* sproeit koffie op z'n scherm *
weetje
als je nou elke keer met die zooi van dat uitlachen enzo het allemaal beter weet, waarmee maak jij je zooi dan en laat eens wat horen
Mijn stijl zal altijd trance/progressive blijven.
laat maar, mijn stijl niet
laatste aanpassing
echte muziek maak je met instrumenten 
wehweh
wehweh
als je nou elke keer met die zooi van dat uitlachen enzo het allemaal beter weet, waarmee maak jij je zooi dan en laat eens wat horen
Haha niet teveel lettten op mij, ik keur nix af alleen heb ik een hekel aan magix omdat ik dat voor dat rotprogramma 60 euro heb weggelegd en je dus gewoon een beetje met loops loopt te kloten.
Maar zelf maak ik met FL 5 mijn zooi. En ik maak niet alleen trance, ik ben nu met een darkcore track bezig maar (pb me maar als je een snippet ervan wil horen, want hij is nog lang niet af)
ik keur nix af alleen heb ik een hekel aan magix omdat ik dat voor dat rotprogramma 60 euro heb weggelegd en je dus gewoon een beetje met loops loopt te kloten.
ik 50
Uitspraak van PartyFreakFruityloops gebruiktop zondag 13 november 2005 om 05:06:
Angerfist
ook
Jammer dat ie er nix van bakt,.. Vind hun echt de slechtste in de hedendaagse hardcore scene,..
Wat een bagger
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 12:54:Hun bakken er gewoon nix van
Elke kleuter kan die muziek maken
Gelukkig zijn er verschillende meningen, ik vind angerfist gewoon masters.
Uitspraak van PartyFreakGelukkig zijn er verschillende meningen, ik vind angerfist gewoon masters.op zondag 13 november 2005 om 13:41:
Ik vind dat jij dan geen gevoel voor muziek hebt, heb nog geen enkel nummer van hun gehoord waar iets speciaals in zit.
Echt inspiratieloze bagger, made to sell (en zelfs daar te slecht voor)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 12:54:Hun bakken er gewoon nix van
Elke kleuter kan die muziek maken
Volgens mij is maar een persoon, lieve schat.
NOem eens een paar nummers dan en geef aan wat je er niks aan vindt. Heb zo niet echt het idee dat je je in Anger en FIst (LOL) verdiept hebt
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 16:35:Volgens mij is maar een persoon, lieve schat
doe je huiswerk, 3 mensen, soms 4
ze kunnen alleen maar promo proberen af te kraken, wat hun niet echt lukt naar mijn mening
ze gebruiken overigens bijna alleen maar gejatte samples
maken bijna niks zelf (qua sounds)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 13:57:Ik vind dat jij dan geen gevoel voor muziek hebt, heb nog geen enkel nummer van hun gehoord waar iets speciaals in zit.
Echt inspiratieloze bagger, made to sell (en zelfs daar te slecht voor)
helemaal mee eens,als je tracks kunt maken,is dit het makkelijkste wat er maar is
het is net zo simpel als de darkcore/industrial van tegenwoordig
wederom geen opbouw en knal maar los/door..
echt goed de hardcore van tegenwoordig
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 11:08:Jammer dat ie er nix van bakt,.. Vind hun echt de slechtste in de hedendaagse hardcore scene,..
dat dan weer niet,alles van de labels meta4 en enzyme,dat is niet alleen het slechtste van tegenwoordig,maar in de gehele hardcore geschiedenis.
Bah.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 17:47:dat dan weer niet,alles van de labels meta4 en enzyme,dat is niet alleen het slechtste van tegenwoordig,maar in de gehele hardcore geschiedenis.
Bah.
Dat weten we nu wel Opa
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 18:05:Op den duur moet je van die puberherrie af
vind jij niet dan,een normaal mens groeit er toch echt over heen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 18:36:ok zegt dus genoeg
maar nee even eerlijk,vind jij hardcore echt GEEN pubermuziek?Ik wel...
Dat mag je vinden Opa
Ik vind echter hardcore geen pubermuziek.
Tuurlijk vind ik ook dat er binnen elk genre slechte, ongeinspireerde el cheapo producties in elkaar geflanst worden met welk doel dan ook voor ogen.
Dit is voor mij echter geen aanleiding om te gaan veralgemeniseren.
Er word namelijk technisch hele goede shit gemaakt in welk genre dan ook, dus ook in de industrial hardcore
Dat dit niet in je straatje qua smaak ligt mag toch niet tot de door u gedane ongenuanceerde uitspraak leiden Opa!!!
Maar ik mag naast hardcore ook graag naar klassiek, d'n'b of deathmetal luisteren hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 16:35:Volgens mij is maar een persoon, lieve schat.
Kn##s
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:27:Met Vanguard en enkele standaard plugins van Fruityloops die je ook in Logic kan draaien bouw je de leipste hardcore nummers dat weet ik zeker.
Hoe weet je dat nou, je maakt niet eens hardcore
Trancenicht!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 11:08:Vind hun echt de slechtste in de hedendaagse hardcore scene,..
Wat een bagger
Vind hun op het moment eigenlijk de beste Vooral die nummer loser en maniac killa

![[ PROGENIC ]](/images/user/34889_2248339.jpg)