Partyflock

Forumonderwerp · 826665

Waarschuw beheerder
donateur
Nou vertel.... Ik ben niet heen geweest omdat ik moest werken...

Waarschuw beheerder
Ik heb t echt helemaal super gehad!
Lekker knallen met :respect: Delerium :respect:
Waarschuw beheerder
Het was weer Top :cheer:, kheb me goed vermaakt op het laatste uurtje na !
Waarschuw beheerder
Was zeker een goed feest :yes:
Dit was mijn 2e keer...maar overtrof dubbel en dwars de afgelopen editie.
Werd erg goed gedraaid vanaf het begin af aan...heerlijke ouwe nummers gehoord...veel bekenden gezien ook...en gezellige leuke mensen met me mee....kortom:
Superavond gehad :cheer: :Bounce: :woopwoop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 11:50:
drukker als anders

ik kon met mn armen wijd gaan staan rond zwieren als ik dat had gewild, vond de drukte echt giga mee vallen... zeker na n paar andere feesjes waar je je kont nog nie kon keren!!

Uitspraak van Dansliefhebber op maandag 14 november 2005 om 15:18:
niet van mijn plek kunnen komen omdat mijn voeten bleven staan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 16:00:
leek wel teer ofzo

hahaha :jaja:
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste HQ, maar ben er volgend jaar zeker weer bij!
Heb het echt super naar mijn zin gehad...

Er kwamen soms echt nummers voorbij die ik helemaal vergeten was!
Een feest van herkenning! :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van marieksel op maandag 14 november 2005 om 17:05:
niet van mijn plek kunnen komen omdat mijn voeten bleven staan

leek wel teer ofzo

Had ik beter daar kunnen staan ik gleed zo achter op mijn gat echt vreselijk als dat gebeurt pfffffffff hahahaha
Waarschuw beheerder
In de gang plakte het echt als een gek, maar op sommige plaatsen in de zaal was het spekglad...
Vooral in dat stuk tussen de hal en de gang, bij die deuren... tering, leek Thialf tijdens het WK schaatsen wel joh! ;)
Waarschuw beheerder
Weet iemand of er dit keer wél een cd/dvd uitkomt?

Of anders waar de sets te vinden zijn?
Waarschuw beheerder
Tijd dat er eens een classicsfeest georganiseerd wordt waarbij hardcore gewoon taboe is

Hey Wacky, tijd niet gesprokuh :)
Ga je niet garanderen dat er helemaal geen early zal worden gedraaid maar op het volgende feest zal je qua oldschool/classics zeker aan je trekken komen:

https://partyflock.nl/party/50328

Je bent toch wel 25 jaar of ouder héh? :P
Waarschuw beheerder
ik kon met mn armen wijd gaan staan rond zwieren als ik dat had gewild, vond de drukte echt giga mee vallen... zeker na n paar andere feesjes waar je je kont nog nie kon keren!!

Dat wilde ik ook al zeggen. Het viel me juist erg mee qua drukte. Ik sta dan ook niet met mijn neus vooraan maar heb echt prima kunnen springen, zonder schade aan te richten bij de medemens.

En boven stonden wij rechtsvooraan (met je neus naar de dj gezien dan) en daar hadden wij mega veel ruimte.

Vond het wel jammer dat er nergens zit gelegenheden waren. Niet dat ik echt wil zitten maar zo nu en dan heb je wat te draaien ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op maandag 14 november 2005 om 17:06:
ik gleed zo achter op mijn gat echt vreselijk als dat gebeurt pfffffffff hahahaha

hihi, is idd een van de mindere momenten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dansliefhebber op maandag 14 november 2005 om 17:20:
Ik sta dan ook niet met mijn neus vooraan

wij stonden op bar hoogte, heel belangrijk om niet te ver te hoeve lopen om je vochtigheidsgehalte op pijl te houden!

Vond het wel jammer dat er nergens zit gelegenheden waren

heb je die mega tribune niet gezien dan?
moest je wel n tering eind voor trap lopen, maar je kon er best relaxt ziten...
Waarschuw beheerder
Vond het wel jammer dat er nergens zit gelegenheden waren

Daar ergens bovenin ;) moet je eerst over die lekkere op je bekglij trap :yes: heerlijk :respect: om de paar minuten dondert er wel eentje naar beneden,, genieten :D

Waarschuw beheerder
donateur
zo nu en dan heb je wat te draaien

Ik stond dus helemaal vooraan, een poging te wagen tot het draaien van iets... Die bas daar vooraan was zó hevig dat alles uit mijn vloeitje trilde! :D
Ik dacht eerst dat het aan mij (en de hoeveelheid :bier: )lag, maar toen ik aan de zijkant stond ging het weer prima B) :smoke:

En bovenin kon je idd goed zitten! En de drukte was prima, niet te druk en ook niet te rustig!
Waarschuw beheerder
Lucien foort, miss monica, dimitri, mark van dale waren echt de helden van de avond, die draaide echt pure oldschool en niet alleen hitjes.

Benden vond ik toch dat er weer te veel early rave werd gedraaid dus ben halverwege de nacht lekker boven gebleven want daar was het top met zoals we het toen noemden:

ECHTE HOUSE :D

Volgende keer ga ik goed nadenken of ik nog wel ga, want ik vind het concept toch steeds meer veranderen, gelukkig heb ik in het begin zo erg genoten in zowat een lege zaal van Lucien Foort en Monica dus die maakte de early rave wel weer goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:08:
gelukkig heb ik in het begin zo erg genoten in zowat een lege zaal van Lucien Foort en Monica dus die maakte de early rave wel weer goed.

Dat was een top start van de avond/nacht. Heerlijk inderdaad.

Uitspraak van marieksel op maandag 14 november 2005 om 17:28:
heb je die mega tribune niet gezien dan?

:bloos: helemaal niet meegekregen :bloos:

Waarschuw beheerder
ik weet zeker dat ik geen een HQ meer ga missen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dansliefhebber op maandag 14 november 2005 om 18:13:
helemaal niet meegekregen

serieus??

die tribune is net zo groot, iig net zo breed als de zaal!!

echt he, erges geloof ik er geen reet van!

Waarschuw beheerder
super feest!!! top sfeer alles!... een van mijn betere :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marieksel op maandag 14 november 2005 om 19:19:
serieus??

Ik zweer je dat ik niet lieg. Zei nog tegen een vriendin; hmm. eerst hadden ze een tribune tegenover de mainstage, nu alleen een balkon :bloos: Ben daar niet opgegaan omdat ik echt dacht dat je daar alleen maar kon staan/hangen/lopen en niet kon zitten. Nu ben ik niet zo'n loper dus heb het ook niet eens geprobeerd. Had een mooi richeltje (tegenover de dames wc boven) gevonden waar precies een vloetje op paste zonder dat het door de bass werd weg getrild ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marieksel op maandag 14 november 2005 om 19:19:
serieus??

die tribune is net zo groot, iig net zo breed als de zaal!!

echt he, erges geloof ik er geen reet van!

zou best kunnen dat ze dat niet gezien heeft want ik zag het ook pas rond 5 uur , omdat het zo hoog was en daaronder zat idd een balkon waar je alleen op kon staan.
Waarschuw beheerder
Die HMH was groter dan ik dacht.... ;) Maar nogmaals... een topavondje gehad!

Waarschuw beheerder
Heb echt een top avond gehad :jaja: !!!

Muziek viel tegen, vond niet echt goed gedraaid ofzow :no: , sfeer was top ;p....(en dat is het belangrijkste)

Waarschuw beheerder
Het was Super!!! tot nu toe denk ik de beste HQ ever!! volgende keer zeker weer!! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
egt vet feestje:D:D de muziek zit nog steeds tussen mijn oren egt geweldig,zooo jammer dat t al voorbij is:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 22:39:
Het was Super!!! tot nu toe denk ik de beste HQ ever!! volgende keer zeker weer!!

dit was mijn tweede maar zkr de beste :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Bikini2990.net

710 foto's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 14 november 2005 om 16:07:
Ja precies zeg, dat dacht ik dus ook net.

Kon ook niet missen of jij en Ed hebben idd boven gestaan en zijn ver voor het einde weggegaan...ik had er dus gewoon bij moeten zijn want mijn avond was exactemundo zo verlopen.

Kweenie, Flesh is the Fever ofzo, het blijft een vette plaat maar heb al te veel classicsfeestjes gehad waar je dat soort dingen hoort.

Het kan niet anders of Monica is idd degene geweest die het echte Turn up the Bass werk gedraaid heeft en verder zal er boven wel veel gevarieerder gedraaid zijn. HOUSEclassics. Beneden wordt het toch altijd weer early rave/hardcore.

Tijd dat er eens een classicsfeest georganiseerd wordt waarbij hardcore gewoon taboe is. Gewoon ouwe Duitse rave, Belgium trance uit de La Rocca ofzo, ouwe techno zoals Zodiak 'm begin jaren '90 al draaide, een vleugje acid en natuurlijk een boel house.

Zullen wij dat gaan fixen Michel?

hee wacky :)

hebbe je wel gemist hoor en JIJ hebt gewoon vette shit gemist vooral boven :kwijl:
daar werd echte relaxte ouwe house gedraaid :yes:
ben eigenlijk alleen maar boven geweest en heb miss monica ook gezien dat was ook vet (Y)

heb wel wat prodigy platen gehoord maar miste toch echt me favo plaatje android :(

wanneer gaan we weer te house jacky? :D
Waarschuw beheerder
sta je erop dan?? :P
Waarschuw beheerder
ok dan snap ik wrom je ongeduldig bent :P

Waarschuw beheerder
donateur
DSW heeft het druk of hij maakt er iets heel moois van :D

(Y)
Waarschuw beheerder
heb zat fotograven gezien behalve die van PF :)
Waarschuw beheerder
hee naomi heb aaron niet meer gezien jij wel?
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: heb de halve nacht met hem door gebracht :d :lief:
hij vond het wel jammer dat die je niet ff gezien heeft ;)
Waarschuw beheerder
ben wel bij die deuren geweest maar geen blauw petje kunne vinden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
moet ook eerlijk zeggen dat we daar nog maar een half uurtje hebben gestaan :bloos: en toen naar links voor zijn gegaan :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 15 november 2005 om 17:09:
dat waren de woorden uit zijn mond

:lief:

Waarschuw beheerder
donateur
meestal is t bij mij donderdagochtend hoor ;)

ik doe nl ook foto's afwerken als betaald werk, dus ik kan me niet echt permitteren om flats-boem foto's onafgewerkt op internet te gooien

en ja, ik ben daar nogal een pietlut in :P

maar ik ben dus net klaar met sorteren en bijsnijden en ga nu aan de kleur / contrast / scherptecorrecties (ik zit dus niet te niksen ofzo :[ )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:39:
maar ik ben dus net klaar met sorteren en bijsnijden en ga nu aan de kleur / contrast / scherptecorrecties (ik zit dus niet te niksen ofzo

Je doet het goed hoor :) (Y)

Als je maar opschiet ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:39:
meestal is t bij mij donderdagochtend hoor

ik doe nl ook foto's afwerken als betaald werk, dus ik kan me niet echt permitteren om flats-boem foto's onafgewerkt op internet te gooien

en ja, ik ben daar nogal een pietlut in

maar ik ben dus net klaar met sorteren en bijsnijden en ga nu aan de kleur / contrast / scherptecorrecties (ik zit dus niet te niksen ofzo )laatste aanpassing 15 november 2005 18:41

ah ok dan heb ik je wel zien lopen :D

was oook al vroeg aanwezig :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:44:
Als je maar opschiet :P

echt wel ;)

maar vraag maar eens aan iemand die wel eens 300 vakantiefoto's netjes heeft afgewerkt hoe lang je met zoiets bezig bent :[