Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2086194x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbeldooier op donderdag 16 april 2015 om 20:06:
Icha in Hedon was bedroevend inderdaad. Er ging ook echt helemaal niets van uit. Stond er maar een beetje te staan, niks passie, niks werken, niks opzwepen...

Dat hoeft zij ook niet te doen: dat moet de muziek doen. Ik heb meer respect voor mensen die heel rustig staan te draaien maar echt snoeihard muziek mixen in plaats van die aanstellers die meedoen met de muziek. Daar heb ik nou juist een hekel aan.

Maar Icha draait niet mijn favoriete muziek dus vind ik haar niet goed en daar beoordeel ik haar wel op. DJ's zijn nou eenmaal altijd populaire, commerciele mensen want er zijn er zat anderen die het ook kunnen.
Waarschuw beheerder
Al die zaken hebben betrekking op de manier waarop ze haar muziek bracht. Ze was dus niet rustig en intens aan het mixen. Ze stond er als een zoutzak, ongeinteresserd en leek totaal geen passie voor de muziek, het podium of het publiek te hebben.

Hopelijk is dat beter verwoord, ik hoef geen show te zien, ik wil passie zien. Dat mag uitbundig of heel intens puur en alleen op het mixen gericht. Either is fine.

Waarschuw beheerder
Ik zou graag eens dat TIH melodietje zien verdwijnen uit dat album.
Waarschuw beheerder
Ik snap het hele concept niet van TIH niet echt.

Waarschuw beheerder
+1
This is Hardcore is a devoted collective of world class Hardcore artists and dedicated fans. We bring you hardcore music in its purest form, so that you can experience it the way it is intended.

Towards the end of 2012, we revealed our first documentary and free album. Since then, Hardcore addicts from around the globe have joined us in spreading our message to the world. This is more than just music to us; it’s our way of life. Throughout 2013 we brought #TiH to the stage, conquering festivals such as The Qontinent and Q-BASE.

2014 is the beginning of a new era for #TiH. A brand new album that will show the world who we are, and more stages to broadcast our movement. There will be no holding back!

Volgens mij is het dus een samenwerkingsverband tussen traxtorm en neophyte records om zodoende een zo groot mogelijke slagkracht te hebben wereld wijd. Echt breed vind ik de sound niet, maar het is wel redelijk toegankelijk voor mensen buiten de hardere scene... Misschien leuk om eens een interview te houden met Neophyte (Tris doe je ding) en ze eens aan de tand te voelen wat nu de echte beweegreden er achter is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DirkJan :beer: op vrijdag 17 april 2015 om 13:10:
Ik snap het hele concept niet van TIH niet echt

Wat valt er aan te snappen dan??

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
+1
Puur commercieel ja, hardcore (en de eigen artiesten) wereldwijd op de kaart proberen te zetten.
Vandaar ook de gratis tracks, om een zo laag mogelijke drempel te maken voor het verspreiden van de sound en de #TIH-hashtag zodat elke referentie van een track op facebook of twitter meteen een verwijzing geeft naar meer. Dan nog de naam die ook meteen naar de muziekstijl verwijst en de herkenbare jingle die een oorworm zou moeten zijn.
En de tracks zijn ook een stuk korter (radio edit lengte) om het toegankelijker te maken voor het nieuwe publiek, net als de sound zelf.

Vind het verder geen slecht plan hoor, het kan ook weer voordelen bieden voor de rest van de hardcore scene.
Maar net zo goed ook nadelen, zoals met alles wat groot en commercieel wordt. :P
Waarschuw beheerder
-1
ze richten zich echter wel op een stijl , zelf vind ik t niet zoveel aan lijkt net of ze alleen maar B plaatjes neerzetten
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ThemcQ op vrijdag 17 april 2015 om 17:19:
ze richten zich echter wel op een stijl , zelf vind ik t niet zoveel aan lijkt net of ze alleen maar B plaatjes neerzetten

Ja maar we zijn toch al lang aan het zagen achter meer B plaatjes he :D
Waarschuw beheerder
Maar vind deze precies ook een stuk minder dan de vorige, idd precies dat ze "mindere" tracks gebruiken, of de inspiratie is op, of dit is gewoon het huidige niveau..
Waarschuw beheerder
Kan mij niet bekoren in ieder geval
Waarschuw beheerder
N-vitral vs ophidian , wat een koning combinatie was dat gister zeg , heel veel nieuwe tracks gehoord belooft wat voor de rest van t festival seizoen

Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2015 om 20:08:
komt krakaka

ik ging er keihard op, ik zweer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2015 om 14:26:
ik ging er keihard op, ik zweer.

:lol:
Waarschuw beheerder
trouwens op hardshock 2 nieuwe remixen gehoord van de volgende platen
Evil activities - What's inside me en Masters of ceremony - Bottoms up
+ nog zat nieuw materiaal waar ik geen naam van heb
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder
Hardshock was vet ja! ToA at the mainstage was ook wel één van de hoogte punten. Wat een muziekaal geweld op het festival, alleen spijtig dat het geluid wel wat heeft geleden onder al de aanklachten van de buurtbewoners. Verder ook wel prijzige drankprijzen. Maar wel genoeg bars!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThemcQ op vrijdag 17 april 2015 om 17:19:
B plaatjes neerzetten

Ik vond B-kantjes altijd het leukst om te draaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2015 om 17:25:

nog steeds wel maar het klinkt alsof het half afgemaakte projecten zijn

Waarschuw beheerder
+5
Even on-topic trouwens, voor de liefhebberts:

Ik sta dit jaar op Defqon, in de Silver Area op zondag.. primetime. En ik heb nieuw materiaal wat ik ten gehore ga brengen.

En over nieuw materiaal gesproken; 4 platen op komst. 2 daarvan zijn volledig af en 2 bijna af.. op welke labels hou ik nog even voor me.

Het is even een tijd stil geweest van mijn kant...... Naast dat ik tegenwoordig wat rustiger aan doe ivm gezondheid en drukte, heb ik ook ontdekt dat ik niet goed met deadlines kan werken. Dus ik heb in alle rust aan m'n projectjes kunnen werken, zonder druk.. Ik ben nu van plan om weer wat regelmatiger mijn 'gezicht' te laten zien. Er komen iig wat leuke dingen aan.

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2015 om 17:30:
4 platen op komst. 2 daarvan zijn volledig af en 2 bijna af.

Ik ben nu van plan om weer wat regelmatiger mijn 'gezicht' te laten zien. Er komen iig wat leuke dingen aan.

Goed nieuws :honger:

Waarschuw beheerder
Er komen iig wat leuke dingen aan.

Chill :D

Waarschuw beheerder
Er komen iig wat leuke dingen aan.

Zal tijd worden! :/

:lief:
Waarschuw beheerder
+1
Goed zo Lody, ik zie je op Defqon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2015 om 17:25:

Hipster.

Het is even een tijd stil geweest van mijn kant...... Naast dat ik tegenwoordig wat rustiger aan doe ivm gezondheid en drukte, heb ik ook ontdekt dat ik niet goed met deadlines kan werken. Dus ik heb in alle rust aan m'n projectjes kunnen werken, zonder druk.. Ik ben nu van plan om weer wat regelmatiger mijn 'gezicht' te laten zien. Er komen iig wat leuke dingen aan.

Zal vast wel te horen zijn :respect:
Waarschuw beheerder
Oh en Lody, ik kom speciaal voor jou ook zondag naar Defqont.
Waarschuw beheerder
DD14067] Mindwalker – The World Is Out There
00

With his second full length for Dark.Descent, Mindwalker surely collects impressions from the world out there, resulting in an album of eclectic darkness and fruitful collaborations. With one half of the album operating at around 130bpm and a second half of considerably faster tracks, this will find its way into DJ sets of different styles – and into the hearts of a varied crowd: You will find the entire crossover EP “End of Eternity” (featuring The Relic, Electronic Mind Expansion and Embryonic), with its strong appeal to the industrial dance and cybergoth crowd for its melodic strength and female vocals by Mi’a; then there are distinctly technoid tracks like the fabulous update of a classic Mr Sinister track or the bouncy “For the Doom Walkers; the collaboration with Synaptic Memories introduces vintage hardcore sounds and some unexpected humor, while “Ready to go” and “The Last Melody” carry a heavy acid and darkcore signature. But what this album is really about is the knack for melody, as in the pocketing title track and the awe-inspiringly genre-defying Shatterling remix with its electro pop synth lines. A strong bid for open minds, the world is out there!

http://www.darkdescent.nl/releases/dd14067-mindwalker-the-world-is-out-there/
http://darkdescent.bandcamp.com/album/mindwalker-the-world-is-out-there

Brutus

Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist ook het album van Starving Insect binnen gekregen :cheer: Laar = blij :P
Raar genoeg wel twee dagen voor de officiele release date, maarja, mij hoor je niet klagen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2015 om 23:47:
Starving Insect

Samen met The DJ Producer's album toch wel de 2 vetste tot nu toe van dit jaar in mijn ogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2015 om 20:27:
Samen met The DJ Producer's album toch wel de 2 vetste tot nu toe van dit jaar in mijn ogen.

Ja, ben echt helemaal verliefd op dat album :D Voor mij toch ook wel het album van het jaar denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2015 om 23:47:
Raar genoeg wel twee dagen voor de officiele release date

Bij Noisj is dat niet zo raar. Dat gebeurd geregeld.

Waarschuw beheerder
Nieuwe Dep Affect op Dark Descent:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2015 om 15:48:

[img width=382 height=273 cacheid=00162d8100324af561596df11a02e67756]http://www.quickmeme.com/img/c3/c32255055ef89cda227057bd1ebe3ead970342f00a21209046b8fde8635e83dd.jpg[/img]
Artiest Phaeton
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThemcQ op zaterdag 2 mei 2015 om 11:23:
Lijkt op t spul van vroeger , genieten

Meer van dit graag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2015 om 15:48:

Niet echt overtuigd nog, maar misschien een paar keer luisteren.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tumult op maandag 4 mei 2015 om 13:19:
Niet echt overtuigd nog, maar misschien een paar keer luisteren.

Het haalt niet het niveau van zijn Industrial Movement dingen nee.
Waarschuw beheerder
Nieuwe DNA klinkt trouwens wel supervet. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op maandag 4 mei 2015 om 22:48:
Nieuwe artiest op TTM

Cool stijltje, hij is welkom!
Beetje in de stijl van dat Hardshock anthem van Amnesys / Pandorum

Uitspraak van Nordien Maduro op maandag 4 mei 2015 om 20:53:
Vindt m tegenvallen.
Vooral die kick. :(

Beetje soft ja...
Artiest {SHOWLIST artist 125975, 983}
Waarschuw beheerder
+1
Voor de Liefhebbers :)
Een preview van mijn collabtrack met The Cambion.
"We all fall down in life, the question is who gets back up?
When you guys find that fear. That Fear will either create you or destroy you. I Love FEAR! ´
https://www.youtube.com/watch?v=7RsToyCrFpU
Waarschuw beheerder
Klinkt goed, Hurricane een stuk minder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Lunatic op dinsdag 5 mei 2015 om 19:18:
Een preview van mijn collabtrack met The Cambion.

Leuk voor t festival seizoen :)!
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
Waarschuw beheerder
+8
Even wat ongeneerde zelfpromotie hier, omdat het veel te lang geleden was dat er iets van ons te horen viel. Dat gaat zeker veranderen dit jaar :) Onze promomix ter ere van het joinen van Noisj Bookings inclusief onze nieuwste collab met Mindustries, die morgen uitkomt op onze Innovative Collabs EP op Industrial Strength Records. De andere collabs zijn met Lenny Dee, Dep Affect en Hidden Rooms. Hopelijk vinden jullie het wat...zowel de mix als de release :)

https://soundcloud.com/cemonvictamusic/innovatives-crossbreed-with-an-early-touch-mix-part-i

Tracklist:
01 Strobcore - No More Half Measures
02 Innovative - The Weak
03 Neophyte - Get This Motherfucker
04 Switch Technique - D.I.D.
- Noize Supressor - Kiss
05 N-Vitral - Kling Klong
- Neophyte - Braincracking
06 The Outside Agency - Primitive
07 The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists
- DJ Jappo & Lancinhouse - EX LX AX
08 Dither - The Architect
09 Micromakine - The Past is Dead (Sei2ure remix)
- Buzz Fuzz - Frequencies
10 The Outside Agency - Borrowed Time
- Hardsequencer - Brain Crash
11 Wavolizer - Different Things
12 Lucy Furr - Desolation
13 Katharsys - Train Wreck
14 Innovative & Mindustries - Primal Awakening
15 Deathmachine - The Question

Waarschuw beheerder
+1
Om alvast goed wakker te worden deze ochtend, hier de twee mixes van afgelopen Horrorshow:

Tracklist

Tracklist

Waarschuw beheerder
+1
Damn, heerlijk stijltje heeft deze gast :respect: