Partyflock

Forumonderwerp · 825313
of slaan jullie elkaar de koppen in?
mijn zusje is als een beste vriendin :)
we schelen maar 13 maanden .. dus we gaan ook samen naar party's ..
en bij jullie? :)

naah ik heb 2 broertjes van 22 maar dat is een tweeling. En die gaan dus heel hecht met elkaar om terwijl ik meer zelfstandig ben en altijd pleite ;P
laatste aanpassing
ben zelf 22 en heb een zus van 25 en een broertje van 16..

zijn echt 2 lieve schatten!
Ik heb een grote broer! Toen we jonger waren hadden we veel ruzie, elkaar dingen breken enz. Maar nu... Beste moaties!!
heb n broer van 24 nah ken wel met m opschiete ofzo zie m tog nie vaak:P
Uhmmm een broer van 28 met wie ik bijna geen contact meer heb. Vroeger wel altijd goed, maar sinds zijn relatie zie ik hem alleen op gezamenlijke verjaardagen.

Een broer van bijna 26, vroeger heeeeeeel slecht contact, altijd ruzie, vechten etc etc. Wordt iets beter en ik heb nog goede hoop ;)

Een een zusje van 18 met wie ik goed contact heb en wat steeds beter wordt

Mn broertje is een echte puber, 17 jaar en een kopie van mij op mn 17e ..

Als ik aan het werk ben, is hij thuis en andersom..
Dus ik zie hem alleen maar in de weekenden en op dinsdagavond tijdens het eten..

Ach tja, we slaan elkaar niet helemaal knock, was weleens anders geweest en we komen voor elkaar op.
We zitten weleens samen met vrienden in de kroeg, hij met zijn vrienden en ik met mijn vrienden, wordt dan gelijk één grote groep :)
laatste aanpassing
ik heb zelf ook nog een broertje van 12 ..
die begint nou te puberen .. en daar herken ik zo nu en dan wel mezelf in :)
ik ben 20 en me zusje 19 .. :)

Ik ben 23, en heb een zusje van 20 & 1 van 16.
kan het met beide erg goed vind op dit moment, dat is wel eens anders geweest maar goed.
Ben blij zoals het nu is :)
heb een zus die 2jr ouder is.
soms kunnen we goed met elkaar opschieten en soms gunnen we elkaar het daglicht nog niet O:)
heb een zusje van 16

Uitspraak van Chem0 op dinsdag 8 november 2005 om 16:27:
soms kunnen we goed met elkaar opschieten en soms gunnen we elkaar het daglicht nog niet

:jaja:
Uitspraak van Chem0 op dinsdag 8 november 2005 om 16:27:
soms kunnen we goed met elkaar opschieten en soms gunnen we elkaar het daglicht nog niet

haha jaa dat herken ik helemaal! :jaja:
heb een zusje van 15.. gaan ook wel es same opstap soms hebbe we wel es ruzie (veel minder als vroeger) maar dan duurt t niet zo lang:)
laatste aanpassing
Zus van 26..

vroeger was het soms 2 sec elkaar de hersens in slaan maar dan wisten we ook weer niet hoe snel we het goed moesten maken.

Nu is ze het huis uit en woont ze dik een uur met de auto hier vandaan. Goeie band maar zie er niet vaak!
heb een broer van 36 en een broer van 34 en een zus van 31 en ben zelf 19 :/ heb alleen nog contact met me oudste broer..

Mis het contact verder helemaal niet :no:
Moet zeggen sinds 5jaar dat ik het huis uit ben gaat het stukken beter...zelfs opstap samen(af en toe)
Ik heb een broertje van 18 waar ik vroeger echt niet mee kon opschieten, maar nu gaat t helemaal goed! :d Echt heel gezellig is t eigenlijk..

Dan heb ik nog een broertje van 16, maar die is aan t puberen.. Pfff.. Maar op zich gaat dat wel goed..
Kheb een broer van 21 en jong broertje van 16..

Zijn allebei wel skatjus..maar kheb er weinig mee..we zijn allemaal zo verschillend..als er wat is zijn we er voor elkaar..100% maar om nou te gaan stappen met hun..nee..:d

Mijn zus is 25 en we kunnen nu goed met elkaar opschieten.ben ook met haar na m'n eerste feestje geweest en gaan soms nog wel met elkaar op stap.
het is uiteraard ook wel eens héél anders geweest :P
Ik heb 4 broertjes en 1 broer...en ruzie hebben we eigenlijk niet echt...ze zijn allemaal eve lief! en met me broer ga ik regelmatig nog leuke feestjes bezoeken :D
Broer van 22, zus van 21, zusje van bijna 19, broertje van 11 en zusje van 9:O

Zelf ben ik 20..

Met mijn zus van 21 en 19 ga ik vaak mee op stap(y)
Broer was vroeger een etter maar nu hij het huis uit is contact(y)
Mijn familie is mijn alles:jaja:
heb een zus van 29 en een zusje van 22.
Zie ze paar keer per week en soms weken niet.

Lekker rustig.

Verder wel goede band met beiden
heb een broer van 24 toen we joneger ware konde we elkaar nie uitstaan nu gaan we wel is naar feeste met elkaar met me zus ben ik nie zow dik :no:

Hele goeie band (L)

Heb een zus van 31. Vroeger konden we echt niet met elkaar opschieten, vochten dan ook vaak 8) Nu zijn we echt maatjes :yes:

Heb een broer van in de 20...en heb er geen goede band mee..absoluut niet :no:
Met mijn zus wel, mn broer spreek/zie ik eigenlijk niet zo vaak.

heb een hele goeie band met mijn zusjes en broertje.
Mijn zusjes zij 18 en 10 en heb nog een broertje van bijna 7(L)

Alleen hier op pf om de schijn op te houden :P
Broertje..

Gaat steeds btr:D
Ik heb 2 oudere broers, en daar heb ik een hele goede band mee! (l)
We gaan regelmatig samen stappen en zijn zelfs een paar x met elkaar op vakantie geweest :-)
Heb een tweeling zusje, ook me stampmaatje :bounce:
Me andere zus is dat minder, andere interesses

Ik heb een broer van 21 en 23, had vroeger wel een goede band, maar zie ze nu bijna nooit meer. Ik zit in het weekend bij me vriend, dan is mijn broer juist thuis omdat die door de weeks op kamers zit. En me andere broer is alleen thuis om te eten en te slapen, dus die zie ik alleen tijdens het eten. Erg gezellig dus:( En ze hebben niet dezelfde hobby's of muziek smaak, dus is een dooie boel.

Mijn zusje en ik kunnen elkaars kop wel inslaan...

Ik ben tweeling...

Maar we hebben echt een haat liefde verhouding....

Me zus ruimt nooit niets op en ik krijg de schuld als er iets kwijt is....

Ik kan er dus niet zo geweldig mee overweg

2 zussen van 23..
En ook al zijn zij tweeling, ik heb er gelukkig nooit "bijgehangen"

Goede band dus :yes: :lief:

hmm zusje van 14 maar kan echt niks met haar doen.. altijd ruzie!

Jaaa :yes: Jimmy is me leukste broerrr ;)
En Miekje is mijn aller-aller-aller-liefste zoesje (l)

broertje van 18, we hebben een goede en hechte band ... we zijn twee handen op één bij :yes:

beter kan niet....:)

toen ik thuiswoonde niet. maar nu wel! ik mis ze zelfs af en toe :| wie had dat ooit gedacht!!!

ik heb 2 jongere zusjes van 12 en 10
kan het met allebei wel aardig vinden
tuurlijk wel eens af en toe ruzie maar dat gebeurd iedereen wel eens

Ik kan me broertje van 15 zijn nekkie wel omdraaien niet af en toe heel vaak...!!B)
ik kan wel goed met mijn zusje opschieten.
heel soms gaat ze wel eens mee op stap.
maar niet te vaak gelukkig :P
ik heb ene broertje van 18 en ben zelf 20, kan af en toe met hem opschieten kan niet zonder hem en niet met hem, maar nu woont hij bij me pa sinds een week,dus het zal wel anders gaan worden

en met uitgaan is hij altijd aardig,

ik en zusje.
Leeftijd verschil is te groot vermoord haar het liefst.
Zusje verwoest leven. :devil:

Ik en zusje zit 4 jaar tussen
Ik en mn broertje zit 7 jaar tussen 8)

Maar ze zijn allebei lief :lief:

Kheb 5 jaar oudere broer..

Kan ik eg goed mee opschieten,, wel eens
ruzie,, mahr wie heeft dat niet..

Hijs lief(F):)
laatste aanpassing

ja met mn broer..en die is woensdag 27 geworden