Partyflock

Forumonderwerp · 824053
532x bekeken

Waarschuw beheerder
mooie film.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Obsessive op dinsdag 22 november 2005 om 18:01:
ga nu vrijdag na legend of zorro, en afgelopen weekend must love dogs gezien

legend of zorro ga ik binnen nu en 5 min zien hupsaaa!!!

legend of zorro was beter! wat is die zorro geil! oftewel, wat een mooie man! (srry! :P) aaaaah :kwijl:

(y)

Waarschuw beheerder
Heb 'm gister gezien. Vond hem wel goed maar het eerste deel wat langdradig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Do__ op vrijdag 11 november 2005 om 09:43:
O!! dat mag niet!
Wel heel stoer dat je dit kunt hoor... diep respect..

Goh alsof ik de enige ben. :gaap: Blij dat jij de moraalridder uithangt hoor maar ik ben echt de enige niet hoor. En downloaden voor prive gebruik is naar mijn mening volgens mij nog steeds toegestaan hoor. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga hem zo maar eens kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Is op zich wel een goede film. Zat aardig met mijn vriend te bedenken wat er nou aan de hand kon zijn. Ghehe, wij gingen het verhaal zowat bedenken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb harry potter 4 gekeken :bloos: vanavond maar flightplan kijken 8) of Saw 2 o:)
Waarschuw beheerder
Quote uit de FHM van December:
Wij vinden Kyle een irritante neuroot waar we werkelijk geen moment medelijden hebben.Gelukkig liep er af en toe nog een smakelijke stewardess door het beeld

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden:P

Waarschuw beheerder
donateur
Vond m wel aardig, het eind is wel heel sterk, maar het begin is zo langdradig, en dat maakt de film net iets minder interessant..
Waarschuw beheerder
donateur
'k Heb 'm gister in 'Pathé' gezien .. vond 't wel een vette film :jaja: !

Waarschuw beheerder
Ik heb em afgelopen zaterdag gezien met mijn vriendje, en vond em wel aardig :) Aan het begin erg spannend, en er zaten best sommige grappige dingen in , maar als uiteindelijk de dader bekend word gemaakt, vind ik de spanning een beetje invallen..
Verder toch een leuke film , geef em een 7 :)
Waarschuw beheerder
Inderdaad, het begint allemaal best goed, maar na 2/3 van de film is opeens alles duidelijk en zit je het laatste half uur de film een beetje uit te zitten. Ik mistte een onverwachte wending in het verhaal of een onvoorspelbaar einde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Sharonnetje op donderdag 8 december 2005 om 16:53:
'k Heb 'm gister in 'Pathé' gezien .. vond 't wel een vette film !

afgelopen zaterdag ook in pathe gezien en vond um wel ok :)
Waarschuw beheerder
Gister thuis gekeken, vond m wel goed! :)