maar ow wee als hun vrouw dat doet, dan wordt ze gestenigd
Dat vind ik dus met twee maten meten. Jij wilt een vrouw dan exclusief voor jezelf en anderen mogen haar niet gezien hebben dan ofzo (hoewel ik erbij blijf, het is maar naakt hoor, we zijn allemaal naakt geboren). Maar je kijkt er zelf wel naar. Misschien ben ik te feministisch ingesteld voor je maar ik trek zulke dingen heel slecht. Mannen kunnen echt met twee maten meten. In sommige landen mogen ze neuken wat los en vast zit maar ow wee als hun vrouw dat doet, dan wordt ze gestenigd. Want een vrouw hoort zich op een bepaalde manier te gedragen anders is het een slet. Dat een kerel ondertussen wel zit te fappen op geile kontjes, dat is dan bijzaak.
Niet dat ik je nu woorden in je mond wil leggen, ieder z'n mening en als jij geen vriendin wilt die in de Playboy gestaan heeft is dat jouw goed recht. Maar je hoeft niet al die vrouwen over 1 kam te scheren. Iedereen heeft daar d'r eigen redenen voor gehad. Voor mij heeft het iig bevrijdend gewerkt omdat ik mezelf altijd ontzettend lelijk heb gevonden en dat een bevestiging was dat ik er WEL mocht zijn.
moet ze der broek maar aanhouden, tenzij het haar man is
en wil je die man niet meer dan ga je scheiden
heel simpel
man ook stenigen als hij dat doet
neuh , heb het ff weer teruggelezen , en laten we zo zeggen ik vind het beetje een ongelukkige vergelijking van je
Voor mij heeft het iig bevrijdend gewerkt omdat ik mezelf altijd ontzettend lelijk heb gevonden en dat een bevestiging was dat ik er WEL mocht zijn.
Als vrouw mag je niet scheiden
Maar je keurt het vervolgens wel af als een vrouw ervoor kiest zichzelf op zo'n foto te zetten. Je spreekt een oordeel uit. En dat is wat me dwarszit
sommige mannen over vrouwen spreken en met twee maten meten
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 februari 2009 om 18:43:
sommige mannen over vrouwen spreken en met twee maten meten
ga is afwassen en waar blijft mn biertjuh
dat mag wel, check je feiten en ga geen onzin verkopen
het aandachtspunt
En als jij zegt dat op die foto de billen het middelpunt zijn zou ik nog eens goed naar het midden kijken...
t'intresseert me eigelijk niet
ja, jij kent er echt veel van
Vind het gewoon typisch dat dat dan wel kan en er wel moeilijk gedaan wordt over (in mijn ogen) hele stijlvolle foto's die meer vanuit een kunstoogpunt gemaakt zijn. Ik denk dat de intenties van de fotograaf van 'jouw' foto iets anders geweest zijn
heb nix tegen die fotos van jenn hoor en vind dat daar ook onnozel op word gereageerd
En als jij zegt dat op die foto de billen het middelpunt zijn zou ik nog eens goed naar het midden kijken...