Partyflock

Forumonderwerp · 822281
104 volgers · 2041173x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 29 maart 2009 om 14:17:
Gun In The Club vind ik echt een beetje simpel eigenlijk

Mee eens, hoewel dat "For all my people to tha front to back, If u want it like that... mij wel erg vetjes in de oren klinkt klinkt.

Uitspraak van actief op zondag 29 maart 2009 om 14:27:
maar das met Can't Stop Me net zo

Ik hoop deze zeker vaker terug te horen op feesten, maar dat ligt er maar natuurlijk weer net aan of "dj's" deze track gaan/blijven draaien.
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind die laatste wishmaster platen op ttm niet zo cool eigenlijk, dan zet ik liever die op bionic op :) vind het vocal gebruik juist een beetje vreemd klinken, zeker bij die laatste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 29 maart 2009 om 15:26:
ik vind die laatste wishmaster platen op ttm niet zo cool eigenlijk, dan zet ik liever die op bionic op vind het vocal gebruik juist een beetje vreemd klinken, zeker bij die laatste.

Idd vooral de Silence Surrounds Me plaat(b-kant) kan onder de noemer "Plat en Voorspelbaar"
Artiest {SHOWLIST artist 98267, 26665}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op zondag 29 maart 2009 om 14:41:
For all my people to tha front to back, If u want it like that... mij wel erg vetjes in de oren klinkt klinkt

heb m nog niet gehoord, dus wel ff checken, maar meen dat die sample al vaak gebruikt is ;p
laatste aanpassing
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Wishmaster draaide 'm op Sound Control, heb je 'm daar niet gehoord dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op zondag 29 maart 2009 om 15:59:
Wishmaster draaide 'm op Sound Control, heb je 'm daar niet gehoord dan

hoorde wel iets met die sample op SSC maar dat t de nieuwe Wishmaster was wist ik niet, die staan dus op de Silence Surrounds Me vinyl die ook net uit is, is ff checke dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Rippah op zaterdag 28 maart 2009 om 10:13:
14. The Wishmaster - Can´t Stop Me

Deze nog net meegemaakt toen ik zaal in kwam voor TOA. Klonk vet! Deed 't ook best goed in de zaal, geloof ik.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zondag 29 maart 2009 om 16:35:
Marshall Masters - Don't Touch That Stereo kwam daarna

Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op zondag 29 maart 2009 om 16:39:
whehe ja klopt ! was wel moddervet om die te horen op zo'n feest !

Fa2 b0iis :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Rippah op zaterdag 28 maart 2009 om 13:14:
Promo vs. Ruffneck

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zaterdag 28 maart 2009 om 12:43:
vond er geen zak aan :S

Alleen een beetje jammer van Promo vs Ruffneck early setje :S Dan nog liever zo'n mainstream set als Tha Playah...

Dat is dan wel weer een heel ander uiterste.
laatste aanpassing

Artiest Metz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 29 maart 2009 om 14:17:
Gun In The Club vind ik echt een beetje simpel eigenlijk. Geen lekkere kick, geen boeiend melodietje, al vaker gebruikte samples die hier niet echt bijzonder worden gebruikt. Meer een 13 in een dozijn track naar mijn mening: hij wordt een maandje gedraaid en dan vergeet iedereen 'm weer.

Klopt maar dat vind ik ook eigenlijk wel van die can't stop me. B kant is naar mijn mening niet heel boeiend. Silence surround me heeft echt wel wat extra's imo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zondag 29 maart 2009 om 16:35:
16. Dj Isaac - Bass and Sound

Marshall Masters - Don't Touch That Stereo kwam daarna

Ruffneck heeft daar zelf een soort mash-up van gemaakt, Bass & Sound met vocal van Don't Touch That Stereo erin. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 17:33:
Ruffneck heeft daar zelf een soort mash-up van gemaakt, Bass & Sound met vocal van Don't Touch That Stereo erin. ;)

Echt niet :)

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder

:jaja: Bass Murder!_0_
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HFC op zondag 29 maart 2009 om 16:55:
Dat is dan wel weer een heel ander uiterste.

Daarom zeg ik het ook... dat dreunt in ieder geval nog, ookal is het een grote hitjesmachine.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 29 maart 2009 om 18:36:
dat dreunt in ieder geval nog

ik weet niet of jij de kicks van bijvoorbeeld een Hyperact - House Aggression kent, maar dan kan je mij niet vertellen dat early niet 'dreunt'
Waarschuw beheerder
Gideon kom eens met wat nuttige info. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 maart 2009 om 18:44:
Hyperact - House Aggression

(L):kwijl:

Waarschuw beheerder
Ruffneck heeft daar zelf een soort mash-up van gemaakt, Bass & Sound met vocal van Don't Touch That Stereo erin

Nosferatu noemt em DJ Isaac - Bass and sound / Don't touch that stereo
Waarschuw beheerder
Daarom zeg ik het ook... dat dreunt in ieder geval nog, ookal is het een grote hitjesmachine.

Der Toten dreunt aardig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal de bovengenoemde uitzonderingen zeker niet tegenspreken, maar wat mij betreft hoeft die early gewoon niet meer, het was vet, toen, zeker, maar ik ben blij met de vooruitgang die er in hardcore is geboekt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 08:13:
Vanacht nieuwe viper en GTM, envy gehoord!

mmm.. how many tracks are making GTM & The Viper? :D

however, very curious to hear that ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 29 maart 2009 om 20:11:
ik zal de bovengenoemde uitzonderingen zeker niet tegenspreken, maar wat mij betreft hoeft die early gewoon niet meer, het was vet, toen, zeker, maar ik ben blij met de vooruitgang die er in hardcore is geboekt

Ik hoop echt dat je een grap maakt, en hoopt dat heel veel mensen gaa happen. Harde early nummers een uitzondering? Denk dat je dan echt iets meer moet gaan luisteren:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op zondag 29 maart 2009 om 20:02:
Der Toten dreunt aardig

daar kwam ik vorige week zaterdag achter ja, damn :kwijl: wist dat tie vet was, maar op zo'n feest.. te ziek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 20:12:
Ik hoop echt dat je een grap maakt, en hoopt dat heel veel mensen gaa happen. Harde early nummers een uitzondering? Denk dat je dan echt iets meer moet gaan luisteren

en hij kan het weten verdomme :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 29 maart 2009 om 20:11:
wat mij betreft hoeft die early gewoon niet meer, het was vet, toen, zeker, maar ik ben blij met de vooruitgang die er in hardcore is geboekt :)

Dat tweede staat los van 't feit dat early 'vet' is, maar vind het jammer dat je een hitjesparade prefereert boven een (dikke) early set in de main van een feest (hey, daar is de discussie weer).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op zondag 29 maart 2009 om 20:27:
hey, daar is de discussie weer).

beetje onnozele discussie overigens, dom discussies voeren met mensen terwijl de meesten van die mensen nog nooit is een goede early set gehoord hebben. die van Promo & Ruffneck was echt de shit, de meesten waren knallers, en tevens 'harder' dan de meeste hardcore die ik die avond gehoord heb :yes:

neem bijvoorbeeld een Beat Ya Brain (godver!:kwijl: ), een Der Toten, of Mind of a Lunatick :respect:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op zondag 29 maart 2009 om 20:30:
beetje onnozele discussie overigens, dom discussies voeren met mensen terwijl de meesten van die mensen nog nooit is een goede early set gehoord hebben

over smaak valt niet te twisten he ;) early is gewoon een hele andere sound, dat waardeer je of je vind het geen zak aan...

Waarschuw beheerder
dat dreunt in ieder geval nog

En dikke early niet? :D Smaken verschillen, laten we 't daar maar op houden dan...

Uitspraak van kapsalon op zondag 29 maart 2009 om 19:09:
Gideon kom eens met wat nuttige info.

Is highly classified jwt.

Harde early nummers een uitzondering? Denk dat je dan echt iets meer moet gaan luisteren

Precies. Sowieso vind ik "hard" een vage term, heeft ook met de snelheid, drive etc. van een plaat te maken, en niet alleen maar met de hardheid van de kick :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop echt dat je een grap maakt, en hoopt dat heel veel mensen gaa happen. Harde early nummers een uitzondering? Denk dat je dan echt iets meer moet gaan luisteren

Nee ik maak geen grap...

maar vind het jammer dat je een hitjesparade prefereert boven een (dikke) early set in de main van een feest (hey, daar is de discussie weer).

De meeste "early" setjes zijn ook gewoon een hitjesparade, maar dan zwaar gedateerd. Uitzonderingen daargelaten.

Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op zondag 29 maart 2009 om 20:30:
beetje onnozele discussie overigens, dom discussies voeren met mensen terwijl de meesten van die mensen nog nooit is een goede early set gehoord hebben. die van Promo & Ruffneck was echt de shit, de meesten waren knallers, en tevens 'harder' dan de meeste hardcore die ik die avond gehoord heb

Ik heb de set van Promo en Ruffneck wél gehoord, dat zeg ik, ik zat op de tribune.

En wat betreft "harder" dan de meeste hardcore die avond... Dan ben je niet genoeg in de kleine zaal geweest. Overigens ben ik helemaal geen "early"-hater ofzo... 't is gewoon dat ik het gedateerd vind klinken. Toen het nog gewoon hardcore heette, 10 jaar geleden was het vet, maar nu weet ik gewoon beter.

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 20:54:
Precies. Sowieso vind ik "hard" een vage term, heeft ook met de snelheid, drive etc. van een plaat te maken, en niet alleen maar met de hardheid van de kick

Ik heb "hard" dan ook niet gebruikt...

Smaken verschillen, laten we 't daar maar op houden dan...

Uitspraak van Bas [Red Faction] op zondag 29 maart 2009 om 20:50:
over smaak valt niet te twisten he early is gewoon een hele andere sound, dat waardeer je of je vind het geen zak aan...

Daar kom je uiteindelijk wel gewoon op uit ja :)

Uitspraak van megalomania op zondag 29 maart 2009 om 20:55:
idd, wat een zeikwijf

(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeft ook met de snelheid, drive etc. van een plaat te maken, en niet alleen maar met de hardheid van de kick

Idd, als het je toch alleen maar om enorm harde kicks gaat dan word je toch heimachinepiloot? Get a life :/
Waarschuw beheerder
donateur
om jullie toch iets tegemoet te komen ;P....

14. Bio-Forge - Turbulence blijft wél een heldentrack, maar die was zn tijd dan ook ver vooruit :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar vind het jammer dat je een hitjesparade prefereert boven een (dikke) early set in de main van een feest

Het is maar net wat je prefereert. Het verbaast mij ook dat er op een main ineens een early set voorbij komt, normaal gesproken worden die juist expres van elkaar gescheiden. Maar misschien maakt het dat juist extra leuk: een beetje variatie tussendoor.

Ik begrijp wel dat er dan mensen zijn die liever gewoon de normale mainstream horen zoals ze het gewend zijn. Maar ja, dit is Promo z'n feest en die doet gewoon lekker wat hij zelf tof vindt B)

Waarschuw beheerder
mja goed als Promo van te voren meld dat die met een persoonlijke held van em gaat draaien en bekend word dat het Ruffneck is, dan kan je er donder op zeggen dat dit early gaat worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 29 maart 2009 om 21:30:
Het verbaast mij ook dat er op een main ineens een early set voorbij komt

Vorig jaar met Buzz Fuzz ook.

En als je een solo feest doet, laat je toch zien dat je van alle markten thuis bent? En ook waar je vandaan komt?

Niks persoonlijks, maar wordt een beetje moe van dat gezeik op van alles en nog wat in de scene. Als het ook maar een beetje buiten de persoonlijke smaak valt of niet is wat men er van verwacht is het meteen vreemd of simpelweg kut.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 29 maart 2009 om 21:30:
Het is maar net wat je prefereert. Het verbaast mij ook dat er op een main ineens een early set voorbij komt, normaal gesproken worden die juist expres van elkaar gescheiden. Maar misschien maakt het dat juist extra leuk: een beetje variatie tussendoor.

Inderdaad ja, ik vind het wel mooi een beetje variatie tussendoor. Daarom ook mooi dat TOA beneden afsloot, is ook weer eens wat anders dan anders.

Uitspraak van actief op zondag 29 maart 2009 om 21:35:
mja goed als Promo van te voren meld dat die met een persoonlijke held van em gaat draaien en bekend word dat het Ruffneck is, dan kan je er donder op zeggen dat dit early gaat worden

Moet zeggen dat ik vooraf niet het idee had van 'dat gaat een early set worden' (alhoewel hij vorig jaar ook een early set draaide met Buzz Fuzz). Nou ja ik was wel blij verrast iig. :)
Achteraf bleek het wel gewoon op z'n website te staan: "...And to finish the trilogy up in style, when the clocks hits 4 Promo returns to the blackbox to drop - for the first time ever - a set of classic hardcore beats together with one of his 'hardcore heroes', Ruffneck."
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _tm op zondag 29 maart 2009 om 21:39:
Dit was de uitzondering.

Dit waren anders gewoon mainstream hitjes in hun tijd voor zover ik weet...

03. Wedlock - Ruffneck (Sound Of the Drum & The Bass)
06. Hard Creation - I Will Have That Power
12. Myztic vs. Myrmidon - Pop Goes Da Pistol
13. Diss Reaction - Jiiieehaaaa
16. Dj Isaac - Bass and Sound
19. Dj Promo - Beat Ya Brain
21. Predator - Mind Of A Lunatic
23. Dj Promo - Cold As Stone
28. Chosen Few - Name of The Dj
29. Brian Acardy - Let Da Bass Boom

Maar ach... er zijn vast een hoop mensen die het wel konden waarderen en ik heb gewoon ff lekker pizza'tje gegeten toen, moet ook gebeuren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 21:50:
Niks persoonlijks, maar wordt een beetje moe van dat gezeik op van alles en nog wat in de scene. Als het ook maar een beetje buiten de persoonlijke smaak valt of niet is wat men er van verwacht is het meteen vreemd of simpelweg kut.

Ben ik eigenlijk wel met je eens, hoewel ik nu ff de zeikerd ben :P

Ik zie mezelf eigenlijk wel als muziekliefhebber in een erg brede zin; drum'n bass, breaks/core, hardcore (industrial, main, dark, crossover, zelfs beetje terror), techno, schranz, deathmetal, speedmetal enz. muziek van clint mansel zelfs :O

Maar early is gewoon niet meer voor mij weggelegd, erger me dr soms gewoon aan, en dan vooral aan tracks als "name of the dj" ofzo... dat is zo'n irritant hitje (waar men hier ook niet over kan stoppen met zeiken... "nobody said it was easy" anyone?!?!) die je overal achtervolgt. En dan is het nog niet eens een slechte track ofzo... gewoon afschuwelijk vaak gehoord en dan is de lol er wel af naar mijn mening.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 29 maart 2009 om 21:58:
Ik zie mezelf eigenlijk wel als muziekliefhebber in een erg brede zin

Idem en ik sta open voor alles. Blijkt het niet mijn ding te zijn? Helaas, maar dan voel ik me niet geroepen mijn gal te spuien op internet. De clichés 'ieder zijn dingen' en 'smaken verschillen' gaan dan simpelweg op.

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 29 maart 2009 om 21:58:
Maar early is gewoon niet meer voor mij weggelegd, erger me dr soms gewoon aan, en dan vooral aan tracks als "name of the dj" ofzo... dat is zo'n irritant hitje (waar men hier ook niet over kan stoppen met zeiken... "nobody said it was easy" anyone?!?!) die je overal achtervolgt. En dan is het nog niet eens een slechte track ofzo... gewoon afschuwelijk vaak gehoord en dan is de lol er wel af naar mijn mening.

En daarom is het concept Pandemonium in het leven geroepen destijds. ;) Als je naar een Ghosttown of Mindcontroller gaat, weet je ook dat je vooral veel hits kunt verwachten. Ook daar is een grote(re) doelgroep voor. Probeert een organisatie eens wat anders (lees: Ghosttown afgelopen zaterdag) dan zeikt iedereen op een respectloze manier Manu Le Malin af, omdat het geen herkenbare en gangbare muziek voor ze is. (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zoals ik al bij eerdere discussies stelde... die feesten worden nou eenmaal bezocht door mensen waar van het iq niet boven dat van een chimpansee uit komt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 22:11:
dan zeikt iedereen op een respectloze manier Manu Le Malin af

ik snap sowieso niet dat je als hardcore liefhebber Manu kan afzeiken, als er 1 iemand is die hardcore ís, dan is hij het wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 22:11:
(lees: Ghosttown afgelopen zaterdag) en dan zeikt iedereen op een respectloze manier Manu Le Malin af, omdat het geen herkenbare muziek voor ze is.

Haha ja inderdaad ja, lekker hersenloos. Zeggen ze: veel te veel hitjes gehoord (n), en Manu le malin(n) Lekker logisch :lol: