Partyflock

Forumonderwerp · 824008
Waarschuw beheerder
Ik wou eens even jullie meningen peilen over een JUMP-STYLE feest in de carte blanche...Er worden veel hardcore feesten gehouden @ discotheek carte blanche in weert op de vrijdag...Maar ik zie steeds meer dat de jump-style toeneemt in de kleine zaal op zo een hardcore feest en zie dan ook dat de kleine goed vol staat...

Dus mensen wat zouden jullie ervan vinden als er een JUMP-STYLE wordt gehouden @ carte blanche op een vrijdag inplaats van hardcore???

En noem bijvoorbeeld ook een wat dj namen die jullie willen zien op zo een JUMP-STYLE feest!!!
Waarschuw beheerder
doe nutte truttebel ------->>>>> OGRE

wat bis tich ein vreselijk stuk wild vleisj:P
Waarschuw beheerder
Baby's zeen toch auw weeldj vleis? :P grujtj dur oet, en aaf en tow blieftj ut doorlaeve en kriegdjae zoeewaat mislukdjen hippies deej dan roondj goan stuitere (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Waat is dit noe weer ineins veur eine rare kalle hie?

Waarschuw beheerder
Is al veel gezegd erover, maar evengoed: lijkt me wel supervet zo'n fest in de Carte, zou voor mij, en voor meerdere denk ik wel een reden zijn om er een keer naartoe te gaan.. En Jump is idd meer en meer in trek
Ruthless in Carte (y) Zoej sjitterend zeen !
Waarschuw beheerder
Ja voor un x :9 no problem!

Maar het mag natuurlijk niet te vaak :no: O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vooruit dan :p
k ga met Kerst eens naar Carte waarschijnlijk
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
ze leeft nog :O

Waarschuw beheerder
Vooruit dan
k ga met Kerst eens naar Carte waarschijnlijk

ik ook... 2de kerstdag dan... 1ste kerstdag chill uit eten
Waarschuw beheerder
oei .....hannekuh :P .......ik mis jou ook hoor b) ......is ook TE lang geleden .......ik zou zeggen ......kom de 24ste naar de cart :D ......want dan moet ik ook draaien ( Drum & Bass Set ) ..... dan kunnen we een paar biertjes samen drinken aaaaaaaaaaaaaaaihgt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik zal kijke...kga die avond daarvoor naar peppermill
zaterdag weer werke :/ maaaaaaaaar je hoort nog van me :yes:
Waarschuw beheerder
ik wil even laten weten dat er van mijn kant geen feest meer wordt georganiseerd...ik ben namelijk vanaf heden geen resident dj meer in de carte blanche...
Waarschuw beheerder
WTF......D-shock :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uhm pardon?:S
Waarschuw beheerder
jaja dave gaat nu achter de draaitafels en GEEEEN cd players meer gvd...