Partyflock

Forumonderwerp · 823996

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit is wel heel heftig

Zie agenda 29 april 2006.

Herinnerd u zich deze nog nog nog?

[img width=640 height=480]http://www.youareonpicture.nl/memberfotos/6194/kh06wwvgs5ydvbcv2ntfnkdk87ypdv.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ja haha daar stond ik naast echt klote voor de gene waarvan die auto was haha!!ik zag toen ook dat er een gast in de rij tegen een andere gast voor hem begon te pissen!!!wat een vage dingen daar!!!haha
Waarschuw beheerder
ik denk..

Vechtsebanen of Borchland :yes:
Waarschuw beheerder
ja zkr klote voor die persoon :D
hahaha ja zkr vage dingen daar :D

Waarschuw beheerder
dat met die auto weet ik ook nog wel.:yes:
ik stond er ook vlakbij..

echt zonde van de auto, maar ja..
hij stond gewoon op een KUT plek..
Waarschuw beheerder
Op dat parkeerterrein vlakbij SHZ was je auto ook niet veilig hoor.

Heb vaak genoeg gezien dat er na afloop echt rijen auto's waren opengebroken; raampje kapot geslagen (dat hoort dan toch niemand), deurtje openmaken en alles leeghalen maar (N)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Waarschuw beheerder
donateur
Pfffff.... ben nou al elke dag aan het checken of de locatie al bekend is :P Is een beetje te enhousiast zeker ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je bent niet de enige die daar iedere dag ff naar kijkt hoor ;)
Waarschuw beheerder
nee ik ook :YES: en de rest ook denk ik :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
hij boeit mij wel :jaja:
ik wil laurent hô :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op zondag 27 november 2005 om 21:34:
de lineup boeit niemand, als het maar in shz is

Dat is na de lokatie het belangrijkste!! Voor mij Dano, ergens tussen 02.00 en 04.30!! Hij 1x weer op de pep, wij 1x weer op de pep!! :respect:
Waarschuw beheerder
is de boelelaan al langsgekomen?
Waarschuw beheerder
haha ja wel meer mensen kijken elke dag ff!:)
die auto,s klopt!naast de shz liggen ook woonboten en die mensen waren niet zo blij met die feesten.er waren zat mensen die het leuk vonden om op die woonboten te dansen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [AT]-DaShadow op zondag 27 november 2005 om 23:14:
hehe woonboot party!!

Digital Boot, mag jij raden waar :D
Waarschuw beheerder
de boot van Multigroov das boot en anders het schip van sinterklaas :P

is vandaag toevallig meer bekent, of moet ik nog Ffé wachten ... :P!?
Waarschuw beheerder
De boot van sinterklaas inclusief zwarte pieten, weet je zeker dat het een gezellige boel wordt!
Waarschuw beheerder
En genoeg 'snoepgoed'.
Waarschuw beheerder
kijken of ze nog lekkere pepernoten hebben:)
Waarschuw beheerder
maar weet iemand al wat meer te vertellen over de lokatie of iet????iemand van de organisatie hier??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op maandag 28 november 2005 om 14:42:
maar weet iemand al wat meer te vertellen over de lokatie of iet????

Zal nog wel niet :no:....

Waarschuw beheerder
donateur
hopelijk tovh wel in sporthallen zou de vetste koninginnennacht aller tijden zijn nog EEN keer

nooit verwacht altijd gehoopt
Waarschuw beheerder
....ik mag hopen dat dit geen 1 of andere flauwe grap is...d'r is namelijk ook geen enkele nieuwsbericht hiervan of een bekendmaking.....tijden en lokatie zijn onbekend, vind het een beetje vreemd...:z
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StraatPiraat op maandag 28 november 2005 om 17:00:
....ik mag hopen dat dit geen 1 of andere flauwe grap is...d'r is namelijk ook geen enkele nieuwsbericht hiervan of een bekendmaking.....tijden en lokatie zijn onbekend, vind het een beetje vreemd...

hmm nee dat is wel vaker dat er een feest in de agenda staat, zonder lokatie of tijd etc. Die feesten gaan dan toch door, alleen de info. komt later als dat hij al in de PF-agenda staat :P

maar mocht dat zo zijn, dan is dat wel een zware telleurstelling voor dit feesje. De rest boeit me nooit, maar dit word apart :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op maandag 28 november 2005 om 18:02:
mmmzz dat word lang wachten

hét feesje is pas over een half JAAR :bounce: maar betekend niet dat we niet op tijd alles precies exact willen weten hoe de vork in de lepel steekt :[ :p
Waarschuw beheerder
donateur
idd :o Ik ben zeer benieuwt :yes: aangezien ik heb gezegt dat dit een vet feest is en omdat ik 4 amerikanen naar feesten moet nemen kan ik ze moeilijk naar een shit party meenemen maar ik heb er vertrouwen in :yes:
Waarschuw beheerder
of het vet word, hangt ervan af; maar dat maakt me allemaal niks uit ik wil gewoon perse eens 1x'tje daar geweest zijn. Als het ook niet in shz komt zal het me ook weinig of niks doen... maar als het wel zo is, komt mijn nattefeestedroom van afgelope 6 jaar uit :bounce: !
Waarschuw beheerder
donateur
haha nahjah.. ik meot die gasten wel een beetje naar fatsoenlijk feest sturen he.. ze komen maar 1 x per jaar naar nederland ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op maandag 28 november 2005 om 18:15:
haha nahjah.. ik meot die gasten wel een beetje naar fatsoenlijk feest sturen he.. ze komen maar 1 x per jaar naar nederland

als het in shz komt word het wel fatsoenlijk denk ik :p en anders gewoon naar pandemonium sturen want dat is op dit moment zowiezo het meest vette feest wat er gegeven word in nederland :bounce: !
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet nog ff uitvissen maar DO staat zoiezo op het menu haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op maandag 28 november 2005 om 18:19:
Ik moet nog ff uitvissen maar DO staat zoiezo op het menu haha

ik vertelde je zojuist echt KEIHARDE FEITEN :P:P!!! pandemonium :cheer: pandemonium :bounce: pandemonium :cheer: pandemonium :bounce: pandemonium :cheer: pandemonium :bounce: pandemonium :cheer: pandemonium :bounce: pandemonium :cheer: pandemonium :bounce: pandemonium :cheer: pandemonium :bounce:

niks beters dan dit geweldige magische fantastische superieure feest! :no: !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dan maar ff checken of der iets is van 28 april tot 6 mei :)
Waarschuw beheerder
vorig jaar koniginne nacht ghosttown, maar dat is nu dkus wat anders :D

verder zie ik niks boeiends erbij staan die periode :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Het duurt nog wel ff ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op maandag 28 november 2005 om 18:54:
Het duurt nog wel ff

ja, maar omdat ik (waarschijnlijk totale waanbeelden) sporthallen zuid reunie ziet staat, heb ik nog nooit zo erg uitgekeken naar een feest :frusty: :X

maar goed, ik kijk ook ontzettend uit naar de volgende pandemonium die niet eens bekend is.

verder zie ik eigenlijk niet echt een feesje waarvan ik dus in principe een half jaar vtv. al sta te springen :bounce: :S
Waarschuw beheerder
dit zal wel weer gewoon gelul zijn, zoals zoveel op PF. en anders...zou het heel vet zijn. ik geloof er iig helemaal niets van...
Waarschuw beheerder
Tja ik weet niet, als er helemaal niks bekend zou zijn wordt ie ook niet in de agenda geaccepteerd lijkt me?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op maandag 28 november 2005 om 19:02:
Tja ik weet niet, als er helemaal niks bekend zou zijn wordt ie ook niet in de agenda geaccepteerd lijkt me

die zou geband moeten worden bij misbruiken van deze naam en vervolgens heel veel mensen psyhisch in de war schoppen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op maandag 28 november 2005 om 19:04:
die zou geband moeten worden bij misbruiken van deze naam en vervolgens heel veel mensen psyhisch in de war schoppen :[

idd

het begint onderhand wel op een flauwe grap te lijken, door dit feest op pf te zetten!

Waarschuw beheerder
een beetje meer vertrouwen aub :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 19:25:
het begint onderhand wel op een flauwe grap te lijken, door dit feest op pf te zetten

koniginne dag/nacht is toch één grote grap net zoals 1 april :X :P
Waarschuw beheerder
De Tering....
Digital Overdose in Sporthallen-zuid,,,,.....
D.O. en HELLRAISER..... echt de aller, aller, aller... uber-vetste feesten ooit....
Urenlang ronddwalen in die vage gange, waaaah....
Als het daar echt nog een keer gehouden word, dan maakt een half jaar w88 mij nix uit.... zelfs geen 10 jaar of een arm moeten amputeren......
Sporthallen-zuid...... De Tering.... FFFFFFFET

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er zeker weer bij
vroegah zucht
ook mn aus uit het stof halen :)
Waarschuw beheerder
heb eigenlijk niet zoveel zin het hele topic door te lezen maar wat is de bron eigenlijk van dit bericht?