Opzet;
Beide zalen gebruiken, zaal 1 van 21:00-03:00 en zaal 2 van 23:00-05:00.
1.
21.00-22.00 Red Alert (oldskool/breakbeat)
22.00-23.00 Pita (oldskool/breakbeat)
23.00-00.00 Tristan&Neostar
00.00-02.00 Robbie Magura
02.00-03.00 Freeze (of iemand anders uit de regio die stevigere jump draait, dit is ff de enige die ik ken op t moment

)
03.00-05.00 Panic
Op deze manier bouw je op van classics naar jump en ga je vanuit de jump door naar de wat vrolijkere early rave om de avond lekker af te sluiten!! Je hebt dan 3 muziekstijlen die mooi op elkaar aansluiten en waar de gemiddelde jump liefhebber ook zijn ei op kwijt kan. Een hele avond jump wordt snel eentonig en op deze manier bouw je mooi op
MC Apster hosting area 1
Area 2;
Hier zou ik een talent area van maken in de stijlen jump/hardstyle!! En dan niet alleen talents uit de regio. Maak er een prijsvraag van, start deze ongeveer 2 maanden voordat het feest plaatsvind, en laat d.m.v. demo's insturen een line-up plaatsvinden! Zorg dat deze demo's beoordeeld worden door een gedegen jury zodat het voor de mensen ook interessant is om de demo in te sturen!! Ik zou dan een timetable bouwen van elke dj 1,5 uur, en de winnaar van deze "contest" mag afsluiten met een 2 uur durende set.
22.30-00.00 DJ 1
00.00-01.30 DJ 2
01.30-03.00 DJ 3
03.00-05.00 DJ 4
Hosted by; Hier zou ik ook een talent kiezen uit de MC wereld
Voor extra geluid heb ik een adresje van 325,- inclusief
PROMOTIE: 250 a2 posters en 5000 a3 flyers voor 290,00 bij Q-promotions.
Er wordt een regioverdeling gemaakt en ze worden opgehangen op;
- middelbare scholen;
- fritures;
- videotheken;
- sportscholen/sporthallen;
- winkels met aantrekkingskracht voor jeugd in de grote steden;
- bioscopen;
etc. etc.
Met de carte regelen dat zij voor het personeel zorgen, drankomzet is dan ook voor de Carte zelf!!!
Entree; 10,00
------
Nog even uitleggen waarom die opbouw in de grote zaal

Ten eerste is een echt puur jumpfeest bijna niet te doen

Je zult een feest moeten organiseren wat in deze sfeer hangt, en waar de gemiddelde jumpliefhebber op af zal komen. De meeste "jump"feesten bouwen op van classics naar jump naar happy/early!! In de kleine talent area heb je dan OOK nog eens ongeveer een hele line-up gevuld met jump

Het moet geen overkill worden, het moet een feest worden met een gedegen opbouw in een goede lijn. Een hele avond jump in beide area's lijkt me geen succes. Techno in de kleine zaal ook niet, deze twee muziekstijlen liggen namelijk te ver uit elkaar, het trekt gewoon geheel zijn eigen publiek. Waardoor je al een heel blik technoliefhebbers moet zien open te trekken om die kleine zaal met dj's rendabel te maken, dit lijkt mij erg lastig

Dus vandaar deze keuze van mij uit