Partyflock

Forumonderwerp · 823230
1 volger · 26130x bekeken
Betreft: evenement: Zalinaz, zaterdag 29 oktober 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Sinds enige tijd is er een nieuwe discotheek in Etten-Leur.
Van sommige mensen hoor ik dat het er wel leuk is, mooi uit ziet en goede muziek.. van anderen hoor ik precies het tegenovergestelde..

Zijn er hier mensen die er al geweest zijn, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
Het was toch de bedoeling dat er op zo'n avond heel veel jeugdige bezoekers kwamen? Althans, zoiets las ik in januari ergens in de krant.
Artiest DNL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qaptain Quark op maandag 13 februari 2006 om 13:17:
Het was toch de bedoeling dat er op zo'n avond heel veel jeugdige bezoekers kwamen? Althans, zoiets las ik in januari ergens in de krant.

Je hebt gelijk, maar ik weet niet of het heel druk was. Steve vond het wel gezellig, das het belangrijkste voor ons natuurlijk.

2 all, ik vind jump ook leuk en ik heb ook nog enough platen "ervan", alleen jump is nog niet zo lang hot, het kan dus een rage zijn. Ik zie wel heel veel hardcore liefhebbers wijken naar verschillende harde of diepe stijlen, van schranz tot hardstyle en van hardtrance tot jump bijv. Dus niet elke discotheek durft er meteen op af te gaan. Ik vind dat er te grote kloven tussen muziek worden gemaakt, het zou sowieso fijner zijn als 100% van de bezoekers onder invloed zou zijn, dat draait wat makkelijker haha..

Jongens, we hoeven ons hier niet als jurkjes te gedragen, (sorry voor de jurkdragers) maar een beetje vriendelijker kan toch wel?

gr en tot zaterdag

DaNieL
Waarschuw beheerder
ja leeftijdsgrens is toch verlaagd naar 16
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marloeske op maandag 13 februari 2006 om 12:20:
Klopt, was het ook niet.
Ik ben ff'kes wisten kijken. En Ray was d'r ook haha. Die vond d'r ook niks aan. Maar kwam gewoon door de soort muziek die ze draaide en de mensen 14-15 jarige liepen er ook rond. Een soort oude-magnifique zeg maar.

Maar zaterdag was echt goed.
Lekker de afwisseling van muziek etc.!

Tuurlijk was het goed, je maatje stond te draaien
Waarschuw beheerder
eerst ammel ja keline jong houde we buite we willen sjiek blijve nou houd ie lang vol dus dus nie weu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op maandag 13 februari 2006 om 15:34:
eerst ammel ja kleine jong houde we buiten. We willen sjiek blijven. En nou houd ie lang vol, dus niet weu

Ff corrigeren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 07:22:
Wil toch een keer een kijkje gaan nemen daar in Zalinaz tot hoelaat is het open ?

4 uur!

Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op maandag 13 februari 2006 om 14:13:

:( dat is weer minder :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:59:

Is toch alleen op de vrijdagen??
Op zaterdags is het nog 18+ toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marloeske op maandag 13 februari 2006 om 19:18:

laten we het hopen!
Waarschuw beheerder

Volgens mij wel :yes: Kijk maar in de agenda, vrijdagen vanaf 16 en op zaterdag vanaf 18. En dat moeten ze zo houden wat mij betreft :D
Waarschuw beheerder

Ja klopt. Dat is in ieder geval wat ik overal heb gelezen en gehoord.. Oftewel, op vrijdag is het de moeite niet om erheen te gaan (behalve als er een goei feesje wordt gegeven, de 31e maart bijvoorbeeld hehe). Maar als het vaker zoals afgelopen zaterdag is, zal ik er zeker vaker zijn. Hopelijk krijgen dan ook meer mensen er lucht van, want het was wel héél rustig toen eenmaal de zaal boven openging haha.. Maarja, toen hadden we wel veel ruimte om te skiën ;). Het is dat ik het nog nie goed kan.. Maarja, het gaat om het idee.

Wat ook erg hopelijk is.. Dat nu de Site dichtgegooid is, en er wat jump wordt gedraaid bij Zalinaz, al da volk niet richting Zalinaz komt :S.. Dan is het namelijk rap gedaan met het plezier ben ik bang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op maandag 13 februari 2006 om 19:43:
al da volk niet richting Zalinaz komt

haha..kverwacht niet dat da gebeurd, maar zou wel zwaar kut zijn

Waarschuw beheerder
Wat ook erg hopelijk is.. Dat nu de Site dichtgegooid is, en er wat jump wordt gedraaid bij Zalinaz, al da volk niet richting Zalinaz komt .. Dan is het namelijk rap gedaan met het plezier ben ik bang.

Dat is niet te hopen :no: ik kom niet meer in the site vanwege het volk en dan zullen ze naar zalinaz komen... alsjeblieft niet zeg :O
Waarschuw beheerder
Dat nu de Site dichtgegooid is,

WTF, is the Site dichtgegooid?!
Waarom dan??
Waarschuw beheerder
Hmm tja t zat er een x aan te komen natuurlijk...

Waarschuw beheerder
vraag me af of die dicht is of da dat een roddel is hoor!!!
Politie is daar wel vaker binnen gevallen!!! En die roddels zijn eerder geweest, dus ik weet het niet!

maar idd...:
Uitspraak van MiniCooper op dinsdag 14 februari 2006 om 09:37:
Hmm tja t zat er een x aan te komen natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Tis echt waar, kijk maar eens bij lokaties: Site, dan staat er een link waar vermeld staat waarom The Site dicht is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op dinsdag 14 februari 2006 om 11:07:
Tis echt waar, kijk maar eens bij lokaties: Site, dan staat er een link waar vermeld staat waarom The Site dicht is...

oh ok! ja kheb niet gekeken!
Waarschuw beheerder

alleen vrijdags mol;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op dinsdag 14 februari 2006 om 12:31:
alleen vrijdags mol

Haha ja da dacht ik al broekske!
Wanneer zie'k je weer es..!
Mee carnaval denk eej?
Internossss ;)

Waarschuw beheerder
donateur
En jump-wereldje volgens jou verkloot door druggebruik!? Ben je überhaupt weleens op wat mooie jump-feesten geweest.. Nou, ik denk dat je het aantal mensen dat echt onverantwoord bezig is geweest met dat spul, op één hand te tellen is (en dat is niet veel op een groep van 15.000 man, ik neem nu Reverze als voorbeeld).

Pfff je moest eens weten.... Zijn zooooo veel meer mensen dan jij denkt
Waarschuw beheerder
De leeftijd is op zaterdag 18 en op vrijdag op de vibe feesten 16

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 11:02:
vraag me af of die dicht is of da dat een roddel is hoor!!!

ik was er afgelopen zaterdag en idd hij is nu dicht... drugs maakt alles kapot...ook een tent als deze... jammer maar helaas...

Waarschuw beheerder
donateur
hij is nu dicht

is nog niets over bekend gemaakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marloeske op dinsdag 14 februari 2006 om 12:45:
Haha ja da dacht ik al broekske!
Wanneer zie'k je weer es..!
Mee carnaval denk eej?
Internossss

haha ja mee carnaval denk ej;)
waar ga je ammel naartoe?
(K)
Waarschuw beheerder
braziaans carneval bij zalinaz ahahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op dinsdag 14 februari 2006 om 19:50:
haha ja mee carnaval denk ej
waar ga je ammel naartoe?

Geen idee :).. denk wel internos sowieso (y)
Waarschuw beheerder
Carnaval :O
Ging vroeger wel altijd naar De Brouwer en Koffiehuis in Etten, maar nee sinds ik er nie meer woon vind ik t toch minder leuk!
Alleen optocht is altijd mooi :)
Maar euhm in Zalinaz is t toch niet echt carnaval de 25e??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 15 februari 2006 om 12:43:
Carnaval
Ging vroeger wel altijd naar De Brouwer en Koffiehuis in Etten, maar nee sinds ik er nie meer woon vind ik t toch minder leuk!
Alleen optocht is altijd mooi
Maar euhm in Zalinaz is t toch niet echt carnaval de 25e??

De brouwer is altijd gezellig na de optocht vind ik :)!

En of het "echt" carnaval is in Zalinaz? Verkleed gaan enzo? Heb geen idee...!
Waarschuw beheerder
Wat ik denk dat het in zalinaz zal worden;

beneden dj steve van de bovenzaal, die zal latin draaien en ambiance verwacht ik, boven komt er een carnavals dj.

Ik weet het niet zeker, maar dit komt vast wel in de buurt.

Of je verkleed moet gaan? Denk het wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van secretdj op woensdag 15 februari 2006 om 15:31:
Of je verkleed moet gaan? Denk het wel!

hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 12 februari 2006 om 11:20:
en ik denk dat je mond helemaal van verbazing open valt als je weet hoeveel zooi er doorheen gaat in het zgn "progressive"-wereldje om het zo maar te noemen

Verschil is dat de mensen er niet zo mee te koop lopen. Ze doen het voor zichzelf en niet voor anderen. Echte progressive feestjes heb ik niet zoveel ervaring mee. Maar op de gemiddelde techno feestjes wordt net zoveel gebruikt. Alleen het ligt er allemaal niet zo dik bovenop heb ik het idee. Terwijl je naar tenten als the site gaat, om maar een hot voorbeeld te noemen, daar ligt het er allemaal veel meer bovenop.

Maar goed, daar gaat het hier niet over... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van secretdj op woensdag 8 februari 2006 om 13:52:
Luister, ik ben alleen de zaterdag dj

yow zaterdag dj... als ik dit bericht lees in topic jumpmasters dan geloof ik niet meer zo in dat "anderzzz op zaterdag avond"

"Voor degene die het nog niet wisten......
De club is tegenwoordig ver te zoeken in Zalinaz, afgelopen zaterdag geweest toen mijn maatje Franky Dux moest draaien, die er hoogst waarschijnlijk vaste resident gaat worden en das goed knallen!
Tegenwoordig veel meer variatie aan muziek:
Club, Trance, Jump, Tech, Hardstyle dus voor ieder wat wils!!

We hebben al flink "getekt" in Zalinaz!!! "

ik hoop wel dat jij anderz blijft draaien want die paar keer dat ik er ben geweest draaide je zeker niet onaardig!

De groenten en tot sinas
Waarschuw beheerder
Tell me! Nee frank komt zeker vaker draaien, en ik zal ook zeker water bij de wijn doen, al zal ik wel altijd uitkomen op mijn eigen ding. Ik weet zeker dat daar ook ruimte voor is. Het zal niet jumperig of commercieeler worden maar ecletisch'er, kortom, van alles het beste, breed mogelijk dus..

Bedankt voor de compli.

A.s. zaterdag ga ik heel anderz draaien wat jullie nu al van mij gewend zijn, ik neem wat oldscool mee om de avond mee af te sluiten.. Alleen als jullie het willen he, haha

Ik vind het geel leuk dat Frank mijn collega wordt, fijne aanwinst voor zalinaz.

Btw, als je vanavond (zaterdag) voor 2300 binnenkomt, krijg je een gratis ticket voor carnaval! Ik denk dat het aardig druk gaat worden!

iedereen een top weekend waar je ook naar toe gaat, gr Daniel
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop alleen van ganser harte dat Zalinaz nu niet zo'n 13 in 'n dozijn-discotheek wordt :|

wilde juist 'n keer naar Zalinaz, omdat het wat anders betrof dan het normale gebeuk wat ik bezoek :P

die thema-avonden voor de vrijdag vind ik dan wel weer 'n top-idee (y)
ik had alleen zelf de programmering voor de zaterdag niet aangepast :no:

maar goed, vanavond ook niet aanwezig :P
ben te vinden in de Brabanthallen, Masters :D
Waarschuw beheerder
Ik zal kijken in hoevere ik mijn anderz mag uitvoeren..... Ik weet het ook niet allemaal, ik ben daar niet de boss..

Maar veel plezier trip_o,

massel
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was het in Zalinaz dan? :D

Masters was (L)
Waarschuw beheerder
DNL draaide weer goed (y) Alleen waarom was het boven niet open? Die gast die voor DNL draaide had wat mij betreft maar lekker boven zijn plaatjes moeten draaien want die muziek was niks beneden. Waren veel mensen niet blij mee :nee: Ik hoop dan ook dat dat geen gewoonte wordt want dan vrees ik dat er veel mensen weg zullen blijven:/

Oh ennuh die danseres mocht er zijn trouwens :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Jerommeke B) op zondag 19 februari 2006 om 12:28:
Oh ennuh die danseres mocht er zijn trouwens

als dat het enige was oke dan gaat dfe tent zo dicht ahah
Waarschuw beheerder
Thnxs Jeroen, was idd een rare avond, ik heb er geen vat meer op, ik draai wanneer ze dat willen, alleen jammer dat de mensen zo lang moesten wachten op een groot hoogtepunt.

massel
Waarschuw beheerder
Ik heb ook het nieuws vernomen dat Zalinaz toch een beetje commercieel gaat :) Mooi zo, want dan is dat een mooi alternatief zo eens op de zaterdag als ik niet een keer ver weg moet in België :) 31 maart zal ik er zeker zijn, maar kom nog wel een keer kijken op een normale zaterdagavond :)