| Betreft: | evenement: Houseqlassics, zaterdag 12 november 2005 om 21:00 |
drukker als anders
niet van mijn plek kunnen komen omdat mijn voeten bleven staan.
leek wel teer ofzo
niet van mijn plek kunnen komen omdat mijn voeten bleven staan
leek wel teer ofzo
ik kon met mn armen wijd gaan staan rond zwieren als ik dat had gewild, vond de drukte echt giga mee vallen... zeker na n paar andere feesjes waar je je kont nog nie kon keren!!
ik gleed zo achter op mijn gat echt vreselijk als dat gebeurt pfffffffff hahahaha
Ik sta dan ook niet met mijn neus vooraan
Vond het wel jammer dat er nergens zit gelegenheden waren
Vond het wel jammer dat er nergens zit gelegenheden waren
zo nu en dan heb je wat te draaien
gelukkig heb ik in het begin zo erg genoten in zowat een lege zaal van Lucien Foort en Monica dus die maakte de early rave wel weer goed.
heb je die mega tribune niet gezien dan?
helemaal niet meegekregen
serieus??
serieus??
die tribune is net zo groot, iig net zo breed als de zaal!!
echt he, erges geloof ik er geen reet van!
Ja precies zeg, dat dacht ik dus ook net.
Kon ook niet missen of jij en Ed hebben idd boven gestaan en zijn ver voor het einde weggegaan...ik had er dus gewoon bij moeten zijn want mijn avond was exactemundo zo verlopen.
Kweenie, Flesh is the Fever ofzo, het blijft een vette plaat maar heb al te veel classicsfeestjes gehad waar je dat soort dingen hoort.
Het kan niet anders of Monica is idd degene geweest die het echte Turn up the Bass werk gedraaid heeft en verder zal er boven wel veel gevarieerder gedraaid zijn. HOUSEclassics. Beneden wordt het toch altijd weer early rave/hardcore.
Tijd dat er eens een classicsfeest georganiseerd wordt waarbij hardcore gewoon taboe is. Gewoon ouwe Duitse rave, Belgium trance uit de La Rocca ofzo, ouwe techno zoals Zodiak 'm begin jaren '90 al draaide, een vleugje acid en natuurlijk een boel house.
Zullen wij dat gaan fixen Michel?
waar blijven die foto's van pf eigenlijk
zo lang
meestal is t bij mij donderdagochtend hoor
ik doe nl ook foto's afwerken als betaald werk, dus ik kan me niet echt permitteren om flats-boem foto's onafgewerkt op internet te gooien
en ja, ik ben daar nogal een pietlut in
maar ik ben dus net klaar met sorteren en bijsnijden en ga nu aan de kleur / contrast / scherptecorrecties (ik zit dus niet te niksen ofzo )laatste aanpassing 15 november 2005 18:41