Ik heb dus 2 jaar achter de bar gewerkt op dance events
q-dance, back2school en udc... en idd tis dramaaaaaaaaa
Ben ondertussen ontslagen omdat ik ben gepakt met gratis drank weggeven aan mijn vriendjes haha
maar goed op decibel outdoor kwam de drank van dance valley aan, en dat van dance valley kwam van defqon1 vandaan... alles was al over de datum... en we moesten het gewoon verkopen
Hoe slecht is dat
heb er nooit wat van gezegt maar ja...ik vind het niet kunnen
In de koelcontainers waar we de drank moesten pakken lag nog een zandbak van defqon1 in laatste aanpassing 2 november 2005 17:56
Uitspraak van Bountygurl aka Bananenplukker op woensdag 2 november 2005 om 17:55:
Ben ondertussen ontslagen omdat ik ben gepakt met gratis drank weggeven aan mijn vriendjes haha
maar goed op decibel outdoor kwam de drank van dance valley aan, en dat van dance valley kwam van defqon1 vandaan... alles was al over de datum... en we moesten het gewoon verkopen
Hoe slecht is dat
In de koelcontainers waar we de drank moesten pakken lag nog een zandbak van defqon1 in laatste aanpassing 2 november 2005 17:56
waar is je kotssmiley als je 'm nodig hebt..
dit is echt schandalig
Hoe slecht is dat
In de koelcontainers waar we de drank moesten pakken lag nog een zandbak van defqon1
maar ik was laats op awake... en ze hadden niks... geen witte wijn geen rose, cola was 3s shit fucking smerig en rangig was echt niet cool
maar wel 2 keer zo duur
bier smaakt altijd naar water
ja tuurlijk leuk........
Zondigen is toch wat anders dan je kapot zuipen?!
Ik lust geen bier en ik drink meestal witte wijn dan
Zondigen is toch wat anders dan je kapot zuipen?!
Whaaaaa, ja hoor, 35 bier op de zondag......pff en dan maandag gewoon weer werken/naar school????