| Betreft: | evenement: Zalinaz, zaterdag 29 oktober 2005 om 22:00 |
oe was het van wekend bij zalinas dan
Come in and find out?
nooit nie mijn tent of er mot veel veranderen
O spam maar lekker door hoor Toby, dan gaat er zeker veel veranderen!
Maar er komt een jumpmasters in zalinaz op een vrijdag, niet van zalinaz zelf maar van een organisatie.
En voor de posts gaan komen, nee we veranderen niet, maar vullen de vrijdag eens anders in. Ik kom zeker ff kijken!
jolanda, er staat bij mij achter
En voor de posts gaan komen, nee we veranderen niet, maar vullen de vrijdag eens anders in. Ik kom zeker ff kijken!
Geef het een kans zou ik zeggen.
man die de menigte volgt zal doorgaans niet verder komen dan de menigte; de man die alleen wandelt, heeft grote kans zichzelf terug te vinden op plaatsen waar anderen nooit zijn geweest.
ben bang dat het dit weekend ook geen stappen word voor mij... de keelonsteking wordt nog niet echt minder...
Jezus, jij kijkt teveel Star Trek met je plekken waar anderen niet komen
Jemig Jolan wat een gefilisofeer en dat op de vroege ochtend!!
Jeetje dat is nie best!!
volgens mij begint Jolandaatje te ijlen door de koorts
Uitspraak van moongirl83 op dinsdag 7 februari 2006 om 08:47:
man die de menigte volgt zal doorgaans niet verder komen dan de menigte; de man die alleen wandelt, heeft grote kans zichzelf terug te vinden op plaatsen waar anderen nooit zijn geweest.
ik vind 'm wel strak trouwens
Uitspraak van DJ DNL op maandag 6 februari 2006 om 14:41:
Op het moment dat je roept (bn de stem 23 september 2005) dat je een totaal vernieuwend concept wil weg zetten en je een bepaald imago en een bepaalde doelgroep wil trekken juich ik dit alleen maar toe!
Maar je laat jezelf dan wel ontzettend kennen als je dan ineens je tent op vrijdag avond laat "hosten" door een harddance organisatie.Het was allang duidelijk en in mijn ogen voorspelbaar dat de vrijdag avonden in zalinaz geen volle bak zouden trekken.En natuurlijk kun je een tent als zalinaz met alleen een zaterdag avond niet laten draaien.Maar probeer dan iets anderz dan een jump avond!Bijvoorbeeld een hard-techno avond met dj's als miss djax of dj rush zet er dan nog wat regionale talenten bij en je heb een vrijdag avond die nergens anders in de regio is.Ik vind dit een beetje een "massa is kassa" beleid... niet dat ik het erg vind want ik hou wel jump en ben ook iig aanwezig!!Maar als je op deze manier probeerd een eigen imago/style weg tezetten dan ben je verkeerd bezig!
Whaha hyper is altijd leuk
Luister, ik ben alleen de zaterdag dj, en dit soort dingen gaan gewoon langs mij heen, of ik dit nu leuk of niet leuk vind. Ik verwoord alleen de ideeen naar het management. Ik kan dit ook niet doen en het schijt hebben aan de wensen van jullie, maar dat is niet de bedoeling.
Dus dit moet je verwoorden naar de organisatie.
hey mollie haha voor jou wel ja andere intersen ej
als xtje thema is kom ik een kijkje nemen
mij ged8 keer thema avondje en een goeie dj laten komen Zo schiet nie op in zalinaz das nie bot genoeg weuj ofnie schrale
zalinas mot botter dan kom pas mee men klompe en men riek weu borek
zalinas mot botter dan kom pas mee men klompe en men riek weu borek