Partyflock

Forumonderwerp · 822936

Wat vinden jullie van die kleffe stelletjes op feesten die net doen alsof ze elkaar een jaar niet hebben gezien?
laatste aanpassing

Artiest Pat Houston
wat maakt mij dat nou uit? :s

topic geopend om een topic te openen?

:no:

Naam: Chantal
Geboortedatum: 16 juli 1981
Leeftijd: 24
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: drum & bass, hardtrance, jungle, lounge, minimal, oldschool

je ergert je er mee aan omdat je single bent.. ik ga lekker weer klef doen met mn vriend op Houseqlassics.. dan weet je t alvast! ;p
Bah, vooral op de dansvloer, hinderlijke figuren. Ik had het er in het weekend nog over toevallig met iemand :D

Uitspraak van actief op donderdag 3 november 2005 om 17:15:
Daar let ik niet op als ik aan het feesten ben!

nee idd is toch beter dan dat ze elkaar de hersens in slaan :p

Doe dat lekker thuis ofzo :/

Maar goed, wie ben ik om ze tegen te houden. Als ze daar behoefte aan hebben, mogen ze dat wel doen, maar niet midden op de dansvloer.. Dan ergens in een hoekje ofzo :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 17:33:
je ergert je er mee aan omdat je single bent.. ik ga lekker weer klef doen met mn vriend op Houseqlassics.. dan weet je t alvast!

Lieve schat ik erger me nergens aan het was gewoon een vraag iedereen gaat maar lekker zn gang geen problemen mee :flower:

Dat kleffe gedoe in het opebaar of in gezelschap vind ik zo stom.. ga dat lekker ergens anders doen..

af en toe kan wel
maar als ze zo nodig over elkaar heen moeten rollen over de vloer heb ik wel zoiets van Tsjaa...
moeten ze zelf weten wat ze doen

Af en toe kan ik ze wel schieten maar meestal zie ik het niet eens :)

moeten ze zelf weten, kan er niet wakker van liggen
als ze mij der niet mee gaan lastig vallen moeten ze het lekker zelf weten :D

dik irritant