Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
haha Hans wou ook al naar Redmer gaan..
Wat hebben jullie daar wel niet allemaal uitgespookt?
We zijn wezen bowlen was gezellig met een stel van die knetterbekken en daarna zouden we nog gaan midgetgolfen maar Camping Ekenstein ging net dicht toen we d'r kwamen ben 's avonds naar GRUNN terug gegaan daar nog ff stukje van het feestje op de grotemarkt meegepikt Chelsea Chelsea GRONINGEN komt eraan!!! BOEREN!!! BOEREN!!! BOEREN!!!
We zijn wezen bowlen was gezellig met een stel van die knetterbekken en daarna zouden we nog gaan midgetgolfen maar Camping Ekenstein ging net dicht toen we d'r kwamen ben 's avonds naar GRUNN terug gegaan daar nog ff stukje van het feestje op de grotemarkt meegepikt Chelsea Chelsea GRONINGEN komt eraan!!! BOEREN!!! BOEREN!!! BOEREN!!!
als we dan toch bezig zijn doe me dan maar een nieuw portie gezond verstand drbij want de mijne is opgesleten na afgelopen nacht godver zeg hey wat n opmerkingen allemaal
Heb je al wel geslapen dan??
hahaha daarom is het ook het onzin forum toch
Heb je al wel geslapen dan??
Dream on hahaha Woist jawel!!!
Idd. zo is het en niet anders
en niet alleen het weekend is al kort genoeg maar het hele leven
stelling van vandaag:
in t weekend dr voor zorgen dat je zwaar uitgefeest en brak bent zodat je de hele week op je werk ligt te slapen zodat je vervolgens weer uitgerust aan je weekend kunt beginnen
2, k was bezig dr 3 in te prakken maar moederlief was t daar niet echt mee eens
niet mee eens wie 's nachts weet van feesten moet ook weten dat er gearbeited moet worden.
goed bezig (je moeder dan he)
Maar mensen ik ga weer een biertje drinken
had ook niets anders verwacht van je
niet mee eens wie 's nachts weet van feesten moet ook weten dat er gearbeited moet worden.
buitenlander
Ik ben trouwens ook een kwart duits (geloof ik)
Belgen moeten eerst dobbelen voor ze naar binnen mogen
6 is geen entree.
1 t/m 5 is nog een keer gooien
racist!!!!
ik heb ook nog een deel duits ergens drin zitte
ik gooi zeveneneenderde met 1 steen
ben ook geen belg, ben import kaas hier, export voor jullie dan
morgen kaartje
een afgekeurde Nederlander)
tttssss eerst zien dan geloven
muahahhaaahaha export geitjes importeren