Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 16:57:Joeehoeeee
Wat een stoere praat weer allemaal. haha.
Vind je het gek dat je op deze leeftijd nog geen relatie hebt man. Wie wilt nou een relatie met zo een opgefokte internethooligan!!
Wat een trieste gast zeg.
Dorpsgek
Pas maar op U tok Error, voor je het weet heb je een pb van die dorpskneus binnen. En na een half uur puzzelen over wat er precies in staat heb je zo een uitnodiging om een keertje te komen stampen en feesten in The Matrixx te pakken.
Pas maar op U tok Error, voor je het weet heb je een pb van die dorpskneus binnen. En na een half uur puzzelen over wat er precies in staat heb je zo een uitnodiging om een keertje te komen stampen en feesten in The Matrixx te pakken.
ach die s a n d e r van jullie doet niet anders. hij wil nu al met me afspreken
oei oei oei
hahahahahahahahah lex de gekste
en over duivendrecht wil hij ook wel graag beginnen
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 november 2005 om 17:51:Ghehehe doelpunt maken ken ajax niet eens 4 wedstrijden doeluntloos zoiets
fc thun
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:17:ach jah
wie heeft er de dikste prijzenkast???
je vader
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:17:ach jah
wie heeft er de dikste prijzenkast???
zeg dan niks eppo
WIJ hebben de dikste prijzen kast, maar dat is niet nu
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:24:ouwehoertjee tis tog goed zo 1-0 verloren ,simpel zat,effe uithuilen en morgen weer dag
Maak me er niet druk om hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:17:wie heeft er de dikste prijzenkast???
altijd terug vallen op het verleden
we leven in het nu neus
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:40:hahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahhahahaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa
die foto in je profiel dat is hahahaha ja
joehoeeeeeeeee
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:48:ff over het verleden
kijk de laatste 10jr eens terug uit of thuis maakt nie uit
wie heeft dan de meeste winst
Wat kan mij dat nou verrotten boertje