Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2043219x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Best jammer :)
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 8 april 2009 om 01:36:
Uitspraak van Digeon op woensdag 8 april 2009 om 01:24:
Zo praat 'ie nou eenmaal, deal with it.

?

Ik denk dat Gied bedoelt dat ie waarschijnlijk gewoon niet zo'n vlotte prater is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op woensdag 8 april 2009 om 13:02:
k denk dat Gied bedoelt dat ie waarschijnlijk gewoon niet zo'n vlotte prater is

Dat denkt Gied ook ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op woensdag 8 april 2009 om 13:02:
Ik denk dat Gied bedoelt dat ie waarschijnlijk gewoon niet zo'n vlotte prater is

Hehe, terwijl de anderen het er over hadden dat de site haperde bij het interview :P
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 8 april 2009 om 13:01:
moet dat nou

Ochtendhumeurtje:P?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorg op woensdag 8 april 2009 om 13:45:
Ochtendhumeurtje?

neuh, maar t quote héél vervelend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 8 april 2009 om 13:26:
haperde

Hij haperd niet, maar je kan die Site geluiden niet uitzetten, om de 5 seconden hoor je die kraaien, en dan die han d uit de grond en WHAHAHA AAAH geschreeuw enzo, waardoor je de helft niet verstaat, ram em dan op youtube ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zorgen dat je je muis in het filmpje houdt. Ik had op die manier iig nergens last van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 8 april 2009 om 13:47:
neuh, maar t quote héél vervelend

Inderdaad... Jorg zou je misschien een stuk of 150 van je " :O " smileys kunnen weghalen... we snappen de boodschap ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 15:18:
Jorg zou je misschien een stuk of 150 van je " " smileys kunnen weghalen... we snappen de boodschap

:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Shizzle op woensdag 8 april 2009 om 11:49:
Giangy leaves The Stunned Guys

Wow, dat kwam ook ineens uit het niets.
Uitspraak van actief op woensdag 8 april 2009 om 12:46:
zo schokkend nieuws is het nou ook weer niet zeg 8)

Euh, jawel? De man heeft bijna 16 jaar lang deel uitgemaakt van een artiestengroep die een top Italiaans label heeft opgezet. Dan is het gewoon opvallend dat hij er nu mee besluit te stoppen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op woensdag 8 april 2009 om 18:06:
Euh, jawel? De man heeft bijna 16 jaar lang deel uitgemaakt van een artiestengroep die een top Italiaans label heeft opgezet. Dan is het gewoon opvallend dat hij er nu mee besluit te stoppen.

Precies:)(y)
Waarschuw beheerder
Toch wel mooi, die Ophidian in dat interview:

'Ik weet dat ik nog wel een plaat wil doen dit jaar die het goed gaat doen op de grote feesten. Dusse.... iets makkelijks'

B)

Artiest Metz
Waarschuw beheerder

Heb je wel gelijk in, maar denkt meer dat hij bedoelt dat de schok er al een tijdje af was, omdat het al tijdje bekend was dat dit waarschijnlijk ging gebeuren.

Waarschuw beheerder
voor mij nog steeds nieuw. maaar goed zal wel goed komen toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op woensdag 8 april 2009 om 18:14:
'Ik weet dat ik nog wel een plaat wil doen dit jaar die het goed gaat doen op de grote feesten. Dusse.... iets makkelijks'

haha ja :P
wel een leuk interview
en dat de scene stagneert de laatste 2 jaar ben ik het ook mee eens
Waarschuw beheerder

Interessant :9.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 18:17:
Heb je wel gelijk in, maar denkt meer dat hij bedoelt dat de schok er al een tijdje af was, omdat het al tijdje bekend was dat dit waarschijnlijk ging gebeuren.

Ok, dan heb ik dat gemist want voor mij kwam het dus wel als een totale verrassing.
Waarschuw beheerder
Ophidian heeft wel een goede visie op hardcore scene vind ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

The Stunned Guys als geheel stopt er toch niet mee? En naar mijn idee deed de heer Monopoli toch al het meeste van de 2, dus dat betekend dat die er nu al helemaal voor de 100% voor kan gaan. Buiten dat speelde het ook al een tijdje dat die weg zou gaan dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 8 april 2009 om 19:06:
The Stunned Guys als geheel stopt er toch niet mee?

idd Maxx gaat nog gewoon door.
Waarschuw beheerder
The Stunned Guys als geheel stopt er toch niet mee? En naar mijn idee deed de heer Monopoli toch al het meeste van de 2, dus dat betekend dat die er nu al helemaal voor de 100% voor kan gaan.

Over die verdeling kan ik niet oordelen maar dat doet er in principe niet toe bij mij. Inderdaad, Maxx gaat gewoon door maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon enorm zonde vindt. Ze waren een team en als team hebben ze zoveel betekend voor Traxtorm. En dat zijn ze nu niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op woensdag 8 april 2009 om 19:24:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/108969/-Mental-Theo-en-Charly-Lownoise-komen-met-nieuw-album.html

hebben ze ook al eens eerder geroepen geloof ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op woensdag 8 april 2009 om 19:34:
Ze waren een team en als team hebben ze zoveel betekend voor Traxtorm. En dat zijn ze nu niet meer

tuurlijk het is een grote naam in de scene die uit elkaar valt, das zonde, maar had het meer shocking gevonden als ze er helemaal mee op waren gehouden, de naam blijft bestaan en gaat door ( al dan niet onder een andere naam, wat me overigens niet verstandig lijkt in deze tijden ) en das het voornaamste :)
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThemcQ op woensdag 8 april 2009 om 18:56:
Ophidian heeft wel een goede visie op hardcore scene vind ik

Ik denk ook echt dat hij zegt wat hij ervan vind en dat het niet weer 1 van de 100.000 interviews is van: Wat ze van het evenement verwachten? Dat het top gaat worden met van alles het beste bla bla. dat ze veel "nieuwe" dingen gaan doen en dat dat evenement altijd een speciaal gevoel bij ze opwekt...

Mooi interview, en je hoort ook dat hij toch wel iets zenuwachtiger is als hij een livesetje moet doen als de meeste "live" sets.
Waarschuw beheerder
En naar mijn idee deed de heer Monopoli toch al het meeste van de 2

Ben toch altijd benieuwd hoe je aan dit soort informatie komt, lijkt me toch bijzonder moeilijk te schetsen zulke dingen voor een 'buitenstaander'..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op woensdag 8 april 2009 om 19:34:
Inderdaad, Maxx gaat gewoon door maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon enorm zonde vindt. Ze waren een team en als team hebben ze zoveel betekend voor Traxtorm. En dat zijn ze nu niet meer.

Helemaal mee eens (Y)

Kwam voor mij ook echt als een totale verassing..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tio op woensdag 8 april 2009 om 19:49:
Ben toch altijd benieuwd hoe je aan dit soort informatie komt

Mischien heeft hij naar de credits gekeken ;) Vroeger dacht ik echt dat M.Monopoli de enige producer was..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorg op woensdag 8 april 2009 om 17:29:
:bier:

Dank ;) :bier:

Ben ook erg benieuwd... ook z'n "makkelijke" dingen hebben altijd iets totaal unieks en vernieuwends wat toch het grote publiek aanspreekt, kijk naar een Butterfly en So Many Sacrifices. We zullen zien waar 'ie nu weer mee komt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 21:40:
ook z'n "makkelijke" dingen hebben altijd iets totaal unieks en vernieuwends wat toch het grote publiek aanspreekt

Eensch :yes:.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha Rippah op woensdag 8 april 2009 om 19:59:
Mischien heeft hij naar de credits gekeken ;) Vroeger dacht ik echt dat M.Monopoli de enige producer was..

Inderdaad viel me ook vaak op als ik op Discogs iets nacheck..

Vorige anthem met Neophyte was ook alleen met Maxx gemaakt!
Waarschuw beheerder
Maxx moet blijven... (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tio op woensdag 8 april 2009 om 19:49:
Ben toch altijd benieuwd hoe je aan dit soort informatie komt

zoals Rippah al zegt speur ik nog al eens op Discogs en vroeger was ik erg fan van de Thunderdome boekjes uitpluizen, dan kom je nog wel eens op nuttige info, plus dat er ooit een interview in de Thunder Magazine stond dat Maxx zich meer richt op het produceren en Giangy op de gigs en draaien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 21:40:
So Many Sacrifices

ik vond dit nou niet echt een 'makkelijk scoren plaatje'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 april 2009 om 11:48:
ik vond dit nou niet echt een 'makkelijk scoren plaatje'

Niemand heeft het over makkelijk scoren :). In vergelijking met ander werk van Ophidian is So Many Sacrifices een 'makkelijke' plaat om naar te luisteren imo :).

Waarschuw beheerder
ik vind em anders niet echt in het rijtje; Butterfly, Angel, The Middle Children, Petrifaction, Pegasus passen.
Waarschuw beheerder
Thunderdome boekjes uitpluizen

herkenbaarheid :)
Waarschuw beheerder

Prednison Attack Raziel remix? :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 april 2009 om 12:06:
ik vind em anders niet echt in het rijtje; Butterfly, Angel, The Middle Children, Petrifaction, Pegasus passen.

Mmmm ik op zich wel, aangezien 't een dikke hit op alle mainstream feesten is geweest, daar kijk ik meer naar dan naar hoe melodieus 'ie is :)
Waarschuw beheerder
zoals Rippah al zegt speur ik nog al eens op Discogs en vroeger was ik erg fan van de Thunderdome boekjes uitpluizen, dan kom je nog wel eens op nuttige info, plus dat er ooit een interview in de Thunder Magazine stond dat Maxx zich meer richt op het produceren en Giangy op de gigs en draaien

Betekent niet dat Maxx het meeste van die twee doet. Ik bedoel TSG is gewoon een samenwerking tussen twee personen, waarbij de ene zich dan blijkbaar focust op het onderdeel produceren en de ander op de gigs en het draaien. Is gewoon een taakverdeling, heeft niet echt te maken met het meer of minder doen voor TSG.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tio op donderdag 9 april 2009 om 13:06:
Is gewoon een taakverdeling, heeft niet echt te maken met het meer of minder doen voor TSG.

buiten dat doet Maxx ook de mastering enz. maar goed als Stunned Guys opereren ze als team ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Dreamer op donderdag 9 april 2009 om 13:08:
https://partyflock.nl/topic/1056387:Da_Dreamer_VS_Stylo_Praise_The_Early_Days_more_then_3h_early_rave_beats.html

beetje hitjesmix... ff downen vanaaf. (Y)

Waarschuw beheerder
Stagneert de scene dan zo dat Charley lownoise en Mental Theo het nodig vinden om een nieuw album te gaan maken ?

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 april 2009 om 13:33:
Wordt er zulke cheesy tracks gemaakt dat Charley lownoise en Mental Theo het nodig vinden om een nieuw album te gaan maken ?

Ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op donderdag 9 april 2009 om 13:48:
Ik ook wel .

Hoort hij ook gewoon tussen. En met makkelijk bedoelt meneer Hoyer gewoon dat het scoort bij het grote publiek. :)

All in all, the dude is gifted. :)

Artiest Saigon
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=R0DmpOuWpUY

bekende melodie anyone? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 april 2009 om 17:40:
bekende melodie anyone?

Wonderfull Days