2671x bekeken
Je mag voor 1 dag van het andere geslacht zijn, wat zou je dan doen?
Ik zou waarschijnlijk de hele dag met me tieten spelen
Maar het zou wel klote zijn als je precies die ene dag ongesteld bent
Wat heeft ongesteld zijn en met je tieten spelen met elkaar te maken carlootje
Of ga je lekker de hele dag met je kutje spelen dan?
donateur
Wat heeft ongesteld zijn en met je tieten spelen met elkaar te maken carlootje
Buiten dat het allebei dingen zijn die alleen vrouwen kunnen?
geen domme vragen stellen he?
donateur
voetbal kijken, bier drinken, hard schreeuwen, dikke vette harde sex hebben en de hele dag naakt rondlopen
Met een biertje voetbal kijken en dan schreeuwen van blijdschap als ze scoren.
Je voetbal tennue uitgooien, naakt door het huis huppelen en de overwinning vieren met harde of keiharde sex.
Daar hoef ik een dag geen man voor te zijn, lukt me als vrouw ook elke week.
Maar op een rijtje met mijn vrienden in de gracht staan te pissen daar zie ik wel wat in. Kijken of die van mij dan voor die ene dag het grootst is.
laatste aanpassing
zeuren over vrouwen dingen
afwassen
stofzuigen
vriendinnen bellen
roddelen
mannen afkatten
GEEN sex hebben, want hoofdpijn
sms-en
kapsonis hebben
onder het buro van de baas zitten
blonT zijn
kou vatten in een te korte rok
opmaken
ex vriendjes afpoeieren
kast met 1000 kledingstukken opentrekken en zeggen, ik heb niets om aan te trekken
schoenen kopen
en dat allemaal op 1 dag?
Te lang wachten met rotondes oprijden
te langzaam invoegen
5 keer moeten steken om een Daihatsu Cuore in een parkeervak te krijgen
Ik haaaat dat! Heb altijd ruzie op de weg door die wijven die gewoon absoluut niet kunnen rijden. Als iedere vrouw nou is een voorbeeld nam aan een kerel in t verkeer... Okee Okee alleen verkeer dan he. want buiten dat is de vrouw slimmer, gevoeliger, doordachter, scherper, en kunnen ze alles van 5jaar geleden nog onthouden
donateur
autootje wassen op zondag,
Die zou ik juist laten wassen door mijn vrouwtje, zodat ik verder kan met m'n playstation of verder kan op pf.
en kletskoek
Maar dat is niet verkeerd...........
Die zou ik juist laten wassen door mijn vrouwtje, zodat ik verder kan met m'n playstation of verder kan op pf.
nee want ik ben dan reuse trots dat die mooie sportieve auto (diahatsu
Joh, dan laat je je vrouwtje toch een pikant setje aantrekken en wulpse bewegingen maken, terwijl ze je auto wast.
Kan jij met je biertje in je handen met je buurman praten
whahahaha.. ja das waar! zie je , kan gewoon mezelf niet in die rol verplaatsen
donateur
Bij mannen is het meer van
Ik heb hele andere beelden op mijn netvlies, dan van....
eeeeeeeeh, zo dat zijn we kwijt
soms vraag ik me af, blijven ze erin????
(Ms nooit een goed orgasme gehad????)
Maar verschil dat is er bij voorbaat. Wij vrouwen zijn wat luxer bedeeld dan mannen.
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn,...........
laatste aanpassing
donateur
Met een biertje voetbal kijken en dan schreeuwen van blijdschap als ze scoren.
Je voetbal tennue uitgooien, naakt door het huis huppelen en de overwinning vieren met harde of keiharde sex.
Daar hoef ik een dag geen man voor te zijn, lukt me als vrouw ook elke week.
O'dus jij heb Talpa wel ingesteld op je tv
donateur
soms vraag ik me af, blijven ze erin????
(Ms nooit een goed orgasme gehad????)
Nou, bij mij duurt het orgasme zelf een paar seconden en dan wil ik het liefst even liggen en uitpuffen, maar vrouwen kunnen soms echt behoorlijk lange orgasmes krijgen en meteen weer verder
donateur
bij mij duurt het orgasme zelf een paar seconden
Nu begrijp ik waarom jij voor een dag een vrouw zou willen zijn.
maar vrouwen kunnen soms echt behoorlijk lange orgasmes krijgen
Heerlijk hè, om vrouw te zijn
laatste aanpassing
donateur
Na dit alles te hebben gelezen, wachten totdat ik weer terug ben in oude staat en dan direct:
Naar Cristine Le Duc gaan en er van alles in proppen.
Schoenen gaan kopen.
Voor mijn kast gaan staan en zeuren dat ik niks heb om aan te trekken.
Met mijn tieten en mijn doos gaan spelen en kijken of ik met m'n tong nog bij mijn tepel kan.
En als laatste een uur naakt voor de spiegel gaan staan en blij zijn dat ik weer een taille heb met al mijn vertrouwde rondingen.
-alle geluiden die t lichaam produceert, ongegeneerd laten lopen en dan me vrouw de schuld geven als er iemand bij staat.
-op t werk je krantje lezen en je assistent alles laten doen zodat je uitgerust thuiskomt.
-op iedere vraag ja zeggen, terwijl je lekker ontspannen zit te genieten van de voetbal wedstrijd en geen ruk hoord wat je vrouw zegt.
-ondertussen zeggen: jee schat... echt? o lieverd maak eens een lekker broodje voor me.
-op de bank dit broodje opeten en verwachtte dat dat stukje knakwort met mayo tussen de bank morgen wel weer opgeruimd is.
-lekker je schone bedje in..douche kan overmorgen ook wel, en die knakworst lekker ze werk laten doen onder de dekens
-op t werk je krantje lezen en je assistent alles laten doen zodat je uitgerust thuiskomt.
-op iedere vraag ja zeggen, terwijl je lekker ontspannen zit te genieten van de voetbal wedstrijd en geen ruk hoord wat je vrouw zegt.
-ondertussen zeggen: jee schat... echt? o lieverd maak eens een lekker broodje voor me.
-op de bank dit broodje opeten en verwachtte dat dat stukje knakwort met mayo tussen de bank morgen wel weer opgeruimd is.
-lekker je schone bedje in..douche kan overmorgen ook wel, en die knakworst lekker ze werk laten doen onder de dekens
donateur
Beste Sylvie12-9,
met alle respect, maar jij doet toch iets fout als vrouw. Dit alles kan je ook allemaal doen, daar hoef je echt geen man voor te zijn. Sterker nog, wij kunnen het veel beter.
Alleen geef je dan gewoon je kind of je hond de schuld.
met alle respect, maar jij doet toch iets fout als vrouw. Dit alles kan je ook allemaal doen, daar hoef je echt geen man voor te zijn. Sterker nog, wij kunnen het veel beter.
alle geluiden die t lichaam produceert, ongegeneerd laten lopen
Alleen geef je dan gewoon je kind of je hond de schuld.
laatste aanpassing
Jij zet jezelf wel in de schaduw.
Zonder kan ik niet, maar beter vind ik ze zeker niet.
Misschien ben jij goed in t overtreffen van dat soort geluiden , maar ik sta zekerrr in de schaduw wat dat onderwerp betreft bij de mannen.
ik overtref mannen met mijn schoonheid, beauty, intelligentie, en mijn bescheidenheid
donateur
op t werk je krantje lezen en je assistent alles laten doen zodat je uitgerust thuiskomt
op iedere vraag ja zeggen, terwijl je lekker ontspannen zit te genieten van de voetbal wedstrijd en geen ruk hoord wat je vrouw zegt.
ondertussen zeggen: jee schat... echt? o lieverd maak eens een lekker broodje voor me
Ik vind dat je de mannen hier uitermate intelligent afschilderd.
ik overtref mannen met mijn schoonheid, beauty, intelligentie, en mijn bescheidenheid
Denk je...????????????
laatste aanpassing
donateur
Overdrijven is namelijk ook een sterk punt van de vrouw!laatste aanpassing 1 november 2005 23:59
Dat blijkt.
donateur
Precies.. jij hebt het eindelijk door!
ennuh... vervelend he : jaloezie
Kom ik toch weer even ergens op terug..........,
intelligentie
want volgens mij snap je het niet helemaal.
Maar dat schijnt ook een naar vrouwentrekje te zijn. Het niet willen snappen en denken dat ze altijd gelijk hebben.
Probeer eens een beetje op die punten een vb aan de mannen te nemen en je leeft als vouw veel gelukkiger.
Maar dat schijnt ook een naar vrouwentrekje te zijn. Het niet willen snappen en denken dat ze altijd gelijk hebben.
Probeer eens een beetje op die punten een vb aan de mannen te nemen en je leeft als vouw veel gelukkiger
uhgm.. wat zei je ook alweer???
Jij zet jezelf wel in de schaduw.
donateur
Als ik een vent was en een meid zoals jou zou hebben dan zou ik:
En geef me als vent dan eens ongelijk................
weltrusten
overal zeiken , ook tegen je vriendin
me vrouwtje me overhempjes laten strijken.
alle geluiden die t lichaam produceert, ongegeneerd laten lopen en dan me vrouw de schuld geven als er iemand bij staat.
op iedere vraag ja zeggen, terwijl je lekker ontspannen zit te genieten van de voetbal wedstrijd en geen ruk hoord wat je vrouw zegt.
ondertussen zeggen: jee schat... echt? o lieverd maak eens een lekker broodje voor me
weltrusten
laatste aanpassing
-alle geluiden die t lichaam produceert, ongegeneerd laten lopen en dan me vrouw de schuld geven als er iemand bij staat.
(permanent verbannen)
voetbal kijken, bier drinken, hard schreeuwen, dikke vette harde sex hebben en de hele dag naakt rondlopen
en als ik buiten kom tegen de eerste de beste boom aan pissen
Ik zou me zelf gaan rukken, laten pijpen en neuke
voor 1 dagje man zijn is niet veel nodig, maar om 1 dagje vrouw zijn moet je beschikken over...
Sterke schouders , sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen.
Hardheid,en het doorzettingsvermogen om voor vrienden en
familie te kunnen zorgen, zelfs wanneer iedereen het opgeeft.
Nooit klagen en altijd maar door gaan, zelfs ziekte en vermoeidheid houden haar dan niet tegen.
Gevoeligheid, zodat ze altijd haar kinderen lief zal hebben, onder welke omstandigheid dan ook, ook wanneer haar eigen kind dr pijn doet.
Een gave om, kinderen weer tedoen lachen, om tieners te helpen met hun twijfels en angsten.
Kracht om, voor haar man te zorgen, ondanks zijn fouten en onvoorwaardelijk voor hem staan
Traan om te laten, wanneer ze alles en iedereen geholpen heeft en haar zorgen het nu van haar overnemen...
Sterke schouders , sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen.
Hardheid,en het doorzettingsvermogen om voor vrienden en
familie te kunnen zorgen, zelfs wanneer iedereen het opgeeft.
Nooit klagen en altijd maar door gaan, zelfs ziekte en vermoeidheid houden haar dan niet tegen.
Gevoeligheid, zodat ze altijd haar kinderen lief zal hebben, onder welke omstandigheid dan ook, ook wanneer haar eigen kind dr pijn doet.
Een gave om, kinderen weer tedoen lachen, om tieners te helpen met hun twijfels en angsten.
Kracht om, voor haar man te zorgen, ondanks zijn fouten en onvoorwaardelijk voor hem staan
Traan om te laten, wanneer ze alles en iedereen geholpen heeft en haar zorgen het nu van haar overnemen...
donateur
ik zou me de hele dag gaan vingere en alles erin stoppe wat erin past
jij stopt um toch ook niet tussen de busdeuren en in holle bolle gijs en in een wc-rol? wrom nouw weer alles erin stoppen
donateur
luister nou...al moest IK de héle avond zijn drankjes betalen...dan zou ik daarna toch nog een tegenprestatie willen leveren
Kijk, jij snapt het, lekker wijf,.................
ik zou in eerste instantie al geen drankje aannemen voor t geval er wat van me verwacht werd
Jij neemt zeker drankjes aan, in de hoop DAT ze wat van je verwachten
Zou me goedkoop voelen dat ik voor n paar glazen bacardi volledig zou geven!
Ik heb het niet over een paar glazen.
zeggen dat ze naar wc moet en er vandoor gaan
Mijn vriendin zegt gewoon dat ik voor je terug kom. Eerlijk is eerlijk
laatste aanpassing
Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Ik nodig je bij deze uit om een keer bij mij in de auto te komen zitten, ............hahaha
Hahaha, doet me denken aan de woorden van mijn rij-insctucteur: "wil je dood of zo!!"
Maar je hebt gelijk....
Uitspraak van Herr Terrortubbie op dinsdag 8 november 2005 om 13:47:
ik zou me de hele dag gaan vingere en alles erin stoppe wat erin past
jij stopt um toch ook niet tussen de busdeuren en in holle bolle gijs en in een wc-rol? wrom nouw weer alles erin stoppen
jaaa wat nemen we het weer is serieus
donateur
Uitspraak van Babbelaartje op dinsdag 8 november 2005 om 23:03:
Ik nodig je bij deze uit om een keer bij mij in de auto te komen zitten, ............hahaha
Geldt die uitnodiging ook voor mij?
En probeer me dan maar eens dat van de dansvloer af te krigen. Ohja, voor een iemand kom ik eraf, want daar ben ik heel benieuwd naar,..............
ik dacht t wel
donateur
trio?
Eerst wil ik voorproeven,............
Daarna wil ik pas
Onderhandelen
en aangezien Portugaal verder ligt dan een stukje A12 en een stukje A20,...............tja............
laatste aanpassing
donateur
donateur
Sstttt, anders denken ze nog rare dingen, hahaha. Maar de foto's liegen er niet om.
Ik lig nu dus echt krom vh lachen.
HHAHAHAH ja ik dus ook , die foto's zijn echt grappig hahaha
Sstttt, anders denken ze nog rare dingen, hahaha. Maar de foto's liegen er niet om.
Nee ikheb keihard bewijs
donateur
Ik zou waarschijnlijk de hele dag met me tieten spelen
Maar het zou wel klote zijn als je precies die ene dag ongesteld bent
?? wat heeft dat met tieten te maken dan?
weet ook ni... mss moet dat uitgelegd worden
ja dat denk ik ook wel ff ja
Zouden dan toch alle vooroordelen, betreft vrouwen dan toch waar zijn.
donateur
Hap, Hap, Hap, net Pacman
haha hap hap hap!
Je originaliteit is ver te zoeken, beetje jammer. Had je hoger ingeschat
[
maar wel lief dat je me hoger inschat liefje
Ook ik kan het bij het verkeerde eind hebben.
laatste aanpassing
NIETTTTTTTTTT. 
tof van je dat je dat zegt
vrouwen geven normaliter niet toe aan hun eigen ongelijk. Maar mss heb je dit keer wel gelijk! (oh kijk, zelfs ik geef me ongelijk toe, volg je t nog
) Op dit (bitch)gebied ben je me vandaag te goed af! slaap lekker morgen benk weer fris en fruitig
tof van je dat je dat zegt
laatste aanpassing
donateur
vrouwen geven normaliter niet toe aan hun eigen ongelijk
Ik ben ook niet zomaar een vrouw.
Maar mss heb je dit keer wel gelijk!
Ik heb meestal gelijk
Jullie vrouwen moeten alleen leren om het mannen wereldje beter te gaan begrijpen, dan maak je je eigen leven veel leuker en makkelijker, maar nu treed ik in herhaling.
Slaap lekker
laatste aanpassing
donateur
Als ik vrouw was zou ik een wijf waar ik een hekel aan heb op haar bek rossen, omdat ik uit principe geen vrouwen sla (mist ze dit willen natuurlijk)
als we t dan zo afspreken...
* we ruilen op dezelfde dag van geslacht
* jij slaat een wijf al d'r tanden uit d'r smoel
* ik laat me de rest van de dag pijpen door dat wijf
donateur
Nog ff 1 peukie en dan mn nest maar eens opzoeken
ik ook
kijken of ik nu wat ken slapen, beetje last van mn arm dus ken mn draai niet echt vinden
donateur
donateur
?? wat heeft dat met tieten te maken dan?
weet ook ni... mss moet dat uitgelegd worden
Wie zegt dat die 2 zinnen wat met elkaar te maken hebben?
Jammer dat je het hebt uitgelegd.
Zouden dan toch alle vooroordelen, betreft vrouwen dan toch waar zijn.
Hun zijn het bewijs dat alle vooroordelen toch ergens op zijn gebaseerd.
donateur
Inderdaad, voor die onzinnige praatjes hebben we https://vip.partyflock.nl/topic/817155
Ja, maar je sommige mensen presteren het om zo onzinnig te worden, dat het totaal geen zin meer heeft.
Dus blijf lekker bij je Parkfeestje topicje.
HJBJ
donateur
Hahahahahaha,....................
jij noemt mij een mietje, ms heb je wel gelijk.Maar ik kan moeilijk direct onder haar post zetten.
Dan hoef jij niet een dag vh andere geslacht te zijn........

jij noemt mij een mietje, ms heb je wel gelijk.Maar ik kan moeilijk direct onder haar post zetten.
schamen
ik zou me nu dus moete schame volgens jou haha..
maar dat doe ik niet dus zou wel een dag van het andere geslacht moete zijn om me te schame .. want schaam me niet voor niks niet
laatste aanpassing
Als ik voor 1 dag een vrouw zou zijn dan zou ik als eerst staand gaan plassen tegen een boom aan.
Vervolgens effe interessant lopen doen in de stad met mijn mobieltje en mijn louis vuitton tas.
Dan even praten over koetjes en kalfjes met mijn vriendinnetjes en dan is het weer 12 uur en verander ik weer in een prins uhh ik bedoel in een jongeman.
Vervolgens effe interessant lopen doen in de stad met mijn mobieltje en mijn louis vuitton tas.
Dan even praten over koetjes en kalfjes met mijn vriendinnetjes en dan is het weer 12 uur en verander ik weer in een prins uhh ik bedoel in een jongeman.
donateur
het zijn adhd poppetjes moooooooooooooooi als je dat als ochtend gymastiek gebruikt hoe hun zich verplaatsten dan ken je na het half uurtje zo weer je bedje in
Geen idee,.................. nog nooit gezien.
Maar om mijn bedje in te kunnen heb ik geen ADHD poppetjes nodig
als ik een man was. zou ik op koop-avond de stad in gaan. me zo nonchalant mogelijk kleden en een beetje gaan hangen op de hoek van de Febo met een coole milkshake in me handen om de chickies te bekijken die met hun mobieltje en hun louie vuitton tasje lopen te zwaaien. ik zou een move maken naar hun om vervolgens dat zelfde tasje om me neus te krijgen en weer af te druipen richting huis
laatste aanpassing
donateur
als ik een man was. zou ik op koop-avond de stad in gaan. me zo nonchalant mogelijk kleden en een beetje gaan hangen op de hoek van de Febo met een coole milkshake in me handen om de chickies te bekijken die met hun mobieltje en hun louie vuitton tasje lopen te zwaaien. ik zou een move maken naar hun om vervolgens dat zelfde tasje om me neus te krijgen en weer af te druipen richting huis
Koopavond Den Haag zeker nog nog nooit geweest,...................????
donateur
ik zou dan als man zijnde andere mannen uitleggen hoe de vrouw nu werkelijk in elkaar zit en hoe ze denken over relaties e.d.
Misschien dat ze het dan wel begrijpen
zo bedoel ik dat niet,je hebt maar 1 dag de tijd om vrouw te zijn!
En volgens mijn vrouwtje moet ik mij meestal niet aanstellen!
Vooral ik als ik de griep heb (Even als voorbeeld)Dan schijnen wij meer te piepen als vrouwen,en dan komt ze nog eens met de vergelijking dat wij geen kinderen kunnen bare,en als het wel zo was dat wij kinderen konden baren,dat we na de 1ste wee al flauw zouden vallen
En volgens mijn vrouwtje moet ik mij meestal niet aanstellen!
Vooral ik als ik de griep heb (Even als voorbeeld)Dan schijnen wij meer te piepen als vrouwen,en dan komt ze nog eens met de vergelijking dat wij geen kinderen kunnen bare,en als het wel zo was dat wij kinderen konden baren,dat we na de 1ste wee al flauw zouden vallen
laatste aanpassing
donateur
(permanent verbannen)
ik lag helemaal dubbel om dat gehap enzo!
maar goed.. vin wel iemand anders
Doe niet zo stoer. Makkelijk praten hè als diegene er niet is. Maar naar mijn idee ben jij het die hapt, of zal ik ook ff wat citeren.
kzou me laten neuken door 300 mannen
Best schraal denk ik zo...
Vaseline doet wonderen.
donateur
Had je inderdaad flink naar beneden kunnen halen maar zoals je zag benk ik best soft
Dat probeer je al weken, maar zoals ik al zeg dat probeer je
om iemand recht in zn gezicht te zeggen dat ze een zeikerd is
Ik ben geen zeikerd, ik confronteer je met jezelf.
donateur
Dat probeer je al weken
De hoeveelste ronde is dit al dames?
haal eerst ff dat spiegeltje voor neusje weg babsje
Mmmm wat moet ik hier van denken?? Volgens mij zit ze zelf met de spiegel voor de neus? Dat doen mannen toch graag?
donateur
whaaha ik geniet..
Volgens mij zit ze zelf met de spiegel voor de neus?
doen mannen dat graag. vertel jouw ervaringen eens
Laat maar Atmos, ze snapt de homor niet, anders was ze wel met een betere zin gekomen.
laatste aanpassing
Laat maar Atmos, ze snapt de homor niet, anders was ze wel met een betere zin gekomen.laatste aanpassing 23 november 2005 17:21
nee klopt, ik hen een humor van een iets hoger niveau. En moet toegeven dat het ook wel erg humor is om mensen zo uit hun dak te zien gaan en hun best proberen te doen om MIJ te entertainen
ga lekker door met citeren... of heb je mss ook eigen inbreng behalve korte analogen op mijn teksten?
sjoowwww
laatste aanpassing
donateur
Jou niveau is niet zo hoog als dat je zelf had gehoopt. Anders had je je zinsopbouw enigzins aangepast.
Het is geen entertainen, zelfs dat begrijp jij met jouw hoge niveua niet.
Ms is het wel wat entertainen aangezien je blijft reageren.
We zijn ook een soort Clinic Clowns, maar dan anders.
Hahahaha, zelfs zonder citaten lukt het me nog
Het is geen entertainen, zelfs dat begrijp jij met jouw hoge niveua niet.
Ms is het wel wat entertainen aangezien je blijft reageren.
We zijn ook een soort Clinic Clowns, maar dan anders.
Hahahaha, zelfs zonder citaten lukt het me nog
laatste aanpassing
Maar ondanks dat ik niet meer zoveel energie over heb( wat je niet zou zeggen) omdat ik al om 7 uur me nestje uit ging, gaat nu toch echt mijn lampje uit!
Hoop je weer terug te zien met je rode neus op. Je bent bijna net zo grappig en adrem als Bassie.
(nog even oefenen 
ik ga dat is even aan de binnenkant van me oogjes bekijken
truste
Hoop je weer terug te zien met je rode neus op. Je bent bijna net zo grappig en adrem als Bassie.
truste
laatste aanpassing
donateur
ennuh ja joh atmos.. doen mannen dat graag. vertel jouw ervaringen eens!
Ik kan je niet helpen ben geen echte man
ga lekker door met citeren
Je neemt snel dingen over van een ander maar afleren gaat dan niet zo makkelijk.
Kom ik langs met bisonkit. De kou komt er alle kom ik even alle kieren dicht maken.
Kom ik langs met bisonkit. De kou komt er alle kom ik even alle kieren dicht maken.
uhm.. terug naar school
Ik kan je niet helpen ben geen echte man
dus homo's zijn geen mannen
laatste aanpassing
mag voor 1 dag van het andere geslacht zijn, wat zou je dan doen?
ik zou willen weten hoe het voelt om te sexen als man.. zou een x niks in huis doen.. net alsof doen alsof ik het niet "zie"
ik zou willen weten hoe het voelt om te sexen als man.. zou een x niks in huis doen.. net alsof doen alsof ik het niet "zie"
Ben boekhouder beter met cijfers. Heb geen Nederlands nodig.
Net of dat jij zo perfect bent
Ik ben zelf ook een controller, maar dat betekent niet dat je beroerd moet gaan typen.
ennuh... Ik heb helemaal niet gezegd dat ik perfect ben
laatste aanpassing
donateur
toch moeilijk he mensen...NEDERLANDSE TAAL
Die jij niet zo bijdehand.
Zat achter een pc in de bieb in Den haag. In een halfuur voor 1.40, moest ik ff mijn verslaving stillen
(aardig gek hè)
En dat ding was zo traag als 10 naaktslakken.
Maar voor alle duidelijkheid.
anders kan het niet meer bijbenen.................
Anders kan Silvie het niet meer bijbenen............
Zo goed Gijs????
donateur
Die jij niet zo bijdehand.
dat maak ik zelf wel uit
Zo goed Gijs????
Jou voorbeeld
jou niveau
donateur
Jou voorbeeld doet volgen. We gaan nu maar op jou niveau verder anders kan het niet meer bijbenen.................
Wel lief dat je het in eerste instantie toegaf. Zullen we het niveau en snelheid dan maar naar een lager tempo aanpassen? Dat scheelt weer een hoop type-fouten
laatste aanpassing
donateur
Dat scheelt weer een hoop type-fouten
Je wilt toch zeker niet dat ik nu een aantal citaten van jouw naar voor ga halen om te laten lezen dat we hier over JOUW uitspraken hebben. En niet die van mij of van Atmos.
Wel bij de les blijven, want je verlaagt je nu zo.
Oh, nee, dat had je al gedaan in je uitspraken als je een dag een man zou zijn, hahahahahahaah.
Oh, nee, dat had je al gedaan in je uitspraken als je een dag een man zou zijn, hahahahahahaah
was ik dat????...
Maar op een rijtje
met mijn vrienden in de gracht staan te pissen daar zie ik wel wat in. Kijken of die van mij dan voor die ene dag het grootst is.laatste aanpassing 31 oktober 2005 18:43
En ik zou als vent een orgasme willen hebben. Lekker ejaculeren, kijken hoe ver ik kom.
kan gewoon mezelf niet in die rol verplaatsen
Heel makkelijk, aan jezelf denken en kortzichtig zijn.
donateur
Nee, maar dit wel..........hahahahahahaha !!!!!!
nee want ik ben dan reuse trots dat die mooie sportieve auto (diahatsu) met verlaagde spoilers, notenhouten dashboard met navigatiesysteem met stuurbekrachtiging met sportieve verwarmde kuipstoeltjes enz enz van MIJ is en daar kan ik dan uren lang over bomen met me buurman die ook zijn auto aan t wassen is!
Uitspraak van Babbelaartje op maandag 31 oktober 2005 om 22:40:
Joh, dan laat je je vrouwtje toch een pikant setje aantrekken en wulpse bewegingen maken, terwijl ze je auto wast.
Kan jij met je biertje in je handen met je buurman praten
whahahaha.. ja das waar! zie je , kan gewoon mezelf niet in die rol verplaatsen
donateur
En toen poste ik dit nog over jou. En ik begrijp nu steeds beter dat die mannen zou zouden zijn als ze idd een wijf zoals jou zouden hebben.
Als ik een vent was en een meid zoals jou zou hebben dan zou ik:
Uitspraak van Sylvie12-9 op maandag 31 oktober 2005 om 21:34:
overal zeiken , ook tegen je vriendin
Uitspraak van Sylvie12-9 op maandag 31 oktober 2005 om 21:34:
me vrouwtje me overhempjes laten strijken.
Uitspraak van Sylvie12-9 op dinsdag 1 november 2005 om 22:29:
alle geluiden die t lichaam produceert, ongegeneerd laten lopen en dan me vrouw de schuld geven als er iemand bij staat.
En toen poste ik dit nog over jou. En ik begrijp nu steeds beter dat die mannen zou zouden zijn als ze idd een wijf zoals jou zouden hebben.
Nee je vergiste je, we hadden het over jouw Ex! anyway
zou zouden
??? ben je weer een salade aan het eten
donateur
Lieve schat, we hebben het nooit over mijn ex gehad. Hahahahaha,............je verlaagt jezelf niet alleen je lijdt ook nog aan waanideeen. Hahahahaha,.........
Maar goed dat hij je aan de kant gezet heeft.
Ik moet hier wel heel hard om lachen. Wat ben jij DOM, hahahahahaha,.............mijn ex??????
Bestaan er ook icoontjes die schouders optrekken ?????
laatste aanpassing
Ik moet hier wel heel hard om lachen. Wat ben jij DOM, hahahahahaha,.............mijn ex??????
Bestaan er ook icoontjes die schouders optrekken ?????
hoe harder je lacht hoe meer het met je doet. Dus in dit geval zou ik maar... SSSSssstttt. (als het je niets doet dan)
donateur
hoe harder je lacht hoe meer het met je doet
Lachen is goed voor mijn buikspieren het houdt mijn buik strak. Ik durf tenminste een foto van mezelf te posten.
Jij lacht zeker heel weinig,.................
Maar vertel eens wat meer over mijn ex of heb je net je medicijnen genomen.
Maar vertel eens wat meer over mijn ex of heb je net je medicijnen genomen.
had beloofd dat niet te doen
Lachen is goed voor mijn buikspieren het houdt mijn buik strak. Ik durf tenminste een foto van mezelf te posten.
Aangezien ik 2x p.wk dansles geef,en ook aan fitness, cardio, en thaiboks doe kan ik je mededelen dat mijn buikje strak is.Mijn conditie is dan ook optimaal te noemen. Het posten van een foto heeft niets met lef te maken. Ik ga liever voor anonimiteit, en hoef niet perse jouw goedkeuring, die krijg ik al genoeg uit me omgeving
donateur
had beloofd dat niet te doen
Hahahaah,......weet je hoe ze iemand zoals jou noemen ???
pseudo-logica fantastica hahahahaha
Hahahahahaha,................nogmaals wat ben jij DOM
Aangezien ik 2x p.wk dansles geef,en ook aan fitness, cardio, en thaiboks
Ik doe niet aan sport, kan je nagaan hoe leuk mijn leven is.
Ik doe niet aan sport, kan je nagaan hoe leuk mijn leven is.
nou zeker..
donateur
jij zal er over een paar jaar uitzien als een .. aconditionele vetzuchtige meid
Ja dat zeiden ze idd ook toen ik de 30 passeerde, maar het is nog steeds strak.
Vraag het anders aan NPC na het weekend.
Mss kan je een voorbeeld an de mijne nemen
En daarom luisteren mannen niet naar je en knikken ze alleen maar ja als je wat vraagt. Omdat je z'on goed karakter hebt, hahahahahaaaaaaaaaaaaaaa
Dit is weer goed voor mijn buik. Oh wacht ff ik span ook gelijk mijn billen.
laatste aanpassing
jij zal er over een paar jaar uitzien als een .. aconditionele vetzuchtige meid,
Nou ik kan je vertellen dat Babsie er nog lekker strak bijloopt.
Ik ga liever voor anonimiteit
Mensen die voor de anonimiteit gaan hebben zekers wat te verbergen.
Mijn lichaam is dan ook strak te noemen
Dat kunnen we allemaal zeggen. Mens als je zoveel tijd overhebt om te sporten, dan moet je of geen baan hebben of geen sociaal leven.
Ik denk het laatste. Dus ga jij maar weer lekker terug die sportschool in en werk aan je zelfvertrouwen.
laatste aanpassing
Dat kunnen we allemaal zeggen. Mens als je zoveel tijd overhebt om te sporten, dan moet je of geen baan hebben of geen sociaal leven.
Ik denk het laatste. Dus ga jij maar weer lekker terug die sportschool in en werk aan je zelfvertrouwen
en ik word er ook nog voor betaaldO:)..
Nou ik kan je vertellen dat Babsie er nog lekker strak bijloopt
heb niet gezegd dat dat nu niet het geval is.. eerst leren lezen voor antwoord. Kom je een stuk wijzer over
donateur
in en werk aan je zelfvertrouwen
en ik word er ook nog voor betaald..
Moet niet gekker worden.
Ja dat zeiden ze idd ook toen ik de 30 passeerde, maar het is nog steeds strak
heb niet gezegd dat dat nu niet het geval is..
eerst leren lezen voor antwoord.
Kom je een stuk wijzer
over
Is dit het verhaal vd ketel en de pot??????
donateur
ben je weer een salade aan het eten
an de mijne nemen
Jij eet zo te lezen ook gezond....................
Is dit het verhaal vd
ketel en de pot??????
again and again.
Beste Silvie wordt toch eens wat creatiever in je antwoorden, voordat ik al je eenzijdige zinnetjes onder elkaar ga citeren.
donateur
Hey Gijs je vak mis gelopen,...............ze zoekem nog aardig wat Pabo studenten.
PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAIIIIIIIIIIIIIIII.
Kopie, krouw, lorre, lorre,..............................
Waarom denk je dat dat Atmos en ik Papagaai schrijven,.....huh. Ms een onderonsje, pfffffffffffffffff
PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAIIIIIIIIIIIIIIII.
Kopie, krouw, lorre, lorre,..............................
Waarom denk je dat dat Atmos en ik Papagaai schrijven,.....huh. Ms een onderonsje, pfffffffffffffffff
laatste aanpassing
donateur
anders stuur ik de doggies op je af...
Doe je dan wel de muilkorf af?
OMFG... gaan we de hele familie erop af sturen? Doet het je zoveel Babs? Ondertussen hou ik me nog steeds staande en heb al jouw "lachwekkende" humor en zogenaamde rake opmerkingen , lik op stuk gegeven.
Ik weet dat jullie me ontzettend gemist hebben, want het schijnt dat ik jullie enige vermaak ben
Maar ik heb wel een sociaal leven dus jullie zullen heel af en toe elkaar moet vervelen met die flauwe grappen.

Moeten we de politie al bellen ze is al meer dan 24 uur vermist??
Ik weet dat jullie me ontzettend gemist hebben, want het schijnt dat ik jullie enige vermaak ben
maar zit mijn zusje niet af te blaffen...
anders stuur ik de doggies op je af...
donateur
gaan we de hele familie erop af sturen?
je bent niet alleen dom maar ook nog blind ook.
By the Way, NPC heeft gisteren gevoeld, dus vraag maar ff wat hij van mijn buik, billen,...... enz vond
Ondertussen hou ik me nog steeds staande
Heb ik je toch nog wat geleerd.
laatste aanpassing
By the Way, NPC heeft gisteren gevoeld, dus vraag maar ff wat hij van mijn buik, billen,...... enz vond
LB !
nogmaals...
heb niet gezegd dat dat nu niet het geval is.. eerst leren lezen voor antwoord. Kom je een stuk wijzer over
donateur
LB !
Hahahahahahaah,...................lees ik nu enige jalousie.
Ja dat zeiden ze idd ook toen ik de 30 passeerde, maar het is nog steeds strak.
probeer anders eens een middagdutje wellicht helpt dat je scherpheid te versterken
Jij kan het beste een winterslaap gebruiken, want ik sta op scherp.
Kan ik van jou niet zeggen. Heb je je hersenen op de loopband laten liggen, of heb je teveel klappen met kickboksen op je hoofd gekregen????
Parkinson noemen ze dat toch,........????
Jij kan het beste een winterslaap gebruiken, want ik sta op scherp
Schiet dan is geen losse flodders!
Parkinson noemen ze dat toch,........????
Nee alzheimer
laatste aanpassing
donateur
Nee alzheimer geeft niets meis... je hebt je vrienden nog
Pak dan toch maar die Dikke van Dalen, want je haalt nu de dingen door elkaar. Blijkt maar weer dat je voor een dom baantje in de sportschool geen opleiding nodig hebt.
je hebt je vrienden nog..
Ik gelukkig wel, jij hebt gelukkig al je losse contacten op de sportschool. Gorilla wear, One size Fits All
laatste aanpassing
Pak dan toch maar die Dikke van Dalen, want je haalt nu de dingen door elkaar. Blijkt maar weer dat je voor een dom baantje in de sportschool geen opleiding nodig hebt
Mhuahaha,
Ik gelukkig wel, jij hebt gelukkig al je losse contacten op de sportschool
Ik hou het liever bij een vaste relatie, dat van die losse contacten was meer jouw stijl
donateur
hahahaha,....jij denkt heel wat te weten.
Hier hadden wij het al over gehad.
Ik kan me niet indenken dat een normale ontwikkelde vent met jou een relatie wil aan gaan. Te bedenken hoe je mannen afschilderd in dit forum.
Waarschijnlijk ben je strond en strond lelijk. Als je idd wat had voorgesteld, had je een foto gepost.
Dus kruip terug het moeras in en laat je niet meer zien.
Ik hou het liever bij een vaste relatie, dat van die losse contacten was meer jouw stijl
Hier hadden wij het al over gehad.
Lieve schat, we hebben het nooit over mijn ex gehad. Hahahahaha,............je verlaagt jezelf niet alleen je lijdt ook nog aan waanideeen. Hahahahaha,.........
Ik hou het liever bij een vaste relatie
Ik kan me niet indenken dat een normale ontwikkelde vent met jou een relatie wil aan gaan. Te bedenken hoe je mannen afschilderd in dit forum.
Waarschijnlijk ben je strond en strond lelijk. Als je idd wat had voorgesteld, had je een foto gepost.
Dus kruip terug het moeras in en laat je niet meer zien.
zozo dat duurde lang, heb je hier werkelijk zo lang over moeten nadenken?
Probeer je eigen onzekerheid nou niet op mij te projecteren! Ik weet dat ik er goed uitzie! Wat betreft dat posten v foto...Ik hoef me niet te bewijzen naar jouw toe, ik ben zeker van mezelf en heb jouw goedkeuring daar bij niet nodig
! Mensen waar ik op hoog niveau een gesprek mee kan voeren krijgen wel altijd een foto van me te zien
Helaas zit jij daar niet bij..Ennuh...koop een woordenboek of ga eens kijken hoe je spellingscontrole werkt!
Waarschijnlijk ben je strond en strond lelijk.
Probeer je eigen onzekerheid nou niet op mij te projecteren! Ik weet dat ik er goed uitzie! Wat betreft dat posten v foto...Ik hoef me niet te bewijzen naar jouw toe, ik ben zeker van mezelf en heb jouw goedkeuring daar bij niet nodig
donateur
Ik weet dat ik er goed uitzie!
je bent niet alleen strond lelijk je ruikt er ook naar, pfffffffffffff
zozo dat duurde lang, heb je hier werkelijk zo lang over moeten nadenken?
Dom, dom gansje klok kijken kan je ook al niet. Ben jij niet die koffie juffrouw
Kap is met die salades
en ik moet nog eten, heb gisteren een heel leuk feestje gehad.
Ik heb hem gevonden nu jij nog,.................hahahaha
In iedergeval heb je flink je best moeten doen ervoor!
Ik ga je niet nog meer naar beneden halen dan jezelf al doet door alles te citeren. Maar misschien dat ik dat eens doe als ik me verveel en eens flink wil gaan lachen!
Ik ga slapen, morgen weer een drukke en boeiende dag voor de boeg! En ik ben de beroerdste niet.. ik zal eens een balletje opgooien voor je betreft de functie : Koffiejuffrouw.
Hebben wij op IT niet alleen koffie maar ook nog eens jouw als leedvermaak.
donateur
ook nog eens jouw als leedvermaak
wie zorgt hier nu voor vermaak.
Je denkt het allemaal te weten.
Het lullige is alleen, mensen die zichzelf moeten kietelen, stellen in het dagelijks leven geen reet voor. Je loopt er zo mee te koop,...... en ondertussen weet je van mij helemaal niks, nada,...........
Dus,...................ssssssssssttttttttt, het is kinderbed tijd.
De grote mensen gaan nu weer verder.
laatste aanpassing
donateur
zucht...groten?
Maar ben blij dat jij vind dat ik heel wat voorstel aan de hand van deze gegevens!
zucht je hebt ook nog geen eens geduld. Wat zal jouW vent blij met je zijn.................of stap je weer alleen in bed,......????
Zoals elke avond,......en elke avond.
Een tarzan biedt ms uitkomst voor je eenzaamheid.
laatste aanpassing
donateur
Mensen waar ik op hoog niveau een gesprek mee kan voeren krijgen wel altijd een foto van me te zien
Je werkt helemaal niet in een IT bedrijf. Jouw foto zit in een boekje, waar vieze oude mannetjes hun keuze uit kunnen maken.
En dat hoge niveau, dat zijn zeker prijs afspraken, hahahaha
Het verdient idd wel goed, daar kan ik je geen ongelijk in geven.
En dan wil ik je heus wel een bakkie koffie komen brengen
laatste aanpassing
donateur
naar deze topic
klinkt als een marokkaan,.............
https://vip.partyflock.nl/topic/787582 sorry wijffie...t is DEZE TOPIC
jij daarentegen..
jalousie.
afschilderd
strond
dit doe je om mij te irriteren he???
donateur
Gijs, idd 
Silly, mijn type foutjes, vallen in het niet bij die van jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
Helaas kan je alleen nog maar over type foutjes schrijven, omdat jouwwwwwwwwwwwwwwww creativiteit ver te zoeken is.
Beetje jammer.
Probeer eens iets anders om mij te shockeren Anders wordt het heel erg saai met jou,..............
En dan anders vraag ik idd weer mijn familie erbij om wat leven in de tent te blazen,..........................
Silly, mijn type foutjes, vallen in het niet bij die van jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
Helaas kan je alleen nog maar over type foutjes schrijven, omdat jouwwwwwwwwwwwwwwww creativiteit ver te zoeken is.
Beetje jammer.
Probeer eens iets anders om mij te shockeren Anders wordt het heel erg saai met jou,..............
En dan anders vraag ik idd weer mijn familie erbij om wat leven in de tent te blazen,..........................
laatste aanpassing
donateur
dit doe je om mij te irriteren he???
Niet bewust, hahahahahaah, maar wat was het een leuk feestje in het maasgebouw. Was nog niet aan slapen toegekomen, dus ik kan er wel om lachen.
Ben nu weer helder en heb heerlijk geslapen, hahahahahahah
Daaraan voelen ze of het een overtreffende trap is of een vergelijkende
Zo moeilijk is het inderdaad niet
die fout maak ik ook weleens...
...ik ben dan zelf ook geen lichtje
Fouten maken is menselijk en van jou(w) kan ik het hebben, mn in de late en vroege uurtjes
laatste aanpassing
donateur
Je werkt helemaal niet in een IT bedrijf. Jouw foto zit in een boekje, waar vieze oude mannetjes hun keuze uit kunnen maken.
Shit, sorry, jouw foto zit niet in een boekje. Je staat met je blote reet GOEDKOOP als animatie meisje op internet,...................aardig gek.
http://www.dumpalink.com/media/1129306793
Waar ik me werkelijke loon mee verdien, zijn zeker hersentjes voor nodig
Daar heb je geen hersenen voor nodig ,maar lenige benen en een sappig mondje.
Leuke collega's trouwens op de IT afdeling,...............hahahahaha
Ben nou wel heel benieuwd waar IT voor staat, maar daar bedenk ik nog wel wat op, hahahahahah
laatste aanpassing
donateur
goedkoop en makkelijk hè om iemand voor Prostituee uit te maken!
Ik maak je nergens voor uit,....Dat doe jezelf al,.........het staat nl op je eigen pf profiel.
je frustratie
Geen frustratie, maar na 2 dagen weer een helder moment........
Lekker slapen straks hè,
En jij werkse, ik kom je straks op de hoek vd Keileweg wel een bak koffie brengen.
laatste aanpassing
donateur
hele horde mensen worden aangerukt door babs naar deze topic
Had hier back-up van een vriendin
Alles wat je schrijft of post kan tegen je gebruikt worden. Toon eens wat meer intelligentie,.........pffffff, wat val jij door de mand.
Die vacature van koffiejuffrouw staat open ho(e)or,......ms toch wat meer voor jou. Kom je tenminste van die straat af.
donateur
Mensen waar ik op hoog niveau een gesprek mee kan voeren
de Keileweg.
Paulus Kerk,
weet niet waar je het over hebt,
Algemene ontwikkeling noemen ze dat in Nederland.
Maar zal je een beetje op weg helpen. De Keileweg en de Paulus kerk zijn beiden te vinden in Rotterdam.
laatste aanpassing
donateur
HAHAHAHA Grappig.....!!!!!!!
Ik hou het liever bij 1 vaste relatie
Als je probeert te citeren doe t dan wel goed!
Zo,.... IK heb de laatste trein naar Rotterdam genomen, ik ga nu maar weer eens mijn klanten opzoeken in Rotterdam.
Trusten,............
donateur
Silly, Silly, als je als ontwikkelde vrouw niet weet waar de Keileweg en de Pauluskerk te vinden zijn, kan je beter niet meer op dit forum je naam en je oogje laten zien.
Je komt niet alleen dom over JE BENT DOM,.................!!!!
Je komt niet alleen dom over JE BENT DOM,.................!!!!
Zo,.... IK heb de laatste trein naar Rotterdam genomen, ik ga nu maar weer eens mijn klanten opzoeken in Rotterdam.
omdat jouwwwwwwwwwwwwwwww creativiteit ver te zoeken is.
laatste aanpassing
donateur
ooit gehoord van sarcasme
Lees mijn geposte stukjes maar die op jou gericht zijn.
Maarrreeeuhhhhhhhhhhhh,........Hahahahahahahaahh,
Je treedt weer in herhaling
Sjoe sjoe
Dit schrijf je ook in alle topics
donateur
Uitspraak van Babbelaartje op dinsdag 29 november 2005 om 11:25:
Ik zou mijn hond nog geen eens op je willen zetten. Laat staan mijn ontspoorde buurman.
Ik wil ook niet iets wat jouw al gehad heeft
Ik loop niet op de Keileweg 's nachts om mijn centen bijelkaar te zuigen,....................
Mijn buurman houdt wel van sappige mondjes met weinig tandjes, dus Silly bel hem ff.
laatste aanpassing
Sex....Kzou wel wille weten hoe dat voelt als kerel..
donateur
maare wel triest dat je een vriendin als back up erbij moet halen
En dan nog over mijn moeder beginnen ook,.............., maar ze is aardig tam de laatste dagen.
donateur
begint ze over jouw moeder dan komt ze ook aan mijn moeder tja half zussen.....
WAT !!!! Mijn moeder ...... zo waar is die *PIEP* .... O ze is aan het werk ..... ja zussie don't fuck with the family
donateur
En dan anders vraag ik idd weer mijn familie erbij om wat leven in de tent te blazen
vind t saai hier.
maar de uitdaging is inmiddels weg.
Silly, Silly, Silly,...jij bent nooit een uitdaging geweest.
Meer voor gesneden koek,.............smakeloos en wel. Dat blijkt maar uit je laatste post.
Zelfs in je afscheids tekst kan je het niet laten om MIJN teksten te gebruiken. Wat een slappeling ben jij.
Kies het hazepad maar, Keileweg is linfsaf.....
laatste aanpassing
donateur
ja NPC gister zocht je ons en nu kunnen we jouw niet vinden......
donateur
contact!!??

donateur
duurt wel lang hoor......
donateur
bel ons maar als je je verveelt zonder pf
laatste aanpassing
donateur
Eindelijk......
het werd al saai met zijn 2-tjes
het werd al saai met zijn 2-tjes
laatste aanpassing
donateur
wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd : AKTIE
donateur
en de rest van de kamers.....
donateur
NPC is tot zaterdag verbannen, wij gaan van het weekend los...........zucht.
al het goed komt met het weekend.....
het lijkt net of deze week 'n maand duurt
Is het al zaterdagmiddag....???????
'n nog diepere zucht.............
donateur
het lijkt net of deze week 'n maand duurt
nou ik denk dat ik maar ga slapen,....dan gaat de tijd tenminste snel.....ms moet ik meer valium nemen en tot zaterdag middag knock out gaan.
Lijkt me wel wat,....dan ben ik zaterdag avond helemaal hyper,...
maar ondertussen zucht ik de minuten voorbij.................zucht.
donateur
nou ik denk dat ik maar ga slapen,....
ik lag rond die tijd al te slapen.....
dan ben ik zaterdag avond helemaal hyper,...
dat ben jij toch wel
maar het is echt 'n rot week....*zucht*
was jij je burka gewoon op 40graden?
donateur
die van mij is stevig en rekbaar,....
maar ik heb er meerdere hoor, zo'n rekbare stevige heb ik ook.en 'n roze , blauwe en 'n regenboogkleurige. en ik heb nog 1 doorschijnende met mijn borsten eruit, maar die is alleen voor de slaapkamer
laatste aanpassing
donateur
maar ik heb er meerdere hoor
Oh ,...maar ik ook. Ik heb er eentje tot net over mijn billen van kant,......die mag ik alleen maar aan met speciale gelegenheden.
Dan heb ik er ook nog een van Latex,....die mag ik zoms aan naar de kade.......
donateur
oh die doorschijnende van mij, trek ik gewoon omhoog als ie achterlangs komt
dat weet ik toch, die zijn we toen nog allemaal wezen halen op de zwarte markt in Beverwijk.
en het maakt mij niet uit hoe koud het is, ik trek 'm gewoon aan
Dan heb ik er ook nog een van Latex,....die mag ik zoms aan naar de kade.......
dat weet ik toch, die zijn we toen nog allemaal wezen halen op de zwarte markt in Beverwijk.
en het maakt mij niet uit hoe koud het is, ik trek 'm gewoon aan
donateur
donateur
En toen naar Berlijn had ik mijn blauwe aan
ja dat was een bekijks in Berlijn
en koud dat we het hadden toen ie insloeg
gelukkig hadden we ´n goede gids bij ons
laatste aanpassing
donateur
ja en zijn muziek keuze was ook al zo verbazing wekkend goed......
nou nou nou toen kwam mijn ware aard weer naar boven, maar goed dat die meerdere mannen die niet kennen
Vrouw naar mijn hart......
donateur
toen olivia uit de lift kwam
Ik was toen blij dat ik geen honger had, want anders was spontaan mijn eetlust verdwenen....tering wat zag dat eruit.
En wij wisten toch na drie dagen niet hoe die 2 heette,.....hahahahahahaha
en later op decibel vroeg ik voor de 8e x hoe ze heette, wat in indruk heeft zij op mij gemaakt,...hahahahahaha
donateur
Ik was toen blij dat ik geen honger had, want anders was spontaan mijn eetlust verdwenen....tering wat zag dat eruit
als ik daar nog aan denk, wij zaten nog met ongepoetste tanden en ons haar alle kanten op, droog naar die lift te staren sóchtends vroeg. gaat de lift open komt er ´n gepoederde doos uit
donateur
gaat de lift open komt er ´n gepoederde doos uit
Mijn god,.....we waren direct allemaal klaar wakker (nou dat was ik nog) en durvden elkaar niet meer aan te kijken............
Wat een vertoning,...heb het nog op mijn netvlies.
En daarna ging iedereen zich klaarmaken voor de parade. Zie mezelf nog peppie die kamer binnen wandelen en geschrokken naar Caffa rennen,...met het verhaal...Tering het lijkt wel Carnaval met die wijven.....
donateur
ik ga lekker slapen....ik ben gewoon moe

![[DZ] TubTerror :bier:](/images/user/49355_34925.jpg)
![[DZ] Paranoid](/images/user/214928_1095312.jpg)
![[img ]http://members.lycos.nl/mentis022/Smiles/06%20(30).gif[/img]](http://members.lycos.nl/mentis022/Smiles/06%20(30).gif)