Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hoe ging het mc-en zaterdag eigenlijk? Ik heb maar een klein stukje gehoord/gezien Hoe ging het voor de rest?
waarom moet k nou altijd t buitebeentje zijn
kun je alleen als je in t bezit bent van een magische dubbeldobbelenkelbril
ben tot de wijze beslissing gekomen dat ik mn volledige concentratie op t draaien van een hele dikke vette sappige ga storten en daar vervolgens mee op de bank mij in een hele diepe coma tot morgenochtend 04:20 ga laten verkeren
volgens michel ging ik wel lekker tekeer dus hopelijk dat het vrijdag ook super gaat hopelijk nog weer beter dan zit er ook vooruit gang in ja
volgens michel ging ik wel lekker tekeer dus hopelijk dat het vrijdag ook super gaat hopelijk nog weer beter dan zit er ook vooruit gang in ja
laten we maar hopen he dat het vraijdag net zo gaat of beter
a ik ook alleen stond er iedere keer zo'n lief meisje zo af en toe voor me die me precies begreep
Hoelaat moet je werken dan??
Ik moet zo leren
Heb donderdag bedrijfsadministratie toets, en Duits sollicitatie toest (die ik vorige week verneukt had, door een engelse sollicitatie te houden )
ohh weet ik niet mag ik zelf weten vandaag
oei beetje verkeerd gedaan zeg maar
wat moet je doen dan?
Haha dat is het voordeel van die vrouw die duits geeft, ben der naam even vergeten , is het nit goed gegaan..mag je hem overnieuw doen haha terwijl dat eigenlijk helemaal niet mag haha echt een toffe leraar
hahaha kicken
watdan?
Best zwaar werk.... 86 hectare....
Maar het was leuk werk vooral als het zonnetje erbij was..maar niet als het regent laatste aanpassing 18 april 2006 11:37
A.s. vrijdag kan ik toch niet ivm Noisemakerz
Heb jij die zaterdag niet gezien dan
ik denk ongeveer 320 alles bij elkaar
Ik heb morgen en donderdag toetsen dus ik moet vandaag leren
DOINK oja hahaahaha mag ik ook een stapel??
hoor zal veel van terecht komen als jij op flok zit
kom je ze halen???
----------
ghehehe
Goeiemiddag