Partyflock

Forumonderwerp · 823996

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit is wel heel heftig

Zie agenda 29 april 2006.

Herinnerd u zich deze nog nog nog?

[img width=640 height=480]http://www.youareonpicture.nl/memberfotos/6194/kh06wwvgs5ydvbcv2ntfnkdk87ypdv.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:29:
de mensen met wie ik vroeger ging zie ik helemaal niet meer, heel af en toe kom ik een enkeling tegen... en idd een hoop gaan dan alleen maar naar de oldskool feessie toe...

Haha dat probleem ken ik ook. De meeste met wie ik vroeger ging zijn allemaal huisje, boompje, beestje...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 november 2005 om 16:25:
Maar ja, zoveel Oldskool is er ook niet.

Pardon, ze zijn er wel degelijk hoor, wat vaker in de regio Rotterdam misschien maar er is voldoende goed aanbod.
En dan heb ik het over goede oldschool.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:37:
Pardon, ze zijn er wel degelijk hoor, wat vaker in de regio Rotterdam misschien maar er is voldoende goed aanbod.
En dan heb ik het over goede oldschool

ik moet telkens de halve wereld afreizen. lekker makkelijk als je alleen dat ouwe spul leuk vind :S

Waarschuw beheerder
dan kan ik er ook nog wel n paar :X
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er nog eens over nagedacht, maar met een leeftijdsgrens zou voor een handjevol mensen een welkome aanvulling zijn om meer de sfeer van vroeger te beleven, maar met hoeveel man loop je daar rond vraag ik me af.

Volgens mij verkoop je dan maar de helft van de kaarten en krijg je dat gedoe zoals met Shockers, dat de halve zaal is afgesloten.

Stilstand is achteruitgang. Zet gewoon dat 'no lonsdale' tekentje op de flyer, zoals Pandemonium ook heeft. Alhoewel is dat nog nodig, zo'n reunie vinden ze toch niks omdat er (bijna) geen nieuwe hardcore gedraaid wordt (denk ik)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:37:
En dan heb ik het over goede oldschool.

Ja, en in de rest van Nederland heb je Houseqlassics, Oldschool Madness, Het gezellige Oldskoolfeest en dan zijn we er al weer. ;)

En zelfs op Houseqlassics wordt Early hardcore gedraaid en valt dat bij het grootste gedeelte nog het meest in de smaak. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 november 2005 om 16:45:
En zelfs op Houseqlassics wordt Early hardcore gedraaid en valt dat bij het grootste gedeelte nog het meest in de smaak.

kan ik je geen ongelijk in geven 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van debster1977 op woensdag 16 november 2005 om 16:34:
Haha dat probleem ken ik ook. De meeste met wie ik vroeger ging zijn allemaal huisje, boompje, beestje...

idd...kan toch allebei denk ik dan ;)
Ja, en in de rest van Nederland heb je Houseqlassics, Oldschool Madness, Het gezellige Oldskoolfeest en dan zijn we er al weer.

en hopelijk volgende jaar nog een erbij, zonder early hardcore!! alleen classics, oldskool en hiphouse!! :bounce:
Uitspraak van Remco op woensdag 16 november 2005 om 16:44:
Stilstand is achteruitgang

dat sowieso
Uitspraak van Remco op woensdag 16 november 2005 om 16:44:
Zet gewoon dat 'no lonsdale' tekentje op de flyer

:no: maar je kan niet alleen op basis van kleding dat beoordelen, lonsdale bv bestaat al zooo lang...

We moeten gewoon steeds met zijn allen onze bek opentrekken, zo van I'm not gonna take it any longer!!! :@ HAHAHAHA o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:57:
en hopelijk volgende jaar nog een erbij, zonder early hardcore!! alleen classics, oldskool en hiphouse!!

Lachen. Wij trekken ook vaak wat Turn up the bass en hip-house mee naar Oldskool feestjes. Wordt te weinig gedaan door anderen. :yes:
Werkzaam bij Cuup.nl
Waarschuw beheerder
donateur
In Haarlem komt er ook nog iets zeer ouds volgend jaar ;)
Waarschuw beheerder
Bij voorbaat al oud Cuup? :) Ik ben benieuwd. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 november 2005 om 17:00:
Lachen. Wij trekken ook vaak wat Turn up the bass en hip-house mee naar Oldskool feestjes. Wordt te weinig gedaan door anderen

Ja dat ze maar eens een feestje gaan organiseren waar daarnaast ook ouwe trance, rave en techno gedraaid wordt. En niet die eeeeuwige early hardcore. Woeiiii 't ouwe werk van Forbidden Paradise, offe de Mazzo, of de ouwe Gary D's...lachen man, maar dat hoor je dus nooit ergens, 't gaat toch altijd de hardcorekant op. Best jammer :(
Waarschuw beheerder
Nou, dat vind ik het probleem niet. Op een Oldskool feest moet alleen geen Early Hardcore gedraaid worden en tevens niet altijd dezelfde klote hitjes die je strot uit komen. Kan me voorstellen dat een deel er geen last van heeft omdat ze slechts sporadisch op feesten verschijnen maar de rest moet er toch helemaal klaar mee zijn lijkt me. "House of god", "Pull-over", "Stereo murder", "ghoststories", enz, enz... Echt, dat soort shit staat bij mij allemaal achter slot en grendel, incl. alle originele platen die op VIP-classics uitgebracht zijn en dat zou iedereen wat mij betreft mogen doen.

Op Early Hardcore feesten komen de meesten ook niet verder dan de geëikte shit uit '96, '97 en '98 en dan bij voorbaar nog precies dezelfde platen die dor de 3 voorgangers ook al gedraaid zijn. :S Vraag me soms echt af wat het leuke daaraan is... zijn de meesten niet in staat om wat leuks te doen met de oudere en onbekendere dingen? Of is het publiek dan echt zo opperlakkig? :S
Ik sta voor een raadsel. :P
Waarschuw beheerder
Overigens zou ik idd ook wel weer eens de oude Engelse breakbeats willen horen. Wat dat betreft had ik in de begintijd van te Prodigy nog wel een black&black market mee willen maken in Engeland. Heerlijke tapes daar ooit van gehad. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 november 2005 om 17:00:
Lachen. Wij trekken ook vaak wat Turn up the bass en hip-house mee naar Oldskool feestjes. Wordt te weinig gedaan door anderen.

:respect:

Waarschuw beheerder
Ja, en in de rest van Nederland heb je Houseqlassics, Oldschool Madness, Het gezellige Oldskoolfeest en dan zijn we er al weer.

Oldschool Madness heeft weinig met oldschool te maken. De naam is erg misleidend voor een feest waar Angerfist, Tommyknocker en Partyraiser op de line-up staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 16 november 2005 om 17:37:
Angerfist, Tommyknocker en Partyraiser op de line-up staan.

das geen oldskool nee :no:... pure hardcore dj's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 16 november 2005 om 17:37:
Oldschool Madness heeft weinig met oldschool te maken. De naam is erg misleidend voor een feest waar Angerfist, Tommyknocker en Partyraiser op de line-up staan.

Oh, zo gedetailleerd had ik er niet naar gekeken. ;) Is er dan niet een andere daar in die contreien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 november 2005 om 17:46:
Is er dan niet een andere daar in die contreien?

Ja, volgens mij geeft die Vinyl Junk daar weleens acid/oldschool feestjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Woeiiii 't ouwe werk van Forbidden Paradise, offe de Mazzo, of de ouwe Gary D's...lachen man, maar dat hoor je dus nooit ergens, 't gaat toch altijd de hardcorekant op. Best jammer

Omdat de doelgroep te klein is denk ik. Jij en een handjevol anderen houdt ervan, maar het zijn er te weinig anders was het allang gebeurd. Geef mij maar gewoon plaatjes waar je op kan hakkuh.

Mazzo was toch ook altijd op maandag met Dano?
Waarschuw beheerder
donateur
Angerfist, Tommyknocker en Partyraiser

Laatstgenoemde past prima thuis op het feest wanneer het wel zijn naam eer aan zou doen...
Waarschuw beheerder
als dit door gaat word ik compleet gek!!!!dit is DE lokatie!!!!!!wat zou het vet zijn als het door gaat!
lekker lopent naar je feest toe gaan...en HET ultieme stamp gevoel (hopelijk) weer f krijgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op donderdag 10 november 2005 om 14:10:
dat komt omdat dat filmpje graag op je computer wil staan omdat ie zo tof is (het filmpje dan he)

geweldig dit!! ben dan wel nooit in SHZ geweest,maar in de kadance en goldfinger ging het net zo te keer!!(that`s my trip2 memory lane..)

Oja,heb dus eigenlijk niets te zoeken op die reunion,maar kom toch!!

ps:thnx 4 sharring E-Razzer
greetzz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=132 height=100 cacheid=000203750004862fdea8f4711a01151200]http://www.galeries.nl/fotos/0033810gutter_p.jpg[/img]

is een gutter hetzelfde als een mus?

Waarschuw beheerder
die Gutter vloog in de Sporthallenzuid rond...........en das vragen om problemen!!

greetzz

Waarschuw beheerder
gedood door de harde bassen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:52:
is een gutter hetzelfde als een mus?

Gutter, mus, als je in een grote stad woont, dan heb je niet veel vogelkennis :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Overigens zou ik idd ook wel weer eens de oude Engelse breakbeats willen horen.

inderdaad :respect:

vroeger had je toch die jungle/drumm n baas zaal? die mag ook echt niet ontbreken, de helft was daar Engels volgens mij meegevlogen met de DJ's uit de U.K.
daar heb ik ook een hoop tijd doorgebracht, echt super!
Waarschuw beheerder
donateur
Als er domineesteentjes stonden in de SPH, had Endemol voor de tweede keer deze week een liquidatie op z'n naam....
Waarschuw beheerder
donateur
ID en T heeft ook een grote vogel als logo :P Vliegt snel weg van alle harde housestijlen :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:58:
gedood door de harde bassen?

tegen een domino steen aangevlogen..........
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
shz reunie is een MUSt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 november 2005 om 17:35:
Op een Oldskool feest moet alleen geen Early Hardcore gedraaid worden en tevens niet altijd dezelfde klote hitjes die je strot uit komen.

Klopt helemaal, alleen is het idd jammer dat ze vaak met oldschool reclame maken maar toch ER voorbij laten komen.
Daarom zijn bijv. de Violet Skies feestjes juist super, geen standaard hitjes werk maar de echte oldschool sound.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cool is dat er weer!!!

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:25:
de kadance

:yes:

aangename vrijdag-avondje waren dat 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Cool is dat er weer!!!

Hoe iedereen erover denkt, kun je op deze en in de vorige 14 pagina's bekijken :P

Veel leesplezier :9

:bah:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op woensdag 16 november 2005 om 21:02:
Hoe iedereen erover denkt, kun je op deze en in de vorige 14 pagina's bekijken

Veel leesplezier

jah ik schakelde in vanaf pagina 9 ofzo... jesus wat een werk is dat om alles te lezen ... :) deden meer mensen dat maar...
Waarschuw beheerder
donateur
vroeger had je toch die jungle/drumm n baas zaal? die mag ook echt niet ontbreken, de helft was daar Engels volgens mij meegevlogen met de DJ's uit de U.K.

Heette dat niet Circus Hoffman?

Waarschuw beheerder
Jeeeetje hier begon het allemaal. 1 van mijn 1e feesten (volgens mij mijn 3e ofzo) :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op woensdag 16 november 2005 om 22:25:

Ik heb je wel vaker met die naam al zien gooien Remco maar dat zegt mij echt helemaal niets hoor. :D
Waarschuw beheerder
maar het was maar een clown :P

Waarschuw beheerder
Als ze het de mensen van I.S.P. laten regelen met het orginele concept dan komt alles goed dat weet ik ZEKER!!!!!!!!!

Raymond mocht je dit lezen Werk an de winkel Gappie.

MAAK ER WAT VAN.

MICHEL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 november 2005 om 23:01:
Ik heb je wel vaker met die naam al zien gooien Remco maar dat zegt mij echt helemaal niets hoor.

zie flyer digital overdose 1996 sporthallen zuid hall3 ambient chill-out...lineup spacecake(circus hoffman-nl).

dus dat waren chillout dj's
laters
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Circus Hofman stond idd op elkde DO.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op woensdag 16 november 2005 om 22:25:

:respect: voor hun, wat een vage herrie was dat! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb je wel vaker met die naam al zien gooien Remco maar dat zegt mij echt helemaal niets hoor

Leermomentje Rob, bovenstaande uitspraken :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M1EKSTE op woensdag 16 november 2005 om 23:16:
maar het was maar een clown

:cry: