Partyflock

Forumonderwerp · 824168
1230x bekeken
Betreft: evenement: Jumpforce three, zaterdag 24 december 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Weer een nieuwe Jumpforce @ highstreet op 24/12/2005

Wat vinden jullie van de line up?

Ruthless 🇳🇱 (I feel like dancing - Hardbass, Decibel outdoor)
Furax 🇧🇪 (Big orgus, Cherry moon, Mysteryland)
Francois 🇳🇱 (Orcheal - Zino, Defqon 1)
F.R.A.N.K. 🇧🇪 (Several hits in jumper records -Exclusive JUMP set by the master of jump)
Mystery 🇩🇪 (Punani, Hardschool - Nr. 1 jumpdj from Germany)
Yargo 🇧🇪 (Jump-phony on Jumpforce traxx - Ex-resident The lambo)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 12:11:
De normale avonden zijn altijd al erg druk.

Op zaterdag wel, maar de vrijdagen de laatste tijd zijn niet meer druk hoor..( geen ramp voor mij, t zijn toch altijd de mensen v d buurt die r komen dan...s wel gezellig op zich )
zaterdag Jumpen :yes:

Waarschuw beheerder
Jaaa bedoelde de zaterdagen ja. Vrijdagen waren inderdaad altijd wel gezellig. Laatste vrijdag was in de zomervakantie, toen was het weer TE rustig.

Waarschuw beheerder
donateur
Moet nog een kaartje aanschaffen, maar ik denk dat het gewoon doorsale wordt :)

Vorig jaar zijn we met Tweede Kerstdag naar Highstreet geweest, toen was er ook iets speciaals te doen geloof ik, maar het was er echt stervensdruk.. Heb nog wel van die oorwarmers liggen die toen werden uitgedeeld :9

En als ik naar Jumpforce 1 kijk, dan verwacht ik weer rare taferelen.. Dus we zijn er gewoon a.s. zaterdag al vroeg bij, om vervolgens heeeeel laat naar huis te gaan :D

Waarschuw beheerder
De kaartenverkoop loopt redelijk maar niet super, je moet zeker geen stress hebben dat je niet meer binnenkan want er kunnen er nog enkele duizenden binnen via doorsale :). We verwachten dan ook niet de toeloop van devorige edities maar zowiezo word het terug een feesje :d

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 17:51:
er zijn nog kaartjes over...moesten er nog kaartjes over zijn op de avond zelf, kan je die daar ook kopen..maar zijn dan de kaartjes op heb je pech.
En ik denk dat je r dan wel vroeg bij moet zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:47:
De kaartenverkoop loopt redelijk maar niet super, je moet zeker geen stress hebben dat je niet meer binnenkan want er kunnen er nog enkele duizenden binnen via doorsale . We verwachten dan ook niet de toeloop van devorige edities maar zowiezo word het terug een feesje

Mark gaat het flink druk zijn denkt ge ??? want ik wil wel voorraan staan met goed zicht op de dj's en offcourse een goed stukje waar je flink kunt gaan, we gaan waarschijnlijk al gewoon met openings tijd zulle we dan voorraan kunnen staan denkt ge ???

Waarschuw beheerder
donateur
Wij wringen onszelf altijd net voor het podium, tussen die twee "danstafels" om het zo maar te zeggen. Dat is ons vaste stekkie :[
En als er daar ook maar iemand anders durft te staan.. tja.. dan hebben we pech 8)

je moet zeker geen stress hebben dat je niet meer binnenkan

Ik krijg geen stress van Highstreet.. Het zou wat zijn, dat is juist iets om je bij te ontspannen :D
Waarschuw beheerder
Ik ben ook best verbaasd dat het geen storm loopt op de kaarten. Heb zelf al wel paar weken kaartje, maar da is ook maar nummer 31 :p

Ik verwacht dat het gezellig druk zal gaan worden, niet zo erg als de eerste 2 edities, gelukkig. Eindelijk ens wa space om echt te kunne jumpe en dan ist ook goed vertoefe zo voor de DJ booth.

Iedereen die van plan is om te kome en kaarte aan de deur koopt, zorg gewoon da je er vroeg staat. Dan weet je zeker dat je binnen bent.
Waarschuw beheerder
ik ga denk ik vrijdag maar ff langs om kaartjes te halen want ik ga daar dus echt niet voor de deur uren staan.
(K)
Waarschuw beheerder
Marcky bedankt voor je antwoord! Oftewel, mocht ik echt geen tijd vinden om een kaartje te halen, dan is er nog geen probleem.. Maarja, dat ellenlange wachten buiten in de regen zonder jas enzo.. Dat zie ik ook neit zo zitten, dus toch maar kaartje halen ;).

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 19:11:
Wij wringen onszelf altijd net voor het podium, tussen die twee "danstafels" om het zo maar te zeggen

Hehe, das toevallig.. Precies op die plek staan wij ook altijd (de keren dát we in HS zijn dan).. Maarja, door de Hoegaarden wil het ook te vaak gebeuren dat we opeens óp die tafeltjes staan, das dan achteraf bezien weer wat minder ;).
Waarschuw beheerder
donateur
We verwachten dan ook niet de toeloop van devorige edities maar zowiezo word het terug een feesje

Dat zou al ni slecht zijn ;)

Btw,kaartjes ga ik van de week halen :yes:,liever een kaartje dan een doorsale;)

Waarschuw beheerder
de mijne morgen :)
Waarschuw beheerder
En die van mij ook morgenavond :). Ffkes ophalen daarzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Die van mij ook morgenavond, als ik aan de deur sta..

We komen met 20 man ofzo b)
Soooo.. be prepared :D
Waarschuw beheerder
zoww word gezellig vanavond :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja,nog ff en tis weer van dat :bounce:
Weet er iemand de timetable???

Waarschuw beheerder
Hierbij de timetable voor aanstaande zaterdag

22:00 - 23:30 : Yargo 🇧🇪
23:30 - 01:00 : Francois 🇳🇱
01:00 - 02:00 : F.R.A.N.K. 🇧🇪
02:00 - 03:00 : Furax 🇧🇪
03:00 - 04:00 : Mystery 🇩🇪
04:00 - end : Ruthless 🇳🇱
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 16:37:
03:00 - 04:00 : Mystery 🇩🇪

Dit kan al ni verbeterd worden :kwijl:;zeker Ruthless om af te sluiten tot in de vroege uurtjes :yes:

Thnx man :bier:
Waarschuw beheerder
Dit wordt t beste jumpforce feestje tot nu toe :)

Ik ben gisteren nog in Highstreet geweest, ze hebben flink wat nieuwe boxen geplaatst en extra subkisten rondom de dansvloer. En de bass voel je nu een stuk beter en geluid is een stuk zuiverder!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastix op zaterdag 24 december 2005 om 16:52:
En de bass voel je nu een stuk beter en geluid is een stuk zuiverder!!

Dan ben ek is benieuwd :p

Waarschuw beheerder
Vanavond word knalluh:)
Waarschuw beheerder
we gaan helemaal los vanavond:P helaas heb ik geen kaartje kunnen scoren dus ik denk dat ik lang ik de rij zal moeten staan
maar jah hek der wel voor over!!!

(K)
Waarschuw beheerder
Wees er gewoon om 22.30 en er zal wss geen lange rij staan, en ben je zo binnen en hoor je alle DJ's :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 16:37:

das minder die moe ik dan waarschijnlijk misse :(
maar je rest is ook goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Suuzle op zaterdag 24 december 2005 om 17:35:
ik denk dat ik lang ik de rij zal moeten staan

Da ga nog meevallen denk ek ...

Uitspraak van Croma op zaterdag 24 december 2005 om 17:47:
das minder die moe ik dan waarschijnlijk misse

Oe misse,zo vroeg ga je toch ni door hoop ek ... :(

Waarschuw beheerder
donateur
Wij vertrekken om 22:00u en zullen rond 22:35u arriveren bij Highstreet, denk niet dat er dan al een rij zal staan..

Vorige keer dat we om 22:35u waren was met Bassleader (toen Luna en The Prophet draaiden) en toen was het nog keirustig..

We gaan maar met zn 10en, de rest heeft morgen kerstontbijt :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastix op zaterdag 24 december 2005 om 17:45:
Wees er gewoon om 22.30

vorige keer al gewoon om 22.00 een rij tot aan die andere parking...
gelukkig stond r veel bekend volk in de rij :d
Nu heb k n kaartje, dus no problem
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zaterdag 24 december 2005 om 18:05:
Oe misse,zo vroeg ga je toch ni door hoop ek ...

ellus had het voorige week nog over 3 uur
maar als het gezellig is vergete we de tijd dus zal wel uurtje of 5 worden da we door gaan denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 19:05:
vorige keer al gewoon om 22.00 een rij tot aan die andere parking...

Ik was er om 21.45 en dat was idd gekkenwerk. Maar dat soort taferelen verwacht ik vnnd niet :)
Waarschuw beheerder
GHehe, op dat tijdstip al een rij tot aan de parking ja.. Jezus.. Vanavond zal da wel nie, er zijn veel (jump)feesten, veel mensen moeten naar kerstverplichtingen, etc. Gisteren mijn kaartje gehaald, ik had nummer 280 ofzo.. Dus als dat werkelijk het aantal verkochte kaartjes is.. Misschien wordt het dan wel iets té rustig?? Was trouwens best ruig nog gisteren bij HS, hehe.. Gewoon in een totaal lege HS met 2 man staan, helaas was de muziek toen nog wat soft maarja, de momenten dat er wat bas was voelde je hem inderdaad goed. Wordt genieten vanavond.

En Ruthless pas om 4u.. Dat is dan weer jammer, die stinktaxi wilde niet later dan half 5 terug.. Tja, mss maar een andere terugweg zien te regelen dan hehe.
Waarschuw beheerder
Btw, dat café naast HS is ook wel lachen: heerlijke Primus voor 1,40 Euri! 't Plekske ofzoiets heet dat?
Waarschuw beheerder
Totaal lege HS met 2 man? Om 06h ofzo?

Of was jij mss een van die gasten die al om half 12 / 12u weer vertrokken, Tinus? :P

Waarschuw beheerder
donateur
jezus weer zon feest ... een ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen..
Waarschuw beheerder
donateur
En vandaag was het precies goed qua drukte.
Leve de kerst :)
Pics staan straks online op www.kuikens.com

Waarschuw beheerder
donateur
nu alleen nog een goeie locatie (Y)
Waarschuw beheerder
Hehe, ja klopt Sebastix :). Tja, ik moest rijden en had eigenlijk al weer teveel biertjes gesnoept.. Als ik langer was gebleven had ik een 'klein' probleem gehad om thuis te komen denk (en we kwamen eigenlijk alleen voor de kaartjes)!

Nou, gister was mooi feestje, Zeer rielekste muziek, lekkere snelle jump en akelig goed volume! Alleen viel het me op dat het grootste deel van de tijd zowat iedereen stil stond, ipv flink te jumpen. Dat was dan weer jammer.
Waarschuw beheerder
Dacht ik al :) En gelijk heb je. Even voor 23h binnen hoppen gratis en dan weer weg.
Op vrijdag wordt het pas rond 1u/half 2 druk

Maar het was zeer goed vannacht! Frank als hoogtepunt, respect voor die man zeg.
Ik had wel het idee dat er veel volk was wat altijd op een zaterdagavond komt, en niet allemaal jump publiek. Vandaar denk ik dat er ook veel stil stonden. Maar ik heb plek genoeg gehad op het podium, zalig! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Feest was goed,lekkere muziek maar idd,er was echt ni veel sfeer...,wij hadde er geen prob mee,hebbe lekker gejumpt vanboven aan de bar :yes:

Uitspraak van Sebastix op zondag 25 december 2005 om 14:10:
Ik had wel het idee dat er veel volk was wat altijd op een zaterdagavond komt, en niet allemaal jump publiek. Vandaar denk ik dat er ook veel stil stonden.

Weet ek ni hoor,was al een tijd op voorhand aangekondigd hé ;)

Waarschuw beheerder
Ik had wel het idee dat er veel volk was wat altijd op een zaterdagavond komt,

idd daar heb ik er ook wel n aantal van gezien dacht ik :)

Op vrijdag wordt het pas rond 1u/half 2 druk

de laatste tijd nimeer echt druk op vrijdag, maar ze gaan iets nieuws proberen: elke vrijdag meer jump :)
Waarschuw beheerder
donateur
En wat Ruthless betreft :respect:,hij heeft toch weer heerlijk gedraaid :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Bachelor op zondag 25 december 2005 om 02:53:
Pics staan straks online op www.kuikens.com

Heb mezelf al gevonden b)

Het was lekker druk, niet te druk.. Of ik stond te vaak boven.
De cocktail van de maand smaakte perfect (Y)

Niets geen rijen meegemaakt, zo naar binnen gelopen. Zelf ook foto's gemaakt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op zondag 25 december 2005 om 13:32:
Alleen viel het me op dat het grootste deel van de tijd zowat iedereen stil stond, ipv flink te jumpen.

viel mij ook op
was weinig sfeer von ik maarja
ze draaie de goed dus :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 17:03:
Of ik stond te vaak boven.

Ik denk dak je gezien heb dan maar ben ni zeker,stonden jullie niet een hele tijd boven aan die trapjes tussenin die 2 gele kooien???

Uitspraak van Croma op zondag 25 december 2005 om 18:46:
ze draaie de goed dus

Ja,ze hebben echt zalig gedraaid:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 25 december 2005 om 21:22:
Ik denk dak je gezien heb dan maar ben ni zeker,stonden jullie niet een hele tijd boven aan die trapjes tussenin die 2 gele kooien???

Nee, we stonden beneden tussen die danstafels in, voor het podium.. En met boven bedoelde ik Hi-25 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 21:30:
En met boven bedoelde ik Hi-25

a ok:bloos: dan heb ek verkeerd gezien dan :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 21:30:
Nee, we stonden beneden tussen die danstafels in, voor het podium..

daar stonden we ook ergens toen we van boven naar beneden werden gestuurd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 25 december 2005 om 21:31:
daar stonden we ook ergens toen we van boven naar beneden werden gestuurd.

Vanwege sluitingstijd?

Om 04:30u was het bovenste gedeelte van Hi-25 ook al dicht, echt minder..

Heb trouwens niemand bekends van PF gezien, maar goed, ik ben zelf hier ook niet al te bekend.. Sta wel leuk op de foto van kuikens.com b)