donateur
1 volger · 30715x bekeken
Probeer je me nou weer jaloers te maken
Morgen lekker de hele dag op terrasje hangen in Alphen
Ik zou lekker gaan zitten als k jou was
al zal ik ook best wel weer eerder weg mogen
Je kan het niet laten he... Leer jij daar eigenlijk wel iets op die stage van je?
kheb mn lolbroek weer aan
Ik heb het in de gaten hahah
Lalalalalaaaa ik ga even wat bloemen bestellen, kan ik meteen even naar buiten!
Jaja ik leer ook veel hier, bloemen bestellen enzo erg leerzaam al zeg ik het zelf
Vanavond los op Benny Rodriguez
Hey is dat vanavond al dat strandfeest!
Jah vanavond en zaterdag dan Lakedance ook een strandfeest! Vanavond is een klein opwarmertje!
Jouw vrouw, mijn vrouw... Volgens mij komt dat niet vanavond, ik weet het niet!! Hebben jullie geen tv gids daar?
Komen ze er bij jou niet achter dat je op internet zit?
hoeft niet hoor
Jawel, wil niet allemaal rare dingen doen en dat jij ze dan morgen allemaal na kan vertellen!
hongerrrrrrrrrrrrrrrrr schiet eens op es
Ik heb ook kk honger!
dvd is binnen trouwens
Dus dat wordt lachen, gieren, brullen morgenavond
donateur
Jerry wie komen er dan allemaal
Te weinig denk ik nog.
Ik heb te veel gekocht.
Jah vanavond en zaterdag dan Lakedance ook een strandfeest! Vanavond is een klein opwarmertje!
Zaaaaaaaaaaaaalig
Gaat wel lukken met het plezier.
donateur
dat jij ze dan morgen allemaal na kan vertellen!
hehe
Ik heb ook kk honger!
kut is dat altijd heb maar ff gezond boterham met kaas nu
Vanavond weer werken en zaterdag de hele dag
Soms slaap je half, half. Dan lijkt het net ineens of je valt in een diepe kuil.. Dat betekent dat je ziel uit je lichaam wil treden.. Als je daar niet op reageert krijg je een hartaanval. De meeste mensen reageren er meteen op je schrikt dan wakker en er is niks aan de hand.
Dit kan maar 1 iemand getypt hebben

Dit kan maar 1 iemand getypt hebben
donateur
Soms slaap je half, half. Dan lijkt het net ineens of je valt in een diepe kuil.. Dat betekent dat je ziel uit je lichaam wil treden.. Als je daar niet op reageert krijg je een hartaanval. De meeste mensen reageren er meteen op je schrikt dan wakker en er is niks aan de hand.
hahahahahahahhahahhahaah
serieus dit vergeet ik NOOOOOOIT meer!!
echt hoe ze bij vibo stond en net alsof ze een spreekbeurt had ging ze het vertellen helemaal trots

![[img width=320 height=240]https://partyflock.nl/images/upload/19852_regular.jpeg[/img]](https://partyflock.nl/images/upload/19852_regular.jpeg)