Partyflock

Forumonderwerp · 822281
103 volgers · 2066275x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 7 december 2008 om 20:04:
die blijkbaar 5 dj's met dezelfde stijlen in één line up zet

Dat maakt geen fuck uit, als de dj's ook wat ouder spul zouden draaien..
Er is genoeg materiaal voorhanden lijkt me..
Waarschuw beheerder
Precies, als je op één avond 5 keer hetzelfde nummer hoort is dat gewoon GAAR! En behalve de dj's er op aankijken... kan je ook de organisatie veroordelen

Elke editie van de wat grotere concepten raken uitverkocht en vaak zijn de beoordelingen/reacties (over het algemeen) goed. De reacties van critici doen er niet toe, want het percentage mensen dat negatieve kritiek levert is zo klein vergeleken met de positieve reacties. Het overgrote deel van de bezoekers is allang blij als ze nummers voorbij horen komen die ze kennen, is natuurlijk weer eens wat anders dan alle tracks uit je computerboxjes te horen komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op zondag 7 december 2008 om 20:50:
Het overgrote deel van de bezoekers is allang blij als ze nummers voorbij horen komen die ze kennen, is natuurlijk weer eens wat anders dan alle tracks uit je computerboxjes te horen komen

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op zondag 7 december 2008 om 20:15:
Dat maakt geen fuck uit, als de dj's ook wat ouder spul zouden draaien..
Er is genoeg materiaal voorhanden lijkt me..

Idd, als die dj's al gewoon is hun eigen oude werk zouden draaien ben ik al tevreden, maar dat zit ez zelfs niet in tegenwoordig..
Waarschuw beheerder
Precies, als je op één avond 5 keer hetzelfde nummer hoort is dat gewoon GAAR! En behalve de dj's er op aankijken... kan je ook de organisatie veroordelen, die blijkbaar 5 dj's met dezelfde stijlen in één line up zet. Maarja, je kan lullen wat je wil, er zal toch vrij weinig veranderen.

Ach dat die dj's gewoon ook eens kijken wie er nog in de line-up staat, en niet bv. als Amnesys 2u voor je gedraaid heeft er nog 5 platen van Amnesys gaan opleggen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op zondag 7 december 2008 om 21:03:
Ach dat die dj's gewoon ook eens kijken wie er nog in de line-up staat, en niet bv. als Amnesys 2u voor je gedraaid heeft er nog 5 platen van Amnesys gaan opleggen...

inderdaad gewoon 10 seconde denk werk en je hebt een dubbel zo goed feest (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 18:28:
Maar dezelfde platen wordt je schijtziek van en dat is ook de reden waarom ik tegenwoordig meer naar Line Ups kijk. EN dus ook de reden waarom ik liever Partyraiser heb

Die draait net zo hard vaak hetzelfde. In zijn set van gisteren en van vorige week op Hellraiser zat bar weinig verschil. Zijn stijl trek ik ook niet echt omdat ik liever naar hardcore luister waarbij ik het idee heb dat er een beetje moeite voor is gedaan tijdens het produceren.

Mix technische is ie echter echt een held.
Waarschuw beheerder
is toch sowieso een beetje een ongeschreven regel dat je geen platen draait van artiesten die na je komen??
Waarschuw beheerder
welkom in 2008 :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 7 december 2008 om 13:26:
jep, had wel wat SIN werk van Endymion verwacht als 'legend' maar goed, helft van het feest kon dan waarschijnlijk geen enkel nummer

Had ik ook wel op gehoopt inderdaad. Een set met wat opbouw van oud naar nieuw lag misschien wel voorhanden voor de Legends Area. Maar ja idd, de publiekstrekkers zijn toch de bekende hits van de laatste jaren (al dan niet uitgebracht). Het publiek verwacht idd tracks als How Long, Let's Get It On, Drunk With A Gun ed. Die laatste is onderhand wel een klassieker natuurlijk en kan eig ook niet ontbreken bij een live-act van Endymion.

Wat ze er zelf over zeggen:
We know some people might expected our old Supreme Intelligence tracks since we played at the legends area. But we will not play those tracks in a live-act. Occasionally we play those tracks in an early rave dj-set. We created so many new tracks this year, so when we face a crowd this big, we want to show them our newest work.

Zie http://www.endymion.nl/report.php?id=481

Nou ja dat wordt dan dus wachten op de volgende early-boeking van de heren. ;)

Wbt, dubbel gehoorde tracks eigenlijk maar weinig gehoord, kan me alleen Let's Get It On 3x herinneren. Maar misschien heeft dat ook wel met handig pendelen tussen de zalen te maken en kiezen wat je wilt zien/horen.
Alleen erg jammer dat het geluid bij AoF dramatisch was. Het was met moeite te volgen welk nummer er speelde. En dat terwijl het eerder op de avond wel goed was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...de mensen blijven maar klagen hier :/ verhuis naar Finland ofzo

Uitspraak van Meteosas op maandag 8 december 2008 om 01:13:
We know some people might expected our old Supreme Intelligence tracks since we played at the legends area. But we will not play those tracks in a live-act. Occasionally we play those tracks in an early rave dj-set. We created so many new tracks this year, so when we face a crowd this big, we want to show them our newest work.

SIN is toch een label uit de "new"-tijdperk. Niet early
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Rippah op maandag 8 december 2008 om 01:51:

Dus die platen kunnen nergens meer gedraaid worden? Of gaan we steeds meer 1998-2004 zalen zien?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PhydomiR #Dennis# op maandag 8 december 2008 om 07:00:
Of gaan we steeds meer 1998-2004 zalen zien?

Was et maar zon feest :/
Waarschuw beheerder
Zou best kunnen denk ik, maar eigenlijk zou het niet nodig moeten zijn.

Waarschuw beheerder

Doe maar 2000 - 2004 zalen, daar maak je een heleboel mensen blij denk ik, gezien de reacties op Nocturnal tijdens de set van Sequence en Ominous;)

Uitspraak van Tha Rippah op maandag 8 december 2008 om 01:51:

SIN is toch zeker early darkcore, alleen is het de grondlegger geweest voor de hedendaagse hardcore.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier worden weer keihard spijkers met koppen geslagen in deze toppa (y)
Waarschuw beheerder
bounce back haalt het toch niet bij het origineel.. evengoed een vet nummer

Artiest Metz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tio op zondag 7 december 2008 om 18:25:
Omdat je als DJ toch juist zo moeten kunnen genieten van de mixtechnische kant van de set van beide heren, ondanks de tracklist hier en daar aangepast had mogen worden

Daar ben k het helemaal mee eens. Die set van Tommyknocker en The Viper was qua tracklist misschien niet origineel, maar hij was juist vet omdat hij echt retegeil gemixt is. Nummers al vengeance kan ik echt niet meer horen, maar werd wel origineel ingemixt op een manier die ik nog niet eerder had gehoord. Aangezien vengeance 1000x per week gedraaid wordt vind ik dat knapper dan een nummer draaien die je niet wekelijks hoort, niet dat ik dat minder vet zou vinden. Maar het maakt het zeker niet standaard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op maandag 8 december 2008 om 09:38:
bounce back haalt het toch niet bij het origineel.. evengoed een vet nummer

Dat wou ik ook net zeggen.. die kick komt me aardig bekend voor ook.
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik niks gemist daar in Rotterdam. Toch weer 45€ bespaart (y)

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 09:18:
Doe maar 2000 - 2004 zalen, daar maak je een heleboel mensen blij denk ik, gezien de reacties op Nocturnal tijdens de set van Sequence en Ominous;)

Wat zijn we toch ook een innovatief duo he. :rot:

Waarschuw beheerder
SIN is toch zeker early darkcore

early darkcore... hehehe... SIN is gewoon darkcore, een term die ArtofDance/MOH later kopieerde.

Dan zijn de eerste Enzymes zeker ook early hardcore? ;)

Waarschuw beheerder
Goeie discussie hier... het enige probleem is dat we 'm al 5 jaar voeren en er nog steeds geen tyfus is veranderd, behalve dat er nu ook mash-ups in de scene zijn gekomen om de afwisseling erin te houden :D
Waarschuw beheerder
Dus die platen kunnen nergens meer gedraaid worden?

past beter bij de hedendaagse hardcore imo.:) Wel jammer dat platen uit die tijdperk niet vaak gedraaid worden. Begin die stijl ook steeds meer te waarderen. En SIN was toch zeker een van de beter labels van toen (samen met Gangsta mischien wel de beste)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 11:31:
Goeie discussie hier... het enige probleem is dat we 'm al 5 jaar voeren en er nog steeds geen tyfus is veranderd, behalve dat er nu ook mash-ups in de scene zijn gekomen om de afwisseling erin te houden :D

Een betere scene begint bij jezelf. :rot:

Hoop dat we in 2009 wat meer de mogelijkheid krijgen om Hardcore van het nieuwe millenium te draaien voor de afwisseling. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 11:48:
Een betere scene begint bij jezelf.

Ik doe m'n best hoor :rot:
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 11:48:
Hoop dat we in 2009 wat meer de mogelijkheid krijgen

je bent toch vrij om je eigen tracklist samen te stellen lijkt me? :9 Of bedoel je qua reactie van het publiek?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op maandag 8 december 2008 om 11:52:
je bent toch vrij om je eigen tracklist samen te stellen lijkt me? :9 Of bedoel je qua reactie van het publiek?

Bedoel dat we daadwerkelijk geboekt worden. :lol:

Anders schiet het niet echt op hehe...
Waarschuw beheerder
oh 8) nee dan wordt het idd lastig :D

Waarschuw beheerder
Wat ze er zelf over zeggen:

ja vond dat wel leuk en netjes dat ze dat uitleggen ( zouden ze dan toch meelezen ;) )
Wbt, dubbel gehoorde tracks eigenlijk maar weinig gehoord, kan me alleen Let's Get It On 3x herinneren

en Vengeance toch ook zeker wel 3x, waren er nog wel meer
Alleen erg jammer dat het geluid bij AoF dramatisch was. Het was met moeite te volgen welk nummer er speelde. En dat terwijl het eerder op de avond wel goed was

je bedoeld in die UHM zaal? dat geluid daar was vanaf het begin al klote, tijdens Producer heb ik gewoon vooraan met mensen staan praten zonder te schreeuwen of wat dan ook en ook de platen waren nagenoeg niet hoorbaar.

daar pleit ik voor :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 11:31:
het enige probleem is dat we 'm al 5 jaar voeren en er nog steeds geen tyfus is veranderd

het punt is gewoon dat de meerderheid er toch wel op gaat op de feesten, kan ze geen ongelijk geven want er is nou eenmaal een grote groep waarvoor dit alles heel nieuw is en leuk en intressant

Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar 2000 - 2004 zalen, daar maak je een heleboel mensen blij denk ik

Hehe, ben benieuwd hoe ze dat weer willen gaan noemen.
Zooi van 1992 en before heet oldschool.
Zooi van 1993 - 1998 heet early hardcore.

Hoe willen ze dit nu gaan noemen... post-early hardcore? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 12:45:
Hoe willen ze dit nu gaan noemen... post-early hardcore? :lol:

Fuck hokjes, maareh Millenium Hardcore dan :P
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Redelijkouwemaarnoggeenearlyouwehard

core
Waarschuw beheerder
early mainstream :respect: :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
De hardcore van toen was in feite ook al mainstream.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 8 december 2008 om 12:30:
en Vengeance toch ook zeker wel 3x, waren er nog wel meer

Van de 2 uur die ik in totaal in de main ben geweest heb ik toch echt 3 keer Imperial gehoord :X

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 12:49:
Fuck hokjes

Opzich.

Waarschuw beheerder
donateur
idd, veel mainstream van toen vond ik slecht, eerlijk gezegd.
the bad guy, bad dreams, shut up, braincrackin', etc, liever niet, zelf ook zelden gedraaid (alleen omdat het publiek er hardop los wilde gaan).

Even op het eerdere verhaal, de hoofdoorzaak ligt bij het publiek.
Door de mp3 "revolutie" wordt er meer en meer alleen gefocussed op het gedeelte van de muziekscene waar nog geld te verdienen is, en dat is de mainstream. Alles wat daarbuiten ligt stopt ermee of gaat door op pure hobby/vrijwillige basis waarmee niet op te boksen is qua promotie en naam met de mainstreamscene.
Je kan wel stoer en principieel je ding doen maar verwacht niet dat je doorbreekt en het verschil gaat maken in deze tijden. Dat lukt grotendeels alleen met hulp van de grote jongens/organisaties en vordat die met je in zee gaan moet wel iets te bieden hebben wat geld oplevert. Het gaat wel over de dagelijkse boterham, dan krijg je hele andere prioriteiten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 13:13:
bad dreams, shut up, braincrackin'

Die 3 platen hebben natuurlijk geen zak te maken met de opkomst van de nieuwe Hardcore destijds. :)

De echte verniewing is ingezet van 2000-2004 en al even daarvoor (alleen zonder daarvoor in eerste instantie erkenning te krijgen) door met name Promo.

SIN's, ouwe Enzymes (ook K7 en X), Files, oud TTM spul, eerste Bionics en alle losse dingen daar omheen. (Y)

Je kan wel stoer en principieel je ding doen maar verwacht niet dat je doorbreekt en het verschil gaat maken in deze tijden.

Klopt. :) De uitdaging is natuurlijk de balans vinden tussen je eigen ding doen en toch op het publiek in te spelen. Dit geldt voor zowel eigen producties als dj sets.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan wel stoer en principieel je ding doen maar verwacht niet dat je doorbreekt en het verschil gaat maken in deze tijden.

Oh, dat verwacht ik ook allang niet meer.
Toch blijf ik liever m'n eigen ding doen dan achter de rest aan te lopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 13:18:
De echte verniewing is ingezet van 2000-2004 en al even daarvoor (alleen zonder daarvoor in eerste instantie erkenning te krijgen) door met name Promo.

het verklaart ook niet voor niets dat pas sinds de opkomst van de nieuwe garde die Files ineens ontzettend gewild waren/zijn
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Waarschuw beheerder
Newskool / Newstyle...
Overigens zelf die mooie tijd helaas gemist,toendertijd veel hiphop geluisterd en later de draad weer opgepakt...
Ben het er wel mee eens dat de kwaliteit toendertijd stukken beter was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 13:10:
Van de 2 uur die ik in totaal in de main ben geweest heb ik toch echt 3 keer Imperial gehoord

Alleen maar gehoord in zaal 5, dat bioscoopie samen met Dirt, voor de rest Soul Collector 3x gehoord. En heb ik 2 nieuwe tracks van Amnesys gemist!
Gangsta & Gangsta en Different breed of men (MT Remix) wel gehoord, waren echt chill!!!
Maar waarom? Waarom moest EA zo nodig ouwe tracks van hun draaien, ik bedoel het was zeker een chill setje om weer ffies te horen maar ik had gehoopt op Imperial en die nieuwe track van em.
Desondanks een relax, geslaagd feessie :D:D(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:S Draait EA gelukkig weer es ouder spul, gaan mensen wéér zeiken :/ jezus
Waarschuw beheerder
Tha Playah - Bounce back (Wat een f*cking vette track :D:P)
Nexes - Unstoppable (Wat vind ik dit jammer, na PoR en PH Remixes zulke shit maken samen met die Soul Collector Remix? Echt jammer)

Voor de rest echt een uber CD!! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D-De RiedeltjesMan-:D op maandag 8 december 2008 om 13:31:
Maar waarom? Waarom moest EA zo nodig ouwe tracks van hun draaien

Ten eerste was het niet draaien, maar was het live. Ten tweede is EA ook onderdeel van Neophyte Records Allstars en zouden de nieuwe tracks in die act gespeeld worden, dus hebben ze juist een keer weer wat ouder spul gedaan. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D-De RiedeltjesMan-:D op maandag 8 december 2008 om 13:31:
Maar waarom? Waarom moest EA zo nodig ouwe tracks van hun draaien, ik bedoel het was zeker een chill setje om weer ffies te horen maar ik had gehoopt op Imperial en die nieuwe track van em

:/ waar gaat nou al een hele tijd de discussie hier over?

Waarschuw beheerder
Whaha:P Ik wil naar Decibell!!!! Of Naar Qlimax!!!!! Maarja mag pas volgende jaar :(:P

Waarschuw beheerder
donateur
Euhh....... ok.