Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2055721x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 januari 2009 om 20:52:
heb me altijd al over diet titel verbaasd. Take Control leek mij voor de hand liggender

Ik dacht In Control :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reload op maandag 19 januari 2009 om 21:04:
Ik dacht In Control :o

Had ook gekund idd...ik kan trouwens nergens achterhalen waar deze vocals vandaan komen helaas...was een aardige toevoeging geweest aan het wkdvv lijstje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op maandag 19 januari 2009 om 20:09:
Hustlers (remastered) en En Qntrol gekocht

:/ Damn, die heb ik nooit gezien. En die wil ik juist hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 januari 2009 om 21:11:
Had ook gekund idd...ik kan trouwens nergens achterhalen waar deze vocals vandaan komen helaas...was een aardige toevoeging geweest aan het wkdvv lijstje

eentje van de categorie Zoo :9
Uitspraak van Krauser op maandag 19 januari 2009 om 21:12:
Damn, die heb ik nooit gezien. En die wil ik juist hebben.

je hebt kans dat ze er weer komen, aangezien die nieuwe Hellsystem er dus ook is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reload op maandag 19 januari 2009 om 21:15:
eentje van de categorie Zoo :9

Haha idd ja,maar zo ken ik er nog wel een paar, bijvoorbeeld Osiris - The Choise is Yours en Mad Dog - Disorder :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op maandag 19 januari 2009 om 21:12:
Damn, die heb ik nooit gezien. En die wil ik juist hebben.

http://www.trackitdown.net/search/keyword?q=en+qntrol
Daar heb ik En Qntrol vandaan :)
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op maandag 19 januari 2009 om 20:52:
download je toch 320 mp3, alsof je het verschil hoort...

VBR is de optimale mp3-formaat.;) Ik koop tegenwoordig (meestal) alleen Wav´s en dan gooi ik die in de encoder
Waarschuw beheerder
Ik probeer al een tijdje Payback(VIP) te kopen online, maar die zijn bij de sites die ik ken (trackitdown & Dance-tunes & Hardtunes) niet beschikbaar, evenals imagine - dj D (maargoed das dus hardcore blasters)... Een van jullie nog andere sites waar ik die nummers kan kopen?
Waarschuw beheerder
Cardiac verkoopt nog geen losse mp3's volgens mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tio op maandag 19 januari 2009 om 23:20:
Een van jullie nog andere sites waar ik die nummers kan kopen?

ken wel 'n site waar je ze zo vanaf kunt plukken.. voor nop ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op maandag 19 januari 2009 om 20:52:
download je toch 320 mp3, alsof je het verschil hoort

Wanneer ik op een feest draai, wil ik optimale kwaliteit leveren, niet alleen mijn performance, maar ook de geluidskwaliteit van de tracks, ik betaal dus graag voor die WAV's... Overigens krijg je op Trackitdown WAV's voor een veel gunstiger prijs, maar die hebben lang niet alles helaas...

Cardiac beraadt zich volgens Endymion ( toen ze bij ons in de uitzending waren) op het verkopen van hun digitale catalogus
Waarschuw beheerder
Ja dat antwoord kreeg ik ook van Bart, meer dan 6 maanden geleden 8)

Artiest Metz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op maandag 19 januari 2009 om 23:53:
Wanneer ik op een feest draai, wil ik optimale kwaliteit leveren, niet alleen mijn performance, maar ook de geluidskwaliteit van de tracks, ik betaal dus graag voor die WAV's... Overigens krijg je op Trackitdown WAV's voor een veel gunstiger prijs, maar die hebben lang niet alles helaas...

En terecht, voor dat beetje geld meer is een WAV het echt wel waard, dan zit het ook voor je eigen gevoel goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 19:16:
You what? Why?

ohhh... WHAT COLOR WAS IT BITCH? B)
Waarschuw beheerder
om die bitrate te verhogen kan je er toch zelf overheen gaan met bijv. DBPoweramp?
of heeft dat niet het gewenste effect?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op dinsdag 20 januari 2009 om 10:38:
om die bitrate te verhogen kan je er toch zelf overheen gaan met bijv. DBPoweramp?

Denk je dat als je een filmpje van je mobiele telefoon door een blu-ray converter gooit, je geweldige kwaliteit krijgt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh chill, dan kan ik dus gewoon de tracks die op youtube staan rippen en converten naar 320kbps voor uitstekende kwaliteit nummers.

:')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op dinsdag 20 januari 2009 om 10:38:
of heeft dat niet het gewenste effect?

je kunt met software de kwalitiet wel een beetje omhoog krikken, maar denk niet dat je het verschil zal horen.
En als je het simpelweg naar een hogere bitrate converteerd, dan heb je alleen onnodige bestandsgrootte.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _tm op dinsdag 20 januari 2009 om 10:51:
Oh chill, dan kan ik dus gewoon de tracks die op youtube staan rippen en converten naar 320kbps voor uitstekende kwaliteit nummers.

:')

Verrek! :D Dat ik daar niet eerder op gekomen ben! :9
Waarschuw beheerder
Met een fietspomp erbij kun je ze nog opblazen tot WAV-formaat ook :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op dinsdag 20 januari 2009 om 10:48:
Denk je dat als je een filmpje van je mobiele telefoon door een blu-ray converter gooit, je geweldige kwaliteit krijgt?

flimpjes van mijn telefoon zijn al van hollywoodniveau ;) Beetje knappe telefoon vandaag de dag komt erg bij een videocamera in de buurt. (alleen het geluid nog)

Uitspraak van Simonhaha op dinsdag 20 januari 2009 om 11:21:
je kunt met software de kwalitiet wel een beetje omhoog krikken, maar denk niet dat je het verschil zal horen.
En als je het simpelweg naar een hogere bitrate converteerd, dan heb je alleen onnodige bestandsgrootte.

Ok, dat is te snappen, dus zoals ik het begrijp ben je eigenlijk afhankelijk van de originele kwaliteit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op dinsdag 20 januari 2009 om 13:11:
Ok, dat is te snappen, dus zoals ik het begrijp ben je eigenlijk afhankelijk van de originele kwaliteit?

Als je een geluidsfragment comprimeerd, verdwijnen er frequenties. Als je 'm dan weer groter gaat maken, komen die frequenties niet meer terug :)
Waarschuw beheerder
Heb net die nieuwe Hellsystem plaat volledig gehoord en in goeie kwaliteit, en ik moet zeggen dat het alle 3 leuke tracks zijn, maar ik vind ze nog steeds te veel op elkaar lijken qua synth en kick. En ik vind die synth ook niet helemaal lekker klinken, alsof er een vaag filter overheen zit waardoor ie wat 'hol' klinkt, beetje lastig te omschrijven
Waarschuw beheerder
dat
Uitspraak van Reload op dinsdag 20 januari 2009 om 13:58:
hellsystem tracks te veel op elkaar lijken

is een pleonasme...
Waarschuw beheerder
Let it bump is ook niet online te koop ofwel? Ben em nog nergens tegen gekomen..
Waarschuw beheerder
Ik denk het niet, nee
Waarschuw beheerder
Vandaag eindelijk mijn Enzyme Injection 5 binnen! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op dinsdag 20 januari 2009 om 13:16:
Als je een geluidsfragment comprimeerd, verdwijnen er frequenties. Als je 'm dan weer groter gaat maken, komen die frequenties niet meer terug :)

durf duidelijke taal te vragen :D ik snap hem nou, is eigenlijk ook wel logisch wat je vertelt.
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op dinsdag 20 januari 2009 om 09:53:
die kbps zijn dan meestal variabel! downloads in 320 kom je niet heel vaak tegen!

ok... zou het niet weten, heb alleen ervaring met dance-tunes (helemaal geen 320 :() en hardtunes (y) 320kbps FTW :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reload op dinsdag 20 januari 2009 om 13:16:
Als je een geluidsfragment comprimeerd, verdwijnen er frequenties. Als je 'm dan weer groter gaat maken, komen die frequenties niet meer terug

net als wanneer je iets te hard opneemt... dan kan je hem daarna ook wel weer zachter masteren maar dan ben je je pieken (van de geluidsgolven) al kwijt.
Waarschuw beheerder
Lekkere set reload idd :D
laatste aanpassing
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op maandag 19 januari 2009 om 21:04:
Zo dacht ik eerst ook maar ik wil tegenwoordig gewoon alles in de best mogelijke kwaliteit mp3 is en blijft een gecomprimeerd dus er is toch wat geluidsverlies

de tracks op originele cd's zijn toch van WAV formaat?
ik heb nu eindelijk twee Reloop rmp 1's en heb voornamelijk originele albums waar ik nu mee draai. binnenkort ga ik ook mp 3's of Wav's kopen op beatport etc. :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeeVee op woensdag 21 januari 2009 om 18:40:
de tracks op originele cd's zijn toch van WAV formaat?

Ik neem aan van wel ja, ik weet alleen niet zeker of die kwaliteit even goed is als een losse WAV

Waarschuw beheerder
donateur
wave 44.1khz 16 bit stereo en cd zijn exact hetzelfde
Waarschuw beheerder
Valt me juist op dat Hamunaptra niet moet draaien op Enzyme Incubation, wel een beetje jammer aangezien hij sws al nooit geboekt wordt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 19:24:
wave 44.1khz 16 bit stereo en cd zijn exact hetzelfde

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op woensdag 21 januari 2009 om 19:59:
Valt me juist op dat Hamunaptra niet moet draaien op Enzyme Incubation, wel een beetje jammer aangezien hij sws al nooit geboekt wordt..

Nou je het zegt.. Behoorlijk jammer, ook al ga ik niet.
Waarschuw beheerder
sosknaap gefeliciteerd :bier:
Waarschuw beheerder
S.O.S! Gefeliciteerd [s.o.s] :bier:
Waarschuw beheerder
feli sosje :cheer: