Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:13:dacht dat dat iets speciaals was alleen voor mij... Maar heb me blijkbaar vergist
we hadden toch afgesproken dat met O&N een uitzondering gemaakt zou worden
ik ga voor wouter en jij zou dan voor jerry gaan!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:21:ik ga voor wouter en jij zou dan voor jerry gaan!
Oww jah was ik al weer vergeten!! Maar stttt niks over zeggen verder, moet wel een verassing blijven voor Jerry
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:22:Maar stttt niks over zeggen verder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:24:het blijft een grote verassing voor de rest!...
Trouwens ff een vraagje... Is het al bijna 2 december?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:25:Is het al bijna 2 december?
oneeeeeeeeeeeeeeeeeh niet weer.. nou morgen is het AL 9 november dus schiet aardig op!!!
is het al bijna O&N ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:28:nou morgen is het AL 9 november dus schiet aardig op!!!
Owwwww nog maar 23 dagen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:30:Owwwww nog maar 23 dagen
dat heb je ff uitgerekend.... weet het zeker
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:34:Hahahaa.
jaaaaaaaaaaaaaaaaah lach maar... maar met O&N heeft ze je te pakkken
whahahahahaha
jerry kan ik je werk niet bellen met een lulsmoes voor 2 dec?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:35:jerry kan ik je werk niet bellen met een lulsmoes voor 2 dec?
Je moest eens weten hoe graag ik wil gaan
Maar het zit er gewoon niet in
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:35:jaaaaaaaaaaaaaaaaah lach maar... maar met O&N heeft ze je te pakkken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:42:Maar het zit er gewoon niet in
dan houd het op
ach ff doorbijten en dan is het snel oud en nieuw
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:01:Gek heh dat we daar nog niet eerder aan hadden gedacht om een chat topic te openen?
ja echt gek... maar nu des te leuker!!
gewoon een topic dat we niemand in de weg zitten.. en alles kwijt kunnen...
trouwens het liefste meisje wat bij poema werkt (astrid) heeft mij en esther op de gastenlijst gezet 2 dec
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:05:trouwens het liefste meisje wat bij poema werkt (astrid) heeft mij en esther op de gastenlijst gezet 2 dec echt liefff!
Whaaa die smiley's zijn cool
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:18:Dj Amok, Sven wittekind (schranz)Rush konektion
Heb ik al
Die is vet ja.
Moet je anders op schranz trauma zoeken. Die is helemaal vet!!!
Zal op out en nieuw wel 2 cd's meenemen.
Allebei 1 vol met livesets
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:45:Moet je anders op schranz trauma zoeken
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah die is ook zooo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:45:Hij doet het niet
heb je wel gedownload al?
heb je je geluid aan staan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:46:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah die is ook zooo
Die heb jij ook? Die is echt vet heh?
Hele coole rifjes en dan ineens een hele super lage zachte bass.
Ga helemaal uit mijn dak dan!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:50:Die heb jij ook? Die is echt vet heh?
Hele coole rifjes en dan ineens een hele super lage zachte bass.
Ga helemaal uit mijn dak dan!
Ben em ook maar aan het downloaden
Kan ik me vast voorbereiden op de Poema weer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:50:Die heb jij ook? Die is echt vet heh?
tuurlijk heb ik die
die mag gewoon niet onbreken in je techno/schranz collectie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:50:een hele super lage zachte bass.
dat is altijd zoooo lekker.. echt genieten!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:58:kindertjes ik ga jullie zo al verlaten
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:58:ga vannacht dromen over 2 dec..
Daar ben ik wel
Shit, er is een server uitgevallen.
Ik ben ook weg, even het problem fixen...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:55:technoslet ik missss je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 17:05:Jerry had een druk dagje vandaag
zeker AA bijeenkomst
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 17:06:zeker AA bijeenkomst
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 18:10:kom je mee
Graagggggg is helaas al weer zo lang geleden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 18:15:Graagggggg is helaas al weer zo lang geleden
jah alweer ruim 1,5 week geleden
saai op het forum vandaag he?!