heeft met de leefdtijds grens te maken , denk ik???
Denk ik niet, die leeftijdsgrens is precies goed!
Heeft er eerder mee te maken dat er iedere 3 weken van concept gewisseld wordt, het krijgt niet eens de tijd om publiek te trekken en dan wordt het volgende probeersel weer uit de kast getrokken.
Mja dat werkt dus niet!
De tent heeft echt wel potentie, maar het heeft nog niet laten zien wat het waard is.... het is nog een beetje een rommeltje.
Verder heeft Zalinaz naar mijn idee gewoon een nasleep van de naam magnifique wat er voor zorgt dat t niet veel volk trekt.
Erg jammer, want het is een erg mooie tent.
Ze moeten daar gewoon een "jonge" bedrijfsleider wegzetten die weet wat er speelt en die goeie ideeën heeft, die concepten bedenkt, feesten organiseerd, thema avonden wegzet, dj's boekt, enz enz....
Verder moet Pertijs zich wat meer op de achtergrond houden en zich bv ook wat minder met de DJ gaan bemoeien!
Die doen hun uiterste best om het publiek op gang te krijgen en een baas die om de 5 minuten naast zijn draaitafel staat om te vragen of een andere style muziek er niet voor kan zorgen dat er binnen 10 minuten meer volk binnen zit werkt ook niet....
Maar goed dat zijn ook maar wat hersenspinsels van hoe ik het zo'n beetje zie....
Vrijdag iig weer een vet feestje!!!