Partyflock

Forumonderwerp · 824328
2 volgers · 21769x bekeken
Waarschuw beheerder
jaja zo kunne we eindelijk onze zooi voor het weekend en al het andere ongein kwijt! PFFF! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zaterdag 15 december 2007 om 12:06:
of we gaan weer met de mini van de stake
Als gerben die weer ff regelt

zit er dik in!! :D hadden we het laatst nog over! :D :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zaterdag 15 december 2007 om 16:22:
neuh hij kan ook thuisblijven.. vink wel goeie deal
de aanhang mag van hem ook niej mee op vakantie dus

O:)

Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op zaterdag 15 december 2007 om 17:37:
zit er dik in!! hadden we het laatst nog over!

Naja dan reserveer ik wel alvast een plekje 8) Of nee San, we kunnen een meiden auto doen en een jongens auto b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivkameteenv op zaterdag 15 december 2007 om 17:44:
Of nee San, we kunnen een meiden auto doen en een jongens auto

We laten gerben gewoon thuis o:), dan zijn we met 4 man, past preices (Jij, Frank,Esther en ik :9)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zaterdag 15 december 2007 om 17:59:
dan zijn we met 4 man, past preices (Jij, Frank,Esther en ik )

Nee dat is zielig voor Frank...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ¹³† :bier: JeePee :bier: †¹³ op zaterdag 15 december 2007 om 18:13:
Zal dat morgen ff doen want moet zo naar dtc 19.00 gaat de bus al naar amsterdam.

tis pas 18.14 joh. je bent geen vrouw, toch?
Waarschuw beheerder
:O serieus niet.. linda had wel gestuurd zei ze afgl maandag nog.. mjah krijg je m mss nog :P zoek geraakt in de post :9

Uitspraak van ¹³† :bier: JeePee :bier: †¹³ op zaterdag 15 december 2007 om 18:13:
Zal dat morgen ff doen want moet zo naar dtc 19.00 gaat de bus al naar amsterdam.

nou have fun op thunderdome dan!!
nu baal ik wel dak niej ga, al die bekenden die gaan enzo :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zaterdag 15 december 2007 om 18:14:
nu baal ik wel dak niej ga, al die bekenden die gaan enzo

Baal je nu nog steeds? O:)
Waarschuw beheerder
OF je hebt mensenkennis, OF je bent helderziend o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zaterdag 15 december 2007 om 18:10:
neej joh, frank houdt van al de 3 vrouwen frank kan dat wel hebben hoor

Frenky met zijn harem! 8)
Waarschuw beheerder
Dat ik last heb van mn longen :(

Kut kerstbomen! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 17 december 2007 om 21:57:
sjongejongejongejonge

in dat geval mag riv toch wel mee uit eten zaterdag??

van mij wel

weet alleen niet of dat restaurant dat zo leuk vind heb namelijk voor 2 besteld en aangezien IK dat geregeld heb moet of jij mee of rivka :P
Waarschuw beheerder
dan ga ik wel, probleem opgelost.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Svensation B) op maandag 17 december 2007 om 22:10:

wil jouw niet eens mee hebben! :P doen we wel andere keer met iedereen uuit dit topic! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 17 december 2007 om 21:57:
in dat geval mag riv toch wel mee uit eten zaterdag??

Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op maandag 17 december 2007 om 22:04:
weet alleen niet of dat restaurant dat zo leuk vind heb namelijk voor 2 besteld en aangezien IK dat geregeld heb moet of jij mee of rivka

Als jullie nog zaterdag gewoon naar de radstake gaan, dan zien jullie me allebei 8)

Uitspraak van Svensation B) op maandag 17 december 2007 om 22:10:

Kunnen wij niet samen gaan naar het zelfde restaurant 8)

Jeetje riv, wat een slimme antwoorden voor een blondje O:)

Dankje :9

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivkameteenv op dinsdag 18 december 2007 om 20:47:
Jeetje riv, wat een slimme antwoorden voor een blondje

Dankje

:Roflol:

Uitspraak van Rivkameteenv op dinsdag 18 december 2007 om 20:47:
Als jullie nog zaterdag gewoon naar de radstake gaan, dan zien jullie me allebei

mss he, eerst maar eens ff kijken tot hoelang dat eten duurt, en wat we zelf daarna willen... o:) ;)
Waarschuw beheerder
En alweer een financiele meevaller b)
En ik maar denken dat ik geen geld zou hebben :lol:

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 19 december 2007 om 13:05:
mss he, eerst maar eens ff kijken tot hoelang dat eten duurt, en wat we zelf daarna willen...

eten duurd vast niet tot 23uur O:)
Nee, daarna willen jullie naar bed...toetje 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op donderdag 20 december 2007 om 18:06:
jij snapt t mss

O:) Komt omdat ik het mis :C

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op donderdag 20 december 2007 om 18:06:
mss wordt t wel zo'n geil etentje he

Geil etentje? Met snoep lingerie, body choco en oesters? 8) O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivkameteenv op donderdag 20 december 2007 om 18:53:
Geil etentje? Met snoep lingerie, body choco en oesters?

Vergeet de slagroom en aardbeien niet! o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op donderdag 20 december 2007 om 19:39:
Vergeet de slagroom en aardbeien niet!

Zijn jullie zo'n standaard stel ja? :nocheer:
Waarschuw beheerder
Thunderdome laat bezoeker in de kou staan.

15 jaar feesten organiseren en dan zijn er grote logistieke problemen? Hoe leg je dat uit? Als bezoeker mag je er stellig van uitgaan dat een Thunderdome feest goed geregeld is. Als dat niet zo is spelen er andere factoren een rol. In dit geval waren de drugscontroles bij elk poortje zo grondig dat het veel (lees véééél) langer duurde om een persoon naar binnen te laten. Het gevolg hiervan was dat er een lange rij ontstond en dat somminge bezoekers 45 minuten tot een uur in de kou hebben gestaan. Lekker begin van je avond...

Voor de organisatie moest het een mijlpaal worden. 15 jaar Thunderdome nota bene. Iedereen was er. DJ’s, vrienden van vroeger, 20.000 enthousiaste bezoekers, jong en oud.
Er was zelfs extra aandacht gegeven aan het geluid. Er hingen meer boxen en er waren duidelijke afspraken gemaakt over de restricties. Uitslag: halverwege de avond moesten de lage tonen (de bassen nota bene) zachter, want ze vonden toch dat hij te hard stond.

En dan het einde. Veel mensen bleven tot het einde dus was er veel te grote drukte bij de kluisjes. Leden van de organisatie kregen prompt een flashback naar Thunderdome ’93 in de Jaarbeurs waarbij het zelfde probleem ontstaan was. Een fout van Thunderdome. Daar had veel meer ruimte moeten zijn.

Dat er zaken niet goed verlopen zijn is een feit en als bezoeker maakt het je niet zoveel uit hoe dat allemaal komt. Je betaalt veel geld voor een kaartje en dan wil je gewoon dat het geregeld is. Geen gelul voor de rest. Vandaar dat, ondanks het feit dat er sprake was van overmacht, de organisatie toch zijn excuses maakt naar al diegenen die de dupe zijn geworden van de omstandigheden. In toekomstige edities zal er rekening gehouden worden met het feit dat bij hardcore feesten de controle (kennelijk) altijd 3 keer zo streng moet zijn.

Gelukkig hebben veel mensen (de meesten) toch een leuke avond gehad met veel goede muziek en een positieve sfeer. Toch wil de organisatie revanche voor een jubileum dat minder is verlopen voor een aantal bezoekers dan dat ze hadden mogen verwachten. Dat zal ergens volgend jaar zijn op een nader te bepalen tijd en plaats. Keep you posted.

De Thunderdome crew

let vooral op de laatste 2 zinnen b)
Dan ga ik er ECHT wel heen....:cheeR:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 21 december 2007 om 20:23:
jahwel hoor
maar ik ben gewoon geinteresseerd in frank's mening

Owh hij is nog net niet voorspelbaar O:)
Waarschuw beheerder
Vinden jullie mijn plaatje ook zo grappig?