Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2085217x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1-1
trouwens iemand een idee wat er met DJ Sim gebeurd is lijkt wel van de aardbol verdwenen, wel jammer want z'n muziek is geniaal..

_O_ En dat voor een 1998 release, ver z'n tijd vooruit.

vooral die break ook na 3 minuten, anderhalve minuut lang en verveelt geen moment.. Daar kunnen een hoop huidige producers die zo nodig lange breaks erin knallen wel wat ervan leren.
laatste aanpassing
Artiest Phaeton
Waarschuw beheerder
+1-1
Ja die ravemix is ook hier favoriet :)
Simbiosis is ook vies plaatje 8)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2014 om 19:12:
DJ Sim

Held :respect:

Een van de betere Producers in mijn ogen.

Net als 3 Steps Ahead een unieke sound.
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Tripmeister™ op dinsdag 9 december 2014 om 22:46:
3 Steps Ahead

Met alle respect hoor, maar ik vind hem echt overgewaardeerd. Het zal wel vloeken in de kerk zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DirkJan :beer: op woensdag 10 december 2014 om 10:44:
Met alle respect hoor, maar ik vind hem echt overgewaardeerd. Het zal wel vloeken in de kerk zijn...

Denk dat we een comment als deze maar met een korreltje zout moeten nemen :cheers:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DirkJan :beer: op woensdag 10 december 2014 om 10:44:
Uitspraak van Tripmeister™ op dinsdag 9 december 2014 om 22:46:3 Steps Ahead

ach, ieder zijn ding en sounds die hij / zij leuk vind. heb ik ook met zovele artiesten / acts van toen en nu. is niet vloeken in de kerk, gewoon je mening ongeacht zijn overlijden. dat maakt niet dat zijn muziek opeens beter is als je het toch al niet echt boeiend vond. alleen zullen de reacties er wat intenser op zijn van diegenen die het wel waarderen.

echter waren zijn optredens wel iets wat niet elke artiest kon bereiken qua sfeer en overgave. als het je toen niet echt pakte, zal dat nu niet meer zijn. :)
Waarschuw beheerder
Precies wat Blixem zegt :)

Waarschuw beheerder

toch blijven dit soort momentjes wel mooi
Waarschuw beheerder
vaak is het meer om de persoon zelf in een mooi daglicht te zetten
Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Hmm, apart... Vraag me af wat daar gaande is dan.

Waarschuw beheerder
zo dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2014 om 19:59:
Hmm, apart... Vraag me af wat daar gaande is dan.

Zit nu ook bij Most Wanted DJ, is mss op dat gebied makkelijker omdat hij toch de enige was bij Enzyme die zowat op elk groot feest stond.
Hopelijk blijft zijn sound wel wat hetzelfde, maar daar heb ik meer vertrouwen in als bij Endymion ;)

Triax zou ik vreemder vinden, zeker omdat die nog niet zolang bij Enzyme zit..

Maar Enzyme 50 vind ik over het algemeen sterk(ook de nieuwe namen), en daar stonden dan nog geen Pandorum of Hamunaptra tracks op, dus komt wel goed daar zonder Nos.
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn contracten die niet verlengd zijn. Triax gaat ook weg per 2015.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Triax koos bewust voor Enzyme destijds om meer bij te leren als ik mij dat nog goed herinner.
Waarschuw beheerder
Ik kreeg net een bericht, dat het nog een geheim moest zijn... :P

Waarschuw beheerder
-1
De gossips :)
Waarschuw beheerder
Officieel nog niet :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op woensdag 10 december 2014 om 20:14:
Enzyme 50 vind ik over het algemeen sterk

Ik niet eigenlijk, vind het sowieso de minste Gathering van de 5. Weinig tot geen potentiële hits naar mijn mening (geen Drunk With A Gun, Predator & Prey, Bitcore materiaal etc.) Jammer, want ik vond Enzyme weer erg goed op weg. Nosferatu stond en staat altijd voor kwaliteit (zowel main als dark) en dat zal best een gemis zijn voor het label, weer een artiest minder waar je blind van uit kon gaan dat het wel snor zat qua release.

Waarschuw beheerder
Ja ik moet zeggen dat die nieuwe enzyme mij ook niet aan staat. Weinig unieke sounds.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik kijk naar de artiesten die vertrokken zijn bij Enzyme; Endymion, Meagashira, Sei2ure, Nexes, Mindustries, dan is eigenlijk alleen Sei2ure heel erg gegroeid. Mindustries maakt nog steeds leuk spul, maar niet veel beter ofzo. De rest is alleen maar slechter geworden vind ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 12:35:
Ja ik moet zeggen dat die nieuwe enzyme mij ook niet aan staat. Weinig unieke sounds.

Vind ik niet. Die tracks van Lunatic zijn top (met Accelarator en met Miss Hysteria), evenals Ophidian, Enzyme X (Trammelant) en Triax (Chimera) leveren mooi spul. De rest is idd niet 'uniek', maar wel goed.

Waarschuw beheerder
-1
Waar zit meagashira nu dan? Bij TTM?

Vind Enzyme, helaas toch een beetje een aflopende zaak. Weinig unieks aan de sound.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 13:33:
Waar zit meagashira nu dan? Bij TTM?

Afterlife Recordings.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 13:33:
ind Enzyme, helaas toch een beetje een aflopende zaak. Weinig unieks aan de sound.

Vind ik wel mee vallen eerlijk gezegd. Gewool solide release die NZM050, er komt wel slechter uit eerlijk gezegd.

Waarschuw beheerder
En als straks

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 13:33:
Ophidian

daar ook al weggaat is het al helemaal

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 13:33:
Trammelant

8)

Nee, op zich, nog genoeg goede artiesten daar, alleen een beetje verontrustend dit :P
En vond die 050 ook een prima release :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 13:53:
En als straks

Ophidian

daar ook al weggaat is het al helemaal

Trammelant

Dit kan mijn hartje nu al niet verdragen. :dood:

Waarschuw beheerder
Ik zou niet weten waar Ophidian eigenlijk beter tot zijn recht komt dan juíst bij Enzyme. Hij maakt namelijk wel melodieus, maar altijd met een beetje donker randje. Denk dat tracks als (nu we het toch over Gatherings hebben) Sounds Of The Machine, Pegasus en Butterfly op bv. Neophyte Records toch minder werden gewaardeerd. Zijn Meta4 label is dan weer te industrieël voor zijn visie op partycore lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 11 december 2014 om 11:43:
Ik niet eigenlijk, vind het sowieso de minste Gathering van de 5. Weinig tot geen potentiële hits naar mijn mening (geen Drunk With A Gun, Predator & Prey, Bitcore materiaal etc.)

Hier ben ik het wel volledig mee eens, al vind ik dit een sterke release tov van het huidige (mainstream) hardcore landschap, vind deze release veel leuker dan het gros wat bij Neophyte/Traxtorm/HB/MoH/.. uitkomt. Maar zeker niet de Enzme van weleer, al vind ik de huidige sound van Enzyme een stuk toffer dan rond release 35. Maar er zit idd een stuk minder variatie in dan voorgaande AGOS releases.

Uitspraak van actief op donderdag 11 december 2014 om 11:43:
Nosferatu stond en staat altijd voor kwaliteit (zowel main als dark) en dat zal best een gemis zijn voor het label, weer een artiest minder waar je blind van uit kon gaan dat het wel snor zat qua release.

Een gemis wordt dat zeker, maar met Lunatic & Miss Hysteria(die echt tot hun recht beginnen te komen) Hamunaptra die terug gaat releasen, Pandorum, Ophidian, Synapse blijft er toch nog wel wat kwaliteit over. Camel Race vind ik dan wel een "unieke" track, dus wel benieuwd wat die Mad Scientist nog brengt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reptoid op donderdag 11 december 2014 om 19:11:
Camel Race vind ik dan wel een "unieke" track, dus wel benieuwd wat die Mad Scientist nog brengt.

Die gast ken ik onder z'n dj naam Da Lucci, draaide hier in de buurt en meer richting Haarlem/Amsterdam veel. Altijd een t-shirt met z'n eigen naam erop aan hehe, vergeet ik niet meer :P
Waarschuw beheerder

Vind het niet zo, althans.. Volgens mij zijn ze de kick vergeten.
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt zo niet echt nee... maargoed, ik neem youtube previews nooit al te serieus. Tenminste, als het goed is, is het goed, maar als het slecht is, kan het ook nog aan de kwaliteit liggen :P Ik ga hem nog wel een keer horen ergens anders :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op donderdag 11 december 2014 om 20:38:
Vind het niet zo, althans.. Volgens mij zijn ze de kick vergeten.

Melodisch gezien vind ik 'm niet slecht nee, maar vraag me echt af waarom ze die kick zo zacht hebben gezet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 21:01:
Melodisch gezien vind ik 'm niet slecht nee, maar vraag me echt af waarom ze die kick zo zacht hebben gezet...

Ja precies, op zich een solide track. Vind het echt anti-climax als die kick in komt. :P

En dan hebben we soms wat te mekkeren over Lowroller..... o:)
Waarschuw beheerder

Dit is wel beter, maar inderdaad zoals Cor zegt.. De kwaliteit van YouTube neemt ook wel wat weg.. Al denk ik toch echt dat die kick gewoon te soft is in die vorige preview.
Waarschuw beheerder
donateur
neophyte records + adrenaline tracks begint wel een behoorlijk hardcore kopstuk te worden trouwens. Hoop artiesten die het kunstje van mainstream hardcore goed door hebben.

Waarschuw beheerder
Ja precies, daarom denk ik dat nos en endymion daar ook aansluiten.

Alleen is het wel jammer dat het een beetje een

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 21:44:
kunstje

aan het worden is :(

Maar dat doet Neophyte toch goed. een imperium opbouwen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op donderdag 11 december 2014 om 21:39:
Dit is wel beter, maar inderdaad zoals Cor zegt.. De kwaliteit van YouTube neemt ook wel wat weg.. Al denk ik toch echt dat die kick gewoon te soft is in die vorige preview.

Hopen dat de kick in de final release beter is want de melodie doet wel lekker gangster aan zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 21:47:
Hopen dat de kick in de final release beter is want de melodie doet wel lekker gangster aan zeg maar.

Dit is de final release.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op donderdag 11 december 2014 om 21:37:
En dan hebben we soms wat te mekkeren over Lowroller..... o:)

Is om een heel andere reden :P
Deze track van Mr. Sinister is muzikaal gezien wel lekker, maar de mix kan gewoon beter.
Lowroller is precies omgedraaid, mixtechnisch klinkt het prima, maar muzikaal gezien klinkt het gewoon nergens naar :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 21:46:
Alleen is het wel jammer dat het een beetje een

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 21:44:kunstje
aan het worden is :(

Vind ik sowieso nog een nadeel van de AT en Next Cyclone artiesten: Ze weten zich (naar mijn mening) qua sound nog niet echt te onderscheiden. Van een Amnesys of Tommyknocker ofzo kun je heel goed horen dat een track van hun is, bij die artiesten zou ik zo een track van hun er nog niet uit kunnen pikken, klinkt allemaal een beetje hetzelfde.
Maarja, uiteraard zijn ze er ook nog niet helemaal, anders zouden ze wel bij Neophyte/Traxtorm zitten al :P Verder prima tracks die ze maken, alleen dat is nog een verbeterpuntje wat mij betreft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 21:56:
maar muzikaal gezien klinkt het gewoon nergens naar :P

De uitvinder van de hardcore drum n bass/crossbreed toch die Lowrollert? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik sowieso nog een nadeel van de AT en Next Cyclone artiesten: Ze weten zich (naar mijn mening) qua sound nog niet echt te onderscheiden.

Komt nog wel denk. Bijna iedereen begint met imitatie, daarna pas innovatie. Hoewel ik al zat uitzonderingen kan noemen bedenk ik me nu.
Waarschuw beheerder
Vind ik sowieso nog een nadeel van de AT en Next Cyclone artiesten: Ze weten zich (naar mijn mening) qua sound nog niet echt te onderscheiden. Van een Amnesys of Tommyknocker ofzo kun je heel goed horen dat een track van hun is, bij die artiesten zou ik zo een track van hun er nog niet uit kunnen pikken, klinkt allemaal een beetje hetzelfde.
Maarja, uiteraard zijn ze er ook nog niet helemaal, anders zouden ze wel bij Neophyte/Traxtorm zitten al :P Verder prima tracks die ze maken, alleen dat is nog een verbeterpuntje wat mij betreft.

Vind eerlijk gezegd die laatste releases op Next Cyclone leuker dan die op Traxtorm, en bv een Kyuzo heeft een leuke eigen stijl.
Op Traxtorm begint ook alles meer en meer op elkaar te lijken, vroeger hadden artiesten daar een duidelijke eigen stijl, tegenwoordig is dat jammer genoeg een stuk minder het geval.

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 21:44:
neophyte records + adrenaline tracks begint wel een behoorlijk hardcore kopstuk te worden trouwens. Hoop artiesten die het kunstje van mainstream hardcore goed door hebben.

Yep, en dan toch amper met wat komen wat écht leuk is, op Tha Playah en een verdwaalde Kasparov en Furyan track na.
AT heeft ook wel een aantal leuke tracks gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 22:08:
Komt nog wel denk. Bijna iedereen begint met imitatie, daarna pas innovatie. Hoewel ik al zat uitzonderingen kan noemen bedenk ik me nu.

Dit is wel een dikke plaat tho.
Dikke kickerd ook. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 22:08:
Komt nog wel denk.

Denk het ook ja :yes:
En kan misschien ook aan mij liggen, die artiesten leer je (ik) vooral kennen via This is Hardcore, dan krijg je ook opeens 10 nieuwe namen ofzo door de strot geduwd, dus dan moet je ze misschien ook nog effe leren kennen voordat je echt weet wat hun stijl is :P

Uitspraak van Reptoid op donderdag 11 december 2014 om 22:14:
Vind eerlijk gezegd die laatste releases op Next Cyclone leuker dan die op Traxtorm, en bv een Kyuzo heeft een leuke eigen stijl.

Mee eens ja, ze maken verder wel erg lekkere tracks. Ook tenminste niet allemaal van die geforceerde anti-climaxen.
N-Vader vind ik persoonlijk een van de beste daar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reptoid op donderdag 11 december 2014 om 22:14:
Tha Playah

Die man is de held van Neophyte Records, zoals Ophidian dat van Enzyme is. Verder is Neophyte Records niet echt meer mijn smaak.

Uitspraak van Mario // Hard-Tex op donderdag 11 december 2014 om 22:14:
Dit is wel een dikke plaat tho.
Dikke kickerd ook. :P

Ja, lekker nummertje.

Ik vind The Fuze - Wattafuck ook een leuke van NXC.

Waarschuw beheerder
Kwam op djshop daarstraks trouwens de previews tegen van de nieuwe Undercore(TTM) release, gasten lijken er ook een stuk op vooruit gegaan, klinkt leuk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 22:19:
dan krijg je ook opeens 10 nieuwe namen ofzo door de strot geduwd

Ghehe mooi verwoord. :LOL:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2014 om 22:19:
Mee eens ja, ze maken verder wel erg lekkere tracks. Ook tenminste niet allemaal van die geforceerde anti-climaxen.
N-Vader vind ik persoonlijk een van de beste daar :)

Vind ik persoonlijk van Koozah tbh. En The Melodyst heeft ook wel een aparte stijl vind ik.

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 11 december 2014 om 22:21:
Ik vind The Fuze - Wattafuck ook een leuke van NXC.

Apart stijltje hebben die gasten ook vind ik.
Lekkere plaat idd. (Y)