2480x bekeken
Ik heb er eentje in mijn hals, heb ik laten zetten omdat ik hem mooi vind en niet omdat het 'geil' is ... 
sja Ik zet ze omdat IK het mooi vind en niet voor de aandacht van anderen en sommige piercings kunnen een sexuele functie hebben maar dat was niet het doel bij het zetten...sja en het ligt er ook aan bij wie en waar...niet op de raarste plekken zoals het velletje tussen je duim en wijzvinger, of je nek, dat vind ik persoonlijk niet mooi...maarjah ieder zijn mening en mensen SMAKEN VERSCHILLEN, lig elkaar geen mening op te dringen
ik heb zelf een tongpiercing, k vind dat best een bescheiden plek! Bijna niemand die het ziet! Alleen jammer dat ik er zelf verder weinig aan heb 
k vind voor bepaalde types man een wenkbrauw piercing wel stoer.. en navel vinnik zo afgezaagd, da heeft bijna iedereen al
*tong ook al trouwens.. hmmzz...*
k vind voor bepaalde types man een wenkbrauw piercing wel stoer.. en navel vinnik zo afgezaagd, da heeft bijna iedereen al
Ohw had ik weer voor mijn beurt gesproken
ach jah kan zonder tongp. beter overweg
enne labret heb ik ook maar dan heb ik er nog 1 in me lul
en dan 2oor gaatjes mar tel ik niet mee
nou ik vind met zelf toch wel wat meer hebben, als diegene weet hoe het moet natuurlijk
whoeioei daar eentje
heb zelf nog 17 oorbelle maar die tel ik ook niet mee...en jah voor de rest heb ik op bijna alle gangbare plekken een piercing
hier is nummer 6! piercings zijn alleen een toevoeging, voor somige mensen! er zijn zat vrouwen die nog veel seksier zijn zonder piercings dan vrouwen die er wel een hebben!
Bullshit ieder zijn eigen mening daarover sommige mensen staat het sommige mensen niet