Partyflock

Forumonderwerp · 826285
7 volgers · 85656x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
wie wel eens van een lijntje houd :D

mag hier zn :lijn: tje zetten!...

:lijn:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 12:06:
ik ga ook me tas inpakken voor het idee joooooo mtf ik heb echt een noest idee zullen we een tent in de tuin opzetten en gaan camperen

:o :o jaaaaaaaa dat wil ik doen :$ 8) heb je wel n tent dan? :/ 8) :loL: :9 en dan de stoepkrijt mee de tent in O:)
nog maar 29,5 uur

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 22 november 2007 om 12:07:
jaaaaaaaa dat wil ik doen heb je wel n tent dan? en dan de stoepkrijt mee de tent in

hjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mtf wat een masterlijk noest idee :woop: en dan handschoenen en 3 broeken en truien aan 8) kamperen is noest (L) en dan een kampvuurtje maken...en vossenjacht doen 8) :roflol: omfg dat moeten we doehoeeeen :woop: :cheer: heb alleen geen tent :nocheer: 8)

Waarschuw beheerder
grrr kan me lach niet inhouden hier :roflol: zit helemaal te gniffelen en te glunderen op me stoel :$ :X 8) :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 22 november 2007 om 11:58:
Jaaaa tis aftellen geblazennnnnn

Nog 3, 3 minuten voordat ik stop :cheer:
moet je niet doen

:$:$ zal het niet meer doen O:)
joehoeehdeeeehh wilde plannen dan???

Vrijdag Awakenings b) 8) en zaterdag een verjaardagsfeestje van een maatje en daarna ff naar zany O:)

Jij nog plannen? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 12:12:
hjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mtf wat een masterlijk noest idee en dan handschoenen en 3 broeken en truien aan kamperen is noest en dan een kampvuurtje maken...en vossenjacht doen omfg dat moeten we doehoeeeen heb alleen geen tent

geen tent :o Nouhooouuuuu :( Dan maken we n eigen creatie in de woonkamer over de banken heen met lakens ofzo b) :lol: Binnenhuis tent :rot: :jaja: :woop:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 12:13:
zit helemaal te gniffelen en te glunderen op me stoel

:roflol: whahaha ik zit hier ook weer met n pretbek sinds tijden 8) :woop:
Uitspraak van =-Vince-= op donderdag 22 november 2007 om 12:18:
Nog 3, 3 minuten voordat ik stop

dat ik kap dat ik nok.. :cheer:

Waarschuw beheerder
Nog 3, 3 minuten voordat ik stop

3 :O ??? das niet eerlijk :[
zal het niet meer doen

braaf zo 8) :aai:
Vrijdag Awakenings en zaterdag een verjaardagsfeestje van een maatje en daarna ff naar zany

zozo let wel dat je maandag weer fris op je werk moet zijn he ;d O:)

Jij nog plannen?

ik ga kamperen :X :roflol: nee cin *ja die vreemdeling hierboven* komt naar me toe (L) dus wordt maar zien waar en wanneer we belanden 8)

Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 22 november 2007 om 12:21:
geen tent Nouhooouuuuu Dan maken we n eigen creatie in de woonkamer over de banken heen met lakens ofzo Binnenhuis tent

omfg dit gaan we serieus doen :O :yes: net als vroeger :rofloL: een fort bouwen :roflol: jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doen we echt ja :O met lakens enzo ons eigen tentje bouwen 8) banken op z'n kant enzo ;d :woop: (L) :woop: en dan zetten we de verwarming niet aan, hebben we ook het buiteneffect :LoL:

whahaha ik zit hier ook weer met n pretbek sinds tijden

echt he :roflol: (L)
dat ik kap dat ik nok..

nog een paar seconden ja we komen der wel...:cheer:

*ik = ff eten 8) :honger: *

solong farewell aufwiedersehen 8) :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 12:27:
ik ga kamperen

:jaja: b)
omfg dit gaan we serieus doen net als vroeger een fort bouwen jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doen we echt ja met lakens enzo ons eigen tentje bouwen banken op z'n kant enzo en dan zetten we de verwarming niet aan, hebben we ook het buiteneffect

DEAL b) :lol: whahah jaaaa doen we.. Hoe verzinnen we t toch elke keer weer he (L) :woop: Zuurkool in de tent eten? :rot: :roflol: Jaaaa gast, dat word echt n uber noest weekend :cheer:
echt he

verdiende we ook wel (L) :woop:
*ik = ff eten *

ik ook :9 achter me pc dan :9 .. Daarna wel ff wat werk doen hoor chick, ik ga rond 2 uur naar huis! dan kom ik je daar nog wel ff gezelschap houden tot t einde goed ;) :D:D (L)

______:lijn:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 22 november 2007 om 12:39:
:yes: B)

en dan ook camouflagekleding enzo aan 8) en een verrekijker en een zaklamp 8)
DEAL whahah jaaaa doen we.. Hoe verzinnen we t toch elke keer weer he Zuurkool in de tent eten? Jaaaa gast, dat word echt n uber noest weekend

jaaaahaaaaaaaaa dat wordt hem :yes: :woop: en dan bladeren van buiten halen en ook binnen leggen :yes: voor het ultieme kampeergevoel (L) dan als de zuurkool in de oven is zetten we onze "tent" op en dan als die klaar is gaan we ons weekend starten met de maaltijd in de tent :yes: damn moeten ook champagne halen dan 8) :mixje: :roflol:
verdiende we ook wel

:yes: mocht wel eens tijd worden ;d :woop: damn heuj heb er zoooooooooo noest veel zin in :roflol: al weer helemaal vol met planenn :woop: *neem je je badeendjes mee 8) gaan we nu wel badderen ;d :woop: *

ook achter me pc dan .. Daarna wel ff wat werk doen hoor chick, ik ga rond 2 uur naar huis! dan kom ik je daar nog wel ff gezelschap houden tot t einde goed

is cowl..ik moet ook nog wel wat doen eigenlijk 8) ach kan als excuss gebruiken dat ik toch al niet lekker was, ze moeten blij zijn dat ik er uberhaupt ben ;d O:)

wat zal demel staan te kijken als ze zaterdag aan komt kakken en we zitten daar :X :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 13:07:
en dan ook camouflagekleding enzo aan en een verrekijker en een zaklamp

Jaaaaa sminken O:) b) :lol:
jaaaahaaaaaaaaa dat wordt hem en dan bladeren van buiten halen en ook binnen leggen voor het ultieme kampeergevoel dan als de zuurkool in de oven is zetten we onze "tent" op en dan als die klaar is gaan we ons weekend starten met de maaltijd in de tent damn moeten ook champagne halen dan

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :jaja: :cheer: zoooo kan haast niet wachten gek :roflol: dat word te hylarisch gewoon! :lol: :woop: Mooie fototjuhs b) :loL: whahaha.. diner voor 2 in de tent :rot: (L)
mocht wel eens tijd worden damn heuj heb er zoooooooooo noest veel zin in al weer helemaal vol met planenn *neem je je badeendjes mee gaan we nu wel badderen

:roflol: whahaha ik zal ff kijken of t in me tas gaat, heb n chill pak mee te nemen, en 2 flessen drank extra! :lol: Maar als t past neem ik ze mee b) en me bikini :9 :lol: :woop:
is cowl..ik moet ook nog wel wat doen eigenlijk ach kan als excuss gebruiken dat ik toch al niet lekker was, ze moeten blij zijn dat ik er uberhaupt ben

:lol: lekker beziggggg ;d :D
wat zal demel staan te kijken als ze zaterdag aan komt kakken en we zitten daar

:roflol: whahaha en die zal nu wel helemaaaaaal spijt hebben dat ze er vrijdag niet meteen bij is ;d :roflol:

me pa is al onderweg terug, dus ik blijf n half uurtje langer, tot half 3! 8)
Daarna naar huis en jouw vergezellig :9 :lol: Kan je je msn niet aan doen straks?! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 22 november 2007 om 13:53:
Jaaaaa sminken

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa als een malle daar heb ik zin in :O :respect: ik wil een lieveheersbeestje zijn :roflol: :woop: wahhahahahahaaaaaa jeeeuj chick maak me gek :roflol:

*ziet ons morgen weer helemaal lopen met al die tassen met rotzooi vanuit de stad 8) *

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zoooo kan haast niet wachten gek dat word te hylarisch gewoon! Mooie fototjuhs whahaha.. diner voor 2 in de tent

:roflol: omfg dit word een geweldige weer :respect: sta nu al te trappelen :Woop: ik leg het boekje alvast wel klaar 8) :X jahaaaaaaa :mixje: :banana:
whahaha ik zal ff kijken of t in me tas gaat, heb n chill pak mee te nemen, en 2 flessen drank extra! Maar als t past neem ik ze mee en me bikini

ach bikini neemt zoveel plek niet in :roflol: ik ga eerst maar eens een was draaien straks :O anders heb ik me favochillpakkie niet eens schoon :O :S maar je kan ook chillkleren van mij aan he ;) heb nog een hele leuke TRUI :X whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahah :rofloL: :X

lekker beziggggg

juist niet 8)
whahaha en die zal nu wel helemaaaaaal spijt hebben dat ze er vrijdag niet meteen bij is

eigen schuld dikke bult :X :roflol:
me pa is al onderweg terug, dus ik blijf n half uurtje langer, tot half 3!
Daarna naar huis en jouw vergezellig Kan je je msn niet aan doen straks?!

ja gek die ga ik straks ook aan doen :9 en dan tussendoor telkens een teelfoontje plegen, en dan is de dag alweer voorbij 8) :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 14:03:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa als een malle daar heb ik zin in ik wil een lieveheersbeestje zijn wahhahahahahaaaaaa jeeeuj chick maak me gek

Dat kan ik wel van je maken hoor :jaja: :D Ik heb leren sminken van me moeder, die zit op n smink cursus, ze kan ook van die wonden maken enzo, echt vette poep b) 8) Maak ik van jou n lieve heers beetje (L)
ziet ons morgen weer helemaal lopen met al die tassen met rotzooi vanuit de stad *

:x :roflol: whahaha.. wat hebben we tot nu toe dan O:)

* boodschappen duhhh :rot:
* blanko shirts met katoenstiften
* smink

Toch?! 8) :lol:
omfg dit word een geweldige weer sta nu al te trappelen ik leg het boekje alvast wel klaar jahaaaaaaa

:lol: ik blijf maar lachuh hiero :roflol: deze word idd echt weer van ouds (L) :banana:
ach bikini neemt zoveel plek niet in ik ga eerst maar eens een was draaien straks anders heb ik me favochillpakkie niet eens schoon maar je kan ook chillkleren van mij aan he heb nog een hele leuke TRUI whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahah

whaha die neem ik ook gewoon mee, maar de badeendjes moet ik ff tjekken! :9 :lol: Whaha ik heb n roze chill pak voor je he ;) kan je die aan 8) O:) whahahaha muts :x :roflol:
juist niet

Daarom :d
eigen schuld dikke bult

Dat opzekers ;d
ja gek die ga ik straks ook aan doen en dan tussendoor telkens een teelfoontje plegen, en dan is de dag alweer voorbij

8) :banana: whahaha.. ok, 3 uur ben ik zeker wel online dan :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 22 november 2007 om 14:08:
Dat kan ik wel van je maken hoor Ik heb leren sminken van me moeder, die zit op n smink cursus, ze kan ook van die wonden maken enzo, echt vette poep Maak ik van jou n lieve heers beetje

yeah baby...ik moest bij de mac altijd schminken...arme kindjes liepen echt grandioos voor lul altijd :roflol:
mar wel ff schmink halen dan :9 ruikt altijd zo noest :woop:
whahaha.. wat hebben we tot nu toe dan

* boodschappen duhhh
* blanko shirts met katoenstiften
* smink

Toch?!

uhm...nou het lijstje van vorige keer hebben we ook nog flink wat van over 8) enne....tent bouwen ( WOOOOOWW met sneeuw :respect: ;d ) uhmmm en misschien dat feestje zaterdag O:) checken wel...kleurboeken hebben we nog B) badderen :yes: :9
ik blijf maar lachuh hiero deze word idd echt weer van ouds

echt he hier nog een :roflol: lig helemaal dubbel en wil niet werken nu 8) heb het keinaar me zin 8) (L) ja dit wordt weer een echt mayocinweekendje (L) :woop: *niet dat het ooit anders is :rot: :X*

whaha die neem ik ook gewoon mee, maar de badeendjes moet ik ff tjekken! Whaha ik heb n roze chill pak voor je he kan je die aan whahahaha muts

owoowowowwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa me noeste roze pakkie (L) whoei daar MOETEN de daffy's eigenlijk wel op :$ dat zou een TE noeste combi zijn gewoon :respect: *onthou bij de boodschappen*

Daarom

jij bent zo trallalaallalala :kip:

Dat opzekers

bier en tiehietuhhh trlalalallalla :honger: :honger:
whahaha.. ok, 3 uur ben ik zeker wel online dan

oke malle...dan ga ik nu ff gauw wat doen 8) *een hele dag werk inhalen in een half uurtje moet te doen zijn toch O:) :X*

spreek je zoooooohooooo *zoals het er nu naar uitziet heb ik geen :lijn: nodig 8) denk dat me lijf dat niet aankan 8) heb een energieboost waar je u tegen zegt :rofloL:

dat moet vriijjjjdaag zijn.... je hebt er zin in en je maakt je te druK :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 14:24:
yeah baby...ik moest bij de mac altijd schminken...arme kindjes liepen echt grandioos voor lul altijd
mar wel ff schmink halen dan ruikt altijd zo noest

Dat moeten ze toch ook vast wel bij de action hebben ofzo?! 8) :woop: zoooo noest, word net n kinderpartijtje b) :banana:
uhm...nou het lijstje van vorige keer hebben we ook nog flink wat van over enne....tent bouwen ( WOOOOOWW met sneeuw ) uhmmm en misschien dat feestje zaterdag checken wel...kleurboeken hebben we nog badderen

Whahaha ja zo word t lijstje idd langer :9 Maar bedoelde meer n lijstje met wat we moeten halen vrijdag O:) :lol: :Woop: oohhh zo leuk word t :woop: 8)
echt he hier nog een lig helemaal dubbel en wil niet werken nu heb het keinaar me zin ja dit wordt weer een echt mayocinweekendje *niet dat het ooit anders is *

:roflol: whahaha dat hoorde ik net ook aan je ja O:) (L) Te leeeeuuukkk :D :Woop: zo he, hoe kan je zoiets zo gemist hebben he :9 :hug: :woop:
owoowowowwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa me noeste roze pakkie whoei daar MOETEN de daffy's eigenlijk wel op dat zou een TE noeste combi zijn gewoon *onthou bij de boodschappen*

*ik onthoud* O:) :lol: whahah wat zullen we er straks toch schattig uit zien (L) :lol:
jij bent zo trallalaallalala :kip:

Heb m net meteen ff opgezet :banana: :9
bier en tiehietuhhh trlalalallalla

8)
oke malle...dan ga ik nu ff gauw wat doen *een hele dag werk inhalen in een half uurtje moet te doen zijn toch *

:roflol: whaha ik wacht nog steeds o:) :9
spreek je zoooooohooooo *zoals het er nu naar uitziet heb ik geen nodig denk dat me lijf dat niet aankan heb een energieboost waar je u tegen zegt

wahahhaa heerlijk toch b) ;d :woop:
dat moet vriijjjjdaag zijn.... je hebt er zin in en je maakt je te druK

Nog maar 1 nachtje slapennnnnn :banana:

Waarschuw beheerder
zo stik jij de moord ff cin 8) ik reageer wel alsik thuis ben :roflol: wat een lijst JEEUUJJJJJ :rot: :roflol:

Waarschuw beheerder
ow sorry

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 22 november 2007 om 15:17:
Dat moeten ze toch ook vast wel bij de action hebben ofzo?! zoooo noest, word net n kinderpartijtje

jazeker joh :9 ze zien ons weer aankomen bij de action :roflol: jeuujjj had daar trouwens wel noest lekkere sokkentoffels gezien :9 8)
Whahaha ja zo word t lijstje idd langer Maar bedoelde meer n lijstje met wat we moeten halen vrijdag oohhh zo leuk word t

oeieoei en we moeten me kerstboom opzetten ;d met eigengemaakte spulletjes enzo ;d :woop:

whahaha dat hoorde ik net ook aan je ja Te leeeeuuukkk zo he, hoe kan je zoiets zo gemist hebben he

hoorde je :O ik heb je helemaal niet gesproken vandaag joh O:) :X :roflol:

*ik onthoud* whahah wat zullen we er straks toch schattig uit zien

stnadraard toch O:) als je schattig opzoekt in het woordenboek staat mijn foto erbij :yes: (L) :X

Heb m net meteen ff opgezet

ik ben ;m beu :@ :( maaarrrrr heb hem wel in volle glorie meegzongen voor je zaterdag in snollywood LLALALALALAALALLAALAALLA :banana: (L)
wahahhaa heerlijk toch

ja daar zijn de meningen over verdeeld 8) wordt gewoon verplicht nu een joint op te steken omdat ik te gezellig ben 8) O:) :roflol: drugs are bad mkaayyyy 8)
Nog maar 1 nachtje slapennnnnn

brabantse nachten zijn lang :banana: brabantse nahcten zijn lang :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 16:47:
zo stik jij de moord ff cin

Liever niet! moet nog weg vanavond O:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 21:29:
jazeker joh ze zien ons weer aankomen bij de action jeuujjj had daar trouwens wel noest lekkere sokkentoffels gezien

:o die ga ik dan ook halen als ze ze nog hebben! 8) :D chilllllll :woop:
oeieoei en we moeten me kerstboom opzetten met eigengemaakte spulletjes enzo

Oja dat zouden we ook doen idd ;d :woop: Maar ik dacht dat ik niet mocht helpen :o :9
hoorde je ik heb je helemaal niet gesproken vandaag joh

Neej ik jou ook O:) :roflol:
stnadraard toch als je schattig opzoekt in het woordenboek staat mijn foto erbij

:roflol: Had niet anders verwacht b)
ik ben ;m beu maaarrrrr heb hem wel in volle glorie meegzongen voor je zaterdag in snollywood LLALALALALAALALLAALAALLA

zoals t hoort (L) :banana: .. Zo heb me oordoppies gevonden en wat chille muziekjes op me phone gezet, dus heb wat te doen in de trein :banana: 8)
wordt gewoon verplicht nu een joint op te steken omdat ik te gezellig ben drugs are bad mkaayyyy

whahaha :roflol: 8) maar niet gedaan toch? :9
brabantse nachten zijn lang brabantse nahcten zijn lang

nog maar 7,5 uurtjes :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 10:06:
Liever niet! moet nog weg vanavond

ow echt joh 8) je mag de wachthouden zeker in het spookhuis 8)

die ga ik dan ook halen als ze ze nog hebben! chilllllll

nee :[ ik haal ze :[ voor jou O:) :9
Oja dat zouden we ook doen idd Maar ik dacht dat ik niet mocht helpen

huh hoe kom je daar nou bij 8) zetten er anders wel twee op ;d kijken wie die mooiste maakt :rofloL:

Neej ik jou ook

zo'n 100x maar :rot: werd er zelf gewoon gek van 8)

Had niet anders verwacht

tuurlijk niet 8)
zoals t hoort .. Zo heb me oordoppies gevonden en wat chille muziekjes op me phone gezet, dus heb wat te doen in de trein

altijd hoor als ik 'm hoor :$ (L) noeeessttt ik niet...bij mij is hrt al druk genoeg in me hoofd 8)
ha maar niet gedaan toch?

nope...maar moest gewoon van soheel 8) hij zegt pleeeaassseee ga blowen ..ik NEE O:) achhh pplease..ik wordt gek van je 8)
nog maar 7,5 uurtjes

let;s get ready to rumblee :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 10:26:
ow echt joh je mag de wachthouden zeker in het spookhuis

Ja zoiets :roflol: :9 Neej we gaan de zolder onveilig maken ;d :jaja:
nee ik haal ze voor jou

ahhhhh das lieff! (L) :$
huh hoe kom je daar nou bij zetten er anders wel twee op kijken wie die mooiste maakt

:roflol: omdat je bang was dat ik m ging verpesten :loL: En omdat je m 2 weken terug al op zou zetten O:) :9
zo'n 100x maar werd er zelf gewoon gek van

:Lol:
altijd hoor als ik 'm hoor noeeessttt ik niet...bij mij is hrt al druk genoeg in me hoofd

Ik ook hoor.. keihard :$ (L) 8) ..Whehe dat geloof ik meteen :9 Bevalt me telefoontje nog steeds trouwens? :9
nope...maar moest gewoon van soheel hij zegt pleeeaassseee ga blowen ..ik NEE achhh pplease..ik wordt gek van je

whahahaha :roflol: 8) Gast! :9
let;s get ready to rumblee

:banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 10:29:
Ja zoiets Neej we gaan de zolder onveilig maken

die is al onveilig ;d :$ je had me moeten zien gister met me zusje :roflol:

ahhhhh das lieff!

ik ben lief jwz (L)
omdat je bang was dat ik m ging verpesten En omdat je m 2 weken terug al op zou zetten

ow oeps vergeten 8) nee maar heb het volste vertrouwen in je O:) :yes:

Ik ook hoor.. keihard ..Whehe dat geloof ik meteen Bevalt me telefoontje nog steeds trouwens?

ja joh..bevalt stikgoed :yes: :9 heb iedereen al verblijd met de noeste beltones 8) heb zelf ook weer een paar noeste nu :banana:
whahahaha Gast!

ahhhh .... pappie 8) :rofloL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 10:45:
die is al onveilig je had me moeten zien gister met me zusje

zijn jullie boven geweest?! :o en? :D
ik ben lief jwz

iwt (L)
ow oeps vergeten nee maar heb het volste vertrouwen in je

:lol: nou dank u dank u :9 b) dan gaan we m eens optuigen ;d 8)
ja joh..bevalt stikgoed heb iedereen al verblijd met de noeste beltones heb zelf ook weer een paar noeste nu

Whaha 8) :banana: Okeej dan.. ik heb ook weer nieuwe :9 :woop:
ahhhh .... pappie

cutie cutie cutie :roflol:

Waarschuw beheerder
Ook maar ff een lijntje nemen!!! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 10:51:
zijn jullie boven geweest?! en?

ja joh..had maris gebeld, die kwam aanzetten met een looien pijp 8) en ik met de stofzuigerslang naar boven :$ 8) doodsbang allebei 8) zat er helemaal niks of niemand :S

iwt

iwtdjwt 8)
nou dank u dank u dan gaan we m eens optuigen

yeah mannn B) :woop: gaan we ook kerstontbijt houden zondag 8) lekker uitgebreid bij de kerstboom :LoL:
Whaha Okeej dan.. ik heb ook weer nieuwe

hebbe hebbe hebbe :honger:

cutie cutie cutie

:roflol: word up my nigga B)

Uitspraak van GeitenBreier op vrijdag 23 november 2007 om 11:12:
Ook maar ff een lijntje nemen!!!

:O nog 2 weekjes wachten :aai: ;d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GeitenBreier op vrijdag 23 november 2007 om 11:12:
Ook maar ff een lijntje nemen!!!

schattiieeeeeee (L) :9 Zondag weer lekker knuffelen :hug:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 11:24:
ja joh..had maris gebeld, die kwam aanzetten met een looien pijp en ik met de stofzuigerslang naar boven doodsbang allebei zat er helemaal niks of niemand

He shit zeg!! Maar nu kan je iig weer wat rustiger slapen misschien :D
yeah mannn gaan we ook kerstontbijt houden zondag lekker uitgebreid bij de kerstboom

:lol: whahaha.. als we daar zin in hebben! :9 O:)
hebbe hebbe hebbe

jij klijge :9
word up my nigga

:roflol: b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 11:50:
schattiieeeeeee Zondag weer lekker knuffelen

ahhhhh owja jullie moeten mekaar nou gewoon 3 dagen niet zien :O :aai:
He shit zeg!! Maar nu kan je iig weer wat rustiger slapen misschien

sliep pas om half 2 vanacht :O bangerIK 8)

whahaha.. als we daar zin in hebben!

:O jij bent wat van plan :O ;d 8) ?!

jij klijge

jeuujjjjjjj :banana:

:lijn: nog maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar 5 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 12:13:
ahhhhh owja jullie moeten mekaar nou gewoon 3 dagen niet zien

Whehe geeft niks hoor! 8) zo houd je t spannend he :9
sliep pas om half 2 vanacht bangerIK

:o wow 8) en dan nog zo actief :9 Ik ging om 12 uur naar me bedje :D
jij bent wat van plan ?!

Neej nog niks.. maar ken ons langers als vandaag O:) :o
nog maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar 5

joehoooeeee :woop:

Waarschuw beheerder
Nog ff n :lijn: voordat ik de deur uit ga! O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 12:53:
Whehe geeft niks hoor! zo houd je t spannend he

yeah man.... ach en hij krijgt er op zondags altijd wat voor terug 8)
wow en dan nog zo actief Ik ging om 12 uur naar me bedje

ja sta er ook van te kijken :O maar nu wel moe een beetje hoor :(

Neej nog niks.. maar ken ons langers als vandaag

:roflol: whihiiiii ik geef ons nog geen halve dag :X

joehoooeeee

jeeujjjj nog maar 3 :banana:

Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 14:11:
Nog ff n voordat ik de deur uit ga!

jeuujjj jij is klaar met arbeiten :cheer: nu huphup naar huis en dan de trein in ;d :woop:

Waarschuw beheerder
whoepsie :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 14:24:
yeah man.... ach en hij krijgt er op zondags altijd wat voor terug

O:) 8) whahaha klopt! :9 en gisteravond ook al hoor :kwijl: :woop:
ja sta er ook van te kijken maar nu wel moe een beetje hoor

Ja ik ook :s maar we worden wel wakker als we door de stad lopen straks :9 :woop:
whihiiiii ik geef ons nog geen halve dag

:roflol: ik geef ons wel tot vanavond laat hoor o:) :9
jeuujjj jij is klaar met arbeiten nu huphup naar huis en dan de trein in

Moet wachten op de trein, anders ben ik te vroeg :9

Maar ben er bijnaaaa :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 15:08:
whahaha klopt! en gisteravond ook al hoor

damn heujjj.... you dirty ****** :X 8)
Ja ik ook maar we worden wel wakker als we door de stad lopen straks

jazekerrrrr standaard he 8) eerst gillen roepen lullen als een malle...na een half uur zijn we 2 uurtjes stil en dan zijn we niet meer te stoppen het hele weekend :roflol:

ik geef ons wel tot vanavond laat hoor

das NOG NIET EENS een halve dag :O :roflol: jeuujjjjjj :banana: :X
Moet wachten op de trein, anders ben ik te vroeg

das weer eens wat anders :O werk een half uur voor mij dan O:) dan kan ik eerder weg :9

VINCE WAT BEN JE STIL INEENS :X :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 15:17:
damn heujjj.... you dirty ******

Girl O:) :x :loL:
jazekerrrrr standaard he eerst gillen roepen lullen als een malle...na een half uur zijn we 2 uurtjes stil en dan zijn we niet meer te stoppen het hele weekend

:roflol: Precies ja.. standaard verhaal :lol: (L)
das NOG NIET EENS een halve dag jeuujjjjjj

Niet :o Ow Woepsie :9 :roflol: naja.. zien wel toch O:) 8) :loL::lijn:
das weer eens wat anders werk een half uur voor mij dan dan kan ik eerder weg

Zooo als dat eens zou kunnen 8) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 15:20:
Girl

uuhmmm nou niet helemaal 8)
Precies ja.. standaard verhaal

:roflol: zullen we hem maar skippen dan O:) 8)
Niet Ow Woepsie naja.. zien wel toch

ik zweeeeeer het...het doosje ligt op tafel..na het eten duik je erin WEDDEN ;d :roflol: :lijn: woepsi :lijn: :9

Zooo als dat eens zou kunnen

en het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 15:26:
uuhmmm nou niet helemaal

:lol: :9
zullen we hem maar skippen dan

:roflol: het lijd zijn eigen weg toch wel :rot: O:)
ik zweeeeeer het...het doosje ligt op tafel..na het eten duik je erin WEDDEN woepsi

Whaha we zullen zien O:) 8) :lijn:
en het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet

uhuh :rot:

Maar ik gaat naar me bus chick 8) ik hoor je zo wel als je klaar bent :9 (L)

:bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 23 november 2007 om 15:27:
het lijd zijn eigen weg toch wel

lijden dan he 8) uawtchiej 8)
Whaha we zullen zien

zien eer u doet geloven O:)
uhuh

Maar ik gaat naar me bus chick ik hoor je zo wel als je klaar bent

is coewlieeeee .... ik gaat ff de bierzuipende mannen vergezellen en dan peer ik hem ook ;d :Woop:

tossow :huggie: 8)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
niks liggen nu :(

Waarschuw beheerder
drugs is slecht voor je junkie's :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 20:06:
drugs is slecht voor je junkie's :[