3 volgers · 185207x bekeken
donateur
wat en tyfus wedstrijd
wat en tyfus wedstrijd
we willen schuim op die koffie ............
donateur
had ik maar een kut
dan had ik me eigen heel de dag door gevingerd
wat en tyfus wedstrijd
Ben blij dat ik moest werken
wat een kut topic
Ja, en dat zegt iemand die niks van voetbal af weet
En ik geloof het nog ook
Gerucht: ADO weer bezig met Rick Hoogendorp
Via een serieus te noemen bron hebben wij gehoord dat ADO Den Haag weer eens bezig is met Rick Hoogendorp en een speler uit de Eerste Divisie. Volgens onze bron is het de bedoeling dat deze twee spelers in de winterstop de overstap naar ADO Den Haag gaan maken.
Uiteraard zijn wij ons er ook bewust van dat zolang Hoogendorp NIET bij ADO Den Haag speelt, er altijd geruchten rondom hem zullen zijn , maar het lijkt er nu op dat ADO weer een serieuze poging waagt om hem in te lijven.
Navraag op de offciele site van Hoogendorp bleek niet mogelijk: zijn site is uit de lucht!
Watbetreft de speler uit de eerste divisie: er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken dat het om Kwakman van FC Volendam gaat. Naast Den Haag zijn nog meer Eredivisieclubs in de markt, dus het blijft even afwachten.
Via een serieus te noemen bron hebben wij gehoord dat ADO Den Haag weer eens bezig is met Rick Hoogendorp en een speler uit de Eerste Divisie. Volgens onze bron is het de bedoeling dat deze twee spelers in de winterstop de overstap naar ADO Den Haag gaan maken.
Uiteraard zijn wij ons er ook bewust van dat zolang Hoogendorp NIET bij ADO Den Haag speelt, er altijd geruchten rondom hem zullen zijn , maar het lijkt er nu op dat ADO weer een serieuze poging waagt om hem in te lijven.
Navraag op de offciele site van Hoogendorp bleek niet mogelijk: zijn site is uit de lucht!
Watbetreft de speler uit de eerste divisie: er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken dat het om Kwakman van FC Volendam gaat. Naast Den Haag zijn nog meer Eredivisieclubs in de markt, dus het blijft even afwachten.
ja collin dit was echt een drama
Oke, ik hoorde al het 1 en ander op de radio gister maar dan wordt het tog nog een beetjuh omhoog geprezen maja...
Heb juh gelijk in dus Adelaar moet weg
Zozo Badboi, jij heb helemaal geen vertrouwen meer, was dan egt zo drama?
Maar ik begrijp het niet want op papier hebbe we wel een aardig ploeg staan maar goed.
Laten we hopen op dit onderstaande
HET WORD met de week slcechter man!!! En denk niet dat Ricky gaat komen hij zal er denk ik eerder om oeten lachen
En denk niet dat Ricky gaat komen hij zal er denk ik eerder om oeten lachen
Hahah denk ik niet want volgens mij is Den Haag nog steeds ze grote liefde
HET WORD met de week slcechter man!!!
Jaja we doen er weinag tegen, ik had nog wel goede hoop na de wedstrijd Utrecht.
Trouwens mooi Doek
Een slechte training vandaag voor de selectie van ADO Den Haag. Op de training werden maar liefst twee spelers per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Het betreft doelman Cees Paauwe en speler van Jong ADO Samir El Moussaoui.
Doelman Cees Paauwe greep tijdens de training op een gegeven moment naar zijn knie en volgens een eerste indruk van de medische staf zou Paauwe zijn kruisband hebben gescheurd. Moussaoui werd even later ook per ambulance afgevoerd en heeft vermoedelijk zijn been gebroken. Onderzoek in het ziekenhuis zal uitwijzen wat beide spelers precies voor blessures hebben opgelopen.
Doelman Cees Paauwe greep tijdens de training op een gegeven moment naar zijn knie en volgens een eerste indruk van de medische staf zou Paauwe zijn kruisband hebben gescheurd. Moussaoui werd even later ook per ambulance afgevoerd en heeft vermoedelijk zijn been gebroken. Onderzoek in het ziekenhuis zal uitwijzen wat beide spelers precies voor blessures hebben opgelopen.
stond behoorlijk wat man hoorde ik
Naat
dus je hebt ook een bouwsteentje haha
Wat bedoel juh? Ik heb niks gekregen

![[img width=640 height=480]http://yellowgreenarmy.nl/Afbeeldingen/Wedstrijden/2005-2006/N.E.C.-thuis/Foto%20vd%20week%202.jpg[/img]](http://yellowgreenarmy.nl/Afbeeldingen/Wedstrijden/2005-2006/N.E.C.-thuis/Foto%20vd%20week%202.jpg)