Ik ben het absoluut niet met je eens dat de entree prijs duur is. Kijk eens wat je er voor terug krijgt.
Ik ken andere plekken waar ik voor minder entree veel meer krijg als wat Zalinaz te bieden heeft...
En zoals het nu is, is zelfs 2 euro al teveel geld als je binnen een half uur weer weg bent omdat er om 1 uur snachts 5 man binnen staat...
kijk naar kerkplein daar betaal je 5 euro en krijg je echt geen naam
Daar wil je ook echt uitgaan....

Daar gaat men heen omdat ze niet om 2 uur naar bed willen, maar verder.....
Elke week staan er gerespecteerde namen op de agenda.
Ik zie alleen Bart Skills en verder is het echt arabisch voor me... ik vind persoonlijk dat ik best een ruime kennis heb van muziek en dj's maar het zegt me echt helemaal niks en ben hierin niet de enige...
Verder ben ik ook erg benieuwd wat voor publiek avonden als urban, soul en latin gaat trekken.... denk dat je er dan niet echt binnen wilt stappen Etten-Leur kennende...
Daarbij vind ik de stijlen wel erg "diep". Daarom vind ik de vergelijking met de Matrixx ook zeker niet terecht. Laten we heel eerlijk zijn: het Matrixx concept is zo aantrekkelijk juist doordat het zoveel flirt met de toegankelijke stromingen in de dance. Dat gebeurt in Zalinaz (voor zover ik nu kan beoordelen) niet.
Hier ben ik het dus 200% mee eens...
Ook als ik kijk naar de regio denk ik dat het erg moeilijk gaat worden.
Te moeilijke muziek met voor de normale/gemiddelde stapper te onbekende dj's.
Ik ga het afwachten en ben heel erg benieuwd wat het gaat doen.
Ik kom op de techno avond zeker even kijken, de rest van de concepten met hun soul, urban en latin is niet aan mij besteed....
Ik wens Zenz alle succes, want Zalinaz is een hele mooie locatie waar zeker potentie in zit, maar naar mijn idee voor de dingen die er gedaan worden hebben ze het pand in een hele verkeerde regio van het land weggezet.