Partyflock

Forumonderwerp · 822808

Waarschuw beheerder
Heb gezocht maar kon geen ander topic hierover vinden, terwijl er in topics als "stofkappen voor nieuwe oem bakken?" en "technics te koop" alleen maar gepraat wordt over welke tafels nou beter zijn :p

Ikzelf heb OEM (Synq XTRM.1) en zou nix anders willen :kwijl: geweldig correctiegedrag, hoger dan die van technics. Laatst ook op technics gedraaid en ook zeker niks mis mee.
Het hoge pitchbereik van OEM kan jezelf wel de das omdoen. Je ontwikkelt hier een draaistijl op en als je dan in een club komt waar 99% niet verder kan pitchen dan 8% kan je heel snel op je bek gaan. Maar OEM tafels zijn gewoon beesten van binnen, Technics schijnt juist alleen het hoognodige aan boord te hebben.

Dus vertel: Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Waarom? En welke is nou beter...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippy :bounce: op donderdag 2 februari 2006 om 19:11:
heb ik net toch gedaan ... of was het niet naar mij bedoeld..?

Het gaat erom wat voor nadeel de OEM heeft (buiten de duurzaamheid om) tijdens gebruik :)
Dit allemaal speciaal voor Binkie Combat om hem een beetje op te vrolijken :p Dus gaan we het over de nadelen van OEM hebben!! Als hij ze weet dan geef ik het toe dan heb ik ook een stukje OEM af staan zeike en is ie weer tevreden :p
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
jij vraagt noem er 1 :P en nu noem ik er 1 en is het buiten om die hahahahah.. had dat er ff bij gezegd dan :D;) maar verder weet ik er geen hoor
Waarschuw beheerder
Naja ik weet er 1 als je op het deck tikt hoor je een dat in je speakers bij technics is dat ook zo maar minder, en daarbij moet ik nog vrij hard tikken om dat te horen! dus dat is niet echt een nadeel :) een draaitafel is immers niet om op te rammen :p
laatste aanpassing
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
technics is 25 jaar ouder dan de oem, de techniek is ouder dus ook wel logisch dat oem beter is. een auto van nu is ook beter dan een auto van 25 jaar terug ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op donderdag 2 februari 2006 om 19:37:
een auto van nu is ook beter dan een auto van 25 jaar terug

Dat ben ik niet helemaal met je eens.... De techniek is idd veranderd maar er gaan toch niks boven een carburateur (die gaat namelijk niet kapot) een computer, injectie etc etc. er kan tegenwoordig teveel kapot :), en daarbij als je een carburateur auto heb is het niet zoveel werk om er een dubbele op te zetten (dus minder kosten om op te voeren ook nog) een benzine motorblok van nu zijn minder degelijk als die van vroeger :) het mag niks meer kosten he en zoveel mogelijk verdienen!! De diesel daarintegen verslaat de benzine auto's met geweldige voorsprong die halen met gemak 300.000 km!!
Uitspraak van Jonathan Mendiola op donderdag 2 februari 2006 om 19:37:
technics is 25 jaar ouder dan de oem

Dus heeft technics 25 jaar lang geen reet aan de tafel gedaan behalve een 16% pitch maken, nou dan ben je als bedrijf zijnde zo laks als maar kan en verdienen ze het om verdreven te worden :)
Boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen dan :p
Maar toch tof om als technics houder toe te geven dat de OEM technisch gewoon beter is ;) zijn er maar weinigen die dat toegeven :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar wel met dank aan technics, ze hebben die techniek gebruikt en verder ontwikkeld.
ik denk dat technics de draaitafeltijd langzaam ziet uitsterven, oem had hier opzich eerder moeten komen willen ze nu een standaard worden (?)
nu zullen ze zich wel focussen op nieuwe technieken (digitaal) en dat kom je steeds vaker tegen.
Artiesten die nu nog alleen met cd's draaien & softwareprogramma's als ableton. Tenslotte gaat het om de muziek..voorheen was het wel de skills van de dj.

ps) voorbeeld met de auto niet te serieus nemen
Waarschuw beheerder
Maarja volgens mij HHHakkelaar dalijk in de auto en verbouwt ie de technics'jes van binkie whahah
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op donderdag 2 februari 2006 om 18:47:
ik weet wat ik wil en dat is iets wat vele technics eigenaars niet zullen toegeven

Ik geef het toe....Technics....dat is wat ik wil....:yes:

Artiest Punk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op donderdag 2 februari 2006 om 20:40:
Dat ben ik niet helemaal met je eens.... De techniek is idd veranderd maar er gaan toch niks boven een carburateur (die gaat namelijk niet kapot) een computer, injectie etc etc. er kan tegenwoordig teveel kapot :), en daarbij als je een carburateur auto heb is het niet zoveel werk om er een dubbele op te zetten (dus minder kosten om op te voeren ook nog) een benzine motorblok van nu zijn minder degelijk als die van vroeger :) het mag niks meer kosten he en zoveel mogelijk verdienen!! De diesel daarintegen verslaat de benzine auto's met geweldige voorsprong die halen met gemak 300.000 km!!

Daarintegen leveren auto's van vandaag de dag betere prestaties, zijn ze zuiniger, zijn ze veiliger en vooral een stuk luxer. Ik rijdt liever een dikke porsche cayenne dan een daf 44 of een lelijke eend ;)

Technics zit gewoon goed in elkaar, als je 25 jaar lang hetzelfde product kan verkopen en er nog meer voor kan gaan vragen terwijl het product alleen maar ouder word mag je je in je handjes wrijven als fabrikant zijnde. Wat dat betreft kun je Technics niets kwalijk nemen want we hebben ze zelf aan de monopolie positie geholpen en als een fabrikant een monopolie heeft word ie lui. Echter is bij Technics de kennis nu enigszinds vervaagt naar mijn idee..... de SLDZ is daar een mooi voorbeeld van.

Neemt niet weg dat de SL nog steeds een prima product is, is het namelijk altijd geweest en iets word niet ineens kut met peren omdat er toevallig een OEM geval om de hoek komt kijken.... nee er is dan een alternatief wat mischien beter is (ik ben het daar niet mee eens dat er een absolute winnaar is) maar dat maakt een SL niet bout.

Gelukkig mag iedereen zelf kiezen wat ie koopt voor thuis en als iemand een SL fijn vind om mee te werken wie zijn wij dan om te zeggen dat zo'n iemand stom bezig is? Volgens mij mag je namelijk nog steeds zelf uitmaken in dit land wat je koopt en waar je je plaatjes op draait.

Ik ben zelf inmiddels na mijn OEM avontuur weer SL eigenaar en ik ga er echt niet minder van draaien hoor..... helaas ook geen haar beter maar das een ander verhaal ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 03:34:
Neemt niet weg dat de SL nog steeds een prima product is, is het namelijk altijd geweest en iets word niet ineens kut met peren omdat er toevallig een OEM geval om de hoek komt kijken.... nee er is dan een alternatief wat mischien beter is (ik ben het daar niet mee eens dat er een absolute winnaar is) maar dat maakt een SL niet bout.

Ik heb nooit gezegd dat een SL kut is het is een uitstekende tafel zoals ik al eerder zei, er is alleen meer dan alleen technics....en sinds de OEM ook beter, echter vind niet iedereen zo'n vermogen en scherp correctie gedrag fijn en daar heb ik echt wel vrede mee :) zoals ik al zei je mag van mij ook op snaar aangedreven draaien zou me worst weze, zolang je er maar plezier aan heb!!
Technics zit gewoon goed in elkaar, als je 25 jaar lang hetzelfde product kan verkopen

Technics hoefde ook niet te verbeteren want beter kon er nie komen wegens het Patent dat technics op zijn tafels had nu dat afgelopen is komen er nieuwe tafels op de markt... :)
Gelukkig mag iedereen zelf kiezen wat ie koopt voor thuis en als iemand een SL fijn vind om mee te werken wie zijn wij dan om te zeggen dat zo'n iemand stom bezig is? Volgens mij mag je namelijk nog steeds zelf uitmaken in dit land wat je koopt en waar je je plaatjes op draait.

Ik zeg niet dat ie stom bezig is ik wil alleen weten waarom Binkie de SL fijner vind :) of is dat verboden? ;)
Daarintegen leveren auto's van vandaag de dag betere prestaties, zijn ze zuiniger, zijn ze veiliger en vooral een stuk luxer. Ik rijdt liever een dikke porsche cayenne dan een daf 44 of een lelijke eend

Ik heb het dan ook niet over een daf of eend :p maar een dodge charger met 450pk en een zwaar ronkend paard onder de motorkap met een te bruut geluid :p Zuinig is slechts voor de mensen die een goede auto willen zonder teveel betalen... Al zou ik het net kunne betalen dan wou ik toch een charger, die idd veel zuipt.. nou en, als er een charger langs rijd kijk ik er met smacht naar bij een cayenne niet, vind hem zelfs lelijk...:p Ik vind klassiekers uberhaubt mooier ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op donderdag 2 februari 2006 om 23:52:
maar wel met dank aan technics, ze hebben die techniek gebruikt en verder ontwikkeld.
ik denk dat technics de draaitafeltijd langzaam ziet uitsterven, oem had hier opzich eerder moeten komen willen ze nu een standaard worden (?)
nu zullen ze zich wel focussen op nieuwe technieken (digitaal) en dat kom je steeds vaker tegen.
Artiesten die nu nog alleen met cd's draaien & softwareprogramma's als ableton. Tenslotte gaat het om de muziek..voorheen was het wel de skills van de dj.

De draaitafel sterft nog lang niet uit... er gaat niks boven een stuk vinyl... het geluid van vinyl is anders dan cd, en ik vind cd zo cheap.... cd vol met nummers kost je een euri voor de cd en fikke die hap, zo heb je dik snel een gigantische collectie, een plaat kost toch toch al gauw 8 tot 10 euro, voor soms slechts 2 nummers :) naja boeid ook niet, ik wil vinyl en niks anders....stel je voor op een hardcore feest zonder draaitafels... nja, ik zie het nog nie gebeuren... :) en buiten de draaitafels om vind ik technics kwa apparatuur absoluut niet de top... zoals stereo systemen, discmans, etc. etc. technics kan wel met een CDJ op de markt komen maar ik weet zeker dat ie niet kan tippen aan de pioneer. Overigens is technics met bijna geen enkel product als eerste op de markt....
Uitspraak van Jonathan Mendiola op donderdag 2 februari 2006 om 23:52:

dat doet technics met bijna al zijn andere producten.... En ik moet eerlijk zeggen dat daar niks mis mee is... Zo ontwikkel je ook constant dingen door en zo zijn we gekomen waar we nu zijn met de TV, Radio, DVD ipv videorecorder Autoradio met blue tooth... en dat zijn slechts kleine voorbeelden, ontwikkeling is goed, maar dat kan je niet als bedrijf alleen!! :) De meeste echte ontwikkelingen in dat soort electronica zijn overigens aan philips te danken....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op vrijdag 3 februari 2006 om 17:00:
technics kan wel met een CDJ op de markt komen maar ik weet zeker dat ie niet kan tippen aan de pioneer. Overigens is technics met bijna geen enkel product als eerste op de markt....

correctie: die is er al:

[img width=320 height=240]http://www.murauchi.com/MCJ/front/images/commodity/477/4984824579477.jpg[/img]
Waarschuw beheerder

Ik ben zelf inmiddels na mijn OEM avontuur weer SL eigenaar en ik ga er echt niet minder van draaien hoor..... helaas ook geen haar beter maar das een ander verhaal

Nix aan toe te voegen....(Y)
Ik vindt dat je compatibel moet zijn als je jezelf dj wil noemen....:O.....
Stel je voor....je draait al een aatal jaar thuis met je OEMs....alles perfect, supersets....(Y)
Je wordt gebelt, je eerste gig ooit.....jij, met je OEM ervaring, mag op een party draaien, uiteraard met de befaamde SL's die je toch wel standaard overal ziet....:yes:
Mja.....je bent OEM's gewent, betere torque, meer pitch.....je bent dus niet compatible....(Y):O:) tenminste, als je nog nooit op Sl's gedraait heb....:o
Andersom zal niet voorkomen...( nog niet!!!) ken geen parties zonder SL's namelijk.....;) er staat er altijd minimaal 1 (2!!!!)
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op donderdag 2 februari 2006 om 19:09:
In een discussie komen nou eenmaal irriterende zinnetjes voor, lachen is dat als jij later met je baas een discussie hebt, word je meteen ontslagen omdat jij je zo opwind om niks!!

echt... ik wind me op? kijk eens ff naar die Hakelaar... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ Ran-Dee ] op vrijdag 3 februari 2006 om 18:24:
correctie: die is er al:

Maar er zijn welliswaar betere :) en dat is mijn punt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 3 februari 2006 om 19:19:
Andersom zal niet voorkomen...( nog niet!!!) ken geen parties zonder SL's namelijk.....;) er staat er altijd minimaal 1 (2!!!!)

eerder in dit topic werd al aangehaald dat er een feest georganiseerd was met OEMS en dat Dione er ondermeer zeer over te spreken was.....

Uitspraak van ToXInE-D op vrijdag 3 februari 2006 om 20:28:
Maar er zijn welliswaar betere :) en dat is mijn punt

ok :flower:
Waarschuw beheerder
ToXInE-D citeer 3 februari 2006 17:00
De draaitafel sterft nog lang niet uit... er gaat niks boven een stuk vinyl... het geluid van vinyl is anders dan cd, en ik vind cd zo cheap.... cd vol met nummers kost je een euri voor de cd en fikke die hap, zo heb je dik snel een gigantische collectie, een plaat kost toch toch al gauw 8 tot 10 euro, voor soms slechts 2 nummers naja boeid ook niet, ik wil vinyl en niks anders....stel je voor op een hardcore feest zonder draaitafels... nja, ik zie het nog nie gebeuren... en buiten de draaitafels om vind ik technics kwa apparatuur absoluut niet de top... zoals stereo systemen, discmans, etc. etc. technics kan wel met een CDJ op de markt komen maar ik weet zeker dat ie niet kan tippen aan de pioneer. Overigens is technics met bijna geen enkel product als eerste op de markt....

maar dat komt mischien ook omdat je pas bent begonnen met draaien. vinyl zal in de toekomst toch minder worden, de white labels zie je tegenwoordig op andere vormen verschijnen. je ziet ook meer artiesten die een overstap nemen. in het begin wordt het nog niet allemaal gewaardeerd maar na verloop wordt het op zijn eigen merites beoordeeld. techno dj's, progressive dj's etc staan open voor vernieuwende dingen.

Het is logisch dat technics niet absoluut de top is, ze spelen op een brede en verschillende markten dus ook wel logisch dat ze niet overal goed in kunnen zijn. maar de producten die ze uitbrengen zijn wel stuk voor stuk kwaliteit. wil je goed geluid hebben voor in de huiskamer dan weet je wel dat je high-end apparatuur moet kopen ala harman/kardon, marantz, luxman etc.

dat doet technics met bijna al zijn andere producten.... En ik moet eerlijk zeggen dat daar niks mis mee is... Zo ontwikkel je ook constant dingen door en zo zijn we gekomen waar we nu zijn met de TV, Radio, DVD ipv videorecorder Autoradio met blue tooth... en dat zijn slechts kleine voorbeelden, ontwikkeling is goed, maar dat kan je niet als bedrijf alleen!! De meeste echte ontwikkelingen in dat soort electronica zijn overigens aan philips te danken....

idd ontwikkeling is goed, daarom zouden ook dj's open moeten staan voor nieuwe ontwikkelingen qua dj-gebeuren. volgensmij is de draaitafel al uitgemolken ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Joe Jersey op vrijdag 3 februari 2006 om 19:48:
echt... ik wind me op? kijk eens ff naar die Hakelaar...

:/
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
nou en, als er een charger langs rijd kijk ik er met smacht naar bij een cayenne niet, vind hem zelfs lelijk...

maar een austin martin DB9 zou ik toch zeker boven een charger kiezen (lang leven de techniek) ;)

on topic:

Mja.....je bent OEM's gewent, betere torque, meer pitch.....je bent dus niet compatible....(Y):O:) tenminste, als je nog nooit op Sl's gedraait heb....:o

Als je niet kan wisselen tussen een OEM/SL moet je gaan afvragen of je wel de juiste hobby gekozen hebt.. ik kan op zowel een standaard reloopinstapper als een OEM/SL in principe net zo'n lekkere set draaien, wat de voorkeur heeft is een ander verhaal.. Zoiezo moet ik de eerste iedentiek aanvoellende draaitafelset in een club nog tegen komen.

Daarbij zijn er al verschillende clubs die de OEM's hebben staan.. dus aanpassen kan altijd voorkomen.

techno dj's, progressive dj's

house dj's 0:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jonathan Mendiola op vrijdag 3 februari 2006 om 23:25:
volgensmij is de draaitafel al uitgemolken

ligt eraan hoe je het bekijkt!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op vrijdag 3 februari 2006 om 16:49:
Technics hoefde ook niet te verbeteren want beter kon er nie komen wegens het Patent dat technics op zijn tafels had nu dat afgelopen is komen er nieuwe tafels op de markt...

Vestax was in staat een draaitafel te maken die om dat patent heen werkte, Numark kon dat, Gemini deedt daarin ook lekker mee enzovoort.

Het patent op de motor was zeer klein en erg makkelijk omheen te werken, alle andere merken hebben dat jaren lang gedaan en het is een fabel dat daardoor de ontwikkeling zo traag is gegaan.
Het is puur en alleen te wijten aan de dj's die erg conservatief zijn en alleen maar op 1 apparaat wilden draaien, ga je er namelijk voor zorgen dat er geen standaard is dan zul je zien dat de markt steeds sneller ontwikkeld (kijk maar naar de dj cd spelers), dat de prijzen zakken en dat zodra er 1 volgt ineens veel meer mensen open gaan staan voor nieuwe dingen.

Ik wil mezelf niet op de borst kloppen maar als ik en een aantal andere mensen er niet bovenop hadden gezeten tijdens de release van de OEM bak en er zo veel aandacht aan hadden gegeven dan was het nu bij lange na niet zo'n goed verkochte draaitafel geweest en had iedereen nu nog geroepen dat de SL de beste was geweest.

Vanaf de review van de OEM bak ben ik er ook pas achter gekomen wat voor een impact een site als die van mij kan hebben op het wereldje wat dj gear heet. De review is nu 53177 keer gelezen op het moment van schrijven en dat is gewoon ontzettend veel. Het blijkt dus maar weer dat zodra een aantal mensen achter een bepaald product gaan staan deze het product kunnen maken...... maar ook keihard kunnen breken wanneer nodig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteravond was ik naar supreme hardcore geweest en check nu wat ik in de DJ Booth vond :yes: :respect: :

[img width=500 height=400 cacheid=00000045002175687d6246f81a0136a6b3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TGZLQLVE[/img]

juist ja 1 OEM tussen 2 technics in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op vrijdag 3 februari 2006 om 23:25:
harman/kardon, marantz, luxman

Bang en olafs :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 02:35:
Het patent op de motor was zeer klein en erg makkelijk omheen te werken, alle andere merken hebben dat jaren lang gedaan en het is een fabel dat daardoor de ontwikkeling zo traag is gegaan.

Waarom zijn dergelijke merken dan niet met een betere tafel gekomen? Dat kleine patent zal wel een grote impact hebben op het functioneren van je tafel...:)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 02:35:
Vestax was in staat een draaitafel te maken die om dat patent heen werkte, Numark kon dat, Gemini deedt daarin ook lekker mee enzovoort.

Want zeg nou eerlijk, numark en gemini konden niet tippen aan een SL :p dat zal wel aan dat piepkleine patentje hebben gelegen! :p

Uitspraak van DJ X-treme op zaterdag 4 februari 2006 om 11:30:
Gisteravond was ik naar supreme hardcore geweest en check nu wat ik in de DJ Booth vond

YIIIHAAAAA :D :respect:
Uitspraak van Mount op zaterdag 4 februari 2006 om 01:14:
Als je niet kan wisselen tussen een OEM/SL moet je gaan afvragen of je wel de juiste hobby gekozen hebt.. ik kan op zowel een standaard reloopinstapper als een OEM/SL in principe net zo'n lekkere set draaien, wat de voorkeur heeft is een ander verhaal

Je moet gewoon goed gevoel hebben voor het hele draaien gebeuren.... en nu krijg je tenminste dat mensen zich moeten aanpassen....dan vallen toch wel wat dj's van de lijst die zich niet goed kunnen aanpassen op een ander deck, dat maakt het een stuk minder makkelijk om op feesten te draaien dus haal je de betere dj's eruit :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juist ja 1 OEM tussen 2 technics in

sinq?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 februari 2006 om 12:48:
sinq?

Boeit dat?? :D wss wel want hij is zwart :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
harman/kardon, marantz, luxman

Bang en olafs

Dat zijn niet eens de highend merken.. kijk voor de grap eens naar accuphase en B&W speakers

Want zeg nou eerlijk, numark en gemini konden niet tippen aan een SL :p dat zal wel aan dat piepkleine patentje hebben gelegen! :p

at heet gewoon vraag/aanbod.. als dj's conservatief zijn en gewoon nooit een SL de deur uit doen voor een gemini puur om het merk dan zal gemini nooit zo dom zijn om zich op die markt te richten.
Overgens hadden ze het patent makkelijk kunnen stelen..patent is namelijk vrij in te zien. En reversed engineering is vaak makkelijker dan zelf iets goeds verzinnen. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juist ja 1 OEM tussen 2 technics in

:respect: vette shit!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mount op zaterdag 4 februari 2006 om 13:10:
Dat zijn niet eens de highend merken.. kijk voor de grap eens naar accuphase en B&W speakers

We hebben het dan ook voor in de huiskamer!! niet voor in de grote schuur!! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mount op zaterdag 4 februari 2006 om 01:14:
Als je niet kan wisselen tussen een OEM/SL moet je gaan afvragen of je wel de juiste hobby gekozen hebt..

Mwah....na 12 jaar hoef ik me dat soort dingen niet meer af te vragen, dat laat ik aan de NOOBs over.....:D ik geef gewoon mijn ongezouten mening.....(Y)
Waarschuw beheerder
ik ben nu 3 weke bezig met draaie deze week neem ik me eerste mix op... word wat :p
Waarschuw beheerder
We hebben het dan ook voor in de huiskamer!! niet voor in de grote schuur!! :p

hehe, ik zou die dingen nooit in een grote schuur neer zetten..

http://www.accuphase.com/
http://www.bwspeakers.com/index.cfm/fuseaction/products.ranges/label/Range%20Prestige%20Series

je wil al helemaal niet weten wat een set met cd-speler.speakers,amp's gaat kosten.. (al je nagaat dat zo'n b&w nautilus prestige al over de 55000 euro's kost)
of het nodig is is de vraag ;)

maar backon topic we dwalen af
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mount citeer 4 februari 2006 13:10

niet? het zijn wel de bekendere highend merken, mischien die bang & olufsen niet echt die toxine noemde, das meer design dingen net als bose.

die b&w speakers zijn ook te zwaar ;)

maar idd we gaan beetje offtopic.
Waarschuw beheerder
tsja het is wel highend maar accuphase e.d zijn dan highhighend ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op zaterdag 4 februari 2006 om 14:28:
niet? het zijn wel de bekendere highend merken, mischien die bang & olufsen niet echt die toxine noemde, das meer design dingen net als bose.

Geluidshardheid en geluidskwaliteit, er is bijna niks beters kwa geluidskwaliteit buiten Bose en B&O, die high end merken zijn ook top die gaan ook 1000 x harder maar de kwaliteit die uiteindelijk uit de boxen komt kan toch niet aan Bose en B&O tippen :) daarbij is B&O ook veel te duur Bose kan nog wel een x :p
Waarschuw beheerder
waarom zouden ze dan klassieken muziek zogoed als altijd afmixen op B&W en accuphase ;)

je kan mij niet vertellen dat 35000 euro voor een(1) 250 watt speaker niet beter is dan bose/B&O.. of het nodig is is de vraag. maar anders hebben we het hier verder over in een ander topic. https://partyflock.nl/forum/14/commitnew
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 februari 2006 om 12:48:
sinq?

FOUT :p citronics :D
Waarschuw beheerder
ToXInE-D citeer 4 februari 2006 14:45
Geluidshardheid en geluidskwaliteit, er is bijna niks beters kwa geluidskwaliteit buiten Bose en B&O, die high end merken zijn ook top die gaan ook 1000 x harder maar de kwaliteit die uiteindelijk uit de boxen komt kan toch niet aan Bose en B&O tippen daarbij is B&O ook veel te duur Bose kan nog wel een x

bose is dus echt niet top wat je ervoor moet betalen en wat je ervoor krijgt. maar goed, dat is een andere discussie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laten we weer on-topic gaan :p dit win ik toch niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mount op zaterdag 4 februari 2006 om 13:10:
kijk voor de grap eens naar accuphase en B&W speakers

K heb B&W speakers als monitor boxen maar ze bevallen erg goed.. heb ze gehad van iemand :D
Waarschuw beheerder
k hou het wel bij mn technics (Y) maar ik moet zeggen die OEM-bakken zijn er minstens gelijkwaardig aan.. alleen de levensduur is nog een vraag..
Waarschuw beheerder
Aankomend week neem ik me eerste mix op...3 weken na het begin van mijn draaikunsten :p waarschijnlijk word het nog niet super maar toch ff voorruitgang late hore voor beetje feedback he ;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ToXInE-D op zaterdag 4 februari 2006 om 13:30:
ik ben nu 3 weke bezig met draaie deze week neem ik me eerste mix op... word wat

draai nu maandje of 7 op OEM`s en ik zou geen andere tafel meer willen! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Instant Frequency op zaterdag 4 februari 2006 om 18:09:
draai nu maandje of 7 op OEM`s en ik zou geen andere tafel meer willen!

Ik vind OEM's ook fijner dan technics!! maar ik draai pas 3 weke sinds ik me eigen decks heb :p nu ff eerste mix probere te maken en dan wil ik wel weten wat anderen ervan vinden :)

Waarschuw beheerder

Dat roep al 10 jaar lang iedere keer als ik nieuwe draaitafels koop. Ondertussen heb ik alles wat er te krijgen is al gehad en ben ik een hele hoop euro's armer..... technologie gaat namelijk altijd door en als je altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben houd het niet op bij de OEM draaitafel ;)

Waarschuw beheerder

Sluit ik me bij aan :p Maar mensen die nu 7 maanden op technics draaien zullen waarschijnlijk hetzelfde zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 11:29:
Maar mensen die nu 7 maanden op technics draaien zullen waarschijnlijk hetzelfde zeggen.

:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 03:46:
Dat roep al 10 jaar lang iedere keer als ik nieuwe draaitafels koop. Ondertussen heb ik alles wat er te krijgen is al gehad en ben ik een hele hoop euro's armer..... technologie gaat namelijk altijd door en als je altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben houd het niet op bij de OEM draaitafel

:jaja:

Waarschuw beheerder
:no:

Dus je bent er eindelijk uit? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 13:33:
Dus je bent er eindelijk uit?

:jaja: Technics zijn het best :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op zondag 5 februari 2006 om 18:15:
:jaja: Technics zijn het best

De ontwikkeling van de technologie schenkt de DJ een OEM tafel en alsnog blijf je steken.. have fun dan :d