vinden jullie van ferry dan?
heeeel mooi gezongen poemma, ook die stiltes tussendoor..
Probleem is bij mij: ik moet er echt inkomen
Als je een concert geeft, moet je wel natuurlijk je eigen hitjes draaien
De laatste tijd is juist Armin de hitjeskant gaan opzoeken. Tiesto is weer een beetje normaal gaan draaien. Sommige kunnen dat niet waarderen en om die mensen te pleasen, pleurt ie maar Traffic erop.
ik vond het echt een bagger feest ,de was ook niet echt een gezellige sfeer , kortom zwaar in de min deze avond
Op Dance Vally was ie ok. Probleem is bij mij: ik moet er echt inkomen. Als eenmaal dat is..
dan bleef hij gewoon zo draaien zoals hij tot 3 uur bleef draaien
ik beschuldig mezelf niet van al te grote intelligentie maar tot drie tellen lukt toch echt nog wel !
![[img width=252 height=54]http://groups.msn.com/_Secure/0RwD*AoEVgAGMVc9S9GVJicOiIrEwxE27MCp8gr8qqWEXE76q4edU1aua1d5TEvCRYbwTWiQh6E9iy0h!OZ6wJX4OvC8qcORgYFmIboScsnE/a121.gif?dc=4675515044062175915[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0RwD*AoEVgAGMVc9S9GVJicOiIrEwxE27MCp8gr8qqWEXE76q4edU1aua1d5TEvCRYbwTWiQh6E9iy0h!OZ6wJX4OvC8qcORgYFmIboScsnE/a121.gif?dc=4675515044062175915)
superstring
Echt gaaf om te zien hoeveel plezier hij er zelf aan had.
Armin Only vond ik echt 10x beter dan Tiesto in Concert! meningen kunnen hierover verschillen natuurlijk maar ik wou het ff kwijt
ik beschuldig mezelf niet van al te grote intelligentie maar tot drie tellen lukt toch echt nog wel !
inderdaad daar heb je gelijk, maar ik denk als ik al die verhalen zo lees dat TIC 1 beter was dan Armin only in ahoy 1
ook toen Remy & Klinkenberg het ff overnamen stond ie zelf op dat linker podium in de zaal, hij wist van gekheid niet hoe hoog ie moest springen
Absoluut. Maar niet drie keer. Heb Just Be bij TIC toch zeker 3 keer gehoord.
Tiesto-oogkleppen
Hahaha, wat een zelfkennis
Wel leuk dat we elkaar zijn tegengekomen.
heb jij Adri nog gezien?
Ja, natuurlijk. Hij is niet achterlijk hoor, op één en hetzelfde feest merdere keren een nummer draaien
Check the tracklists. Ik ben een groot Tiesto-fan, en als hij dat zou doen, zou ik het verafschuwen. Trust me, Tiesto zal dat nooit doen.
Hij heeft 1x op de ISOS4 party twee versies van Arcadia achter elkaar gedaan, gaf erg leuk effect. Maar zeker nooit met Just Be.
Voor de rest kan ik ook moeilijk oordelen, omdat ik meer Tiesto-oogkleppen heb, maar TIC2 vond ik pers. te veel hardtrance.
Dus met zon bestand van een kleine 400 MB gaat het niet werken...
dan zal het een ander nummer geweest zijn, maar mijn vrienden en ik hebben elkaar meerdere malen aangekeken met een blik van: Dat nummer hebben we al voorbij horen komen. Heb daar ook veel anderen over gehoord en dat was voor mij een afknapper. Ga er verder geen welles nietes discussie over voeren
edit: Ik heb het even nagekeken. Wat je vrienden en jij zeiden, kloppen helaas niet.
Ik ben een van de weinigen die dit feest neutraal heeft bekeken. Ik had nog geen Armin en Tiësto ervaringen dus voor mij was alles nieuw.
Ik heb me erg goed vermaakt. Ik vond het alleen jammer dat het feest pas om 00:30 begon. Ik had wel verwacht dat er door een andere DJ warm werd gedraaid. Ik wilde er per sé vanaf het begin bij zijn en als je dan vanaf 22:15 binnen bent, baal je wel een klein beetje.
Ik ben een van de weinigen die dit feest neutraal heeft bekeken. Ik had nog geen Armin en Tiësto ervaringen dus voor mij was alles nieuw.
Ik heb me erg goed vermaakt. Ik vond het alleen jammer dat het feest pas om 00:30 begon. Ik had wel verwacht dat er door een andere DJ warm werd gedraaid. Ik wilde er per sé vanaf het begin bij zijn en als je dan vanaf 22:15 binnen bent, baal je wel een klein beetje.
Het publiek is me zeer goed bevallen. Weinig breezah en veel ouwe lullen . Die weten tenminste hoe ze moeten feesten.
Voor mij was het helemaal top!
damm meid, heb ik jou gemist
volgende keer gaan we elkaar wel weer tegen komen!
Nu kan ik iig aantal mensen blijk maken hier:
Armin_Van_Buuren-Armin_Only_The_Next_Level_(Ahoy)_Live-FM-12-11-2005-1KING
In dit .rar bestandje zit de set die uitgezonden is in 3 delen.
Zo kan iedereen nog thuis nagenieten!
Racoon was supervet
bladibla
Armin was al gewoon vanaf het begin af aan aan het draaien hoor, alleen niet op het podium zodat hij een groots entree kon maken om half 1 als de meeste mensen binnen waren
Was dat live dan?
Ik dacht dat opgenomen was op een ander feest. Kan nou niet echt zeggen dat ik het een origineel idee vond.
Nu kan ik iig aantal mensen blijk maken hier:
Armin_Van_Buuren-Armin_Only_The_Next_Level_(Ahoy)_Live-FM-12-11-2005-1KING
gelukkig is ik eigenwijs
ik weet wat ik gehoord heb, wat er op een playlist staat doet daar voor mij verder niet zoveel aan af
en for the record: ik was die avond volstrekt nuchter
Je komt toch voor de muziek, deejay(s ) en publiek?
Met zijn allen saamhorig spacen/trippen/zweven/dansen op de muziek.. Deert mij het decor nu!
Jammer dat je oogkleppen hebt,
alleen jammer dat er zo weinig zitplaatsen waren
Ben ik nou de eninge die t zwaar kut vond!!!!!!!!!!!
Sinds wanneer willen we tijdens een house-party zitten? Als je naar een concert gaat en staat in het veld, dan zit je toch ook op de grond en verwacht je niet dat ze ergens luxe fauteuils of wat dan ook neerzetten?
alleen jammer dat er zo weinig zitplaatsen waren
Sinds wanneer willen we tijdens een house-party zitten?
Als jij de hele nacht kan blijven staan als je nuchter bent of hebt gezopen vind ik dat erg knap
En daar betaal ik zeker 40 euro voor?
Begrijp mij niet verkeerd. Als ik een kaartje van 40 euro koop, stel ik eisen aan een feest.
Het draait allemaal maar om 1 ding: de muziek
Tegenwoordig verwachten mensen té veel het showelement, maar daarvoor verwijs ik je echt naar het circus.
Prima, maar ik betaal niet voor alleen muziek en sfeer 40 euro. Dan kan ik net zo goed naar een lokale dj hero gaan, die net zo leuk plaatjes kan draaien voor minder geld.
Ach ja, ik heb tot 00:30 grotendeels met m'n oogies dicht staan zweven
Ik zeg dan... waarom heb je dat dan niet gedaan??
UDC heeft er echt alles aangedaan
maar de aankleding was gewoon ruk.
Wat is er toch met 'ons' aan de hand? Waarom zijn we zo negatief en waarom zien we het positieve niet en halen we dat naar voren? Dit was gewoon een topavond met 9,5 uur lang de nummer 3 dj van de wereld. Daar mogen we ook best eens bij stilstaan.
uiteraard wel pijn in m´n voeten einde van de avond/nacht, maar als je tussendoor gaat zitten voel je het nog meer volgens mij
Wat is er toch met 'ons' aan de hand? Waarom zijn we zo negatief en waarom zien we het positieve niet en halen we dat naar voren? Dit was gewoon een topavond met 9,5 uur lang de nummer 3 dj van de wereld. Daar mogen we ook best eens bij stilstaan.
Bij mij waren het pijnlijke voeten EN rug
Valt me sowieso op dat iedereen steeds meer begint te janken over aankleding, lichten, geluid wat kut zou zijn, terwijl het eigelijk gewoon supervet is. Ik heb in dit topic zelfs een opmerking gelezen dat er 'maar 3 lasers' hingen. Hoe triest kan je zijn??? Lijkt wel alsof er tegenwoordig niemand meer tevreden is met een feest wat gewoon vet is. Zelfs over Sensation liepen mensen te zeiken en te janken over de aankleding. Terwijl dat altijd waanzinnig is.
zo, had gewoon spierpijn de volgende dag!
(en dan vind ik het opvallend dat het vooral de "jongeren" zijn die lopen te klagen over te weinig zitjes! )
Lid worden van het forum, berichtje posten in link die je wil downloaden. Dan komt de link tevoorschijn en kun je hem downloaden.
Was 200 euro aan drank kwijt vond ik wel tegenvallen het is op voor je er erg in heb.
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt en nog denk ik terug aan het geweldige feest wat ik 7 uur lang heb meegemaakt
Stel je eisen bij, zou ik zeggen. Heb je goed de zaal ingekeken en gezien waar je je bevond? Tussen mooie mensen, een mooie omgeving, een sfeertje waar je u tegen zegt. Dit soort avonden zijn niet voor iedereen weggelegd, je bent bevoorrecht om dit mee te mogen maken. Om even je problemen te vergeten, problemen waar een ander aan onderdoor gaat. Ik was ze voor een paar uur weer even vergeten en dankzij muziek waar soms je hart van brak heb ik weer een avond meegemaakt die ik niet snel zal vergeten.
Was 200 euro aan drank kwijt
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 14 november 2005 om 14:09:
Was 200 euro aan drank kwijt
Jezus, heb je vloeibaar goud gedronken??
nou zeg dat !! ik heb 20 euro uitgegeven aan drank, zoveel aardige mensen daar die steeds een drankje aanboden hehe
want dat begrijp ik ook niet, die opmerkingen over vervelend volk en geen leuke sfeer
En het publiek....was juist waanzinnig.
Voor mij was het echt één van de beste feesten wat dat betreft.
Ik heb met zoveel mensen een babbel gemaakt, zoveel lachende koppen gezien, zoveel duimen die omhoog gingen, zoveel handjes in de lucht en voetjes van de vloer... Geweldig!
Alleen heb ik niet met veel mensen n babbel gemaakt, daar had ik het veelssss te druk voor
ja!! en ik zat op de plee!!! ik kon wel janken! whahah ik gelijk zo snel mogelijk de dansvloer opwas er halverwege het nummer gelukkig
whaha
De sfeer was niet te vergelijken met een avond op de Ocean Diva
Uitspraak van >>Maartje<< op maandag 14 november 2005 om 13:44:
Als jij de hele nacht kan blijven staan als je nuchter bent of hebt gezopen vind ik dat erg knap
toevallig wel ja
Haha, was dit x nuchter, maar gewoon een kwestie van GAAN .. vanaf 1.00 totaal denk ik ca. 15 min. gezeten om heel ff bij te komen en wat te eten.
Pfff ... ik kon niet meer naar de auto lopen.. ben half gedragen
Ik wil eigenlijk nog wel ff een opmerking plaatsen over de draaikunsten van Armin... Ik vond het verder echt geweldig, maar er was 1 ding wat me opviel:
Hij deed weinig met de mixmogelijkheden die er zijn...
Als je bijvoorbeeld ASOT 200 luistert mixed ie daar echt briljant met Made Of Sun en ook Diving/Flight 643
Maar het leek alsof ie op "save" speelde en dat soort geweldige trucjes niet uithaalde. Iemand dit ook opgevallen? En ik vraag me ook af waarom ie dat niet deed... Juist voor zoveel man wil je toch alles uit de kast halen en je draaikunsten laten zien?
Jij had er idd al een aardige reis opzitten om in de Ahoy te komen en daarna weer dat pokke eind naar huis terug, EN dan ook nog eens met de NS
http://www.zehir.net/
Ook hier staat de set.
Playlist er is volgens mijn info tot 5 uur uitgezonden:
Ben blij dat ik een vriend heb die niet zo nodig hoeft te drinken of wat dan ook
Je vriend was toch een stuk later naar huis gegaan
hahahahaha, dat had ik nou ook tijdens superstring! wist niet hoe snel ik mn kont af moest vegen en de dansvloer op moest rennen, om vervolgens mn vrienden kwijt te raken (was een beetje te enthousiast)
hahahahahahaha en dat gaat al niet makkelijk op zo'n smerig toilet!! bleh! hahahaha echt ranzig daar!!!
heb ik helemaal geen last van gehad, toiletten ff buiten de zaal waren netjes, schoon (op het condoompie na wat iemand even pontificaal op de prullenbak moest leggen )en geen rijen
even een vraagje tussendoor:
weet iemand of en waar er in het noorden van het land leuke [hard]trance-feestjes zijn? heb de smaak wel goed te pakken na zaterdag
naja, ik heb ook wel een paar uurtjes reistijd over voor een goed feest
kan alleen niet zo vaak en voor kleine dingen is het gewoon niet de moeite waard, omdat treinkaartjes etc zo duur zijn.
Was zelf pas om 11.00 uur thuis
Ben nog steeds niet over mijn dal heen
Shit zeg toen Southern sun werd gedraaid, ben ik echt zo ontzettend uit mijn dak gegaan! Die plaat is voor mij zo alles omvattend, droevig, hoopvol, euforisch, dreigend, uplifting. Echt super dat Armin um draaide.
maar TIC2 vond ik pers. te veel hardtrance
75. Reflekt featuring Delline Bass - Need To Be Loved (Bart Claessen's Playmo Bootleg)
76. Agnelli & Nelson - Everyday (John O'Callaghan Remix)
77. Deepvoices - A New Beginning (Astuni & Le Saux Remix)
78. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix)
79. Purple Haze - Adrenaline
80. Push - Strange World (Spektrum Remix)
81. System F vs Armin van Buuren - Exhale (Original Mix)
82. ID
83. ID
84. Sharp Side - Space Cruising
85. Solar Factor - No Return
86. Donna Summer - I Feel Love (Public Domain's Booty Remake)
87. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gozack Remix)
88. The Prodigy - No Good (Remix)
89. PG2 presents Txitxarro - Txetxe For Memory
90. Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (John O'Callaghan Remix)
91. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
92. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
Encore
93. Armin van Buuren featuring Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Mix)laatste aanpassing 15 november 2005 11:40
dat heb ik gemist... godver kan me niet herinneren wanneer ik zo moeilijk hard heb lopen balen als nou...kutzoooooooooi wat een nummers
Ja maar toen was het feestje nog volop bezig
was je dan?
Moet zeggen dat ik ook de hele avond niet helemaal kan navertellen
Toch wel stukjes kwijt, werd opeens wakker stond ik bij de kraampjes dacht wat doe ik hier
En NO GOOD
En NO GOOD snik waaaaaaaaaaaaahh!!
Moet zeggen dat ik ook de hele avond niet helemaal kan navertellen
Toch wel stukjes kwijt, werd opeens wakker stond ik bij de kraampjes dacht wat doe ik hier
Ik heb helaas ook de laatste 4 nummertjes gemist
Ik heb helaas ook de laatste 4 nummertjes gemist
joh, dan had je dat laatste kwartiertje toch nog wel kunnen blijven?
Nou ja ik haal 26 december de schade wel weer in in de Melkweg!
Vanaf jou gezien is Amsterdam dichterbij dan Rotterdam hoor
Scheelt 30 km en 15 minuten reistijd (met de auto dan
Nou ja ik haal 26 december de schade wel weer in in de Melkweg!
Volgens de routeplanner is Staphorst - Amsterdam (Melkweg) 1 uur en 20 minuten en Staphorst - Rotterdam (Ahoy) is 1 uur en 40 minuten
Misschien rij je wel te snel naar Amsterdam en te langzaam naar Rotterdam
Tijd besef was helemaal weg
dat is altijd een goed teken op een feest, alleen dat betekend altijd wel ook dat de avond veeeeeeeeeeel te snel voorbij gaat
Ja idd ook wel weer jammer want hoor nu dingen via livesets van armin only die ik helemaal niet meegekregen heb
vind het wel jammer dat je het publiek niet hoort eigenlijk
Naja.......je spoort gewoon echt niet!! De aankleding en de hele entourage was gewoon vet. Wat je nu zegt, slaat helemaal nergens meer op.....echt niet gewoon.
Valt me sowieso op dat iedereen steeds meer begint te janken over aankleding, lichten, geluid wat kut zou zijn, terwijl het eigelijk gewoon supervet is. Ik heb in dit topic zelfs een opmerking gelezen dat er 'maar 3 lasers' hingen. Hoe triest kan je zijn??? Lijkt wel alsof er tegenwoordig niemand meer tevreden is met een feest wat gewoon vet is. Zelfs over Sensation liepen mensen te zeiken en te janken over de aankleding. Terwijl dat altijd waanzinnig is.
Het zag er uit als een betonnen hal, ik kan er weinig anders van maken
En ik heb gewoon een topfeest gehad
volgens mij staan er nu genoeg links om weer te kunnen genieten van afgelopen zaterdag iedereen bedankt
En het publiek....was juist waanzinnig.
Voor mij was het echt één van de beste feesten wat dat betreft.
Ik heb met zoveel mensen een babbel gemaakt, zoveel lachende koppen gezien, zoveel duimen die omhoog gingen, zoveel handjes in de lucht en voetjes van de vloer... Geweldig!
Super!!!!! Heb alles binnen nu...GEWELDIG!
Dat 1e uur... WOW... progressive
Ik ben de mensen die dit voor ons posten, uploaden, of wat dan ook, zeeeer dankbaar!!
a men Armin,
Viel je het allemaal een beetje tegen jonge???
Heb je verslag gelezen en echt positief was je niet
ik had er teveel verwachtingen van.
download trouwens van mij link part 4, dan hoor je bij 13 minuten tot 16 minuten die pg2-forum of love(danjo vs styles remix)
Ben ook reuzeachtig benieuwd naar die dvd die uit gaat komen eind van de maand begin December, ben benieuwd wat ze daar van gaan maken.
Het is ook een nummer uit de oude doos in een nieuw jasje. Een heel mooi jasje
inderdaad, download trouwens van mij link part 4, dan hoor je bij 13 minuten tot 16 minuten die pg2-forum of love(danjo vs styles remix)
Allen die nummer 11 van het laatste uur, of ik geloof vanaf 7 uur die wil nie?! Kan de server nie vinden.
Snap ik.. maar van mij had ie ook wel door mogen gaan Alleen geef ik ff als extra info het beleid van de gemeente. Half 8 is dan al dikke uitloop
bij mij doet 00.00 uur raar...duurt maar iets van 20 seconden ofzo...Meer mensen met dit probleem en zo ja....waar kan ik de goeie set van 00.00 uur tot 01.00 uur downlaoden?
Mij is het inmiddels gelukt om alles binnen te halen met 64.6 kb/sec.
Die link had ik dus al.En alles binnen. Dank voor de precieze aanduiding!
En ja...zit nu te luisteren..............
ik zweef
http://djmixes.ipbhost.com/ind ... 5d352fab7&showtopic=14274
dit is een geweldige link, alles perfect, goed geluid en je kan daar ook deel voor deel downloaden, is ook 96 kb/sec.
Onderaan dat bericht kan je alles downloaden.
Klopt downloaden ging perfect alleen Part 3 duurt bij mij echt heel kort, iets van 5 seconden zelfs.....Net nog geprobeerd
hij heeft wel rare dingen die link had ik ook last van, gewoon bestand verwijderen en nog maals proberen, ook geen andere downloads aan hebben anders is er kans dat hij het ook niet doet.
Nadia Ali.
hee, dat moet je hier niet zeggen joh
Leuke relatie hebben jullie, haha
eind december begin januari komt de dvd uit
eind december begin januari komt de dvd uit
Eurythmics - Sweet Dreams (
Gini! waar was je nou de hele nacht?!
lekker naar je zin gehad meid?
www.2go.tv <--Erg leuk om het terug tezien (report 3 is een stukje met Racoon erin moment
Ohhh dank je!! Goeie tip! Prachtig om zo terug te horen, ik ga zeker weten die dvd kopen..
Eigenlijk moet je report 4
http://www.2go.tv/Pages/Star.aspx?Id=14&video=armin_report4.wmv
hebben en dan dat stukje, het moment dat er zo'n kerel met zwart shirt recht op in beeld staat, maar 3 seconden ofzo en hij spreekt wat in de microfoon, dat nr op de achter grond, zo mooi!! Kan iemand mij AUB melden hoe dat nr heet of dat nummer online zetten? P R A C H T I G ! !
Denk dat je Marcel Woods - Advanced bedoelt, maar adan is die gast met dat zwarte shirt iig wel heel heel erg kort in beeld
Op http://www.arminonly.com heb je ook onder extra stukken van de avond online staan. Klinkt echt heerlijk
Armin was super, het enige verbeterpuntje is de locatie. Ik ben zeker aanwezig
, Zoiets moet uniek blijven waarover we nog lang blijven praten, en hoe langer we het over hebben dan wordt het steeds legandarischer en als er dan over 2 jaar weer 1 komt dan heeft iedereen er weer reuze veel zin in
Zoiets moet uniek blijven waarover we nog lang blijven praten, en hoe langer we het over hebben dan wordt het steeds legandarischer en als er dan over 2 jaar weer 1 komt dan heeft iedereen er weer reuze veel zin in
jij bent vast nog nooit in het thialf geweest
maar dan de volgende keer toch in de HMH
de volgende armin only in DE KUIP moet het wel droog zijn dan
echter is het dan niet geschikt voor "massa" publiek
Denk trouwens dat HMH net zoals veel andere locaties EXCLUSIEF voor één of twee (misschien 3) organisaties wordt gehouden.
In dit geval dus Mojo (concerten) , Q-Dance, ID&T. Kom je niet tussen
Zoetermeer of Rotterdam.. tja volgens mij maakt dat voor mij niet uit. Het is bijna net zo ver reizen.
Hmm als ik die reacties zo es lees...misschien wordt het tijd dat er een nieuwe locatie wordt gebouwd op een centrale plek in Nederland, met de sfeer en acoustiek van de HMH en de capaciteit van Ahoy....
en met heel veel plees !
Want druk was het zeker niet.
Ik vond er persoonlijk niet zoveel aan.
en als iedereen aan andere (grotere) locaties zit te denken, zou hij er toch eerst voor moeten zorgen dat hij zo'n zaal in de Ahoy vol krijgt, toch?
Veel drukker was ook echt niet leuk geweest, de eerste 15 meter voor het podium was geen doorkomen aan
als ze 'm nou in utrecht neer zetten
ja, dat zou ook wel fijn zijn, ik vind dat op elk feest weer een nachtmerrie (en zonde van mijn tijd om in die lange rijen te staan
als iedereen aan andere (grotere) locaties zit te denken, zou hij er toch eerst voor moeten zorgen dat hij zo'n zaal in de Ahoy vol krijgt
moeilijk om zo'n hal op te leuken.
ik had best kriebeltjes hoor van tevoren
maar das juist leuk
Dat is bij dat Ilo zangeresje wel anders, haha! Echt zo vals!
Jan vayne zat er ook fiks naast, hoor het net voor het eerst
schijnt dat er wat apparatuur uitviel waardoor hij niet meer zo goed kon volgen waar ze mee bezig waren.
Klonk bij Sensation iig stukken beter
Daar klonk het idd beter alleen vond ik de set van armin toe echt bagger maar ja dat is sensation
Tiesto zou wel leuk zijn ja, maar ik denk niet dattie nog warm loopt voor dat soort optredens, en ik heb ook niet zo'n zin om voor 1 dj een vette prijsverhoging weg te moeten kauwen, want hij komt natuurlijk niet voor nix
Iedereen euro meer betalen heb je +/- 40.000 euro
dhr. duncan verdient genoeg met ze feestjes
jean lekker draaien??
smaken verschillen
maar 2 platen 2 keer in je set draaien op white waar ik 60 euro voor betaal vind ik echt te triest gewoon. sensation is eigenlijk gewoon een bagger feest. zijn alleen maar mensen die mooi willen zijn en niet dansen.
sensation is eigenlijk gewoon een bagger feest
schijnt dat er wat apparatuur uitviel waardoor hij niet meer zo goed kon volgen waar ze mee bezig waren.
mijn eerste feest was de black edition van 2002, en dat is tot op de dag van vandaag mijn beste feest
mijn eerste feest was de black edition van 2002,
Vind het echt onzin wat je daar nu neerzet.
Maar goed..jouw mening zullen we maar zeggen
krijgt kaarten overal bij abbonomenten enz enz dus er komen veel mensen die er niks tezoeken hebben.
krijgt kaarten overal bij abbonomenten enz enz dus er komen veel mensen die er niks tezoeken hebben.
dat is zoooo frustrerend. Heb je zelf dik betaald voor een kaartje terwijl er heel veel 'dagjesmensen' aanwezig zijn i.p.v. echte liefhebbers. Dit zorgt altijd voor een ronduit waardeloze sfeer
ja klopt, zijn schermpje viel uit. Is een excuus, maar voor mij niet goed genoeg. Ben je nou artiest of niet? Timing is toch wel vereist als je op zo'n hoog niveau performt...
dat is zoooo frustrerend. Heb je zelf dik betaald voor een kaartje terwijl er heel veel 'dagjesmensen' aanwezig zijn i.p.v. echte liefhebbers. Dit zorgt altijd voor een ronduit waardeloze sfeer
ik heb op zich niks tegen dagjes mensen, als ze maar komen omdat ze het leuk vinden, niet omdat er niets beters te doen was die avond
ahhaha van die stelletjes van dik 40 met leren en latex pakjes aan en dan ruig gaan staan tongen!! damn nasty
wil tiesto weer op sensation zien
ja ik ook !
laat m 2 uur draaien kost dat een ton (2.50 per feestganger) maar heb je wel een topfeest !
Of zal duncan ook een urban dj willen op sensation white
Of zal duncan ook een urban dj willen op sensation white
Echt wat die duncan met innercity heeft gedaan
idd.. t werd niet eens in het sportpaleis gehouden..
schijnt dat er wat apparatuur uitviel waardoor hij niet meer zo goed kon volgen waar ze mee bezig waren. Nou ja dat was duidelijk in ieder geval
Mwah als ik zo de set naluister, zit Jan Vayne er zowat het hele nummer net een tikeltje ernaast.. maar wel consequent.
Wat dus idd op bijvoorbeeld kapotte/niet werkende monitor/oortje zou kunnen duiden.laatste aanpassing 19 november 2005 02:34
wat vind je leuk aan sensation dan??? uitgemolken concept, geen echt feest waar iedereen los gaat. krijgt kaarten overal bij abbonomenten enz enz dus er komen veel mensen die er niks tezoeken hebben.
Armin only en hmh feestjes zijn 100 keer beter als sensation, vind ik.
hahahaha ! ik vindt het dikke SHIT wattie ermee gedaan heeft ! Opzouten met dat Qdance, hehe
Concept gaat floppen let maar op. Line up is niet goed genoeg en zeker niet voor dat geld.
R.I.P Innercity
dat is maar net hoe je het bekijkt. Voor techno en progressive liefhebbers als ik is het een fantastisch concept. Maar die discussie kunnen we beter in het Innercity Lineup topic voeren, zie dat je daar ook al gepost hebt
Ok...= jouw smaak..fine with me..
Voor MIJ is Sensation gewoon een hoogtepunt elk jaar.
Dit is geen innercity meer
nBovendien hangt er altijd een aangename sfeer op deze feesten en zijn we ook met succes enkele samenwerkingsverbanden aangegaan zoals bij Trance Energy
Zal me niets verbazen als Urban ook zijn entree maakt op TE.
ik ben 1x naar TE geweest en vond het echt vreselijk
een aangename sfeer was echt heeeeeeel ver te zoeken!
Die gasten van Watsgebeurd komen ook... das rap geloof ik..
Ik heb bij de vorige edities steeds getwijfeld en afgehaakt, maar nu moet het er maar eens van komen.
Nu hopen dat de gemiddelde leeftijd hoger ligt dan 16,8 en dat de breezersletjes in de minderheid zijn
Armin in Ahoy was gewoon n dikke vette 10
Hoop dat hij niet te lang wacht met de volgende
Nu hopen dat de gemiddelde leeftijd hoger ligt dan 16,8 en dat de breezersletjes in de minderheid zijn
dat was dus een van de redenen dat ik er geen bal aan vond.
Absoluut feest van het jaar 2005!
maar feest van het jaar
Na zo vaak luisteren gaat het stiekem wel een beetje vervelen..................
maar khoef niet nog een keer....
Had ook graag naar Tiesto gewilt 3 december
ben al geweest toen in Geldredome. Was heel mooi, maar khoef niet nog een keer....
jammer kga wel
Was heel mooi, maar khoef niet nog een keer....
ik ook niet zozeer, maar belangrijker nog is dat ik geen geld heb
Zeker niet nu we vanmiddag te horen hebben gekregen dat we (poemma & ik) samen een flatje toegewezen hebben gekregen
ben al geweest toen in Geldredome. Was heel mooi, maar khoef niet nog een keer....
Zeker niet nu we vanmiddag te horen hebben gekregen dat we (poemma & ik) samen een flatje toegewezen hebben gekregen
Tiësto - Live @ Cream Amnesia (07-08-2005)*
wat bedoel je precies met NoordOosten?
En dat Summerdance Event in Dedemsvaart, misschien ook wel iets voor jullie?
Steve Rachmad
Ik heb toch liever trance, ik hou van een climax in muziek. Techno is toch anders, maar ik ben nog nooit op een techno-feest geweest. Ik zit er al een tijdje aan te denken, maar ik denk niet dat ik het leuk genoeg vind om 40 euro voor uit te geven
als je armin te gek vond dan ga je techno ook wel trekken
Ik vind dat een beetje vreemde vertaling voor iets wat je leuk vindt "dikke stront"te noemen .
Het valt me hier wel op,dat er meer oudere hier op deze topic reageren dan de wat jongeren.
Is het zo dat dit meer de stroming voor de oudere wordt ?
Is de trance weer een beetje underground geworden zoals de hardcore zich ook een beetje zich ook een tijdje zich terugetrokken heeft ?
als je armin te gek vond dan ga je techno ook wel trekken
heb laatst ook voor het eerst een techno feessie gehad (awakenings)
Ik had een berichtje gestuurd naar UDC om te vragen of er nog een DVD uitkomt, hier de reactie:
Beste Jelmer,
uiteraard komt er een DVD van Armin Only uit.
Wij verwachten deze in januari 2006 uit te kunne brengen.
Zodra de exacte datum bekend is zal dit vermeldt worden in de UDC
nieuwsbrief of op onze site.
Met vriendelijke groeten,
UDC EVENTS B.V.
Maar ja, voor een leuk feest moet je soms verder weg...
maakt mij nooit uit waar het is, ga overal naar toe als het goed is!
k zou wel willen, maar ver reizen maakt het ook meteen veel duurder
Maar soms kan je wel een uitzondering maken toch?
zeker omdat je niet uit de randstad komt, waar toch (volgens mij) zo'n beetje de meeste feesten zijn over het algemeen.
dwarrel wordt oud
voel me nie aangesproken hoor........
Net de DVD zitten kijken . Kreeg er gewoon kippevel van .
Het gevoel van die avond kwam terug en kan nu nog steeds zeggen dat dat een van de hoogtepunten was van 2005. En er zeker volgende keer bij zal zijn .
Over de DVD zelf ben ik juist wel tevreden. Ruim 1.5 uur film en vele momenten waarvan ik dacht . Inderdaad zo was het.
Het was net als het feest top het was het wachten waard