Partyflock

Forumonderwerp · 825062
1 volger · 195604x bekeken
Waarschuw beheerder
Ok bois..
Hier praten we over voetbal en en de rest jwt!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
vings feliciteeeeerd
Waarschuw beheerder
finz gefeliciteerd je weet wat je krijgt he van me op zaterdagmiddag
een heerlijk broodje????:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Finz op dinsdag 15 april 2008 om 17:03:
ik net roasted pork nasi bij jawa gegeten..lekker scherp, me bek stond in brand

die eet ik daar ook altijd nikker
Waarschuw beheerder
echt lekker eten daar..
jammer dat ze niet bezorgen

Waarschuw beheerder
hoor goeie verhalen daarover.. binnekort ook maar es wat halen daar.

wat is het lekkerst en krijg je veel vlees enzo jwt?
Waarschuw beheerder
ik alleen die roast pork gehad..je hebt van alles man, rotti en rijst met kip en rund..en altijd veel vlees idd
goeie maaltijd
Waarschuw beheerder
als ze gingen bezorgen zou het eten achteruit gaan. Duurt wel lang voor het eten klaar is maar dat betekent alleen dat het vers is.
Waarschuw beheerder
Jans tegen Van Loen: "In play-offs winnen wij"
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}
:lol:

Waarschuw beheerder
get your titties out
Waarschuw beheerder
broekhoest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op vrijdag 25 april 2008 om 15:14:
http://nl.youtube.com/watch?v=W16qzZ7J5YQ

:lol: mooi whe

Waarschuw beheerder
'De Euroborg is de plek waar je uitsluitend komt voor de fun'', zo lees ik verbaasd. En dat terwijl ik niet al te lang geleden een draak van een wedstrijd heb gezien tegen NAC Breda en daardoor twee dagen schijtchagerijnig ben geweest. In die wedstrijd zat helemaal geen greintje fun. Totaal niets. Om maar niet te spreken over de wedstrijd tegen Roda JC. Een foutje van scheidsrechter Ruud Bossen kost ons twee punten, ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik een plezierige middag heb gehad. Daarnaast durf ik ook eerlijk op te biechten dat ik na de uitschakeling door Partizan Belgrado in de UEFA Cup ongewild mijn tranen de vrije loop heb gelaten. Dat had niets met plezier te maken. Voetbal is emotie.

Daarom kon ik mij prima vinden in de gedachte van een Groningse supporter. De beste man voelde zich, net als vele anderen, bestolen door Ajax in de winterstop en wilde dat openlijk laten blijken tijdens de wedstrijd tegen de hoofdstedelingen. Niet met agressie, niet met gewelddadigheden, maar met een onschuldige T-shirt actie. Hij heeft shirts laten drukken met daarop een lichte verwensing richting de Amsterdammers. Dat dit een groot gedeelte van de Groningse aanhang zeer aanspreekt, blijkt al snel aan de verkoopcijfers. Werkelijk duizenden shirts vinden gretig aftrek. De eensgezindheid onder de supporters is dan ook groot: 'Fuck Ajax!'

Wat er vervolgens gebeurt is vreselijk; een tribunebrand. Al deze ellende wordt logischerwijze breed uitgemeten in de nationale en internationale media, maar dat heeft wel als neveneffect dat je dagenlang de bovengenoemde shirtjes op alle tv-zenders voorbij ziet komen. Tot diep in Siberië weet men nu dat Groningen een hekel heeft aan Ajax. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk, zou ik zeggen, maar voor de FC echter blijkt dit een doorn in het oog, want sponsoren houden niet van nare woorden als 'fuck' en 'anti'. Een beetje rebels gedrag moet kunnen, maar dit was toch net iets té duidelijk en vooral iets té frequent in beeld.

Tijd dus om het imago op te poetsen onder de noemer 'Fun Only'. Het management van FC Groningen brengt allereerst een officiële verklaring naar buiten via haar website: 'Veel mensen vinden dat door de speciale T-shirts die in omloop waren gebracht, de toon voor de wedstrijd op scherp is gezet en heeft geleid tot een escalatie'. Dus wacht eventjes, die T-shirts hebben geleid tot een escalatie? Waren de letters licht ontvlambaar? Begonnen de stiksels te smeulen bij het in aanraking komen met toiletpapier? Nee, onzin, hier worden twee dingen door elkaar gehaald. Wijzen met een priemende vinger naar de brandstichter mag zeker, graag zelfs, maar toch niet naar een trouwe supporter die wat T-shirts laat bedrukken? Dit zijn uitspraken die deze supporter aanwijzen als verantwoordelijk. Kom op zeg, wat een lulkoek.

U denkt nu, ja maar er staat dat 'Veel mensen vinden dat'. Dus niet dat de FC het ook vindt. Nou, in plaats van duidelijk te stellen dat het één werkelijk geen zier met het ander te maken heeft, wordt de verklaring vervolgd met deze tekst: 'Het is voor ons echter onmogelijk om 20.000 mensen bij binnenkomst te controleren op te dragen kleding. Zouden we hiertegen wel optreden, dan – zo was onze verwachting – had dit juist tot irritatie en escalatie geleid'. Oftewel, de FC beaamt min of meer deze uitspraak in plaats van de verstrengeling van de brand en de shirts te ontkrachten. Zeer kwalijk, vooral richting deze ene supporter.

Deel twee van het plan om het imago op te krikken is haast nog verrassender; een T-shirt met daarop de tekst 'Fun Only'. Ook een shirtje dus, ook een boodschap, enkel een andere tekst. Misschien is het niet zo bedoeld, maar het voelt bij veel supporters als een ferme steek onder water. De FC wil na de brand iets goed maken bij het brede publiek. Logisch, maar insinueert door ook met T-shirts te komen andermaal dat de anti-Ajax shirts op één of andere manier toch debet zijn geweest aan de bizarre taferelen rondom de brand op de tribunes. Volgens FC directeur Hans Nijland is dat klinkklare onzin: "Het is absoluut geen tegenactie op de shirts van de fanatieke aanhang, het is bedoeld om uit te dragen hoe wij voetballen in Euroborg beschouwen, namelijk als een feest." Nou zijn er zijn tegenwoordig vele manieren om een boodschap over te brengen, juist daarom mag je deze keuze van het management, om het ook met een T-shirt te doen, toch op z`n minst onhandig noemen.'Fun Only', wat een zweeftekst ook.

Beste Hans, 'Fun Only' dus? Bij de FC? Kom op, we zijn een volksclub. Jij hebt je onlangs behoorlijk laten gaan ten opzichte van een arbiter. Je had volkomen gelijk, dat zonder meer, maar voor de scheids was het op dat moment weinig 'Fun Only'. Je voelde je zwaar verneukt en emoties kregen de overhand. Ditzelfde overkwam de supporters dus ook. Vies verneukt door Ajax en de emoties werden geuit op een T-shirt. Zelfde laken een pak. We lijken soms net allemaal mensen. Daarom vraag ik je vriendelijk, als je nog eens ergens in Europa voor een mega uitvak trots en geëmotioneerd staat te zwaaien na een legendarische wedstrijd, zoals je dat ook deed in Florence, denk dan nog eens terug aan die truttige shirtjes van je. Voor de jongens en meisjes die je daar dan ziet staan, honderden kilometers van huis, is fun slechts een bijkomstigheid. De FC is hun leven.

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
Over wie gaat dat verhaal?
Wij hebben die shirtjes laten maken, weet niet wie er met dit verhaal in het nieuws komt...mediageile sjappen.

Waarschuw beheerder
is een column op de site van de officiele SV. ik vind het een goed stuk

Waarschuw beheerder
Ron Jans wimpelt FC Twente af

Trainer Ron Jans van FC Groningen is door FC Twente benaderd om Fred Rutten op te volgen. Rutten stapt aan het eind van dit seizoen over naar de Duitse topclub Schalke 04. "De belangstelling van FC Twente heeft me enorm gestreeld", zegt Jans.

"Ik beschouw het als een waardering voor mijn kwaliteiten en vind FC Twente ook een heel mooie club, maar ik heb besloten bij FC Groningen te blijven."

Ron Jans (49) is bezig aan zijn zesde seizoen in dienst van FC Groningen. Hij heeft zijn contract in september van het vorige jaar verlengd tot medio 2010. "Het verhaal FC Groningen is nog niet af", vindt hij. "Wij willen ons deze zomer weer gaan versterken en van die groep wil ik ook graag weer deel gaan uitmaken."

dvhn

Waarschuw beheerder
die kk fledderus moet een nekschot gvd

[img width=290 height=166 cacheid=00000036002b558c6e2b3c7f1a023af8c3]http://i31.tinypic.com/2vulhyg.gif[/img]

Waarschuw beheerder
2-2 tog nog

Waarschuw beheerder
vind jij leuk he
Waarschuw beheerder
Here comes the sun
Waarschuw beheerder
yup yup b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha kut utrecht
Waarschuw beheerder
vanavond trainieren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MR.groen op zondag 4 mei 2008 om 17:40:
haha kutrecht

gewoon samenvoegen, is duidelijker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 16:28:
gewoon samenvoegen, is duidelijker

ow ja joh

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
T Shirt
Laat zien dat je uniek bent! Vette Tshirts online bij FreshCotton!
Waarschuw beheerder
serieus was het vandaag moederdag?
Waarschuw beheerder
is Abma alweer back in town?

Waarschuw beheerder
beina
Waarschuw beheerder
Glory to the colour of the grass..
Waarschuw beheerder
pfff wat een kutwedstrijd