Ik doe altijd verdoving, ik ben niet snel iemand die zeurt over pijn, maar ik heb gevoelige tandjes en daarbij heb ik een tandarts (hele aardige kerel hoowr) maar ondanks alles lukt hem het niet om zachtaardig te doen...
neeeeeeeeeeeeeeeeeee. ik wil nooit een evrdoving, ik vind die naald veel enger dan een boor
ik heb bij de controle het liefst nog een verdoving.
Ja echt wel verdoving .......alleen als ze hem midden in je gehemelte zetten ...is het even creperen .....maar goed ik heb altijd heeel stevig de leuningen vast
Maar toen ik 1 van mijn 4 verstandskiezen eruit liet trekken, en er moest ook geboord worden enzo.. Kreeg ik wel 'n dikke verdovingsspuit en hij moest ook nog 'ns opnieuw naderhand ..
laatste aanpassing
Ik durf niet zonder ook al is het nog zo'n klein gaatje.
Ik heb nog nooit een verdoving gehad...ben meer bang voor de naald dan voor het boren
ben vandaag nog geweest neem nooit verdoving weet je wat dat koss..!!!!
kan je beter wat verdoving int weekeind nemen
bij kies snijden wel iig
wel!!
donateur
Met verdoving graag! Zou het niet snel zonder durven
En zo erg is het toch ook weer niet om ff met een scheve bek rond te lopen?!? Duurt maar 1 of 2 uurtjes ofzo en je hebt teminste geen pijn gehad tijdens het boren
Geen verdoving ...en pijn..pff valt wel mee...pijn is fijn..en jeuk is leuk
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 22:19:
altijd met verdoving, deden ze bij mij ook altijd al automatisch...
maar het ergste van de tandarts vind ik nog wel al die geluiden, vooral dat geluid van de boor
Standaard verdoving in samenwerking met een discman, werkt het beste voor me...
(ja, je moet iets als je het geluid van de boor niet als muziek in de oren klinkt...)
donateur
verdoving
dat smaakt naar coke
sinds ik daarachter ben.......ALTIJD verdoving ahahhaha