Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 september 2013 om 18:15:Liever een goed bommetje op zn tijd !
.weekend plannen ?
ja ik denk het wel maar moet zaterdag werken. ja er discotheek maar juist in belgie=)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 september 2013 om 20:48:
heb altijd goeie kwaliteit
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 september 2013 om 20:48:Niet zeuren !!!
Gewoon bommen van een gramgoeie kwaliteit
Geen betere manier om een feest te beginnen.
laatste aanpassing
Yooo! Vroeg me af.... Als ik soms te veel gesnoven heb op een avond, rook ik super veel sigaretten. Als het goedje begint uit te werken ga ik vaak kotsen als ik een peuk op heb. Heeft iemand anders dit ook???
is bij iedereen anders niets van aantrekken
Uitspraak van GeitenBreier op zondag 3 november 2013 om 11:52:____________________BAMMMMMMMM!!!!!!!!!
Uitspraak van GeitenBreier op donderdag 14 november 2013 om 02:28:_________________
vooruit met die geit _________________
ik betaal 12gr voor 50pg.
Duurm maar ik moet kwaliteit hebben.. flakes of peruaans..
1ste dikke lijn gdenomen damn..

Duurm maar ik moet kwaliteit hebben.. flakes of peruaans..
1ste dikke lijn gdenomen damn..
laatste aanpassing
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 16 december 2013 om 21:33:die snap ik ff niet
Wilde weten wat voor prijzen normaal worden betaald..want volgens mij zit ik wel echt aan de dure kant..
Maar wat is de normale prijs normaal voor goede kwaliteit?
Sorry ben nieuw hoor, nog wel.
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die weleens van een lijntje houd haha
Hier maar 40 % echt baggere zooi en dan nog de volle mep voor vragen. Stelletje prutsers hier. Maar van het weekend weer een nieuw testertje dus wie weet
maar vrees het ergste.
Uitspraak van Snellejapie op maandag 16 december 2013 om 16:44:ik betaal 12gr voor 50pg.
Duurm maar ik moet kwaliteit hebben.. flakes of peruaans..
1ste dikke lijn gdenomen damn..
lekker
hoe geraak je er toch aan...
Cocaine is haast nooit meer puur! Dit komt omdat er in Nederland veel Colombiaanse cocaine in omloop is 'Het glimt heel mooi en het heeft z'n eigen geur'. Helaas word elke Colombiaanse blok versneden met levamisole.. Dit is ontwormingsmiddel wat niet afbreekt bij het uitkoken van de cocaine.. Peruaanse coke staat nu op nummer 1!
Cocaine is haast nooit meer puur! Dit komt omdat er in Nederland veel Colombiaanse cocaine in omloop is 'Het glimt heel mooi en het heeft z'n eigen geur'. Helaas word elke Colombiaanse blok versneden met levamisole.. Dit is ontwormingsmiddel wat niet afbreekt bij het uitkoken van de cocaine.. Peruaanse coke staat nu op nummer 1!
Versnijden die Colombianen zelf of de Nederlanders? Er zijn toch vast wel andere middelen die ook niet afbreken? Levamisole lijkt me nu niet echt de meest gezonde keuze.
Beter versnijden ze de blokjes snuif coke met wat anders dan die ontwormingstroep. Maar kan je als leek zien of je coke is vervuild me Levamisole?
De Colombianen versnijden het zelf, maar vaak word het al gewoon bijgevoed in de productie!
Colombiaanse coke blijft vaak in Nederland, omdat hier de drugsdealers niet betalen per aantal procenten/strepen, maar per blok!
En buitenlandse dealers betalen per strepen/procenten, dus bij hun word veel vaker Peruaanse coke aangeboden of Colombiaanse met heel weinig levamisole erin!
Colombiaanse coke blijft vaak in Nederland, omdat hier de drugsdealers niet betalen per aantal procenten/strepen, maar per blok!
En buitenlandse dealers betalen per strepen/procenten, dus bij hun word veel vaker Peruaanse coke aangeboden of Colombiaanse met heel weinig levamisole erin!
Hier ook weer zware rotzooi!
Laten testen op 38% waar zijn de goeie tijden gebleven.
Laten testen op 38% waar zijn de goeie tijden gebleven.
Uitspraak van *ADVENTURE* op woensdag 4 februari 2015 om 22:17:Hier ook weer zware rotzooi!
ik ken genoeg mensen die zware rotzooi verkopen ja
Ja jammer genoeg ik ook.
Dit weekend weer verder op jacht
Dit weekend weer verder op jacht
Cocaine is haast nooit meer puur! Dit komt omdat er in Nederland veel Colombiaanse cocaine in omloop is 'Het glimt heel mooi en het heeft z'n eigen geur'. Helaas word elke Colombiaanse blok versneden met levamisole.. Dit is ontwormingsmiddel wat niet afbreekt bij het uitkoken van de cocaine.. Peruaanse coke staat nu op nummer 1!
dat is waar van die colombiaanse coke peruaanse coke en boliviaanse coke is nr 1










