Het is nooit goed en waarom de fuck is dat nou alleen met hardcore zo?
Bij hardcore is het wel erg ja maar het is zeker niet de enige muziekstijl die altijd zo onderhevig is aan kritiek.
Mensen die commerciele muziek luisteren vinden al gauw iets goed, daarom staat er ook zoveel crap in de top40.
We hebben het dan over minder kieskeurige mensen en die hebben ook meteen minder verwachtingen waardoor ze minder gauw hun mening geven.
Alleen met een wat minder makkelijk luisterbare muzieksoort heb je gewoon met meer kritiek te maken.
De verwachtingen liggen hoger en zeker als het te commercieel begint te klinken kan je een shitload aan poep verwachten.
Sommige kritiek kan ik me ook wel in vinden, andere dan weer niet en het is aan de artiest in hoeverre je het serieus neemt.
Mashups of top40core hoeft bijvoorbeeld van mij ook niet, maar als het publiek dat wel wil waarom zou ik dan kritiek gaan geven op deejays die het wel draaien.
Moet iedereen lekker zelf weten, ik draai wel wat ik wil en een als een andere collega dat dan weer stom vind boeit me het ook geen ene flikker...
Toeterekees!