Uhmmm een broer van 28 met wie ik bijna geen contact meer heb. Vroeger wel altijd goed, maar sinds zijn relatie zie ik hem alleen op gezamenlijke verjaardagen.
Een broer van bijna 26, vroeger heeeeeeel slecht contact, altijd ruzie, vechten etc etc. Wordt iets beter en ik heb nog goede hoop
Een een zusje van 18 met wie ik goed contact heb en wat steeds beter wordt
Een broer van bijna 26, vroeger heeeeeeel slecht contact, altijd ruzie, vechten etc etc. Wordt iets beter en ik heb nog goede hoop
Een een zusje van 18 met wie ik goed contact heb en wat steeds beter wordt
Mn broertje is een echte puber, 17 jaar en een kopie van mij op mn 17e ..
Als ik aan het werk ben, is hij thuis en andersom..
Dus ik zie hem alleen maar in de weekenden en op dinsdagavond tijdens het eten..
Ach tja, we slaan elkaar niet helemaal knock, was weleens anders geweest en we komen voor elkaar op.
We zitten weleens samen met vrienden in de kroeg, hij met zijn vrienden en ik met mijn vrienden, wordt dan gelijk één grote groep
Als ik aan het werk ben, is hij thuis en andersom..
Dus ik zie hem alleen maar in de weekenden en op dinsdagavond tijdens het eten..
Ach tja, we slaan elkaar niet helemaal knock, was weleens anders geweest en we komen voor elkaar op.
We zitten weleens samen met vrienden in de kroeg, hij met zijn vrienden en ik met mijn vrienden, wordt dan gelijk één grote groep
laatste aanpassing
Moet zeggen sinds 5jaar dat ik het huis uit ben gaat het stukken beter...zelfs opstap samen(af en toe)
Kheb een broer van 21 en jong broertje van 16..
Zijn allebei wel skatjus..maar kheb er weinig mee..we zijn allemaal zo verschillend..als er wat is zijn we er voor elkaar..100% maar om nou te gaan stappen met hun..nee..
Zijn allebei wel skatjus..maar kheb er weinig mee..we zijn allemaal zo verschillend..als er wat is zijn we er voor elkaar..100% maar om nou te gaan stappen met hun..nee..
heb een broer van 24 toen we joneger ware konde we elkaar nie uitstaan nu gaan we wel is naar feeste met elkaar met me zus ben ik nie zow dik
Ik heb een broer van 21 en 23, had vroeger wel een goede band, maar zie ze nu bijna nooit meer. Ik zit in het weekend bij me vriend, dan is mijn broer juist thuis omdat die door de weeks op kamers zit. En me andere broer is alleen thuis om te eten en te slapen, dus die zie ik alleen tijdens het eten. Erg gezellig dus En ze hebben niet dezelfde hobby's of muziek smaak, dus is een dooie boel.
En Miekje is mijn aller-aller-aller-liefste zoesje