| Betreft: | stad: Gouda |
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 15:42:Bedrijging op een openbaar forum is bij de wet verboden
de wet ga je nou inneens de wet erbij betrekken die zooi die je in je mik werpt is bij de wet ook verboden denk je er dan aan hou je smoel dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:44:van die computersulletjes die denken dat ze heel gevaarlijk overkomen vanachter hun beeldschermpje TROEP dus...
Als jij dat denkt jonge.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:44:stank_nr_1@hotmail.com
Smaken verschillen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:44:zulk soort!!
Sarcasme misschien?
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 15:46:Smaken verschillen
het is alleen een vertaling wat heb dat met smaak te maken
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 15:46:Als jij dat denkt jonge
hoeven we aan jou niet over te laten wordt 1 grote zooi
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 15:42:Bedrijging op een openbaar forum is bij de wet verboden.
zulke ventjes als jij zouden verboden moeten worden op PF
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 15:46:Sarcasme misschien?
heb medelijden met je ouders jonge, dat ze zo'n jong als jou gebaard hebben.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:51:het is alleen een vertaling wat heb dat met smaak te maken
Omdat skunk een wiet soort is...dus jij zegt stank..wietstank..smaken verschillen.
zulke ventjes als jij zouden verboden moeten worden op PF
Kon je echt niets beters bedenken?
heb medelijden met je ouders jonge, dat ze zo'n jong als jou gebaard hebben.
En jij bent gewoon zielig
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 23:52:Omdat skunk een wiet soort is...dus jij zegt stank..wietstank..smaken verschillen
skunk is een andere naam voor wiet geen soort wiet kom er niet over praten als je alleen weet hoe je je gaat voelen en voor de rest maar wat ouwehoert
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 23:52:En jij bent gewoon zielig
Dat noemen ze zich aan de situatie aanpassen
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 23:52:Kon je echt niets beters bedenken
kom jij eens met een goeie dis dan zodat we hier allemaal uitgeluld zijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 10:22:skunk is een andere naam voor wiet geen soort wiet kom er niet over praten als je alleen weet hoe je je gaat voelen en voor de rest maar wat ouwehoert
heb toch echt wel eens een wietje gerookt wat skunk heette hoor.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 10:22:Dat noemen ze zich aan de situatie aanpassen
ja vast.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 10:22:kom jij eens met een goeie dis dan zodat we hier allemaal uitgeluld zijn
Waarom..jullie zijn veel vemakelijker als jullie wat zeggen
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 5 september 2006 om 14:11:heb toch echt wel eens een wietje gerookt wat skunk heette hoor
superskunk zeker
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 5 september 2006 om 14:11:Waarom..jullie zijn veel vemakelijker als jullie wat zeggen
Switch
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 17:13:superskunk zeker
ja..en niet gaan zeggen dat ik niks over wietjes weet want heb me der echt wel wat meer in verdiept dat het oppervalkkige ik wil stoned worden.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 17:13:Switch
Will Smith fan
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 4 september 2006 om 23:52:En jij bent gewoon zielig
en jij je vaders kippetje
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 5 september 2006 om 19:29:ja..en niet gaan zeggen dat ik niks over wietjes weet want heb me der echt wel wat meer in verdiept dat het oppervalkkige ik wil stoned worden.
ach kindje, jah joh haha
echt lachen hier met jou
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 5 september 2006 om 22:23:en jij je vaders kippetje
haha peter hoe kom je daar nou weer op
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 5 september 2006 om 22:23:Orgineel ben je niet he.
je weet geloof ik niet wie ik ECHT ben!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 04:26:haha peter hoe kom je daar nou weer op
hoe kom je ervan af kan je je beter vragen
Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 6 september 2006 om 15:37:Zou ik dat moeten weten dan?
Flikker nou gewoon op hier!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 12:48:Flikker nou gewoon op hier!!
Alleen als je het lief vraagt
Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 6 september 2006 om 15:37:Zou ik dat moeten weten dan?
zou eens goed voor je zijn als je dat wist, dan stop je wel denk ik!!!!!!!!!!!
zou eens goed voor je zijn als je dat wist, dan stop je wel denk ik
ohhhhhh
Uitspraak van Orgenized Chaoz op donderdag 7 september 2006 om 14:24:Alleen als je het lief vraagt
als jij nou eens lief bent en sterft
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 8 september 2006 om 13:44:Gevaarlijke crimineel zeker
niet gevaarlijk hoor
en ook al helemaal geen crimineel
maar ben wel zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 21:40:Zandvoort Terror
Hahaha zo dan, 10 punten waard wijffie?
Alles goed verders?
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 8 september 2006 om 17:13:Zeker weten?
kijk maar uit, laat ik je zweten!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 14:54:kankah kneus
tjah in nederland pas jeje nou eenmaal aan de situatie aan
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zaterdag 9 september 2006 om 15:06:Nee, wan zo stoer ben ik niet
alsof wij dat niet wisten vertel eens iets nieuws
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 15:19:kankah homogezicht is het
laat me raden orgenized choaz ???
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 15:19:ja joh hij denkt ik maak ff slimme opmerkinge..
ja jij zal het niet doen kontelikkertje
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 20:10:jihh en wie ben jij dan
ook al zo'n hoer uit gouda
kankah sjonnies
krotahkokahhh je moehr kankah ploehr
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 20:10:ook al zo'n hoer uit gouda
kankah sjonnies
jah je moeder met 100 sjonnies
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zondag 10 september 2006 om 12:41:Echt humor heb je niet he
wat heb jij wel dan?
een zielig leven zo te horen
zielig voor je ouders hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 22:35:moeder dit moeder dat
heb je geen betere grappen
zo afgezaaaaagd
Jou moeder dan, ook goed
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zondag 10 september 2006 om 22:43:Of ben je gewoon te dom?
misschien, kom je vanzelf nog wel achter wie er dom is haha
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 22:58:ach je hebt t over gouda he niveau is daar zowieso laaggeschoold
beter laaggeschoold dan NIET geschoold!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 20:10:jihh en wie ben jij dan
ook al zo'n hoer uit gouda
kankah sjonnies
Flikker toch lekker op ga een leven zoeken ofzo inplaats van een beetje onzin uit kramen
misschien, kom je vanzelf nog wel achter wie er dom is haha
Cool
Nu geef je toe dat je laaggeschoold bent, dus dat zegt voor mij alw eer genoeg.
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 11 september 2006 om 16:44:Nu geef je toe dat je laaggeschoold bent, dus dat zegt voor mij alw eer genoeg.
laaggeschoold zei ik toch
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 11:33:Flikker toch lekker op ga een leven zoeken
ik heb al een leven en het bevalt mij prima
Jou moeder dan, ook goed
verzin is wat nieuws
zegt alweah genoeg over jou als persoon