Partyflock

Forumonderwerp · 823230
1 volger · 26283x bekeken
Betreft: evenement: Zalinaz, zaterdag 29 oktober 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Sinds enige tijd is er een nieuwe discotheek in Etten-Leur.
Van sommige mensen hoor ik dat het er wel leuk is, mooi uit ziet en goede muziek.. van anderen hoor ik precies het tegenovergestelde..

Zijn er hier mensen die er al geweest zijn, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marloeske op donderdag 9 februari 2006 om 09:59:
Hardcore area 2

K-One
Kristof
Rob & Mc Joe
T-Style

das dan wee rleuk gedaan van zalinas maar ja dan is het ok tornado in breda bij de q nation daar ga ik al heen dus beetje laat dat ze dara me komen zalinaz is bij mij om de hoek andere keer beter dan
Waarschuw beheerder
hey ja das wel ruig alleen val net gelijk met tornado (q-nation):(

Waarschuw beheerder
SMOESJES!!!! is nog zover weg...dus je kan best een keer niet naar q-nation gaan...

zeg gewoon dat jullie niet naar zalinaz willen en nooit zullen gaan!!! en kom dan verder hier niet lopen zeiken in dit tocpic, terwijl je der nog nooit bent geweest!!!

*zo dat moest er even uit :D*
Waarschuw beheerder
nog nooit bent geweest moete is in mn archief kijke:S
brilleke nodig vrouwke

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op donderdag 9 februari 2006 om 13:21:
nog nooit bent geweest moete is in mn archief kijke
brilleke nodig vrouwke

:yes: *heb gewoon niet gekeken*
Maar goed voor jou speciaal gekeken... ok je bent er wel geteld 1x geweest!!! en dan wel met opening... alsof je dan weet hoe het daar nu is??? denk ut niet!!!

Uitspraak van kaaskop2005 op donderdag 9 februari 2006 om 13:23:
weu

je dacht ik moet iets typen???

en tja als jullie van:
darkcore, early hardcore, hardcore, hardstyle, jump, speedcore, terror

en

darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror

houden, dan snap ik best dat jullie zalinaz niet leuk vinden... zoek dan een tent waar jullie muziekstijl wel gedraait word...!!!

je kan pas een goede mening geven, als je normaal gesproken ook naar tenten als een zalinaz gaat...
laatste aanpassing
Artiest DNL
Waarschuw beheerder
knuffelen is good

Waarschuw beheerder
Uitspraak van secretdj op donderdag 9 februari 2006 om 13:43:
knuffelen is good

:yes:

:hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug:
*ff een paar minder, anders wordt het beeld zo lang :S*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op donderdag 9 februari 2006 om 13:08:
ok tornado in breda bij de q nation daar ga ik al heen dus

Benk ook zeker aanwazig:P, dat feestje in Zalinaz is al de 1e stap van verbetering maar er moet nog meer gebeuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 16:16:
dat feestje in Zalinaz is al de 1e stap van verbetering maar er moet nog meer gebeuren

er hoeft helemaal nix te veranderen!
Waarschuw beheerder
donateur
(L)breakcore, darkcore, drum & bass, hardcore, industrial hardcore, oldschool, schranz, speedcore, techno, tekno, terror(L)

desalniettemin ben ik niet zo kortzichtig dat ik nooit op 'n reguliere zaterdag naar Zalinaz zou willen :D

het komt er alleen maar niet van :X
Waarschuw beheerder
donateur
owja:

Hardcore area 2

K-One
Kristof
Rob & Mc Joe
T-Style

hmmmmm, dit vind ik op Rob & Joe na vrijk K.U.T. :X

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag 31 Maart in Zalinaz:!

Jump Area 1

Bjorno
Da Boy Tommy & Da Rick
Francois
Franky Dux
Oldschool retro Classics 2

Hardcore area 2

K-One
Kristof
Rob & Mc Joe
T-Style

Kijk das wa!
Ik ben er zeker bij..
Vooral area 1 natuurlijk..

1 dr wordt er 1 wakker (het halve topic gaat over jump in zalinaz :P:P:P) geheh geintje

Uitspraak van [SF] Trip_O B) op donderdag 9 februari 2006 om 18:04:
hmmmmm, dit vind ik op Rob & Joe na vrijk K.U.T

van mij mogen ze mc joe ook thuis laten! schreeuwlelijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
DJ Rob en MC Joe :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 16:17:
er hoeft helemaal nix te veranderen!

Qua muziek wel als je meer mensen naar Zalinaz wil aantrekken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 21:22:

klopt ray:D
Waarschuw beheerder
donateur

ja en nee.......

oke, "harde" stijlen zijn zeker populair in onze regio, maar dat wil niet zeggen dat er geen markt is voor het publiek waar Zalinaz zich op richt :jaja:

wat niet weg neemt dat er inderdaad (helaas) af en toe concessies gedaan moeten worden aan het bestaande concept!

Waarschuw beheerder
das waar

Waarschuw beheerder
donateur
Persbericht Zalinaz
Discotheek ZALINAZ IN ETTEN­-LEUR IS VANAF A.S. ZATERDAG ECHT VOOR IEDEREEN !­ Etten-Leurs nieuwste uitgaansgelegenheid slaat ee­n nieuwe weg in. NOOIT EERDER HEEFT HET ZO GESWING­D IN ETTEN-LEUR. DOOR MEER VARIATIE AAN TE BRENGEN­ IN DE MUZIEKSTIJLEN, komt ZALINAZ TEGEMOET AAN DE­ WENSEN VAN HET PUBLIEK. BEHALVE DE BEKENDE CLUB- ­EN PROGRESSIVE STYLE zullen vanaf zaterdag veel me­er muziekstijlen te horen zijn. Meer variatie, mee­r fun! Groove, jump, dance, trance, techno, retro ­classics en nog veel meer stijlen zullen elkaar in­ een vlot tempo afwisselen. Alle genres komen voor­bij. Van de nieuwste trends tot de vetste dance en­ smash hits. Zalinaz staat nu synoniem voor plezie­r maken. kom dus A.S. naar Discotheek Zalinaz en o­vertuig jezelf (en anderen) !

( mail eye4dance­ )

____________________________________________­____________

Ik denk nog een paar platen van ­Jantje Smit, Frans Bauer en een paar R&B nummers e­rbij en een het feest is compleet!!!!
Kom op zeg,­ wat is dit nou !!!! Wat moet ik me hierbij voorst­ellen ?? Eerst een lekkere progressive plaat en da­arna een harde jumpplaat er doorheen gemixt ofzo??­?
Dit is toch geen concept voor zo'n mooie tent.­
Wat ik al deels eerder in een ander topic meldde­, maak gewoon duidelijke concepten voor verschille­nde doelgroepen, dit vind ik een beetje Magnefique­-achtig.

DNL: ga je nu ook Jump etc draaien ?
­
Van mij mag de Dazzle wel terugkomen!!!!
Waarschuw beheerder
lijkt me duidelijk...

doet me nu een beetje denken aan "Highstreet"
Waarschuw beheerder
donateur
wel 'n hele drastische omgooi van de programmering moet ik eerlijk zeggen :S
Waarschuw beheerder
Woow zou dat echt waar zijn?
Ik ben er zaterdag bij, dus zal het zelf wel zien denk.

Waarschuw beheerder
dat bericht is van eye4dance... en die geven op die vrijdag jumpmasters... dus ik weet niet of dit voor iedere zaterdag gaat gelden...

dat zeg je niet goed... qua muziek als je ANDER publiek wil trekken... nou liever niet...:no:
Ga dan harder draaien met techno ofzo! *niet dat ik daar fan van ben, maar misschien kan ik er aan wennen* daar komt tenminste ander publiek op af!!!!

Ik hoop dat zalinaz toch anderz (hehe van DNL gepikt O:)) blijft dan andere tenten, anders moet ik toch echt weer ergens anders gaan kijken!!!

Grote kans als Zalinaz zo drastisch gaat veranderen, dan gaat het huidige publiek weg! ik weet niet of dat is wat zalinaz wilt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
misschien word t dan wat gezelliger daar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op vrijdag 10 februari 2006 om 09:41:
misschien word t dan wat gezelliger daar

gezelligheid moet je zelf maken!!
En ik vermaak me er 9 van de 10 keer prima!
Waarschuw beheerder
moon girl ben jij bezeete van de zalinaz zijn nog meer dingen in de wereld oor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op vrijdag 10 februari 2006 om 09:53:
moon girl ben jij bezeete van de zalinaz zijn nog meer dingen in de wereld oor

oh omdat ik het leuk vind daar, ben ik meteen bezeten???
Als je in mijn agenda kijkt, zie je dat ik genoeg gezien heb van andere discotheken!!!!

Vind het alleen nergens op slaan, dat jullie hier zo lopen te ijlen!! het was hier eerst gezellig, TOT jullie kwamen... en ik ben niet de enige die dat vind...

Bedoel een keer je mening geven, ok... maar blijf niet zo door zeiken over dat jump/hardstyle etc...
Ga dan in een topic zitten waar ze het wel over die muziekstijl hebben, dan kan je daar je waardering kwijt!!! maar ga niet ergens waar die stijl niet van toepassing is, lopen zeiken :-s

En de rede waarom ik de laatste tijd alleen nog in zalinaz kom, is omdat ik het ongelovelijk druk heb, het dichtbij is en dat ik me daar prima vermaak, dus geen zin heb om eerst een uur of langer te gaan rijden voordat ik in een discotheek ben!! heb nog meer te doen dan alleen uitgaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 23:19:
Ik denk nog een paar platen van ­Jantje Smit, Frans Bauer en een paar R&B nummers e­rbij en een het feest is compleet!!!!
Kom op zeg,­ wat is dit nou !!!! Wat moet ik me hierbij voorst­ellen ?? Eerst een lekkere progressive plaat en da­arna een harde jumpplaat er doorheen gemixt ofzo??­?
Dit is toch geen concept voor zo'n mooie tent.­
Wat ik al deels eerder in een ander topic meldde­, maak gewoon duidelijke concepten voor verschille­nde doelgroepen, dit vind ik een beetje Magnefique­-achtig.

DNL: ga je nu ook Jump etc draaien ?
­
Van mij mag de Dazzle wel terugkomen!!!!

O man, ik weet het ook niet meer, ik heb iig geen jump, wel bakken vol old scool. IK denk dat dit geprojecteerd wordt voor de vrijdag, ik weet hier namelijk niets van af.

Waarschuw beheerder
jajajaja 2e weekend is ook niet voor nix geweest!!!
Heb alle 2 de tentamens dus gehaald:D:D:D:D
Dat betekend dat ik geen tentamens meer heb woeiiiiii :D haha ben blij :bounce: kga ff taart bakken, want dit moet gevierd worden :D:D:D woeiii :bounce
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 09:59:
oh omdat ik het leuk vind daar, ben ik meteen bezeten???
Als je in mijn agenda kijkt, zie je dat ik genoeg gezien heb van andere discotheken!!!!

Vind het alleen nergens op slaan, dat jullie hier zo lopen te ijlen!! het was hier eerst gezellig, TOT jullie kwamen... en ik ben niet de enige die dat vind...

Bedoel een keer je mening geven, ok... maar blijf niet zo door zeiken over dat jump/hardstyle etc...
Ga dan in een topic zitten waar ze het wel over die muziekstijl hebben, dan kan je daar je waardering kwijt!!! maar ga niet ergens waar die stijl niet van toepassing is, lopen zeiken

En de rede waarom ik de laatste tijd alleen nog in zalinaz kom, is omdat ik het ongelovelijk druk heb, het dichtbij is en dat ik me daar prima vermaak, dus geen zin heb om eerst een uur of langer te gaan rijden voordat ik in een discotheek ben!! heb nog meer te doen dan alleen uitgaan!

op der tientjes getrapt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op vrijdag 10 februari 2006 om 13:04:
op der tientjes getrapt

ppfff haha sorry :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 09:00:
Ik hoop dat zalinaz toch anderz (hehe van DNL gepikt ) blijft dan andere tenten, anders moet ik toch echt weer ergens anders gaan kijken!!!

Ik hoop het ook meid, anderz gaan we beide ergens anderz kijken, ok?
Waarschuw beheerder
Wel kut.... Voor zowel het publiek ALS voor de DJ's (aangezien Steve en DNL toch beter op hun plek stonden dan in een mogelijk toekomstige MF look-a-like). Maargoed, als dit de manier is om meer volk te trekken is het een goede zet, alleen wijkt Pertijs nu wel af van zijn fundamenteel beleid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van secretdj op vrijdag 10 februari 2006 om 14:30:
Ik hoop het ook meid, anderz gaan we beide ergens anderz kijken, ok?

daar hou ik je aan ;)
Waarschuw beheerder
Nou nou, de Zalinaz houd iedereen wel bezig zeg:D
Dat ze een andere weg inslaan vind ik niet zo gek!
Best gezellig daar hoor, maar het kan daar volgens mij veeeeeel beter! En dat er verschillende stijlen op een avond gedraaid gaan worden is toch heerlijk!
Van progressive naar hard (y)
Wel eens van opbouwen gehoord.......:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een afknapper...Jump in ZalinaZ?Lijkt me heel ­vreemd..Volgens mij waren het de woorden van Dhr P­ertijs zelf toen vemeld werd dat hij het "Ibiza-ge­voel" wilde overhalen in zijn tent...JUMPEN IN IBI­ZA??Denk het niet..
Echt heel jammer..Commercieel­?ZEKER!!!Trendgevoelig??ZONDERMEER!!But REAL??>>>D­ON'T THINK SO!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jacq op vrijdag 10 februari 2006 om 17:37:
Nou nou, de Zalinaz houd iedereen wel bezig zeg
Dat ze een andere weg inslaan vind ik niet zo gek!
Best gezellig daar hoor, maar het kan daar volgens mij veeeeeel beter! En dat er verschillende stijlen op een avond gedraaid gaan worden is toch heerlijk!
Van progressive naar hard
Wel eens van opbouwen gehoord.......laatste aanpassing 10 februari 2006 17:39

Typisch weer een antwoord voor iemand die NIET uit etten-leur komt en de situatie voor dat zalinaz er was NIET kende... "zucht"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim ScaLa op vrijdag 10 februari 2006 om 18:00:
Wat een afknapper...Jump in ZalinaZ?Lijkt me heel ­vreemd..Volgens mij waren het de woorden van Dhr P­ertijs zelf toen vemeld werd dat hij het "Ibiza-ge­voel" wilde overhalen in zijn tent...JUMPEN IN IBI­ZA??Denk het niet..
Echt heel jammer..Commercieel­?ZEKER!!!Trendgevoelig??ZONDERMEER!!But REAL??>>>D­ON'T THINK SO!!!

hehe iemand die het ook snapte ;).... het blijft een massa = kassa beleid!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 19:23:
Typisch weer een antwoord voor iemand die NIET uit etten-leur komt en de situatie voor dat zalinaz er was NIET kende... "zucht"

Niet uit Etten-Leur, maar wel uit Breda en das toch niet zo ver.....
Ik ken de situatie van voor de Zalinaz echt wel hoor.
Maar zeg nou eens eerlijk, vind jij dat er uitgehaald word wat er in zit?
Het is een prachtige lokatie maar ik denk echt dat het beter kan. Maar ja, Zenniz ik geef ook alleen maar mijn mening.....Zucht....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jacq op vrijdag 10 februari 2006 om 19:35:
Het is een prachtige lokatie maar ik denk echt dat het beter kan

alles kan altijd beter :jaja:

maar je eigen identiteit is natuurlijk ook belangrijk ;)

ik vind dat Zalinaz in dit geval iets teveel concessies doet aan de markt

Waarschuw beheerder
sommige uit dit topic vind ik ook wel beetje raar hoor..
Die geven vollop commentaar... zitten te zeuren dat ze harder moeten draaien... nu doen ze dat (1 avondje) en dan gaan diezelfde mensen zitten klagen dat zalinaz commercieel word e.d.

(nee niet iedereen hier, maar een AANTAL)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 09:29:
sommige uit dit topic vind ik ook wel beetje raar hoor..
Die geven vollop commentaar... zitten te zeuren dat ze harder moeten draaien... nu doen ze dat (1 avondje) en dan gaan diezelfde mensen zitten klagen dat zalinaz commercieel word e.d.

ofwel: het is gewoon nooit goed :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 11 februari 2006 om 09:57:
ofwel: het is gewoon nooit goed

juist, mensen hebben gewoon graag te klagen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 10:02:
juist, mensen hebben gewoon graag te klagen ;)

daar schijnen we Nederlands voor te zijn Jolanda ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Harder draaien pfff moeten ze echt niet doen. Dat is meegaan met wat iedereen doet en in een 'gemeente'als E-L City ga je der zeker aan dan. Liever wat softer (progressive) en een bepaald publiek trekken. Ik snap niet dat ze niet een gesprekje aangaan met de van onze eigen Etten-Leurse huisbodem afkomende Loek de Roos die met zijn draaikunsten al hoge ogen scoort in Amsterdam.

Laat ze lekker op vrijdag (samen met de kids) een gemengde harde avond maken zonder leeftijdsgrens en op zaterdagavond een 18+ progressive avondje.(of omgekeerd) Noemt iemand mij een club hier in de buurt die inspeelt op die behoefte. Ik denk dat de dichtste in de Randstad is te vinden. Lijkt mij een goed idee voor Zalinaz, harde avond voor de massa aka fantadrinkers, softe avond voor de sound(a)holics en kassa vullers.

Tis op zich ook wel jammer dat Dazzle weg is. Maarja geef hem eens ongelijk draaien op lekkere eros party's als Chacra zoals tie nu doet of draaien voor 200 man.