donateur
1 volger · 32390x bekeken
donateur
zal 't snel uitverkocht zijn?
Yup, ze hebben zelfs extra tribunes bij laten bouwen.
Ook die zijn uitverkocht. Maar er zijn als het goed is nog wel duinplekken.
zullen jim en jack nog leven?
Poging brandstichting supportershome AjaxDe politie van Amsterdam heeft in de nacht van maandag op dinsdag in de buurt van de Amsterdam ArenA twee mannen gearresteerd. Het duo wordt verdacht van een poging om het supportershome van Ajax in brand te steken. De verdachten zijn 20 en 26 jaar en komen beiden uit Delft, aldus de politie dinsdag.
Een beveiligingsmedewerker van het voetbalstadion zag rond vijf uur in de ochtend op camerabeelden dat twee mannen op verschillende plaatsen brand probeerden te stichten bij het clubhuis van de Ajax-aanhang. Toen agenten ter plaatse kwamen, zagen zij op diverse plekken rook omhoog komen.
Om t e kotsen dit
Een beveiligingsmedewerker van het voetbalstadion zag rond vijf uur in de ochtend op camerabeelden dat twee mannen op verschillende plaatsen brand probeerden te stichten bij het clubhuis van de Ajax-aanhang. Toen agenten ter plaatse kwamen, zagen zij op diverse plekken rook omhoog komen.
Om t e kotsen dit
laatste aanpassing
donateur
sukkels!
morgen ajax - groningen
donateur
Ik ga donderdag eens een informatieve voorlichting geven over XTC
Niet te veel verheerlijken heh!
Whahahaahahaa.
Doet me denken aan dave chapelle.
Dan gaat een junkie in de klas vertellen wat ze niet moeten doen met drugs.
Maar hij gaat alleen vertellen dat je niet de beste drugs bij carlos in de hmmhmmhmm street kan gehaald worden.
En hij gaat allemaal tips geven enzo.
Whahahahaaa. Echt leuk. Maar goed, moet je gezien hebben.
And kids that was the first time i ever sucked a dick for crack , but not the last..
Ik ga nu douche akrobatiek doen en dan weer werken aan website.
Bijna vrijdag.

![[img width=320 height=240]https://partyflock.nl/images/upload/19852_regular.jpeg[/img]](https://partyflock.nl/images/upload/19852_regular.jpeg)