Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2035409x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2016 om 11:18:
Had 't gezien ja. Shame, maar zat er aan te komen, was zo dood daar.
Ben benieuwd wanneer voor partyflock die tijd komt :P
Al zou er dan toch wel een gat vallen naar mijn mening. Forums hebben toch wel iets, Facebook is ook niet alles...

Idd, maar qua releases en zo was het wel chill. Altijd effe alles checken. :P Maar altijd dezelfde die reply's plaatsen als 'nothing outstanding' in ieder topic. :LOL:

Partyflock vind ik persoonlijk wel een stuk actiever, ook het forum.

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op maandag 25 januari 2016 om 11:21:
Idd, maar qua releases en zo was het wel chill. Altijd effe alles checken. :P Maar altijd dezelfde die reply's plaatsen als 'nothing outstanding' in ieder topic. :LOL:

Partyflock vind ik persoonlijk wel een stuk actiever, ook het forum.

Ja, precies, same here :lol:
Hopelijk gaat het hier in elk geval nog wel wat langer door, in ieder geval dit topic en het TOA topic :P En produceer gedeelte, al lever ik daar zelf ook niet meer zo heel erg een bijdrage aan tegenwoordig... :P
Vraag me af of PF niet een graantje mee kan pikken van die nieuwe hardcore hype. Vrees alleen dat iedereen die zich hier maar net waagt en een introductie topic maakt meteen belachelijk gemaakt wordt :lol:

Waarschuw beheerder
Partyflock is leuk als je je er in hebt verdiept en zin in hebt om te dwellen op het forum. Facebook is voor 90% van het publiek meer dan voldoende en je kan er een hoop mee. Agenda functie op facebook is haast net zo uitgebreid en het contact met artiesten en je maten is een stuk directer.
Ik hoop dat Partyflock nog lang mag bestaan maar ik vrees het ergste :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga ook weer een facebook account creeren binnenkort. Is alweer 6 jaar geleden dat ik gestopt ben met facebook. Maar ja tegenwoordig moet je wel he anders zit je helemaal in een social media isolement. Kan dan met zo goed voor de trein springen

Waarschuw beheerder
Nooit FB.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Defiler op maandag 25 januari 2016 om 12:25:
Ik ga ook weer een facebook account creeren binnenkort. Is alweer 6 jaar geleden dat ik gestopt ben met facebook. Maar ja tegenwoordig moet je wel he anders zit je helemaal in een social media isolement. Kan dan met zo goed voor de trein springen

Terecht. Maar je mag ook gewoon eerlijk zeggen dat je je Farmville en Candy crush verslaving niet meer de baas bent. Hebben we begrip voor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2016 om 15:08:
mag jij dit trouwens wel posten Floris? Ik zie allemaal Engelse woorden joh.

:roflol:
Ik citeer iets. Als ik het zelf schrijf had het een stuk netter geweest, uiteraard.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 49573, 2299, 172187}
Waarschuw beheerder
Hebben jullie wel eens gedacht om een nieuwe community op te bouwen op Reddit? Daar breng ikzelf meer tijd door dan op welke andere site dan ook. Ook Ophidian en monsigneur Eye-D zijn daar vaak te vinden.

Op dit moment is daar een zogenaamde subreddit 'gabber' (https://www.reddit.com/r/gabber), waar nog niet veel gebeurt behalve het posten van nieuwe HC releases. Maar lijkt mij een mooi platform om iets nieuw te beginnen. Sowieso is Reddit de beste site van het gehele internet (opinion? fact!), dus daar wil je toch zitten? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nvtral op maandag 25 januari 2016 om 13:40:
Op dit moment is daar een zogenaamde subreddit 'gabber' (https://www.reddit.com/r/gabber), waar nog niet veel gebeurt behalve het posten van nieuwe HC releases. Maar lijkt mij een mooi platform om iets nieuw te beginnen. Sowieso is Reddit de beste site van het gehele internet (opinion? fact!), dus daar wil je toch zitten? ;)

Maar eens checken.

Wat houd dat 'Reddit' in dan? Kom er wel eens op uit als ik iets zoek via Google oid.

Waarschuw beheerder
ebben jullie wel eens gedacht om een nieuwe community op te bouwen op Reddit? Daar breng ikzelf meer tijd door dan op welke andere site dan ook. Ook Ophidian en monsigneur Eye-D zijn daar vaak te vinden.

Zal het is gaan bekijken. Ben zelf meer van 4chan (/b/!!!)

Maar is wel geinig om zodoende eens met reddit te starten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2016 om 12:38:
Nooit FB.

Come to the dark siiiiide

Hebben jullie wel eens gedacht om een nieuwe community op te bouwen op Reddit?

Wou Ophidian toen ook al proberen ja, dat wat populairder te maken.
Maar geen idee of het wat voor mij is, vind het maar vrij onoverzichtelijk ten opzichte van zoiets als dit :P
En was daar niet pas geleden ook een enorme heissa met de moderators ofzo, dat Reddit misschien de nek om zou draaien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2016 om 12:59:
Farmville en Candy crush verslaving niet meer de baas bent. Hebben we begrip voor.

Ben ik zo transparant :bloos:
Waarschuw beheerder
Het voordeel van Reddit is dat het standaard niet chronologisch gesorteerd staat, maar op volgorde van de meeste upvotes. De interessante reacties komen op een gegeven moment vanzelf bovenaan te staan, wat veel doorspitten voorkomt. Het modereert zichzelf op die manier een beetje. Als je het wil kun je het ook chronologisch sorteren. Verder is het natuurlijk gewoon een doorontwikkeling van de ouderwetse forums als Partyflock. Zo heb je in plaats van het citeren hier, gewoon een reply-knop onder een bericht en krijg je binnen een topic op zichzelf staande conversaties.

Ik vond het eerst ook erg onoverzichtelijk, maar als je er aan gewend bent werkt het als een malle!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OK korte omschrijving van Reddit en zijn User Interface:

Iedereen kan een account aanmaken. Met een account kun je vervolgens content (links, plaatjes, foto's, filmpjes, verhalen, muziek, etc.) plaatsen. Met een account kun je ook content op de site waarderen (upvote) of onwaarderen (downvote). De content met de meeste upvotes komt op de zogenaamde "frontpage" van Reddit terecht (de pagina die je ziet als je naar de reddit homepage gaat). Met een account kun je ook commenten op content, en je kunt ook comments up- of downvoten. De comments met de meeste upvotes komt bovenaan te staan. Zodoende krijg je een relatief democratisch systeem waarin iedere user zijn stem kan laten gelden over wat hij/zij relevante of interessante content of comments vindt.

De Reddit community is behoorlijk groot. Er zijn miljoenen en miljoenen geregistreerde accounts, en dan zijn er misschien nog meer "lurkers" (mensen die alleen op de site kijken, maar nooit content toevoegen of upvoten/downvoten). Met zoveel gebruikers die allemaal hun eigen "stem" gebruiken om content te beoordelen, zou je dus kunnen stellen dat hetgeen op de "frontpage" van Reddit staat, het meest populaire nieuws/plaatje/muziek/etc. van het gehele internet is op die bepaalde dag.

Ik geef toe, de Interface is in eerste instantie ietwat verwarrend/chaotisch/lelijk. MAAR! Als je een uurtje de tijd neemt om het te leren kennen, dan kun je al snel niet meer zonder. Er is vanalles te vinden. Van diepgaande feitenwisselingen over wetenschap (r/science) tot aan schokkende plaatjes (r/wtf) tot aan grappige shit (r/funny) tot aan diepzinnige filosofische gesprekken over het heelal (r/space) tot aan moeilijke shit die begrijpelijk wordt gemaakt (r/ELI5 = explain like i'm five); ALLES wat je maar kunt bedenken, er bestaat een subreddit voor.

En als je jezelf door je onmetelijk luiheid laat weerhouden om een schat aan informatie en kennis en grappige plaatjes van katten/honden/lelijke mensen te ontdekken, dan ben je gewoon WHACK!

<3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nvtral op maandag 25 januari 2016 om 14:46:
schokkende plaatjes (r/wtf)

:woop:

Ik zal er is in duiken :P Ik was eerder namelijk een
lurker

Op /b/ komt naar mijn zin iets te veel rotzooi langs wat je echt niet wilt zien :lol:
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef toe, de Interface is in eerste instantie ietwat verwarrend/chaotisch/lelijk.

Precies waarom ik er nog nooit aan begonnen ben.
MAAR! Als je een uurtje de tijd neemt om het te leren kennen, dan kun je al snel niet meer zonder. Er is vanalles te vinden.

Oke. Ik ga het proberen.
Waarschuw beheerder
Als dit bij de mensen hier aanslaat is partyflock binnenkort dan ook echt overleden. Ik ben ook benieuwd. Ga het binnenkort ff checken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Defiler op maandag 25 januari 2016 om 16:25:
Als dit bij de mensen hier aanslaat is partyflock binnenkort dan ook echt overleden. Ik ben ook benieuwd. Ga het binnenkort ff checken

Ben toch meer het type voor dit soort forums.

Reddit ziet er tot nu nogal onoverzichtelijk uit.

Waarschuw beheerder
Hebben jullie wel eens gedacht om een nieuwe community op te bouwen op Reddit?

Zeg, probeer jij nou eigenhandig dit topic om zeep te helpen? :9
Waarschuw beheerder

Herrie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Defiler op maandag 25 januari 2016 om 19:23:
Herrie

Swingt wel :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 25 januari 2016 om 18:24:
Zeg, probeer jij nou eigenhandig dit topic om zeep te helpen? :9

En hoe gaan we om met muiterij kapitein mark?

Waarschuw beheerder
Ff gecheckt dat reddit/gabber. Het is wel handig als je een release hebt om hem te spammen. Zien gelijk al die amuricans hem. Verder iets te veel "what essential gabber tracks I need?" threads
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 25 januari 2016 om 18:24:
Zeg, probeer jij nou eigenhandig dit topic om zeep te helpen?

Hahah. Ik zou niet durven. Ik draag deze plek uiteraard een warm hart toe. Ik zit hier zelf ook al jarenlang te "lurken". Ik opperde enkel een alternatief voor de harde kern hier.

Want, als ik eerlijk ben, denk ik niet dat nieuwe mensen nog hun weg naar dit topic of überhaupt PF gaan vinden. Er komt geen nieuwe aanwas meer. Hetgeen betekent dat op de lange termijn ook hier -net zoals op GHF- bijna niets meer te beleven zal zijn. Of jullie hier ook iets mee willen doen, dat ligt natuurlijk helemaal bij jullie. Maar omdat de Reddit community echt leeft, plus erg internationaal is, kon ik (samen met Conrad want hij zit ook in het complot) het niet laten om jullie een kleine vingerwijzing in die richting te geven.

En omdat ik denk dat het belangrijk is, dat er - ook op het internet - een door de wol geverfde kliek hc-veteranen zich kan blijven verzamelen - die eventueel de internationale groentjes bij de hand kunnen nemen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Poe hee... veteraan, wat voel ik me dan oud. Maar het is wel zo, ik denk dat ik al weer zo'n 14 jaar rond struin op diverse fora, waarvan de meeste al niet meer online zijn. MOH Forum, later Kraakpiep, Clubcharts forum, GHF... er blijft maar weinig over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op dinsdag 26 januari 2016 om 07:48:
Poe hee... veteraan, wat voel ik me dan oud. Maar het is wel zo, ik denk dat ik al weer zo'n 14 jaar rond struin op diverse fora, waarvan de meeste al niet meer online zijn. MOH Forum, later Kraakpiep, Clubcharts forum, GHF... er blijft maar weinig over.

Oef ik ben ook al wat jaartjes actief op dit forum, maar nog niet zo lang als jij :lol: Maar stiekem hou ik gewoon van dit forum, en dit soort fora. Lekker overzichtelijk en besloten. je kan dan hier lekker aanmodderen met mensen die er ook wat dieper in zitten. Maar de aanwas is echt 0 inderdaad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2016 om 21:47:
Het is wel handig als je een release hebt om hem te spammen.

Ja, zien Ophidian, N-Vitral en Eye-D 'm gelijk :9

Waarschuw beheerder
+1
Kijk er nu ook toevallig:
"Welcome GHF refugees, Partyflock visitors and others" door djOphidian :roflol:
Het is een complot!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2016 om 09:57:
Ja, zien Ophidian, N-Vitral en Eye-D 'm gelijk

Dat en al die vermogende amerikanen :D

Enne. what the actual fuck. CRPTC al in gebruik? PLAGIAAT
laatste aanpassing
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 januari 2016 om 17:05:
Zou die boeken sowieso nog een beetje voor later bewaren, eerst gewoon lekker spelen, zo'n smerig mogelijke kicks enzo maken en nog niet zo veel geven om of het goed klinkt of niet, dat komt later wel als je wat meer ervaring krijgt en de basics kent :P

copy paste in mijn boek... wordt mss het voorblad dan :facepalm:

Die collab klinkt heerlijk seg...8 minuten lang ook... :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2016 om 10:04:
Kijk er nu ook toevallig:
"Welcome GHF refugees, Partyflock visitors and others" door djOphidian :roflol:
Het is een complot!

Haha dat is wel humor dan 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op dinsdag 26 januari 2016 om 07:48:

Ouwe lul ben je!

Waarschuw beheerder
+1
Grappig dat Reddit, maar erg onoverzichtelijk tot nu toe, al valt daar wel aan te wennen. Klote is dat alles in het Engels is daar. Nou is dat geen groot probleem, maar lul toch liever in m'n eigen Nederlandse taal zoals hier op PF. Vind het ook niet zo actief daar of ligt dat aan mij?? In ieder geval niet actiever dan hier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2016 om 18:56:
Grappig dat Reddit, maar erg onoverzichtelijk tot nu toe, al valt daar wel aan te wennen. Klote is dat alles in het Engels is daar. Nou is dat geen groot probleem, maar lul toch liever in m'n eigen Nederlandse taal zoals hier op PF.

Dit dus :)

Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2016 om 16:45:
Ouwe lul ben je!

vroegâh.. ;-)
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers een mix gemaakt :)

Waarschuw beheerder
+1
Ja, vind Flock alsnog leuker :P
Waarschuw beheerder
Zolang we nog kunnen flokken :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet mokken, lekker flocken

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2016 om 21:25:
En hoe gaan we om met muiterij kapitein mark?

Normaal zeg ik kielhalen, maar ik wil de heer N-Vitral graag te vriend houden, die maakt nog wel eens een lekker liedje.

Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
"Volgende week is het zover en dan knalt "Het Algemeen Hardcore Topic" van het Partyflockforum de 2e editie van Hardcore Community in. "

Waar is de tijd...
Nog steeds geen plannen voor een 3de editie? :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 98267, 26665}
Waarschuw beheerder
Ik weet nog dat ik bij de eerste aanwezig was. In m'n eentje vanuit het Twenteland naar Den Haag.
Einde van de nacht weer terug, dan weet je ook ff hoe de hobbitjes zich voelden. T was een best avontuur haha!