Partyflock

Forumonderwerp · 825062
1 volger · 199305x bekeken
Waarschuw beheerder
Ok bois..
Hier praten we over voetbal en en de rest jwt!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
te gek feest:)

silva waarschijnlijk ook naar ajakkes kutzooi

Waarschuw beheerder
kk verrader

kk voetballers

Waarschuw beheerder
tis wat allemaal :-D

Waarschuw beheerder
ja he
Waarschuw beheerder
zuid amerikanen niet te vertrouwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 14:38:
kk verrader

kk voetballers

ja indd ja hij wil zelf dus dan zal het wel niet lang duren
gaat straks net zoals met die kut suarez

Waarschuw beheerder
Ze moeten gewoon de jackpot betalen for die boi (Y)

Waarschuw beheerder
soarez

Waarschuw beheerder
Stakende Silva wil naar 'Ajax, Feyenoord, of Fiorentina'
10 januari 2008

Bruno Silva bewandelt hetzelfde pad als zijn landgenoot Luis Suarez een half jaar geleden: koste wat kost een vertrek bij FC Groningen afdwingen. De rechtsback kwam donderdag niet opdagen tijdens de training, omdat hij het de clubleiding van FC Groningen zeer kwalijk neemt dat het hem niet wil verkopen. Niet alleen Ajax, maar ook Feyenoord en Fiorentina hebben interesse in de Uruguayaan.

"Ik ben boos op FC Groningen. Grote clubs hebben interesse in me, maar Groningen wil me niet laten gaan", zegt de rechtervleugelverdediger op de website van Sportweek. "Als ik 23 jaar was had ik daar geen probleem van gemaakt, maar ik ben momenteel 27 jaar en wil nú hogerop. Dit is mijn kans. Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan."

Silva heeft nog geen idee wanneer hij de training bij Groningen weer hervat. "Ik weet het momenteel niet. Op problemen met FC Groningen zit ik in ieder geval niet te wachten. Ik speel hier nu 2,5 jaar. De club, de supporters zijn altijd goed voor me geweest", zegt de Zuid-Amerikaan, die nog niet met de gedachte speelt een arbitragezaak aan te spannen. "Het is nog geen optie. Ik verwacht één dezer dagen met de club te praten en dan hoop ik dat we er uitkomen."

Bij FC Groningen is men voorlopig niet van plan om Silva tegemoet te komen. "Wij hebben bepaalde ambities en staan er goed voor in de competitie. We willen graag het seizoen met deze spelers afmaken", aldus directeur Hans Veldmate.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 20:09:
Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan."

iets klopt niet aan deze zin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 20:09:
Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan

mooi, weer zo'n hoer.
oprotten ermee, laat maar lekker naar de joden gaan dan :D

Waarschuw beheerder
als we er genoeg knaken voor krijgen vind ik het best

Waarschuw beheerder
ajax leidde altijd spelers zelf op

nu kopen ze concurrenten leeg

tis maar wat je een topclub noemt

Waarschuw beheerder
* 1989: militante Hamas-leden schieten Israëliërs dood bij tientallen aanslagen. Israël verbiedt Hamas als een terreurorganisatie.
* 16 april 1993: eerste zelfmoordaanslag op de parkeerplaats Mehola Junction, 2 doden, 20 gewonden.
* 6 april 1994: 9 doden en 55 gewonden bij een aanslag met een autobom in de Israëlische stad Afula.
* 13 april 1994: zelfmoordaanslag op een bus in Hadera, 6 doden en 30 gewonden.
* 19 oktober 1994: 21 doden en 50 gewonden bij een zelfmoordaanslag van Hamas op een bus in Tel Aviv, niet door Hamas opgeëist.
* 9 april 1995: zelfmoordaanslag op Egged bus 36, 9 doden, 55 gewonden.
* 24 juli 1995: zelfmoordaanslag op bus 20 in Ramat Gan, 5 doden, 30 gewonden.
* 21 augustus 1995: zelfmoordaanslag op bus 26 te Jeruzalem, 5 doden, 100+ gewonden.
* 25 februari en 3 maart 1996: twee zelfmoordaanslagen op bus 18 te Jeruzalem, 45 doden, 55 gewonden.
* 4 maart 1996: aanslag op het Dizengoff Center in Tel Aviv, toegeschreven aan Hamas, 13 doden.
* 21 maart 1997: aanslag op Cafe Appropo in Tel Aviv, 3 doden.
* 30 juli 1997: zelfmoordaanslag op de Mahane Yehuda markt in Jeruzalem, 16 doden.
* 4 september 1997: bomaanslag in de Ben Yehuda straat in Jeruzalem, 7 doden (incl. 3 zelfmoordenaars).
* 28 december 2000: een bomaanslag op een bus in Tel Aviv, waarbij dertien mensen gewond raken. Bronnen beweren dat Hamas hiervoor de verantwoordelijkheid heeft opgeëist.
* 1 juni 2001: zelfmoordaanslag voor de deur van discotheek Dophinarium in Tel Aviv, 21 doden, 100+ gewonden.
* 9 augustus 2001: een lid van Hamas blaast zichzelf op in een pizzarestaurant in Jeruzalem: vijftien doden.
* 27 maart 2002: 30 mensen komen bij een zelfmoordaanslag in het Park Hotel in Netanya.
* 21 november 2002: Hamas eiste de aanslag op een volle stadsbus op, Egged bus 20, waarbij 11 doden vielen. In de bus, die tijdens de ochtendspits op weg was van de voorstad Kiryat Menahem naar het centrum van de stad, zaten ook schoolkinderen en studenten. Meer dan 50 mensen raakten gewond.
* augustus-september 2003: 39 doden bij drie zelfmoordaanslagen door Hamas.
* 14 januari 2004: 4 doden door een zelfmoordaanslag bij de grens tussen Israël en de Gazastrook. Het was de eerste keer dat in de Gazastrook een vrouw in naam van de Hamas een zelfmoordaanslag pleegde.
* 29 januari 2004: Zeker tien doden door een zelfmoordaanslag op een bus in Jeruzalem.
* 14 maart 2004: een zelfmoordaanslag van Hamas en Fatah's Al-Aqsa Martelaren Brigade doden 10 mensen in de haven van Ashdod.
* 31 augustus 2004: 16 doden en ruim 100 gewonden bij twee zelfmoordaanslagen op de bussen 6 en 12 te Beer Sheba.
* 18 januari 2005: zelfmoordaanslag op Israëlische militairen bij de Israëlische checkpoint in Gush Katif in de Gazastrook, 4 doden.

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
ik wil altijd nog mn baard laten staan, laken omdoen, nepbomgordel en dan lijn 15 instappen rond 8u en keihard allah akhbar roepen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol:

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
Internet Cafe Software
Market Leading Cyber Cafe Software Cafes, Game Spots, Hotels, Library

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 10:07:
ik wil altijd nog mn baard laten staan, laken omdoen, nepbomgordel en dan lijn 15 instappen rond 8u en keihard allah akhbar roepen

Neem lijn 3 ook ff mee (y)

Waarschuw beheerder
Duidelijk is dat Silva zich gek heeft laten maken door Van Geel en z'n zaakwaarnemer. Dit vind ik een gang van zake die helemaal niet bij Bruno hoort, ik kan me niet vioorstellen dat dit van hemzelf komt. Het zal wel zoiets zijn geweest:
"Bruno, denk na. Je bent al 27! Jij kent de europese voetbalwereld niet, maar geloof je zaakwaarnemer en Ome Martin maar, boven de 28 wil niemand je meer hebben, echt niet. Fiorentina niet, Feyenoord niet, en Ajax al helemaal niet. Dit is je kans jongen, die moet je grijpen! Over een jaar kan je alleen nog maar bij WillemII en Excelsior terecht, echt waar. Je moet nu naar Ajax, anders loopt je carriere dood. En dat FC Groningen niet mee wil werken is een grof schandaal, zij moeten ook begrijpen dat dit je aller-aller-állerlaatse kans op een transfer naar een topclub is. En een topclub is ons aller Ajax, kijk maar naar onze prijzenkast, maarliefst 6 europacups (ome martin houdt nu angstvallig z'n hand voor de jaartallen op de bekers). Sluit je aan bij de godenzonen, succes verzekerd, we worden gegarandeerd kampioen en de championsleague is volgend jaar voor ons, voor jou! Jouw naam zal worden gescandeerd door 55000 uitzinnig fanatieke supporters in de wekelijks uitverkochte Arena! Iedere week zal je naam veelvuldig vallen in al die objectieve voetbalpraatprogramma's, iedere week een paginavullend artikel in de Telegraaf. De Manchester Uniteds, AC Milans en Real Madrids van deze wereld zullen voor je in de rij staan na al die successen in roodwit, en als je bij Ajax speelt doet je leeftijd er helemaal niet meer toe, de naam Ajax op je cv is voldoende. En wij gunnen je itt tot die boeren natuurlijk wél een droomtransfer, als dank voor bewezen diensten.
Wat een ondankbare honden daar in Groningen, daar voetbal je je de afgelopen 2 jaar voor uit de naad, en dan krijg je dit als dank! Ik begrijp er niets van dat ze daar niet inzien dat de hele eredivisie een kweekvijver is voor toekomstige Ajacieden. Je wordt vet genaaid door die lui Bruno, je moet gaan staken anders kom je daar nooit weg. Geloof die onbetrouwbare Jans en Nijland toch niet, ze zijn leuk en aardig in je gezicht maar ondertussen maken ze je carriëre kapot jongen. Broodroof, dat is het, je reinste broodroof. Het is maar goed dat je die aardige meneer van Ginkel en Ome Martin bent tegen gekomen. Het is gelukkig nog niet te laat Bruno, je bent nog geen 28..."

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Mooi stukkie!

Sattelietclub van de Joden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 12:39:
(ome martin houdt nu angstvallig z'n hand voor de jaartallen op de bekers).

Waarschuw beheerder
Best zielig voor de boertjes...

Altijd maar die Randstad met hun bemoeienis :D

Waarschuw beheerder
sportieve verbetering :roflol:

Waarschuw beheerder
Zie dat iedereen die succes heeft arrogant wordt?

Grunn best leuk zo de laatste jaren, echter geen structurele hoogvlieger.

Wat hebben jullie zoal gewonnen de laatste jaren?

Waarschuw beheerder
als een rechter ajax al geen sportieve verbetering vind hihi

Waarschuw beheerder
Diep in je hartje weet je het toch?

En dan niet alleen het voetbal;

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 13:08:

jullie dan?

1x amstelcup

Waarschuw beheerder
en een goeie bekeroverwinning uit bij kozakken bois ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 13:23:
1x amstelcup

2x pik!

En elk jaar om het kampioenschap ;-)

Je kan niet vergelijken 70 miljoen tegenover ????

Alleen dat wanbeleid tsja
Tis al jaren kut, maar we komen er altijd weer bovenop!
Op alle vlakken zeg maar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 13:26:
wanbeleid

ik zou die van geel eruit bonjouren

Waarschuw beheerder
ok

Waarschuw beheerder
ik zou die van geel eruit bonjouren

Dat gaat ook wel gebeuren als ik ze mag geloven

Waarschuw beheerder
die van geel is echt een gereformeerde brabantse viezerik

denk ook niet dat die hier op de tribune gaat zitten

Waarschuw beheerder
De joden kunnen gewoon niet scouten, wij worden er alleen maar beter van

En silva is makkelijk te vervangen hoor.

Grunn best leuk zo de laatste jaren, echter geen structurele hoogvlieger.

Gelukkig niet nee, krijg je alleen maar meer van die pipo's zoals nu in de arena zitten en in de kuip...

Van degradatiekandidaat tot europees voetbal in 4 jaar

staan nu weer 4de

Waarschuw beheerder
angst en hyperventilatie?
telefonische hulp bij angst, paniekaanvallen en hyperventilatie
www.angst-paniek.nl
Last van angstaanvallen?
Angst of paniekaanvallen gaan vaak samen met drugs of middelenmisbruik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 15:35:
krijg je alleen maar meer van die pipo's zoals nu in de arena zitten en in de kuip...

Ja van gemiddeld 8000 in de 1e divisie naar 20.000 nu, zitten vast niet veel 'pipo's' tussen :lol:

Waarschuw beheerder
Last van angstaanvallen?
Angst of paniekaanvallen gaan vaak samen met drugs of middelenmisbruik

Rudy niet zo he....

Heel goed van grunn dat het goed gaat (y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 16:03:
gemiddeld 8000 in de 1e divisie naar 20.000 nu, zitten vast niet veel 'pipo's' tussen

Ik moet deze roach toch volgen hier in :D

Wie succes heeft moet op de blaren zitten

Waarschuw beheerder
weet nog feyenoord in 91 toen ze 14e stonden... man of 16.000 gemiddeld in de kuip (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 17:33:
no kakkies allowed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 16:08:
weet nog feyenoord in 91 toen ze 14e stonden... man of 16.000 gemiddeld in de kuip

dus?
was een reactie op.

Rudy moet dus eerst maar naar zijn eigen supporters met trommeltjes en in groenwitte carnavalsoutfits kijken, die lopen er bij ons niet rond
die pipo's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 16:15:
was een reactie op.

op dat het slecht ging??
Waarschuw beheerder
Je kan niet vergelijken 70 miljoen tegenover ????

en dan wel netzoveel punten op de ranglijst
:loser: