Ik heb Reason, fruityloops, en q base
Ik gebruik voornamelijk reason fruity vind ik nix en q base heb ik het bij opgegeven
Op dit moment ben ik Reason gewent dat q base zou ik graag wel is een keer willen gebruiken.
Ik denk verder dat elk programma zo ze voordelen en ze nadelen heeft.
zo kun je bv sommige dingen beter met fruityloops doen
Ik gebruik voornamelijk reason fruity vind ik nix en q base heb ik het bij opgegeven
Op dit moment ben ik Reason gewent dat q base zou ik graag wel is een keer willen gebruiken.
Ik denk verder dat elk programma zo ze voordelen en ze nadelen heeft.
zo kun je bv sommige dingen beter met fruityloops doen
Uitspraak van DJ FireCore 50% of ELIMINATION PROJECT op maandag 5 december 2005 om 21:20:Ik denk verder dat elk programma zo ze voordelen en ze nadelen heeft
da denk ik dus ook
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:23:MagicsMusicHardcoremaker
Of die nieuwe hakcorecreator natuurlijk
Heb je die voor Sinterklaas gekregen.
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op dinsdag 6 december 2005 om 13:47:Heb je die voor Sinterklaas gekregen.
whaha
wavelab rules.
kan je heel veel mee. meer dan je denkt.
zelfs wij schrokken van de dingen wat je met wavelab kan. het is zeker een must have.
eerst werkten we in buzz, maar dat werd beperkt. nu gebruiken we FL als sequencer, maar daar verneem je niks meer van, want elk programma waar geluid uit komt is de lul
kan je heel veel mee. meer dan je denkt.
zelfs wij schrokken van de dingen wat je met wavelab kan. het is zeker een must have.
eerst werkten we in buzz, maar dat werd beperkt. nu gebruiken we FL als sequencer, maar daar verneem je niks meer van, want elk programma waar geluid uit komt is de lul
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 16:36:ik hoor mensen veel zeggen dat ze meerde programma's gebruiken.
daarvoor kan je soundforge of wavelab gebruiken om saples die je hebt gemaakt in een programma te bewerken en te masteren.
sommige prog's kunnen worden gekkopeld zoals FL en buzz.
tsja. beetje creatief zijn he.
soms moet je wat verder zoeken om origineel te kunnen blijven.
het is dat my first sony niet digitaal is te krijgen anders hadden we die ook misbruikt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:44:het is dat my first sony niet digitaal is te krijgen anders hadden we die ook misbruikt
whehe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:44:tsja. beetje creatief zijn he.
uiteindelijk is da met elk programma mogelijk. het enige dat je nodig hebt is een optie waarbij je je samples/loops naar je harddisk kan streame. en die optie is voor zover ik weet in bijna elk prog dat hier vernoemd is geweest aanwezig...
resampling is cool
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 december 2005 om 17:34:ik ga denk ik toch voor hardware
ja wij gaan ook langzaam overstappen eerste aankoop word de alesis micron.
vet spul